Dneska sem si zajel 2x stejnou trasu tam a z5. 60km přesně. Natankoval jsem přesně když mi najela rezerva. První jízdu sem natankoval za 100kč, tudiž 3l. Jel sem úplně na pohodu, nepředjížděl sem zbytečně a dodržoval jsem rychlost. Měl jsme tam většinou 6 kvalt a nad 7 tisíc otáček sem nešel, ani to nebylo nutné. Těsně před benzínkou (2km) rezerva.
Druhá jízda to samé. Znovu za 100kč. Dával jsem tomu co to šlo, pořád jsem řadil, předjížděl točil do 10 tisíc. Pár rovinek na plný výkon. Počítal jsem že na mě rezerva blafne někde na 30km. Teď sem dojel a furt se ji nechce. Tak jak teď mám jezdit Počítám to jelikož jezdím do školy a minule mi vyšlo 4,5l/100 a to jsem jel taky svižněji.
no už jsem to taky řešil u nás jezdím za 5,5-6 a v Rakousku s bagáží jsem jel za 4,5 na nic jsem stejně nepřišel...
asi si to chce najít dobrý otáčky, na škole jsme se učili mezi max krouťákem a max výkonem by to mělo být nejlepší na poměr spotřeba-výkon, ale rozhodně si nemyslim čím míň otáček tím menší spotřeba... takže asi zkoušet a hlavně jezdit
1 reakcí na tento příspěvek Jak se jezdí na spotřebu? o_O
2 reakcí na tento příspěvek Jak se jezdí na spotřebu? o_O
1 reakcí na tento příspěvek Jak se jezdí na spotřebu? o_O
Lexa999>u mě to samý, pokud se snažíš jet na 6ku, netočit to, tak to občas prostě žere víc jak když to honíš, často řadíš a vytáčíš...musíš jet tak, jak je to pro ten motor nejoptimálnější
Když jsem zkoušel co to nejméně sežere,tak sjem si taky myslel,nebudu to vytáčet...budu to držet v nízkých otáčkách atd..ale jakmile jsme se držel otáček mx.krouťáku tak mi vyšla spořeba skoro o litr méně>6,2/100km
SirIndy>Teoreticky by se mel pro dosazeni nejnizsi spotreby motor tocit stale okolo otacek, kde dosahuje nejvetsiho kroutaku, kdyz clovek podtaci sestku tak je jasny ze to bude zrat vic kdyz to nepracuje v idealnich otackach. Dalsi moznost jsou podvadejici benzinky, nebot jsem uz do petilitroveho kanystru natankoval pres sest litru a to nebyl uplne plnej.
Ohledně spotřeby máš pravdu. Nicméně už si zkoušel jakej má ten pětilitrovej kanystr vlastně objem když se do něj vejde víc jak 6 litrů benzínu?
Naposledy editováno 24.09.2010 20:44:45
Naposledy editováno 24.09.2010 20:42:00
1 reakcí na tento příspěvek Jak se jezdí na spotřebu? o_O
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se jezdí na spotřebu? o_O
Pan-Pepe>S motorkou se na spotřebu nejezdí,ta je pro radost z jízdy.A taky jsem zjistil,že když natankuju u Shell (alespoň v Německu a Anglii),tak ujedu minimálně o 30km víc,než přepínám na rezervu.
Souhlasim s prvni casti Ale s tou druhou si dovolim nesouhlasit. Mel jsem za tuto sezonu moznost vyzkouset jak madarske a rumunske benzinky, tak ted nemecke a anglicke a musim rict, ze v tom neni, alespon pri jizde po dalnici, zadny rozdil...Dokonce se mi ted stalo, ze jsem nabral u Texaco (v UK) a najel jsem strasne malo,dokonce kdyz jsem rano vyjel tak chcipala, takze ten benal stal za prd
Jinak jak uz bylo receno, optimalni otacky a nepodtacet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se jezdí na spotřebu? o_O
A když jsem vzal v Calais (už nevím,co to je za pumpu,tak jsem naopak najel prd).
No,ale to jsme trošku mimo téma...
2 reakcí na tento příspěvek Jak se jezdí na spotřebu? o_O
navíc tankovat 3 litry a měřit zanese takovou chybu, že to celý je jejna jen nesmyslnej údaj!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se jezdí na spotřebu? o_O
pesastor>přepínání na rezervu je pro měření spotřeby akorát na dvě věci: na prd a na ho*no!
navíc tankovat 3 litry a měřit zanese takovou chybu, že to celý je jejna jen nesmyslnej údaj!
Souhlasim uz sem si parkrat overil ze reserva mi vyskakuje jak se ji zachce. Ja merim spotrebu ze porad tankuju plnou pod vicko, to je mnohem presnejsi.
pesastor>přepínání na rezervu je pro měření spotřeby akorát na dvě věci: na prd a na ho*no!
navíc tankovat 3 litry a měřit zanese takovou chybu, že to celý je jejna jen nesmyslnej údaj!
No tak to vyzkouším také. Jen mi ted nefunguje počitadlo
1 reakcí na tento příspěvek Jak se jezdí na spotřebu? o_O
Pan-Pepe>lafor> Bajo,fakt je to tak.A jel jsem před měsícem GB-ČR a zpět a po dálnici a i tam jsem na ten Shelláckej benzín najel víc.A kámoš s RoyalStarem má stejnou zkušenost.To samé,když jezdím po Anglii.U Shellky tankuju často (mám GB Smart kartu) a spotřebu nepočítám,ale +- vím,kdy asi tak přepínám na rezervu a právě tak jsem si té Shellky začal všímat-jedu,jedu a furt jedu a pořád nepotřebuju rezervu,čím to sakra je...
A když jsem vzal v Calais (už nevím,co to je za pumpu,tak jsem naopak najel prd).
No,ale to jsme trošku mimo téma...
Jo tak u shellky jo, ale jak rikam, texaco a podobne nebrat!! Taky nepocitam, ale zda se mi ze najedu +- stejne...no uvidim pristi tyden, budu se vracet z GB dom, tak si toho budu vsimat
Naposledy editováno 25.09.2010 12:10:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nepresný tachometer Honda CB 1 | AnfangerCB1 | 11 | 12.1.2023 v 21:17 AnfangerCB1 |
Honda CB-1 Honda CB 1 | Vláďa56 | 3 | 23.8.2022 v 15:20 AnfangerCB1 |
Kde koupit novou motorku [1 ... 4, 5] Honda CB 1 Yamaha MT | Stanzki | 146 | 25.6.2021 v 16:58 Vlada |
Maziva – koupit značku, kterou nezn... Honda CB 1 | Monika999 | 5 | 9.6.2021 v 15:59 Julip2 |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |