je mi 24, řidičák na motorku mi teprve tisknou na úřadě. Na osobáku a náklaďáku mám najeto asi 200 000 km bez nehody a chci si v nejbližší době koupit motorku. V autoškole jsme jezdil na Banditovi 650 o kterém jsem také přemýšlel, ale konkrétně jsem si po pročtení všech fór, recenzí, článků a diskusí vybral Yamahu Fazera 600. Chci na něm tu novější masku, takže to bude ročník (2001)2002-2003. Cenově optimálně do 65 000(max 70 000). Čekal jsem s vybíráním až dokončím autoškolu, abych měl nějakou jistotu a zkušenost, že ji při zkoušení nepoložím.
Dnes jsem se konečně odhodlal jít zkusit moji vysněnou žlutou barvu, které moc není... Bylo mi sděleno v telefonu, že motorka rok a půl stála v garáži, tak že měnili baterii za novou, jelikož byla mrtvá. Že chytá na drc, ale že bude potřeba asi seřídit motor. Najeto 27 000, cena 61 000, rok 2002, tak tam jedu. Po příjezdu vidím motorku bez sedla, baterka na nabíječce. Mechanik táhne motorku ven, pokládá na stojan a startuje. Motorka ani škyt. Chvíli zmateně pobíhá okolo motorky a startuje znovu. Po 10ti sekundách trápení motorka naskočí, otáčky skáčou jako šílené, ale běží... Na pohled všechno v pořádku, ale gumy zralé na výměnu. Z prostoru pod sedadlem trčí nějaká průhledná hadička, která není nikam zapojena. Po 5ti minutách zkouším stáhnout sytič, leč motorka chvíli kucká a chcípne. Mechanik říká, že asi svíčky, že kdybych se chtěl projet, tak musím zavolat dopředu a že na to mrkne co s tím je. Tvrdil mi, že náplně není třeba měnit po té době co stála, ani seřizovat netřeba. Bylo na mě pohlíženo jako někoho, kdo jej obtěžuje myšlenkou, že by motorka snad měla být provozu schopná a připravená na vyzkoušení za 61 000kč, které mimochodem chtěl na stůl jako zálohu za vyzkoušení, ke kterému už asi nedojde... Toť má první zkušenost s prodejcem moto ))
Myslíte si že ta motorka za něco stojí? Minimálně za tu cenu, že je regulérní? Měl bych se ještě ozvat?
Jinak mám prosím ještě jednu otázku: Začalo mě hlodat proč si nekoupit ten novější model s výfukem nahoru(2004 a výš), tak se chci zeptat jestli to není v něčem na prd ten výfuk nahoře? Já zhruba koukal na ceny dílů, a ano, jsou dražší, ale je nějakej jinej rozdíl jestli koupím rok 2003 nebo 2004?
Předem děkuji za odpovědi a snad to nebylo moc dlouhé povídání
Uzavřeno 22.11.2010 v 09:48 uživatelem Luky_
A k vyfukum? Je to v poho, nic nepoznas...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
Jinak Bandit se sytičem jsem startoval na drc studenyho v 5ti stupních.
Naposledy editováno 29.10.2010 17:21:46
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
Jinak pokud máš 70k, tak bych šel do toho novějšího.
Robinson: Já ti chlape nevim, jel jsem na obou Z750 04 a FZ6 07 (mám i pár zkušeností s FZS). A pokud to porovnám po motorový stránce tak nebe a dudy . Ve prospěch 750ky. FZ6 je hroznej elektromotor oproti Z750.
2 reakcí na tento příspěvek Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
Luky_>Hm, to teplo od výfuku má něco do sebe. Když koukám kudma ta roura vede, tak mi nepřipadne že pro řidiče je to nějak vážné, ale ten co je vzadu sedí na trubkách v podstatě...
Nejsou tam jen ty roury ale i takovej tlumič a je velkej jak jak sedlo u spolujezce a je jak plotýnka.
Je fakt že jsem seděl vzadu a pálí to .....
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
Jak si jednou zvykneš na výfuky pod sícem, tak už nebudeš chtít laufy inde
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Yamaha Fazer 600 2001 a výš
Stewe>Ale jo...vlastně to hrozně pálí a nejlíp to vědí ti co FZ6 nemají Vlastně je lepší mít výfuk bokem a tavit si o něj podrážku.
Jak si jednou zvykneš na výfuky pod sícem, tak už nebudeš chtít laufy inde
Kolik je pak místa pod sedlem ? Vlezou se alespon základní veci + 0.5l petka ?
Luky_>lukfa: Tak teď jsi mě dostal. Nevíš prosím Tě od kterého roku je vstřikování už? Já měl za to , že od toho modelu 2002 už tam je. Měl jsem kdysi Favorita r. 90, takže vím jak startujou karbecy(hlavně v zimě) D
Jinak Bandit se sytičem jsem startoval na drc studenyho v 5ti stupních.
Každ. přitlač bůra a máš 04, mám ji a prdel si negriluju (jen když míjim policejní radar) a vzadu se ty vozit nebudeš. Aspoň budeš mít babu pěkně žhavou až dojedete .
Na tebou zmíněnej stroj bych se vykálel.
Jura.S>Kolik je pak místa pod sedlem ? Vlezou se alespon základní veci + 0.5l petka ?
Místa tam v Yamaze moc neudělali. Mám tam origo nářadí, můj univerzální šroubovák, balíček stahovacích pásek, lékárnu, vestu a kus hadru prostor pod sedlem je ovlivněnej svodem, kterej vede pravou stranou
ED: koupil jsem si jinej zavazadlovej prostor
[img]
Naposledy editováno 30.10.2010 08:30:16
FZS 600 (vs. FZ6)
+ o něco lepší zátah od spodu
+ hodně velký prostor pod sedlem
+ lepší servisovatelnost karburátorů oproti stříkačce
+ spousty dílů z bouraček
- o něco měkčí rám
- používání sytiče
Víc mě nenapadá.
Mimochodem jednoho FZS 600 2002 prodávám, ale stříbrnýho.
FZS 600 2002
já sem šel do 02ky páč se mi víc líbila.. pak se mi líbí až ten novej S2.. (asi 08 a novější)
PS: stříbrná mu ale vůbec nesluší..
PS2: Jo, kdyby se ti líbil můj červenej, třeba bysme se domluvili.. Ke mě to máš tak zhruba tých 100 km..
PS3: taky sem strašně chtěl žlutýho..
1) nehledej starší mašinu u překupníků, ale spíš udržovanou zde kde se můžeš juknout, pokecat a jet více najistotu u člověka co ji měl a né jen přivezl na kšeft...
2) ještě jednou zvaž starší, pak když spočítáš běžné věci které se opotřebují (gumy, baterka, řetězová sada a pár blbostí které na každé motorce je potřeba vyměnit a jukneš kolik stojí nový Fazer (předloňský nový model), nebo 1-2roky starý málo jetý už to není takový rozdíl a ta mašina je o něčem jiném...
3) tachometru v ČR nevěř vůbec spíše celkový stav motorky...
1.1 Rád bych koupil něco důvěryhodného tu od někoho, ale nejvíc je tu nabízeno šedých no... Jinak co by jste řekli třeba na toto? Si říkám i kdyby ti kluci byli poctiví, tak jelikož to dovezli, tak ví prd o tom ne? : http://www.tipmoto....fzs-600-s-fazer.html
2. Už jsem toho četl dost o rozdílu mezi Banditem a Fazerem a vždy všude vyhrál Fazer, ale bandit fakt nějak vypadá líp a připadne mi hlavně když jsem seděl na obou, že je o hodně dost větší a pohodlnější. Furt mi to trochu vrtá hlavou. Ale v podstatě jsem na Fazerovi ještě nejel, takže tento súd nechám na později
3. Dnes jsem znou zvažoval koupi motorky, bo jsem viděl před Olomoucí na dálnici tělo pod bílou dekou a o kousek dál supersport na maděru A tak věřím sám sobě, že budu používat svůj mozek a schopnosti a bude ze mě jednou starej motorkář.
1.1. No narovinu raději dobrého šedého, než zbastleného žlutého máš to první mašinu na rok dva pak se rozkoukáš, vyjezdíš a stejně zjistíš že stylem, výkonem a ostatními věcmi ti sedí třeba něco jiného to je běžný postup
2. Já řešil ER6-f 09 vs Fazer S2 09 vs XJ6 Diversion F 10. Bandit mě přišel těžký, velký a takový neohrabaný pro začátečníka, Fazer byl favorit ale není k mání v celokapotáži a dokoupení je drahé
3.tohle je jako když vidíš pytle u osobního auta - neřešíš a jedeš stejně dál..
Luky_>Ještě právě řeším trochu problém, že ty motky tady v okolí nějak nejsou. Chci 2001 a vejš a určitě ne přes 35 000km. Bral bych modrou, žlutou, černou. A limit je i cena. A jako přes 100 kiláků se jet někam jen podívat je na prd. Nemluvě o nějaké Jihlavě, Praze nedej bože co jsem viděl modrou z Karlových Varů V mým městě jsou jen ty 2004 trochu dražší, ale furt v limitu.
tak tahle věta je právě tvuj problem a duvod proc se stáčí kilometry... rok 2001 a ne přes 35t km??? trochu málo ne? jelikož to lidé chtějí, trh se jim přizpůsobí. já mám 2007 a nyní najeto 49500km. Jedu s tím teprve na první servis. Proč myslíš že by byl 50000km nějaký strop? Si myslíš že výrobci to vyrábí aby s tím jel pouze jednou do servisu a konec?
jinak na těch 50000km mám originální původní řetězovku a původní destičky. Gumy jsou teď čtvrté.
Od kdy je stříkačka ti už odpověděli, a jak jsem říkal, ty vejfuky nejsou tak hrozný. A pokud chceš mít jistotu, jdi do laďáků. jsou fakt studenější, je mezi nimi (mezi těmi dvěmi koncovkami) volno (originál je jeden kus), takže tam i proudí vzduch a taky to určitě přispívá chladnějšímu efektu.
lukfa: Díky, to zní tady zatím jako nejlepší rada o těch kilometrech... a to je důvod proč jsem tady, protože nevěřím ničemu co vidím a hlavně ne v čechách! Jako říkám si, že je možné že někdo hold neměl čas nebo nebylo počasí, ale je fakt, že 2000km se dá ujet za jeden výlet a ne za celé léto. Asi se budu držet téhle myšlenky.
Taky si říkám, že kdyby trubky pálily do zadku, tak kdo by na tom jezdil? Proč by to lidi kupovali? A proč by si to nechávali? A při nejhorším to zkusím s těma laďákama... k tomu bych měl dotaz na cenu, protože co jsem koukal na nějaké u staršího Fazera, tak to bylo 8-15 000.To jsem koukal na nějaké superznačky nebo se dá sehnat něco levnějšího? Jen tak pro informaci...