globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: proč ne m2t na mz?
29.10.2010 v 20:02
Zdarec. Možná mám trapnej dotaz ale prostě se zeptám:D. vysvětlí mi někdo proč každej říká že M2T by se do MZ 150 nemělo lít? Přitom když v tý době se požíval snad jedině tyhlety oleje a je ten stroj na to stavěnej? Celkem by mě to zajímalo protože ostatní oleje stojí 2x tolik. Díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 20:09 | Nahoru | #1
No, tak zřejmě nebude tak kvalitní a taky se ho asi dává trošku víc, ne? Ale co já vim, tak fichtl na to jezdí, Tráboš taky, tak proč bys to tam nemoh nalít,..?

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 20:18 | Nahoru | #2
Tak netočí to 12 tisíc, tak se to namaže i M2T, ale viditelně 3x tolik kouří, než třeba levnej motul a taky 3x tolik smrdí. Ale v režimu motoru MZ to asi bude v klidu mazat

1 reakcí na tento příspěvek proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 20:19 | Nahoru | #3
klidne to tam lej ja za mlada do mz 150 lil jen m2t protoze nic jinyho nebylo a nalital jsem 30tis km bez poruchy

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 20:31 | Nahoru | #4
Strach bych neměl.. Já do ostrýho enduro 125 nalil olej do skutra

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 20:50 | Nahoru | #5
Já bych taky neměl strach tam lít M2T, ale proč? Jsou už dávno lepčejší oleje než ten M2T a když použiješ nějakou tu polosintetiku ve stejným poměru jako stávající oil tak nebudeš mět motor a vejfuk plnej karbonu. Ještě malinkatou poznámečku, pokud MZ předepisuje 1:50 tak mazej 1:50 i kdybys tam lil plnou sintetiku, tyhle starý dvojtakty potřebují určité množství oilu aby byly řádně mazány, takže žádný homeopatický poměry jako 1:100 a podobně , čus.

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 21:01 | Nahoru | #6
jak pisou ostatni - M2T tu MZtu umaze naprosto bez problemu... jenze moderni olej tolik necoudi, nesmrdi a nezasira tolik motor bordelem ja osobne lil do simala nejaky Valvoline, takovou stredni radu, uz nevim presni nazev...
takze za mne M2T klidne kdyz na lepsi olej nemas, ale radsi nejaky moderni mineral nebo polosyntetiku v predepsanem pomeru

1 reakcí na tento příspěvek proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 21:21 | Nahoru | #7
díky za rady . je ajsný že modernější oleje tolik nesmrdí atd ale myslim si že najedu stejnej počet km jak na m2t tak na ostatní když je tahle motorka na to stavěná. chtě+l sem se jen ujistit díky

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 21:49 | Nahoru | #8
M2T je památka na dobu, kdy nový píst stál méně, než flaška trochu kvalitního oleje (který se stejně běžně neprodával), tak na to lidi jezdili a dělali častěji výbrusy a generálky klikovek. Ne není to dobrý olej, klidnou jízdu zvládá ale dobře, při nakládání v otáčkách už moc nezvládá. Dříve lidi jezdili 70, tak to nevadilo, dnes tyhle slabé stroje každý dře téměř furt na maximálku. Klidně na to jezdi, pokud ti nevadí, že jsi smrdutá dýmovnice, kterou spousta řidičů po vdechnutí smradu za každou cenu předjede, čímž tě bude vystavovat nebezpečným situacím.
Je to 2T, tedy motor konstruovaný jako značný kompromis funkce a životnosti veprospěch nízkých výrobních nákladů.

proč ne m2t na mz?

29.10.2010 v 22:35 | Nahoru | #9
Já doporučím Shell SX2. Je to minerál o 30 Kč dražší než M2T. Kouří sice skoro stejně jako M2T, ale vzhledem ke třídě (API TC, JASO FB) by měl aspoň líp mazat. Pak existuje taky olej Trysk M2T Super od Parama, což taky není špatnej olej (API TC, JASO FC), stojí podobně jako SX2, bohužel se ale hůř shání, protože všude obvykle mají jen standardní M2Tčko.

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 00:43 | Nahoru | #10
Tak já liju nějakej Castrol 2T ..asi za 200kč a spokojenost ..teď jsem nalil Bixoil a teda nic moc ..je to nějaký líný
Nevim kolik stoji M2T ale tech 200kč neni tak hroznejch

Naposledy editováno 30.10.2010 10:47:46

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 10:46 | Nahoru | #11
Když jsem sedlal Jawičku,zkusil jsem taky něco jiného než M2T.A můžu ti říct,že i základní Mogul je mnohem lepší a za podobné peníze.Používal jsem TSF-takovej modrej,nejlepší poměr ceny a kvality.Bylo to poznat a to dost.

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 11:01 | Nahoru | #12
nevim m2t neni zas tak levny radsi kup nejakej lepsi mineral treba Mogul TS nebo ja jsem driv pouzival Repsol 2T, ale ten byl na picu a ted mam SUNOCO 2T takovej zelenej a zda se mi v pohode a stoji 140kc/l

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 12:42 | Nahoru | #13
m2t nicemu nevadi,kdyz ho tam nalijes opravdu jen tolik kolik udava vyrobce a radne rozmichas,ale radsi vol polosythetiku

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 12:44 | Nahoru | #14
M2T je fakt sráč. Moc extra to nemaže, špatně se spaluje - kouří, dělá karbon v motoru, ucpe výfuk...
Raději kupuj nějaký kvalitní minerál. Dobrý byl Shell SX2, (120 kč/l), jen nevím jestli ho ještě prodávaj. Nebo kdyžtak nějakou polosyntetiku (+- 200 kč/litr).

2 reakcí na tento příspěvek proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 13:33 | Nahoru | #15
Když jsem ještě vlastnil MZ 150 tak jsem taky jezdi na M2T. Jezdilo to, ale jak jsem jednou vyzkoušel tenhle Castrol tak rozdíl byl obrovskej. Motorka jela jako divá, žádnej karbon (spalovací prostor v barvě medu) a taky to i krásně vonělo.

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 13:39 | Nahoru | #16
mildas,presne takjak rikas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 17:48 | Nahoru | #17
Mildas77> myslim ze docela zbytecnej olej do MZ

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 18:30 | Nahoru | #18
Já jezdil MZ 150 i 251 a chlápek co měl garáž vedle kámošovi mi jednou dal trochu Husgvarna oleje do pily. Motor krásně ztichnul, to slabý čoudění zmizelo uplně a to že maximálka se zvedla o 5 km byl jen bezvýznamnej bonbonek. Ale to ztichnutí motoru bylo dost výrazný, to znamená že ten lepší olej pro vysoký otáčky dělal tomu motoru asi o dost líp než M2T. Jenže ten motor byl rok od roku dražší 90-130-160 kč. Takže když stál 160,- tak jsem se na to vyprd a kupoval za 140 nějakej denicol pro závodní dvoutakty, motor zněl porád stejně dobře.Ale to bylo kolem roku 95-97. Ale po tom prvním pokusu pro mě prostě M2T byl olej na panty. Tak asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 19:00 | Nahoru | #19

Mildas77>Když jsem ještě vlastnil MZ 150 tak jsem taky jezdi na M2T. Jezdilo to, ale jak jsem jednou vyzkoušel tenhle Castrol tak rozdíl byl obrovskej. Motorka jela jako divá, žádnej karbon (spalovací prostor v barvě medu) a taky to i krásně vonělo.



Na tenhle jezdim NSR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 22:00 | Nahoru | #20
DuckerCZ> To ti chválím. Docela by mě zajímalo jak by ti to dupalo na to M2T

(reakce na) proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 22:01 | Nahoru | #21

wrag>Mildas77> myslim ze docela zbytecnej olej do MZ

Znáš to, když jí miluješ není co řešit

proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 22:18 | Nahoru | #22
jak já vždy čtu a poslouchám rady ohledně olejů a ten je lepší a ten holrší..., teď nevim jestli existuje článek kde testují oleje na mašinách a rozbor toho oleje a jestli ne tak by stálo za to něco takovýho udělat.

(reakce na) proč ne m2t na mz?

30.10.2010 v 22:39 | Nahoru | #23

Mildas77>DuckerCZ> To ti chválím. Docela by mě zajímalo jak by ti to dupalo na to M2T


No myslim,že by to brzo dodupalo

1 reakcí na tento příspěvek proč ne m2t na mz?

31.10.2010 v 00:24 | Nahoru | #24
Třeba by to mělo pořádně dunivej zvuk jak by se to přidíralo a pak by to efektně zakončila ojnice výskokem z karteru na silnici za doprovodu oleje a pár dalších nepodstatných drobností

[img]

proč ne m2t na mz?

31.10.2010 v 07:02 | Nahoru | #25
M2T kouří jako svině, nalej tam Shell SX2 nebo Mogul TSF

proč ne m2t na mz?

31.10.2010 v 09:04 | Nahoru | #26
Ja do Simsona / Jawy lil Esso 2T Special a oproti M2T byla mnohem nizsi kourivost, zbytky ve vyfuku minimalmi a jeste to lip jelo, coz bylo hlavne u Simsona zasadni

proč ne m2t na mz?

31.10.2010 v 13:48 | Nahoru | #27
M2T totiž není olej ale brusná pasta motor po nem zní jak ruský varhany to tam radši nalij M6A
(ne m6ad) cena je obdobná smrdí skoro stejne ale alespon mě nekarbonoval a motor se choval kultivovaně ale drobect kape z véfuku ted sem přešel na nejakej 2T mineral od mobil1 a jsem spokojenej

(reakce na) proč ne m2t na mz?

31.10.2010 v 21:33 | Nahoru | #28

jango33>díky za rady . je ajsný že modernější oleje tolik nesmrdí atd ale myslim si že najedu stejnej počet km jak na m2t tak na ostatní když je tahle motorka na to stavěná. chtě+l sem se jen ujistit díky



Podívej se na tuhle nabídku http://valvoline.cz...motocyklove-oleje-2t
Myslím,že valvoline je dost dobrej olej.Ty modré jsou polosyntetiky.Šel bych zrovna do nich.Nedával bych tam minerál.Polosyntetika nevytváří tolil karbon a nesmrdí.Taky nerozpouští již vytvořenej karbon v motoru.To by mohlo udělat taky dobrou paseku.Dal bych tam polosyntetiku a poho.

proč ne m2t na mz?

31.10.2010 v 21:35 | Nahoru | #29
Ono na M2T se dá jezdit,ale není to nic extra. Jak tu již zaznělo,M2T smrdí,zasírá,kouří.Když tam naliješ nějakou polosyntetiku tak sám musíš poznat rozdil. Motor bude mět klidnější a plynulejší chod,o malinko vyšší výkom a spotřeba ti taky trošinku klesne. Vzhledem k tomu že máš MZ a máš-li tam origoš výfuk,tak ho normálně nevypálíš jako u javek,aniž bys ho rozřezal a MZ je na kvalitu a čistotu vyfuku hodně náchylná. Samozřejmě se tu bavím o dobře a správně vyštelovaném stroji. Vše co tady píšu mám z mé osobní zkušenosti. Měl sem MZ250 i 150,ČZ487 aj javky(panelka 350,fechtly) a poslední M2Tčko sem lil do nádrže asi do fechtla když sem byl na základce. Přešel sem pak na Valvoline a už bych se nevracel.Těch pár kaček navíc za ty výhody není tak velká objěť. Toť má zkušenost.

proč ne m2t na mz?

1.11.2010 v 09:04 | Nahoru | #30
M2T bych nenalil ani do pincka, je to sračka max na mazání řetězu. Pokud chceš levnej českej minerál, ber o dvacku dražší a stokrát lepší Mogul TS nebo M2T Super(cca 100kč). Pokud chceš českou polosyntetiku(cca 160kč) ber Mogul TSF nebo M2T Rapid. Pokud ale přejdeš na polosyntetiku, sundej předtim hlavu a odkarbonuj píst a vršek kolem svíčky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist