Bornys>Stana.k.> .....tak zlomte vaz.....at se dilo dari.....
Kluci vy tady vsichni diskutujici.....chtel bych si postavit barak.....kdo poradi, jak udelat projekt ,narysovat to a taaaaak......a pak jak to mam postavit.....diky za kazdy nazor.....nechci to davat naky stavebni firme........jsou to hrooooznyyy zlodeji....a ja jsem si spocital,ze kdyz si to udelam sam......tak urcite usetrim aspon 30-50%....az budu stavet,tak mi muzete prijit pomoc,budu rad.....cim vas bude vic tim lip.....pro kazdyho budu mit pivo a rohlik se salamem.....vic ne.....to uz bych moc neusetril.......jo a praci samozrejme zadarmo....jsme prece kamosi,ne...???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
a ze kazdy nema penize na servis,to je jen to co jsem rikal vyse...lidi se tu jeste nenaucily jednu vec...,kdyz na to nemam,tak to nemuzu mit......vyjjimky jsou Ti co si to dovedou osefovat sami......
jooo kamarade...pravda zni vzdy nejhure.....
az to bude prodavat,tak bude rikat ze si to servisoval sam??? nebo bude zatloukat a tvrdit ze to bylo servisovany pravidelne....,nemusis mi odpovidat....,zive si to dovedu predstavit....
Takze asi tak.....fesaku.....
E ...ale na druhou stranu je fakt,ze je to jeho masina,takze at to ladi jak chce......
Naposledy editováno 24.10.2010 20:13:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
jeste dodam ze kdyz se netrefi o jeden zub tak se nic nestane (skoro) akorad bude hur chytat a nebude mit taky vykon horsi by to bylo o dva to uz je v .....kazdopadne kdo to dela tak stejne po montazi a serizeni si protoci nekolikrat motorem jestli se mu sejdou znacky (delaji to i v servisu.) jen blazen by je nastavil a pak hned nastartoval.
Naposledy editováno 24.10.2010 21:01:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
Stancek35>Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.
Člověče, když čtu tvůj popis, jak budeš roznýtovávat rozvoďák, tak mi mohu s klidem sdělit, že shodit ty vačky už je opravdu jednodušší. Už jen to protažení pod spodním kolem (předpokládám máš na mysli klikovku) není nic moc, asi tam nebude 2x místa. Jinak záleží na typu řetězu, nejsem si jist, jestli se nedodávají už snýtované (nevím to, protože ventily jsem dělal, rozvoďák je zatím původní). Ale to stejně nehraje roli, protože napínák stejně jen tak nepovolíš, protože tak, jak je, je v maximálně povolené poloze (napíná řetěz). Teprve, až ten řetěz sundáš, povolíš napínák do maximální polohy. Předpokládám, že konstrukce na CBF600 se od VFR moc lišit nebude, takže při montáži ho přípravkem nebo šroubovákem stáhneš (na šroubovák budeš potřebovat pomocníka), nasadíš řetěz, povolíš napínák a protočís motor (ve směru hod. ručiček), aby ti napínák chytl ten průvěs motoru. Pak ještě několikrát protočit, jestli jsi to sesadil dobře a nechytáš ventily. Není to nic těžkého, ale je dobré si stáhnout manuál (pokud nerozumíš anglicky, pak jako by jsi ho neměl) a počítat s tím, že když to děláš poprvé, je to práce tak na +/- víkend.
Wenda1987>Bornys> promin ale nemuzu souhlasit s tvym nazorem mel sem moto u ofic hondy na rozvodech vysledek:poblitej motor od oleje a rozvody posunuta (EX) vacka o zub dopredu tudis uz zadnej servis a vse doma a kdyz sem se dozvedel kdo ten motor delal tak mam celkem strach dat na reklamacku podle me ten kluk nikdy nic podobneho nevidel tot muj postoj a hlavne bez urazky cus venda
jeste dodam ze kdyz se netrefi o jeden zub tak se nic nestane (skoro) akorad bude hur chytat a nebude mit taky vykon horsi by to bylo o dva to uz je v .....kazdopadne kdo to dela tak stejne po montazi a serizeni si protoci nekolikrat motorem jestli se mu sejdou znacky (delaji to i v servisu.) jen blazen by je nastavil a pak hned nastartoval.
No, to se bohužel občas stane. Shodou okolností se mi podařilo to samé, když jsem ty ventily dělal poprvé. Akorát jsem uletěl na sací vačce. Ale je fakt štěstí, že ten zub se nepotká. chytalo to v pohodě, ale hůž to jelo.
Bornys>Stana.k.> neni duvod si brat prasek...,zvlaste ne ,kdyz je pravda co rikam.....a ty to nechces priznat,ze umis hovno ,ale chces stuj co stuj usetrit,proto to chces delat sam,eventuelne s kamosem.......a sbiras rady kde se da.......
Prasek nepotrebuju spis se tomu smeju, jak tu lidi premysli.....nerikam,ze usetrit je spatny....,ale pokud to nezvladas,tak to proste zaplatit musis,nez kdyz se u tebe sejde hromada kamosu...,protoze vic hlav vic vi...a zacnete na tom makat....
Takovyho borce jsem jednou pozoroval ,kdyz delal ventily......jsem se mohl posrat...panackovi spadnul do motoru sroub.....pak mu neslo pootocit s klikou..sroub spadnul na retizek....a jeho chytry kamos na golu nasadil metrovou paku a zabral,ze pry to musi jit...ozvalo se krup...pak to ty idioti udelali jeste jednou......a vysledek vylamany zuby po 120°.....proste mrdalove, co o tom vedi hovno a serou se do neceho cemu nerozumi....a nejhorsi je ,ze si mysli ze to udelaji stejne dobre....
Jestli ušetříš, to je relativní. Abych se s tím nemrdal, koupil jsem originál přípravky (ostatně bez těch blokovacích podložek nejdou udělat VTEC ventily). Pak jsem to složil a nejelo to. Znova jsem to rozebral a zjistil jsem, že na přední řadě mám sací o zub. Znova složit. Když vezmu ten čas, co jsem na tom strávil + peníze za přípravky, vyšlo by mne to v Hondě levněji. Jenže taky jde o to, že v Hondě ti řeknou, že je to v toleranci. To sice ničemu nevadí, ale proč bych se měl spokojit s tolerancí a neudělat to co nejpřesněji? Když to udělám, pak vím, že příště můžu ten interval k seřízení klidně přešvihnout (když zrovna vyjde v půlce sezony) a nic se nestane. Když už to bylo na hraně minule, nemá smysl to dráždit. To je zase můj pohled na věc. Na druhou stranu, na autech jsem těch vetilů dělal mraky, stejně jako výměn rozvoďáků, ale stejně jsem to podělal. Holt učený z nebe nespadl. Ale zase rvát motor metrovou trubkou (pokud sis to nevymyslel)... to nebudu komentovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
Jo, spodnim kolem jsem myslel dolni ozubeny kolo na klice a ze je retez roznytovanej predpokladam, pac jinak bych ho tam ani nedostal bez puleni motoru mezi 2. a 3. valec. Predstavoval jsem si to, ze ten retez pod tim kolem protahnu bez nutnosti otaceni klikou, ale mozna tam nebude dost mista aby ten retez sel protahnout "prez zuby"
Stancek35>Wenda1987> Ahoj, muzes se prosimte trochu rozepsat o nutnosti, proc demontovat vacky? Chystam se ted prez zimu taky na rozvodak+napinak, tak jsem cucel do manualu a pokousel se louskat co o tom pisi soudruzi z japonska a taky tam pisou neco o demontazi vacek, jenze englissky umim stejne dobre jak japonsky, tak jsem si rikal ze jsem to asi nejak spatne pochopil, tak jsem cteni vzdal. Ale co jsem tak cucel na nakresy, tak jsem dosel na to, ze napinak je na zadni strane mezi valci pod karbecama a kdyz ho povolim, tak pujde normalne vytahnout. A jak bude venku napinak, tak se uvolni retez, ten roznytuju, dratkem na nej navazu novej, protahnu ho pod spodnim ozubenym kolem, natocim vacky podle rysek, spojim retez, dam napinak a melo by byt hotovo... teda tak jsem si to aspon doted myslel. Mam ten starsi typ, rok 89.
...problém je hlavně v tom, že neprotáhneš řetěz mezi rozvodovejma kolama a vodítkem řetězu, prostě vačky musej dolu...kliku si pak nastavíš značkou proti snímači, vačky nastavíš podle značek a podle počtu čepů řetězu, spojíš řetěz, snejtuješ a je to...neznám tě, netvrdím že se to nedá zvládnout, ale naprostýmu laikovi bych nedoporučoval provádět to sám...ale ty sám musíš vědět nakolik jsi šikovnej...určitě k tomu budeš potřebovat slušnej vercajk, momenťák atd. ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
Stancek35>scalla> Ahoj, vcera uz jsem se na net nedostal, takze dik za dalsi radu az ted.
Jo, spodnim kolem jsem myslel dolni ozubeny kolo na klice a ze je retez roznytovanej predpokladam, pac jinak bych ho tam ani nedostal bez puleni motoru mezi 2. a 3. valec. Predstavoval jsem si to, ze ten retez pod tim kolem protahnu bez nutnosti otaceni klikou, ale mozna tam nebude dost mista aby ten retez sel protahnout "prez zuby"
...není tam ŽÁDNÝ místo na protahnutí, klikou musíš točit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozvodovy retez
Filous>...není tam ŽÁDNÝ místo na protahnutí, klikou musíš točit...
Cau, tak tohle resi hodne... tem vackam se teda jak vidim nevyhnu ale stejne se do toho chci pustit sam, dyt nejak se to naucit musim a na cem se lip ucit, nez na stare masine, kde uz toho zas tak moc pokazit nejde.
Nytovac mi udelaji kluci v nastrojarne.... doufam... , momentak mi pujci kamos co ma autodilnu, navod si pomalu prekladam... vsak na to mam celou zimu, letos jsem uz kvuli zdrav. problemum radsi dojezdil. Navic mam v zaloze kamaradse, kterej to umi, tak pokud si nebudu vedet rady, mam to k enmu prez ulici.
Jeste jednou diky vsem co tady psali ... jedno z mala vlaken z posledni doby, kde se pise k tematu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |