1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona ?
amateur>S0D4> No mám r1,ja vím,co si tedka budeš myslet,je mi to jasné,ale byl to kup co se nedal odmítnout no..fakt motorka v parádním stavu,šlape jak hodinky..dával sem tam novou spojku ,obednal par blbostí a tak..moc často chodím do garaze se na ní koukat,pohezdit kolem garaže a tak,no proste moje vysvena motorka :)
moje rec je muzes jezdit na cem chces ale musis mit rozum .!!dyt ta r1 je tak jenom motorka ?jako kazda jina ::zabit se da i na 125
Naposledy editováno 13.10.2010 21:10:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona ?
AM je do 50 ccm u zážehových motorů a u jiných do 5 KW a celkové hmotnosti do 350 Kg. Když chceš psát rozumy tak podávej alespoň úplné a pravdivé informace.
ale co maj delat lidi ktery jako mali parchanti nikdy nejezdily na fichtlech ve starejch skodovkach... obcas kdyz vidim co za streva poustej s papirama z autoskoly to je k placi, ty lidi neumej vubec nic sou nebezpecny sami sobe i na uzavreny trati... stav autoskol je strasnej kazdej si chce jenom nahrabat :/
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona ?
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona ?
S0D4>Jen abych ještě podotknul. Navrhovaný systém má podle mě následující nevýhody. Skupina A2 je podle mě jen o 10kW lepší (nebo taky horší) než současná A18 (ale už bych se do toho vešel s tím viragem, což shledávám jako dobré, alespoň pro mě). Problém ale nastává v řešení A neomezené. Teď kdybych si v jednadvaceti udělal neomezený tak jsem podle některejch tady nebezpečnej sobě a svýmu okolí. Něco na tom bude, protože mám odježděno nula nic. Ale když jsem přišel do autoškoly na A18, nikdy jsem neseděl ani na fichtlu, takže bych mohl být nebezpečnej i teď s 25kW, tím spíš 35kW. Navíc, jestliže by mělo být neomezený A ve věku 21 let podmíněný dvouletým držením ř.o. A2, ještě to neznamená, že mám nějakou praxi. Jenom to znamená, že jsem udělal papíry A2, přitom jsem jezdil na nějakym pětikilu v autoškole s instruktorem za zadkem, a teď si to jenom rozšířim na neomezený. Nikdy jsem na vlastním stroji neseděl, ale teď si klidně můžu pořídit litr a víc. Jsem potom snad méně nebezpečný, jenom proto, že jsem dva roky tahal v kapse řidičák na 35kW mašinu? Samozřejmě lze argumentovat, že když už někdo udělá tu A2, tak si tu motorku pořídí, ale lze to říct s jistotou? Kolik lidí si klidně dva roky počká, aby si mohlo pořídít toho litra a být nebezpeční? Nebo se snad mýlím?
Jenže pochop že tohleto už se ošetřit nedá jestli budeš jezdit nebo nee. Tady se předpokládá že člověk kerej si udělá papíry na motorku v 18 jezdit bude. AQle nikdo není schopnej ho kontrolovat jestli jezdí to je blbost co tu píšeš.A pokud si bude chtít ve 20ceti rozšířit na neomezeně tak to nebude problém..Jinak to udělat prostě nejde..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona ?
Hummer>MATY2>
AM je do 50 ccm u zážehových motorů a u jiných do 5 KW a celkové hmotnosti do 350 Kg. Když chceš psát rozumy tak podávej alespoň úplné a pravdivé informace.
Nevím, kde jsi na to přišel, ale MATY to napsal předsně podle platných předpisů, konkrétně podle zákona 361/2000 Sb. v platném znění a podle Směrnice 2006/126/ES. Takže tady dává úplné a pravdivé informace. Já mohu jen jeho slova potvrdit - oba se zabýváme výcvikem řidičů a děláme i výcvik na motocykly, takže víme, o čem píšeme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona ?
MATY2>HonzaČ> Hummer pravděpodobně narážel na to, že jsem napsal že AM je bez omezení objemu což je sice dle 361čky pravda, ovšem jiný zákon (nevím z hlavy číslo) upřesňuje defenici vozidel AM, a sice u žážehového motoru do 50ccm, takže má vpodstatě pravdu...
MATY, ten objem omezuje až "Směrnice 126",dříve to nebylo, neboť skupina AM byla národní skupina a jako "evropskou" ji zavedla až "126".