Byl jsme na vyjíždce, ZX10ka (2008)krásně jela, dokonce přes 260 po dálnici a rožla se mi kontrolka od benzínu, tak jsem sjel na jednu pumpu v Ostrovačicích společnosti 67, tam nabral plnou a vyjel, pak mi to začalo divně cukat, netáhnout a do 20 km mě to chcíplo uplně a pak už když jsme to náhodou nastartoval tak po přídání plynu nad 3000 chcípala...tak jsme se nechal odtáhnout, v odtahovce mi vyměnili benzín, pak jsme ji docela těžce startovali (asi byl v soustavě ještě špatný benzín z té pumpy), pak nakonec chytla a i se nechala vytočit do otáček po nějaké době. A jak se spaloval ten špatný benzín tak normálně z výfuku lítaly 2 metry daleko nějaké jiskry s karbonovýma usazeninama:((( Pak mě vypustili jelo to asi 2 km a pak to zas chcíplo, tak mě zas odtáhli a myslí si, že ten benzín poškodil asi svíčky a buhví co ještě....:(((Navíc mi trvalo neskutečných 6 hodin dostat se domů!
Nechápu jak je možné, že si dovolí prodávat takto závadný benzín, který vám očividně do 20 km poškodí motorku. Už tam nikdy nepojedu a škodu na nich budu vymáhat, mám to už zaprotokolované.
PS: netankoval tam někdo v sobotu také a neměl problémy? to by pak jasně vypovídalo o kvalitě jejich benzinu...
Uzavřeno 31.10.2010 v 16:01 uživatelem forzaitaliana
Otevřeno 02.11.2010 v 19:28 uživatelem forzaitaliana
Něco na pročtení
Naposledy editováno 31.10.2010 12:55:41
A když se na to de přes kupecký počty, tak u benálu levnějšího o kačku na litr ušetříš max tak dvacku, ale motor to posere za x tisíc
tankuju u OMV a Benziny, ale bohužel ani tam si není člověk vždycky jistej, jestli jim zrovna nedovezli nějakou sračku
drž se chlape a písni jax dopadl
2 reakcí na tento příspěvek loupežnici= pumpaři na Brněnsku pozornaOstrovačice
Lítaly ti 2 metrový plameny z výfuku, aha? a kampak se nám zakutálel katalyzátor pane?
V případě že ho nemáš tak rouvnou povídej od kud máš mapy v plně programovatelné řídící jednotce.
Naposledy editováno 31.10.2010 14:37:38
Jurawood>Nevidím důkaz že to bylo benzínem, může to být a pravděpodobně to je náhoda.
A hned napadat možná poctivou benzínku není dobrý
Jj, taky mě to napadlo. A jenom doufám že se mu nepovedlo do mašiny natankovat naftu.
Naposledy editováno 31.10.2010 14:34:54
1 reakcí na tento příspěvek loupežnici= pumpaři na Brněnsku pozornaOstrovačice
Nyní mám výsledek ze servisu, a jejich analýza říká, že ten jejich benzín zničil Iridiový svíčky, co jsme tam měl....po kompletním vyčištění palivové soustavy a hlavně výměně svíček motorka začala opět normálně fungovat. Asi by bylo vhodné angažovat i soudního znalce....není tu náhodou nějaký mezi námi???
Pro rejpaly: nabral jsem Natural 95-ne naftu, svičky dávaný na jaře a servisní interval jsme nepřekročil...
Fakt se mi ulevilo, že se nepodpálil píst nebo neodešli vstřikovače-teda zatím to vypadá, že už bude snad vše OK....to by se pak pěkně prodražilo. Je teoreticky možné, aby se poškození na motoru projevili až po nějaké době??
1 reakcí na tento příspěvek loupežnici= pumpaři na Brněnsku pozornaOstrovačice
Hele neber mě za rejpala, ale odpověď servisu že nekvalitní benzín zničil svíčky by mě teda nestačila, samozřejmě v tomto případě mechanik musí znát přesné znění chemické reakce iridia s palivem nebo co, nebo i mechanickou příčinu toho zničení v důsledku paliva..
Prostě a jednoduše, jak se může zničit svíčka ??
Naposledy editováno 03.11.2010 07:47:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) loupežnici= pumpaři na Brněnsku pozornaOstrovačice
Tot muj nazor
Jurawood>a ty tomu věříš? Výsledek z rozboru paliva předpokládám nebude..
Hele neber mě za rejpala, ale odpověď servisu že nekvalitní benzín zničil svíčky by mě teda nestačila, samozřejmě v tomto případě mechanik musí znát přesné znění chemické reakce iridia s palivem nebo co, nebo i mechanickou příčinu toho zničení v důsledku paliva..
Prostě a jednoduše, jak se může zničit svíčka ??
Jo souhlasím s tebou Mechanici bývaj obecně přední odborníci na chemické a fyzikální jevy v motorech...
A řešit benzín dle značek pump je kardinální hovadina. Důležité je jen to, aby pumpa měla vysoký průtok (tj. když máš megaúžasnou shellku, kde natural s biosložkama sedí v tanku taky pár měsíců před vytočením, tak už to nebude zrovna to pravý ořechový).
Stejně tak strašně záleží na péči dané pumpy o nádrže s palivem. Tj. pravidelné čištění od sajrajtu a eventuelně kondenzátu.
Ještě je lepší nebrat na pumpě těsně po tom, co odjela cisterna, palivo bývá v nádrži zvířené a pokud na dně byl nějaký bordel, lítá teď po celé nádrži. Tolik asi k "nekvalitním pumpám". Neříkám že neexistuje pár blbů, co se snaží benzín něčím nastavovat, ale to bych řekl že je spís statistická chyba.
Ale mám radost že někteří borci všechno tohle poznaj na první pohled, dle značky na pumpě.Třeba brouk pytlík vedle mistra Z-X-R působí jako jeho skromnější a vzdělanější bratr, protože ty jeho chytroprdy co z něj padaj jsou opravdu co slovo, to perla. Jen by nesměl ve své velemoudrosti přehlídnout, že drtivá většina Shellek jsou frančízy a dát si dohromady, co z toho asi tak může plynout
zula>strasne se mi libi jak jsou tady chytri,jak by tam a tam nikdy nevzali.Z jakeho duvodu uz nenapisou,tim myslim,jestli z vlastni zkusenosti(čímž by potvrdili,ze tam nekdy byli)nebo tam nejedou,protoze franta z vedlejsi vesnice rikal,ze mu ta vytunena š120 na to nejede tak jak jezdívala.Tyhle keci jsou o nicem,o co tu podle me bezi je to,ze si nekdo vubec v dnesni dobe dovoli ten benzim nebo naftu nejak kur..t.Me,jako zakaznikovi by preci melo byt jedno kde tankuju,protoze by vsechny benzinky meli splnovat urcity standard,ktery motor potrebuje.Pak je na me,jestli si priplatim a pujdu k jine benzince,ktera treba pridava nejake aditiva apod..
Tot muj nazor
Mám BMW 740i - benzín V8, 4400ccm, bez technickejch uprav, 2tun auto.
Když vezmu u "své odzkoušené" Benziny v okolí, některých Shellkách apod, auto dobře jede, motor běží sametově a spotřeba rozumná (zdůraznuji "svoje" Shell a Benziny - neřikam že značka = kvalita, ale vím kam jezdím).
Když chci ušetřit (mám nádrž na 95L) tak neberu noname benzince, ale tam kde vim že lidi hodně berou - to proto, protože nádrže stále doplnují a mají tam velkej "průtok" - tzn. minimum usazenin apod. - tj. pro mě brněnský Makro. Auto žere +/- stejně nebo o chloupek víc (zřejmě zásluha aditiv), jede dobře ale občas je motor na volnoběh neklidnej..
Když vezmu na odstrčený benzince s kvalitou zlou - okamžitě POZNÁM pančovanej benzín vodou a lihem (voda se rozpouští v lihu a lih v benzinu). Spotřeba o 5L/100km vyšší, motor na volnoběh hapruje, od nízkých obrátek lehce pocukává (mám automat, pomalej rozjezd není problém). ŘJ zkrátka pozná "neideální" spalování a upraví množství vstřikované směsi..
Pozn: Na Unicornu mi cukal kamarádův Kadet, i vynechával za jízdy. Fabii HTP i Formanu který sežere vše, pomohlo až vpuštění nádrže a nalití jiného benzínu... resume ?
Resume: Rozdíl v kvalitách nejen značek čerpacích stanic, ale i mezi stejnojmennými čerpacími stanicemi rozhodně JE. A občas bohužel dokonce propastný.. a dál už narážím zase na to, proč ČOI za naše peníze nezveřejnuje výsledky testů.
E: Aditiva v druhem odstavci.
Naposledy editováno 03.11.2010 17:05:33
Je pravda, že ze strachu o svojí mašinku raději beru na prověřenějších čerpačkách jako sou OMVčka, Shellky atd.. ale zase nemůžu říct, že bych měl nějakou fakt špatnou zkušenost s páru No Name benzínkama