asi blbá otázka, ale je nějakej fígl jak jezdit zatáčky, serpentiny a tak z kopce, pohodlnějc, než před zatáčkou si víc přibrzdit a pak si celou zatáčku projet pod plynem, a zas přibrzdit a další pod plynem ?
či spíš je vám pohodlnější jet zatáčku lehce pod plynem a předek lehce přibrždovat.. nebo je tu nejaka lepší varianta ?
zatáčky do kopce sou pohoda, páč se to dá jet pořádně pod plynem, zatímco z kopce to pořád neni ono - nějak tomu nemůžu uplně přijít na kloub...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Dude.>Jo, to celý esíčko je takový divný shora... Ale zdola se nechá jet hezky... Jinak ta, co jsem dával odkaz, mi taky nesedí. Nejvíc mě znervózňuje ten podivnej asfalt tam, vypadá to, jak kdyby tam byl věčně štěrk. A taky pak když se sjíždí do Srbska, tak jsou tam některý takový zrádný... Je to úzký, není tam vidět a ještě se začnou utahovat
My tu máme hodně divnejch zatáček .. ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
DuckerCZ>My tu máme hodně divnejch zatáček .. ..
Jojo, ale celkově si myslim, že úsek Hostim - Srbsko je paráda...
Edit: Teda vlastně už od Lištice
Naposledy editováno 07.10.2010 21:29:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Dude.>Jojo, ale celkově si myslim, že úsek Hostim - Srbsko je paráda...
Edit: Teda vlastně už od Lištice
No joo,už to tu mam najetý ..se těšim na léto až vás tu budu prohánět
2 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
DuckerCZ>No joo,už to tu mam najetý ..se těšim na léto až vás tu budu prohánět
Jo, to je výhoda, že to není tak rychlej úsek, takže tam to NSR tolik neztrácí... Taky tam na něm lítám A už jsem za sebou nechal i Busu Ale řidič se asi kochal a jel na volnoběh nebo nevim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Milunka>Mc-vik> tak tak ono většina těch vraceček od Berouna na Karlštejn.
Minule sem tě viděl na Vráži ..jela si s nějakym Hornetem myslim ..Máš pěknou tu ninju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Dude.>Jo, to je výhoda, že to není tak rychlej úsek, takže tam to NSR tolik neztrácí... Taky tam na něm lítám A už jsem za sebou nechal i Busu Ale řidič se asi kochal a jel na volnoběh nebo nevim...
Máš NSR? ..nejhorší je ta rovinka přes horizont ..jak pak klesáš do Srbska tam dám plnej a stejně nemám šanci Noo minule jedu ..a najednou za mnou strašnej randál ..tak kouknu do zrcátka a vidim Busu ..tak jsem se hned klidil
DuckerCZ>Máš NSR? ..nejhorší je ta rovinka přes horizont ..jak pak klesáš do Srbska tam dám plnej a stejně nemám šanci Noo minule jedu ..a najednou za mnou strašnej randál ..tak kouknu do zrcátka a vidim Busu ..tak jsem se hned klidil
Jo, ty rovinky jsou zlo Nejhorší je, když se zasekneš někde za autem, s tim NSR se tam nedá skoro předjíždět...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Save77>nesnáším pravotočivý....a tak nějak vůbec se mi celkově blbě naklání do prava...
mě hrozně vadí levý z kopce i gumy mám sjetý nalevo o dost míň - o celýho půl centimetru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
No, já jsem taky zjistil, že mám pravou stranu nějak víc sjetou. Pak mi ale došlo, že jezdím pořád dokola A z kopce i do kopce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
seikos>Jezdím zatáčky z kopce pod plynem a hlídám si to lehce zadní brzdou
"A jistím čumáčkem" jsi zapomněl dodat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Save77>Windy> To je zajímavý....Levá není problém. To mně tak nějak samo vytáhne...ale jak jdu na pravou, mám tendenci vystrkovat koleno.
hele a není to s tím kolenem nějak správně?
já taky vystrkuju koleno, ale je to zatím dobrý, na zem s ním nedosáhnu
Craymadape>Windy>
No, já jsem taky zjistil, že mám pravou stranu nějak víc sjetou. Pak mi ale došlo, že jezdím pořád dokola A z kopce i do kopce.
hehe na okruhu prej se někteří lidi taky naučí líp jezdit jednu ze zatáček
ale tos asi nemyslel, viď?
dj_hroch>Save77> Protože se vidíš v protisměru? Jestli to nebude psychika, objektivně se sice klopí dobře obě strany, ale stejně se mi příjemněji jezdí také levá
mě se líp jezdí pravá, protože levou ruku (tu vnější) mám volnou a tak je to ok.
zatímco když jedu vlevo tak bych měla víc uvolnit pravou ale tou držím plyn...
asi něco dělám špatně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
dj_hroch>"A jistím čumáčkem" jsi zapomněl dodat
každý máme jiný jezdecký styl. Když jsi odkojený na enduru, umíš se zadní brzdou zacházet mnohem lépe než pravověrný asfaltomrdal.
Mimochodem jsem několikrát procestoval Alpy a nikdy jsem čumákem jistit nepotřeboval
I když je fakt že při posledním sjezdu ze Stelvia jsem omylem uvařil zadní "vodu"
2 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
Mě teda neposlouchejte, racer nejsem a v klesačce jsem si ustlal už 2X!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
Ano, že se brzdí oběma a zadní není na ozdobu je samozřejmost a na enduru máš blíž jízdě v bordelu. Ale kombinaci "do zatáčky pod plynem a se zadní" nevím komu s klidným svědomím doporučit, pokud k tomu nedojde sám a přirozeně tak mu spíš než aby pomohla ho parádně pokope.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatacky z kopce
dj_hroch>seikos> Jojo, rychlovarka
Ano, že se brzdí oběma a zadní není na ozdobu je samozřejmost a na enduru máš blíž jízdě v bordelu. Ale kombinaci "do zatáčky pod plynem a se zadní" nevím komu s klidným svědomím doporučit, pokud k tomu nedojde sám a přirozeně tak mu spíš než aby pomohla ho parádně pokope.
No, já jsem to nikomu nedoporučoval, jen jsem sdělil jak jezdím já A nejednou se mi to i osvědčilo, když potřebuješ lehce ubrat. 2V motor sebou škubne. Předkem riskuješ že to ustřelíš a reakce není tak rychlá, ale mít pořád lehce připravený zadek je nejrychlejší varianta. A v nízké rychlosti ve vracečce je lepší mít ustřelený zadek než předek
dj_hroch>RomanSS> Není to náhodou přesně naopak? Možná záleží, kde máš těžíště, ale stejně máš většinou váhu hodně na předku a když se tam ještě tlačíš, tak je to z kopca trochu k nepotřebě, ne?
Na to by měl odpovědět asi zkušenější "závodník". Já myslím, že mám pravdu já. Natlačit se víc na předek a pak to na výjezdu osolit. Ale asi záleží na zatáčce, Alpy bych si prostě projel lážo-plážo.
No a jak tedy zní ta správná rada?
2 reakcí na tento příspěvek zatacky z kopce
350.632>zatášky porovine a dokopce s plynem asi záleží jaká motorka moje 3apůla se v zatáčce při přidání plynu má snahu rovnat z náklonu v zatáčce zásadně nebrzdim přední brzdou nechápu ty co to děšlaji a nechábu že nejdou na držku já sem tak brzdil na pístu kde sem měl zadní nefunkční a a všude kde bylo trošíčku štěrku sem ležel
hele, 634 se mě taky při brždění v zatáčce hned strašně stavěla a několikrát jsem si málem rozbil hubu, ale s Fazerem v pohodě. Někdy ještě lehce dobržduju přední v malým náklonu a v pohodě. Ale je to situace od situace, tohle nejde nějak zobecnit.