Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
sshark>mna nejako nadchlo SV650 od 2003 roku v naked verzii. Kebyze sa nanu dotiahnem financne tak za dva roky by som siel do nej. Nejazdil ste niekto natom ci je tych skoro 30koni navyse uz nejaky super vykon alebo je to len silnejsie gs
Jel sem zatím jenom jednou na jednom SV-N, asi tak 04, ale měl sem z toho hodně rozpačitý pocity. Motor sice táhl o mnoho líp a měl pěknej zvuk, ale ten zbytek, no celkově se řídila o mnoho lehčeji, možná až moc, než moje gs, neměl sem z toho nejlepší pocity, pak taky ta kritizovaná přední vidlice mi nepřišla tak měkká (jel sem ale fakt pianko), ale na jednom z menších hrbolů sem šel hned na dorazy. Brzdy lepší, než gs, ale zpracování teda silný zklamání. Ale není se co divit, vždyť se prodávaly snad jenom o 20 tisíc dráž než GSa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Rampo, SV je přecijen sport by měl mít tužší vidlice ne? Nebyla to vada konkrétního kusu, nejel bez oleje nebo z vyjetým olejem či uplně povolenou pružinou? Máš také GSka, kde vidli zatlačíš prsty, ale když vyměníš olej tak sedí dobře. Na koksíku vidlu nezatlačím, to sedí dobře. Je teda fakt, že když už jsem šel na doraz tak to bylo akorát na ITT na nějaké tankodromové cestě docela svižně brané a bylo z toho povolené zrcátko a vytržený náhon tachometru hned, prasklá ta spojka o pár km později (a beztak tu jamu podezírám i z bouchého zadního ráfku) Na hladké silnici se pohybuju někde ve spodní třetině a když jsou hodně rozbité tak skoro po celé délce, ale skoro - netřískne si.
Naposledy editováno 05.10.2010 22:28:07
posuďte sami [URL= to nová kawasaki Z1000SX se povedla na jedničku.
[URL=
Naposledy editováno 06.10.2010 14:44:35
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Z1000SX super, jak zepředu tak i zezadu, světla, přístrojovka, maska - fakt nádhera. Ale co mi přijde vyloženě rušivě tak ten boční dekl. Nějaký obdélník zelený co končí rovně někde v půlce boku se k těm ostrým tvarům vyloženě nehodí. Nevím co s ním, nejlepší kdyby tam asi nebyl uplně, a zůstal tam jen ten vršek. Pak by byla už perfektní
dj_hroch>JRampo, SV je přecijen sport by měl mít tužší vidlice ne? Nebyla to vada konkrétního kusu, nejel bez oleje nebo z vyjetým olejem či uplně povolenou pružinou? Máš také GSka, kde vidli zatlačíš prsty, ale když vyměníš olej tak sedí dobře. Na koksíku vidlu nezatlačím, to sedí dobře. Je teda fakt, že když už jsem šel na doraz tak to bylo akorát na ITT na nějaké tankodromové cestě docela svižně brané a bylo z toho povolené zrcátko a vytržený náhon tachometru hned, prasklá ta spojka o pár km později (a beztak tu jamu podezírám i z bouchého zadního ráfku) Na hladké silnici se pohybuju někde ve spodní třetině a když jsou hodně rozbité tak skoro po celé délce, ale skoro - netřískne si.
No taky proto jsem psal, že sem jel zatím jenom na jednom konkrétním kusu, takže to mohla být samozřejmě jeho vada, na druhou stranu to měla být motorka po servise. A jako sport bych to fakt nebral, tohle je spíš taková ta univerzální motorka (cesťák načuchlej sportem), která ale, i když se mě samotnýmu líbí (hlavně verze S), nepřijde až takovej skok z GS, že by mělo smysl kupovat zrovna ju jako další stroj. Jel sem sice jenom na jedné, ale v okolí se jich pohybuje víc. Brzdy a motor jasný +, ale nevím no, každej ať si udělá obrázek sám, že jo.
sshark> Vyzkoušej toho víc a neuspěchej to... ale třeba pak budeš patřit mezi ty, co na SV nedají dopustit.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Forty>SVčko a sport ?? dobrej ftip to bych chtěl vidět, jaká vlastnost SV ukazuje, že je to sport SV je prostě naháč. s polokapotou je stejně zaměřená spíš na cestování. to že má níž řidítka je akorát pro jednoduší zalehnutí za kapoty
To bys mel videt jak na tom jezdil Werewolf (SV650S)... Neni to SS ale sport rozhodne ano (mluvim o kapotovane verzi)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Třeba nedávno jsem četl uživatelský manuál k motocyklu JAWA 250 4T- té nové, kde je psáno, že je motorka určena pro sportovně založené zákazníky Stejně tak třinda, kterou jsem tady dával nedávno, má přízvisko "Sport".
SVčko bych zařadil prostě jenom mezi sportovní dvouválce- streety, stejně jako ER6. Motorku pro radost, pro volný čas, na vypadnutí z města, jen tak na odpoledne. Tomu odpovídá i koncepce- rozpočtová motorka relativně nízké ceny se slušivým designem, která díky kapotáži a dělenému sedlu navozuje dojem okruhovky.
Za ryzí sport si představuji motorku bez kompromisů, takovou, která je určena primárně na okruh- okruhovku.
Celkově je celý segment roztříštěný, dnes už není motorka, co by zvládla polňačku stejně dobře jako asfaltovou silnici, motorky jsou určené masám a podle toho to vypadá.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Je spíš škoda, že se nedělá víc maloobjemových vidlicových dvouválců a výběr je dost omezenej.
Po TLR pokukuju už pěknou dobu taky, ale všechno má svůj čas, teprve příští pátek mám mít zkoušku na Aneo.
Rampa89>Řešíte blbosti...
tak tak...
v tomhle případě sme ale samozřejmě pod pojmem "sport" nemysleli fyzickou aktivitu na max (teda aspoň já )
kategorie sport je prostě jasná, motorka zaměřená primárně na okruh. což SV ani trochu není. dobře má polokapoty (někteří šťastlivci si na ní přihodili celokapoty, který se mi taky líbí a jinak bych SV asi nechtěl) a trochu níž řidítka, ale stupačky, sedlo a hlavně kua ten podvozek...
to je jak kdybych říkal o fazerovi, že je to sport... polokapoty jsou prostě cestovní motky
Je spíš škoda, že se nedělá víc maloobjemových vidlicových dvouválců a výběr je dost omezenej.
jo to mě taky sere a proto do V2 nepůjdu
Naposledy editováno 08.10.2010 12:44:50
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Kolik mate tuto sezonu najeto ?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dejmos> stačí hodit šestku a rychlost je takovej "dvojnásobek" ( ) otáček (vychází to ale naprosto přesně) - např.: 3000 ot. = 60 kmh, 8000 ot. = 160 kmh, atd... teda aspoň u mě
a otázka na všechny: máte to tak taky ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Bez tacha se dá podle otáčkoměru, bez otáčkoměru podle citu a sluchu. Máš to stejně v ruce, jezdil jsem jak bez jednoho tak i bez druhého dalo se po zvyku/paměti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Jistě, vychází to z převodového poměru.
né asi stačilo napsat, že to tak máš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |