SVčko bys měl ukočírovat v klidu i otevřený, doporučuju si prvně rozšířit řidičák, takže si můžeš připomenout jízdu na motorce a pak rovnou pořídit nepřiškrcený SV. Když si dáš ze začátku majzla, budeš v pohodě
2 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka
ale esli trvas na sestce, prodam ti CBR, odspoda je to hodnejsi nez SV pokud budes jezdit do 6-7000ot, tak je to hodna motorka.. (idealne si dat na prvnich par tkm zarazku na plyn at ty otacky nemuzes presahnout
Naposledy editováno 25.10.2010 20:53:04
1 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
lukš>cleman> Respekt bys měl mít i z eSVéčka.Tam bys měl taky vědět co můžeš a co ne.A jako první motorka nevim nevim
esvéčko je milá hodná mašinka
1 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka
Bozo>SV do začátku jde, ale není dobré jí podceňovat :)
Taky si myslím.....SV není špatný, ale nejvhodnější rozhodně není. Já bych radil prvně na sezonu koupit nějaký levný GS 500, pořádně se vyjezdit a pak třeba to SV nebo cokoliv jinýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
Na esvecku jsem letos zacinal, s tim rozdilem ze nemam papiry na auto, takze zkusenosti z provozu nula. Abych si trochu zvyknul, tak jsem po Cechach najel nakejch 1-2 t. km a pak hned na par mesicu do Dolomit, tam si clovek zajezdi nejlip . Jako zacatecnika me prekvapilo jak malo to jede (navzdory tomu jak kazdej druhej varuje pred dvouvalcem, jak musis mit respekt bla bla), musi se to holt tocit nad 6k a dost radit. Na druhou stranu, nezabijes se kvuli prilis silny motorce Z toho duvodu si ji na pristi sezonu rad necham.
A papiry jsem si nerozsiroval, prislo mi to zbytecny vzhledem k tomu ze se SV s 25 kW sezene celkem snadno. Neni to zadarmo a jeste behani po ouradech, nein danke.
Jo a urcite bych doporucil zkusit nakej Sosnovou, za 300,- si zajezdis paradne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
cleman>Cosmogagy> neříkám že na motorce jezdím jak věšina lidí tady ale 250 mi nepřijde že by měla smysl! Věc kterou si vybavuju do dnes. Ta 250 v autoškola s náma dvouma prostě měla co dělat! Přeci jen mám nějakých 190 CM a 110 KG
v tom pripade pullitra.. GS500, CB500, ER-5, GPZ500, Zephyr 550... a nebo hodnou sestku XJ600..
a nebo ti nemam radit podle sveho vedomi, svedomi a zkusenosti mensi kubaturu?? chces sestku?? pak jednoznacne bez na zacatek spis ctyrval nez dvouval, ctyrval vic odpousti... a nejlip moje CBR, vejdes se bezproblemu do rozpoctu, naopak ti jeste 10000 zbyde
ale esli trvas na sestce, prodam ti CBR, odspoda je to hodnejsi nez SV pokud budes jezdit do 6-7000ot, tak je to hodna motorka.. (idealne si dat na prvnich par tkm zarazku na plyn at ty otacky nemuzes presahnout [/quote NEPOSLOUCHEJ HO JÁ TI PRODÁM MÉ GSX-R JE TO TAKY HODNÁ MOTORKA
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod auto - motorka
cleman>Cosmogagy> čistě kapotovanou motku moc nechci. nějak se mi ani ta tvoje nelíbí. soráč
vpohode
stejne doporucuju aspon na prvni sezonu pullitra, maximalne hodne XJcko... pamatuju si jak se mnou ze zacatku mavala ER-5 seskrcena na 25kW... vykon pullitra je pro zacatek tak akorat, vic je zbytecne.. na pullitru se naucis rychleji, a z prestupu na vetsi kubaturu pak budes mit radost kdyz na vetsi kubaturu skocis rovnou, tak o radost z prestupu prijdes
Cosmogagy>vpohode
stejne doporucuju aspon na prvni sezonu pullitra, maximalne hodne XJcko... pamatuju si jak se mnou ze zacatku mavala ER-5 seskrcena na 25kW... vykon pullitra je pro zacatek tak akorat, vic je zbytecne.. na pullitru se naucis rychleji, a z prestupu na vetsi kubaturu pak budes mit radost kdyz na vetsi kubaturu skocis rovnou, tak o radost z prestupu prijdes