Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
DMC.motobiker>Jindra650> Ale jdi ty brepto , jestli od někoho Benelli mohla kopírovat, tak to byla jedině MV-Agusta , protože právě jenom ta měla svůj závodní šestiválec a silniční čtyřválec již v dobách, kdy ještě pan Honda kradl patenty Jawě... A ještě řekni že Benelli okopírovala CBX1000 už 7 let před jejím vznikem ne? Ne ne, bohužel Japonci nikdy nebyli technicky nejlepší , jediné v čem jsou nejlepší / a v tom vám dám klidně za pravdu / je jejich schopnost nasytit trh srovnatelným produktem za ještě nižší cenu... Bohužel ale z toho že pro tradiční Západní značky to bylo, je a nejspíš i bude likvidační já osobně radost nemám...
Aha, pan je odbornik videl jsi nekdy vedle sebe CB500 a Benelli 4valec? Jestli ses takovej znalec, tak treba na kazdym zavode historiku tu moznost mas ...motory jsou takrka identicky, je to kopie Hondy, ne naopak a jeste horsi kvalitou, okopirovali nejen format motoru zdvih a vrtani, ale rozmery ojnic, rozvody ...ale to se zabednenymu cloveku blbe posloucha zejo? Honda vyrobila originalni CB750 jako prvni v roce 1968 a Benelli to zacala vyrabet az v 70 letech ...jinak proti CBX1000 je Sei sice pekna, ale vykopavka technicky a technologicky ....3karburatory na 6 valcu? to je vysmech No a na to neustale omylany kradeni patentu JAWe, na to nejde rict vubec nic, to je od bolsevika vtloukana kravina, ktera se stale zivi ....ono vubec patenty jsou castecnej podvod, takovej James Watt si patentoval parni stroj a zabrzdil tim vyvoj na desetileti dopredu a podobne i dnes se patentuje kazda picovina jen aby dotycny konstrukter dostal premii, stejne tak zlepsovaci navrhy za bolsevika ....vynalezy rovnaku na ohejbak
DMC.motobiker>Zorek> Však já je také nechci hanobit , každej člověk má rád něco jiného a je jenom dobře že si můžem vybírat z tolika možností! Ale výroky jako "jedině JAPONEC je BEST" působí trochu směšně ne? Vždycky se jen tak pousměju když někdo kdo přesedlává např. z Jawy napíše "konečně můj první Japonec" a sám věří v jeho absolutní dokonalost! To je asi nějaká davová psychóza ne? Já můžu jen napsat "můj poslední Japonec, ušlo to ale už to stačilo", protože pokud sečtu všechny motorky co jsem zatím jezdil, tak Ducati z toho vychází jako největší držák , a že je nešetřím... Japonci mi ale rovněž sloužili převelice dobře!
jj souhlas, nejhorší je pomlouvat to co jsem nikdy neřídil, nebo to na co nemám. Druhý extrém je vychvalovat jen to co mám já. Jako 4letý děti na písku. Měli bychom mít trochu rozumu, pokud se pouštíme do dnešní džungle silničního provozu na dvou kolech ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Zorek>... tak TOP značka světa v motocyklovém průmyslu je nepochybně BMW...
z tvých příspěvků je vidět, že víš o čem mluvíš (píšeš), ale téma Bávo? Ano technicky asi gut, ale co duše????? Je to německy divné, precizní dílo, ale jinak nic. To fakt radši V Maxe z devadesátých let (kterej nejde ubrzdit), než nové bávo...
Musím říct že já taky , ale zase šlo o to která Evropská značka je dlouhodobě a objektivně technicky nejlepší a výrazně převyšuje Asijskou (Japonskou) konkurenci! Zde se dalo nejvíce vyzdvihnout asi opravdu jen to BMW! Jinak pro mě je BMW ta úplně poslední Evropská značka kterou bych si kupoval a na mém žebříčku oblíbenosti je někde hodně blízko Hondy... Přesně z těch důvodů které píšeš, nelíbí se mi, je divné, je nudné... No alespoň že / narozdíl od toho pana Hondy / auta dělaj docela dobrý...
Naposledy editováno 08.10.2010 23:15:56
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Klouda>tohodle chlapa (DMC.motobiker) prostě nepřesvědšíte... už čekám kdy se začne navážet do Horneta... co by nejrozšířenějšího naháče vůbec (spolu s Bandaskou)
Hornet a Bandaska jsou v podstatě Evoluce konceptu původně ukradnutého panem Hondou značce MV-Agusta a postupně rozšířeného mezi celou Japonskou čtyřku, která jede jako přes kopírák! Jsou vhodné zejména pro milovníky motocyklů Jawa 350, a to především pro jejich téměř identický design...
Stačí ti to takhle nebo mám ještě pokračovat?
Jindra650>ale k tematu, jestli chce 2valec kolem 600ccm, tak SV mu nabidne vic, je jich vsade mraky, za ty penize urcite hodne muziky a protoze neni rozhodnutej, tak i lepsi volba, sam zjisti jestli mu 2V bude vyhovovat, nebo precijen mel koupit 4valec.
každopádně (pokud je možnost), tak u kámošů vyzkoušet. Rozdíl ve vodění 4 válu a 2 válu dost zásadní (brždění motorem ...). Já si kopil 4 vál a když jsem poprvé vodil 2 vál byl jsem u vytržení (pozdě ) - jako Carlos Checa - prý prohlásil, že Ducna mu sedi, jako nic před tím - ale už je starej jak já
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker>Hornet a Bandaska jsou v podstatě Evoluce konceptu původně ukradnutého panem Hondou značce MV-Agusta a postupně rozšířeného mezi celou Japonskou čtyřku, která jede jako přes kopírák! Jsou vhodné zejména pro milovníky motocyklů Jawa 350, a to především pro jejich téměř identický design...
Stačí ti to takhle nebo mám ještě pokračovat?
jó "devítka" měla na předku kotoučovku, pokud se nepletu Hóóóší, že se na tohle nevyserete...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Zorek> Hóóóší, že se na tohle nevyserete...
Ale když ono nás to pošťuchování tak baví že? Jen to nesmíš brát tak vážně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker>Hornet a Bandaska jsou v podstatě Evoluce konceptu původně ukradnutého panem Hondou značce MV-Agusta a postupně rozšířeného mezi celou Japonskou čtyřku, která jede jako přes kopírák! Jsou vhodné zejména pro milovníky motocyklů Jawa 350, a to především pro jejich téměř identický design...
Stačí ti to takhle nebo mám ještě pokračovat?
klido pokracuj, si otevrena encyklopedie rad se priucim od zkusenejsich
proc se v kazdym tvym prispevku stale skloňuje slovo kopírovat? prostě si nechceš připustit, že japonci, to co teda dle tede ukrdli, dotáhli k dokonalosti... proč už teda nepotkáváme MV-Agusty na silnicích? Už nejsou schopný reagovat na japonský trh...
DMC.motobiker>Jindra650> Pokud máš takovej pohled na smysl patentů a ochranu něčích nápadů , pak už asi nemá smysl s tebou o tom diskutovat , a mohu jen dodat že máš úplnou pravdu! Ve všem! Jinak CBX je samozřejmě o 7 let mladší kopie Benelli s technikou o 15 let starší MV-Agusty , ale abych jen nekafral, až potkám někde na sraze Sei tak ihned přeměřím vrtání x zdvyh, spočítám počet karbců a porovnám to s nějakou Hondou...
No, tys urcite videl mnoho a mnoho patentovych spisu, jak koukam spis ale ani jeden jinak zadnych 7 let, skutecny prodej zacal pozdeji, protoze taliani to nebyli schopny uvest do prodejniho stavu a jestli neveris puvod Benelli vicevalcu pro beznyho zakaznika, tak by sis mel chlapce neco precist nejdriv, nez zacnes vest uceny proslovy MV-Agusta je trochu jina historie a s Benelli nema ten motor lautr nic spolecnyho ....kdyz uz japonci kopirujou, tak vsichni kdo kdy udelali 4valec do motorky okopirovali Laurin a Klement typ CCCC nebo Henderson, protoze ti to uz udelali roky pred tim ....stejne tak 2xOHC 4valce se delaly uz davno pred 2 svetovou valkou do zavodnich aut a tak vsichni vyrobci motorek kopirovali konstrukci od nich, ze se nestydej ...probud se! Konstrukce motoru a motorky neni malovani obrazu, kdyz konstruujes, tak se opiras o poznatky z celyho sveta a nikdy nenavrhujes neco uplne novyho a prevratnyho, vzdy kopirujes. Byl bys prvni kdo by vsechno okopiroval, kdybys zacinal vyvijet novy motor, vsadim se s tebou jako ten kdo uz neco nakonstruovano a vyrobeno ma....
DMC.motobiker>Ale když ono nás to pošťuchování tak baví že? Jen to nesmíš brát tak vážně...
jasně trochu to chápu. Ale abych kvůli obhajobě Horneta kopal kolem sebe a mlel větší nesmysly než normálně ... to asi né. Ale zítra na něj sednu a jedu..... a pouštím před sebe (bez trestu) jen litry ... kde já mám ty nový slidery???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Klouda>klido pokracuj, si otevrena encyklopedie rad se priucim od zkusenejsich
proc se v kazdym tvym prispevku stale skloňuje slovo kopírovat? prostě si nechceš připustit, že japonci, to co teda dle tede ukrdli, dotáhli k dokonalosti... proč už teda nepotkáváme MV-Agusty na silnicích? Už nejsou schopný reagovat na japonský trh...
Díky za poklonu , dělám co můžu...
Jinak o tom na co se ptáš jsem psal už o pár příspěvků nazpět , Japonci to co okopírovali opravdu dotáhli k dokonalosti, navíc to přitom i zlevnili a ještě ke všemu dokázali naráz produkovat takové množství strojů, že bez problémů přesytí celý trh! To je pak těžké něčemu takovému konkurovat, a když k tomu přičteš že Pepa v hospodě a Mařka z prasečáku říkaj, že ta nová levnější Honda je mnohem lepší než ta stará drahá Agusta , a navíc na ní ani nemusíš čekat rok a půl , je o úspěch postaráno...
BTW: Já už ale jednu MV-Agustu na silnici potkal!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Naposledy editováno 08.10.2010 23:51:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker>Ale když ono nás to pošťuchování tak baví že? Jen to nesmíš brát tak vážně...
...jinak tvoje dvojniky clovek denne vidi v beznym zivote, vsichni maji podobne vytribene nazory a jasne argumenty, radi kritizuji praci jinych, ale nakonec by udelali presne to co jinym kritizuji ....uplne nejvic me bavi ten pocit elitarstvi, jaky mas z italskych motorek ...konstrukteri jsou stejny v Japonsku jako v Evrope a spis ti v Japonsku delaji svoji praci svedomite(vychazi to z jejich kulturniho prostredi), protoze nagelovany cikani jsou docela liny, draze placeny a obcas celkem neschopny ....jaktoze na valny vetsine japonskych motorek neni problem s elektrickou soustavou a talijani s tim bojujou 30let!? takze pak kupujou radsi japonsky komponenty, aby jim to nevyhorelo nahodou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker>Jindra650> A jak velkej krok kupředu bylo podle tebe např. použití OHV u nových motocyklů značky Yamaha???
Kdyz nechapes duvod vzniku toho motoru, tak to nema cenu resit ....s takovym troubou tvyho formatu je to diskuse o hovne
oba máte svou pravdu. Evropa dělala mašiny v době kdy v Japonsku měli problém udělat pžehazku na kolo. Ale nyní džepenýz ovládají prodeje. Je to jako jiné zboží. Oni něco viděj, zkopčej to, udělaj za půlku a 100krát tolik než líní evropani. Navíc to dokážou (v rámci možností) zdokonalovat.Oni nebulej, oni dřou. Maj fabriky v evropě a ty "luzerské" Hornety sekaj taliáni za pá ojri měsíčně jak zběsilí. Vždy bude na fajšmejrech vybrat si "luxusku" z Evropy (nebo USA), ale masově to budou rejže, kdo bude ovládat trh ještě hodně dlouho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Jindra650>ale k tematu, jestli chce 2valec kolem 600ccm, tak SV mu nabidne vic, je jich vsade mraky, za ty penize urcite hodne muziky a protoze neni rozhodnutej, tak i lepsi volba, sam zjisti jestli mu 2V bude vyhovovat, nebo precijen mel koupit 4valec.
no tak abych sem jen nepřiléval oleje do ohně tak se taky pokusim "poradit"
Ikdyž to fundamentální je již v textu nade mnou Já sem ještě před několika měsící řešil stejnou otázku... A byl sem omezen 25 kw. Favorité byli Bandaska 600, 650, Hornet 600 nebo SV 650, které nakonec zvítězilo. Od Bandasky sem byl staršími kolegy zrazován kvuli jejím jízdním vlastnostem, ale o tom se píše v každé třetí diskusi na téma co v 18? Zásadní je asi počet válců, chování je celkem rozdílné. Dvouhrnek táhne pěkně od spoda ale na rovince si se čtyřválem nezadá. Měl sem možnost koupi i Horneta 900 s papírovejma 25 ale měl nějakej špatnej otáčkoměr tak sem radši sáhl po eSVu a rozhodně toho nelituju. Máme za sebou 4000 km a bez jedíného problému.... Možná mě mnozí osočíte že je sebevražda si koupit v 18 devítikilo, dle mého názoru ne. Člověk se může zabít i na tříkolce když je "magor". Klidně může osedlat litra... Všechno je to jen a jen v hlavě. Z mašiny musí mít člověk respekt, těch co ho neměli jsou plný hřbitovy. Na druhou stranu nesmí mít člověk strach, to je taky špatný... Toť můj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
je mi jednou tolik co tobě a musím souhlasit. Idiot se zabí i simsonu. Zároveň si myslím, že je !!!! bohužel!!! jen málo tvých vrstevníků, co si to dokáží v hlavě opravdu srovnat - a jezdit hlavou...
Jindra650>...jinak tvoje dvojniky clovek denne vidi v beznym zivote, vsichni maji podobne vytribene nazory a jasne argumenty, radi kritizuji praci jinych, ale nakonec by udelali presne to co jinym kritizuji ....uplne nejvic me bavi ten pocit elitarstvi, jaky mas z italskych motorek ...konstrukteri jsou stejny v Japonsku jako v Evrope a spis ti v Japonsku delaji svoji praci svedomite(vychazi to z jejich kulturniho prostredi), protoze nagelovany cikani jsou docela liny, draze placeny a obcas celkem neschopny ....jaktoze na valny vetsine japonskych motorek neni problem s elektrickou soustavou a talijani s tim bojujou 30let!? takze pak kupujou radsi japonsky komponenty, aby jim to nevyhorelo nahodou
Na to se dá říct asi jen jediné , děkuji za poklonu!
A ta elektrická soustava? Japonské komponenty se používají jen u levnějších modelů Ducati, dražší (SBK) používají Magneti Marelli pokud vím... Jo a k tomu elitářství , ono je těžké obdivovat značku, která vzešla například z kradení patentů a konceptů , a dále se vozí na každém novém úspěchu někoho jiného , viz. Japonci vs. HD nebo Japonci vs. úspěchy Ducati v WSBK... Se pak nediv že je mi bližší značka která si dělá třeba 100 let jedno a to samé zastaralé podle svého a nebo značku co si i v moderní době našla svou originální cestu! Ale samozřejmě nechci ti hanit to co máš rád, beru to v potaz, a líbí se mi na tobě, že nejsi pokrytec , a když už při vymýšlení něčeho kopíruješ, uznáváš to i u ostatních , jenom bacha, s plagiátorstvím bejvá na školách průser!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker>Díky za poklonu , dělám co můžu...
Jinak o tom na co se ptáš jsem psal už o pár příspěvků nazpět , Japonci to co okopírovali opravdu dotáhli k dokonalosti, navíc to přitom i zlevnili a ještě ke všemu dokázali naráz produkovat takové množství strojů, že bez problémů přesytí celý trh! To je pak těžké něčemu takovému konkurovat, a když k tomu přičteš že Pepa v hospodě a Mařka z prasečáku říkaj, že ta nová levnější Honda je mnohem lepší než ta stará drahá Agusta , a navíc na ní ani nemusíš čekat rok a půl , je o úspěch postaráno...
BTW: Já už ale jednu MV-Agustu na silnici potkal!
ale ten trh nesití žádnejma šuntama, Mařka s Josefem dobrý, to spíš vypadá že ty máš od nich informace...
to si šťastnej člověk, já Agustu ještě neviděl, třeba za pár let v muzeu
Je to tak, japonci sou vyložený workoholici, neohlížejí se moc zpátky, poučí se z chyb a jdou dál a nás líny Evropany jednoduše jednou rozválcujou, což myslim smrtelně vážně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Klouda> Z mašiny musí mít člověk respekt...
Nemám ze své mašiny respekt , to se musí?
díky za přitakání v tom to je, málo kdo z nás si v tonhle věku uvědomí jak je život křehkej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 19 | Dnes v 13:45 RomanHA |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |