paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.10.2010 v 20:32 | Nahoru | #5041

sshark>mna nejako nadchlo SV650 od 2003 roku v naked verzii. Kebyze sa nanu dotiahnem financne tak za dva roky by som siel do nej. Nejazdil ste niekto natom ci je tych skoro 30koni navyse uz nejaky super vykon alebo je to len silnejsie gs



Jel sem zatím jenom jednou na jednom SV-N, asi tak 04, ale měl sem z toho hodně rozpačitý pocity. Motor sice táhl o mnoho líp a měl pěknej zvuk, ale ten zbytek, no celkově se řídila o mnoho lehčeji, možná až moc, než moje gs, neměl sem z toho nejlepší pocity, pak taky ta kritizovaná přední vidlice mi nepřišla tak měkká (jel sem ale fakt pianko), ale na jednom z menších hrbolů sem šel hned na dorazy. Brzdy lepší, než gs, ale zpracování teda silný zklamání. Ale není se co divit, vždyť se prodávaly snad jenom o 20 tisíc dráž než GSa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.10.2010 v 21:10 | Nahoru | #5042
dj_hroch> že nám to dalo taky zabrat to čučení do papírů co? Sem rád, že jsme to čidlo našli Stejně si myslím, že spíš někde budou překroucený dráty. Akorád se mi nechce v tomhle počasí do toho vrtat. Radši ji nechám pod plachtou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.10.2010 v 22:27 | Nahoru | #5043
Jirkiss> To hej Jako že co se nevešlo je rozkreslené u zadního blatníku nebo řidítek a kde bylo místo jsem si zvykl, ale hledat čidlo jinde než u čerpadla... A ještě když vypadá jak šroubek! To neutrálové je navíc všude popsané jinak, jednou neutral swith, main switch, neutral indicator a ve finále v microfichi je něco jako terminal. Hledej u japonců logiku Dobře žes ji nechal pod plachtou zatím, je to tam naprd. Ale na meteocentru slibují, že víkend polojasno, to už by se projít a pak je protáhnout po okolí dalo

Rampo, SV je přecijen sport by měl mít tužší vidlice ne? Nebyla to vada konkrétního kusu, nejel bez oleje nebo z vyjetým olejem či uplně povolenou pružinou? Máš také GSka, kde vidli zatlačíš prsty, ale když vyměníš olej tak sedí dobře. Na koksíku vidlu nezatlačím, to sedí dobře. Je teda fakt, že když už jsem šel na doraz tak to bylo akorát na ITT na nějaké tankodromové cestě docela svižně brané a bylo z toho povolené zrcátko a vytržený náhon tachometru hned, prasklá ta spojka o pár km později (a beztak tu jamu podezírám i z bouchého zadního ráfku) Na hladké silnici se pohybuju někde ve spodní třetině a když jsou hodně rozbité tak skoro po celé délce, ale skoro - netřískne si.

Naposledy editováno 05.10.2010 22:28:07

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.10.2010 v 23:08 | Nahoru | #5044
dj_hroch> a mě si vidle třískají často už ať se to dá do kupy

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2010 v 00:23 | Nahoru | #5045
Rampa89: hmm pocul som zevraj to pruzenie je makke ale buducu motorku by som uz chcel konecne co ma tvrdy podvozok a normalne brzdy lebo to vydim ako najvacsiu slabinu gska.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2010 v 14:44 | Nahoru | #5046
Tak dneska sem kouknul na motorkáře a kawasaki představila novou ninju. Co na ní říkáte ? Podle mě je to celkem nepovedený co se týče vzhledu prední světla to má ala Honda CBR a ta mezera je jak z nový R1 a ani zadní podsedlovka s osvětlením mě neoslovila.
posuďte sami [URL= to nová kawasaki Z1000SX se povedla na jedničku.
[URL=

Naposledy editováno 06.10.2010 14:44:35

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2010 v 16:24 | Nahoru | #5047
Mně se i líbí, i když starší modely se mi líbí možná víc. Ale vypadá jako Ninja, na pohled future design nebezpečný super sport a o to jde. Dovedu si dobře představit na okruh a noční jízdy Zase to světlo jako řada vzadu, k tomu pohled zepředu na "přístrojovku" i ta maska a štítek, přijde mi celkově sladěná.

Z1000SX super, jak zepředu tak i zezadu, světla, přístrojovka, maska - fakt nádhera. Ale co mi přijde vyloženě rušivě tak ten boční dekl. Nějaký obdélník zelený co končí rovně někde v půlce boku se k těm ostrým tvarům vyloženě nehodí. Nevím co s ním, nejlepší kdyby tam asi nebyl uplně, a zůstal tam jen ten vršek. Pak by byla už perfektní

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2010 v 17:02 | Nahoru | #5048
dj_hroch> mě příjde perfektní i s tím plastem ten se pravě hodí a dělá tu motorku takovou sprtovnější , ale tak jasný že ta ninja vypadá jako dravej sport jen prostě v tom předku vidím to CBRo a tu R1 já si prostě nemůžu pomoc je to tam

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2010 v 21:06 | Nahoru | #5049

dj_hroch>JRampo, SV je přecijen sport by měl mít tužší vidlice ne? Nebyla to vada konkrétního kusu, nejel bez oleje nebo z vyjetým olejem či uplně povolenou pružinou? Máš také GSka, kde vidli zatlačíš prsty, ale když vyměníš olej tak sedí dobře. Na koksíku vidlu nezatlačím, to sedí dobře. Je teda fakt, že když už jsem šel na doraz tak to bylo akorát na ITT na nějaké tankodromové cestě docela svižně brané a bylo z toho povolené zrcátko a vytržený náhon tachometru hned, prasklá ta spojka o pár km později (a beztak tu jamu podezírám i z bouchého zadního ráfku) Na hladké silnici se pohybuju někde ve spodní třetině a když jsou hodně rozbité tak skoro po celé délce, ale skoro - netřískne si.



No taky proto jsem psal, že sem jel zatím jenom na jednom konkrétním kusu, takže to mohla být samozřejmě jeho vada, na druhou stranu to měla být motorka po servise. A jako sport bych to fakt nebral, tohle je spíš taková ta univerzální motorka (cesťák načuchlej sportem), která ale, i když se mě samotnýmu líbí (hlavně verze S), nepřijde až takovej skok z GS, že by mělo smysl kupovat zrovna ju jako další stroj. Jel sem sice jenom na jedné, ale v okolí se jich pohybuje víc. Brzdy a motor jasný +, ale nevím no, každej ať si udělá obrázek sám, že jo.

sshark> Vyzkoušej toho víc a neuspěchej to... ale třeba pak budeš patřit mezi ty, co na SV nedají dopustit.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2010 v 06:11 | Nahoru | #5050
Souhlasim ze SV je super stroj. Obcas jezdim s kamosem ma polokapotu a jezdi mu to pekne...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2010 v 07:22 | Nahoru | #5051
Mě se tyhle novinky nelíbí, já mám rád klasický tvary. Největší prasárna je to hrozný hranatý světlo co teď cpou na všechny naháče

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2010 v 11:03 | Nahoru | #5052
SVčko a sport ?? dobrej ftip to bych chtěl vidět, jaká vlastnost SV ukazuje, že je to sport SV je prostě naháč. s polokapotou je stejně zaměřená spíš na cestování. to že má níž řidítka je akorát pro jednoduší zalehnutí za kapoty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2010 v 16:32 | Nahoru | #5053

Forty>SVčko a sport ?? dobrej ftip to bych chtěl vidět, jaká vlastnost SV ukazuje, že je to sport SV je prostě naháč. s polokapotou je stejně zaměřená spíš na cestování. to že má níž řidítka je akorát pro jednoduší zalehnutí za kapoty



To bys mel videt jak na tom jezdil Werewolf (SV650S)... Neni to SS ale sport rozhodne ano (mluvim o kapotovane verzi)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2010 v 17:44 | Nahoru | #5054
Spitfire.> nevím no celkem neurčitej argument. to bysme se tady mohli hádat o významu slova "sport" v tomhle případě. každopádně kudla se dá jet i na chopperovi a neznamená to, že by to byl sport.. jako já vůbec nejsem proti SV, naopak se mi dost líbí a ten dvouvál bych chtěl zkusit, ale ten podvozek se "sportem" prostě nemá nic společnýho

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2010 v 17:58 | Nahoru | #5055
Spitfire.> Myslíš si že kapotovaná verze je nějaká jina? je to oplastovaná Sková verze a jak říka forty kudla se da jet i choperu, já na SVčku jezdil a nijak mě to neoslovilo, jediný co mě zaujalo je ten zvuk ale jinak podvozek nic moc a sport už vůbec ne .

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 06:32 | Nahoru | #5056
Vypada jako sport,posez ma jako sport, ale sport to neni ? Co je to



Rekneme ze ja vim svy....

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 09:57 | Nahoru | #5057
Spitfire.> Prostě kráska

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 10:57 | Nahoru | #5058
Dneska je obtížné tyhle motorky někam zařadit. Každý slovo "sport" chápe jinak. Mi třeba na závodech motorek nic sportovního nepřipadá, pod pojmem sport si představuji hlavně fyzickou aktivitu až nadoraz.

Třeba nedávno jsem četl uživatelský manuál k motocyklu JAWA 250 4T- té nové, kde je psáno, že je motorka určena pro sportovně založené zákazníky Stejně tak třinda, kterou jsem tady dával nedávno, má přízvisko "Sport".

SVčko bych zařadil prostě jenom mezi sportovní dvouválce- streety, stejně jako ER6. Motorku pro radost, pro volný čas, na vypadnutí z města, jen tak na odpoledne. Tomu odpovídá i koncepce- rozpočtová motorka relativně nízké ceny se slušivým designem, která díky kapotáži a dělenému sedlu navozuje dojem okruhovky.

Za ryzí sport si představuji motorku bez kompromisů, takovou, která je určena primárně na okruh- okruhovku.

Celkově je celý segment roztříštěný, dnes už není motorka, co by zvládla polňačku stejně dobře jako asfaltovou silnici, motorky jsou určené masám a podle toho to vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 12:09 | Nahoru | #5059
Řešíte blbosti...

Je spíš škoda, že se nedělá víc maloobjemových vidlicových dvouválců a výběr je dost omezenej.

Po TLR pokukuju už pěknou dobu taky, ale všechno má svůj čas, teprve příští pátek mám mít zkoušku na Aneo.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 12:44 | Nahoru | #5060

Rampa89>Řešíte blbosti...


tak tak...

v tomhle případě sme ale samozřejmě pod pojmem "sport" nemysleli fyzickou aktivitu na max (teda aspoň já )
kategorie sport je prostě jasná, motorka zaměřená primárně na okruh. což SV ani trochu není. dobře má polokapoty (někteří šťastlivci si na ní přihodili celokapoty, který se mi taky líbí a jinak bych SV asi nechtěl) a trochu níž řidítka, ale stupačky, sedlo a hlavně kua ten podvozek...

to je jak kdybych říkal o fazerovi, že je to sport... polokapoty jsou prostě cestovní motky

Je spíš škoda, že se nedělá víc maloobjemových vidlicových dvouválců a výběr je dost omezenej.


jo to mě taky sere a proto do V2 nepůjdu

Naposledy editováno 08.10.2010 12:44:50

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 16:23 | Nahoru | #5061
Tak ja nerikam ze SV je na okruh, to vubec ne. Vylozene okruhovy motorky jsou supersporty. To zase nemichejte jabka s hruskama. Jen mi z meho pohledu neprislo netrefne nazvat SV650S cestovnim motocyklem. Ende

Kolik mate tuto sezonu najeto ?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 18:55 | Nahoru | #5062
Cca 7000 km, z toho na GSu asi 2500.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 19:19 | Nahoru | #5063
Spitfire.> lehce přes 8000km, za září jsem toho moc nenajezdil, doufám že se aspoň během tohohle víkendu trochu svezu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 19:25 | Nahoru | #5064
Jak chtel sem letos dat 10000km ale asi se nezadari. Do prace si vozim prdilku vetsinou sluzebakem a vetsich vyjizdek za posledni 2 mesice bylo pomalu... teda asi 2.

Takze zatim mam 7300km.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 19:27 | Nahoru | #5065
Já nevim, mě kleknul tachometr - ale má to spoustu výhod,aspon nevidim, kolik v obci jedu Jinak sem se zrovna vrátil z vyjíždky

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2010 v 22:08 | Nahoru | #5066
Já to tenhle rok hodně podcenil jenom asi 4000necelí nebyl čas no...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.10.2010 v 09:30 | Nahoru | #5067
Jenom asi 6200 km, asi 6 týdnů sem nejezdil kvůli reklamaci té prasklé gumy. Sranda je, že ta nová je zase prasklá taky. Asi to přes zimu zase reklamuju ale budu chtít už peníze a zkusím nějakou jinou...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.10.2010 v 09:52 | Nahoru | #5068
jen cca 4000

Dejmos> stačí hodit šestku a rychlost je takovej "dvojnásobek" ( ) otáček (vychází to ale naprosto přesně) - např.: 3000 ot. = 60 kmh, 8000 ot. = 160 kmh, atd... teda aspoň u mě

a otázka na všechny: máte to tak taky ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.10.2010 v 13:47 | Nahoru | #5069
Forty> Jistě, vychází to z převodového poměru. Pokud nemáš jinou rozetu/kolečko Já to mám zhruba následovně: na jedničku citem něco pod polovinu otáček (roztáhneš někam za 6 tisíc a řadíš dvojku - máš zhruba přes 30) dvojku zhruba co otáčky to rychlost, tj. při 5 tisících pade. trojka je kolem 4.5 tisíc zruba pade - ekonomické město, čtyřka na 4 tisíce lehce pod 60, taková univerzální z města ven, na předjíždění se nechá rotáhnout jak potřebuješ ke 140, pětka je něco málo pod 2:1 univerzál mimo město, 5 tisíc je 90. Šestka je přesně 2:1 ekonomická dálnice, tj. 6 tisíc je 120. Akorát šestka je tam na ozdobu, na pětku si vytáhnu rychlost jak potřebuju a na šestku jen udržuju - už je na ni línější.

Bez tacha se dá podle otáčkoměru, bez otáčkoměru podle citu a sluchu. Máš to stejně v ruce, jezdil jsem jak bez jednoho tak i bez druhého dalo se po zvyku/paměti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.10.2010 v 14:40 | Nahoru | #5070

dj_hroch>Jistě, vychází to z převodového poměru.


né asi stačilo napsat, že to tak máš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist