1 reakcí na tento příspěvek rok výroby jawa 250 pérák
každopádně já jí mám na pérácích taky, páč je hezčí
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby jawa 250 pérák
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby jawa 250 pérák
2 reakcí na tento příspěvek rok výroby jawa 250 pérák
1 reakcí na tento příspěvek rok výroby jawa 250 pérák
Ale k tomu tvýmu stroji - s typem FJ to nemá společnýho nic, takže to bude mladší než 48. V roce 49 se dělalo něco mezi FJ a pozdějším typem - nádrž se zetkem, blatníky jak kdy a pak už se přecházelo na novější typy. Ty máš blatníky s lemem, velký bubny, kryt karbu na dva nejty, nosič bez vzpěr a hlavně doplňky v chromu nebo hliníku (šrouby kaslíků, víčko nádrže, zátky na kluzáky atd...) Někdy cca od roku 52 se to dělalo bakelitový. Takže podle mýho laickýho názoru máš stroj někde mezi 1950-52, možná i třeba 49. Jinak tu spínačku neřeš, tu někdo vyměnil dýl, páč ty bakelitový stály za hovno...
Jo a podivej se na rámu, jeslti u zadních kluzáků nemáš malinkej nálitek FJ.
Proste jednoduse byly tri vyvojove rady Peraku.. FJ, Zbrojovka a Komunista Vetsina dnesnich kousku je smesici, hojne jsou dily Komunistu (blatniky, nadrz, sedlo), kejvacek (spinacka, zapalko, svetlo, tacho) a nove replik.. No, ale hlavne ze jezdi, to je teprv ta spravna radost
Rám je očividně rok 1953,..a číslo je takové jaké je,....ono se péráky tak nějak (i motory) číslovaly od jedničky 11-1 až do (nevím to přesně to numero plácnu) 11-89899
A někdy pak tvarem 11-číslo (třeba 15933)-1953 pro rok 1953...ale to sem viděl až ke konci výroby v letech 1952 až 1954. Předtím ne.