globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 00:54 | Nahoru | #4921
JyrkaFM> Uvidíme. Zase jeden známej říkal, že když tam aspoň něco naměřím, tak by se to snad ještě zachránit dalo. Uvidíme, až se podíváme dovnitř. Ale je fakt, že radost fakt nemám.

Edit: a kdybys mi poslal nějaký stránky, kde by se dal třeba sehnat ten motor, tak bych ti byl vděčnej

Naposledy editováno 23.09.2010 00:55:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 09:58 | Nahoru | #4922
Saphiir> Určitě mu to dobře nedělá a oleje tam bylo málo, ale tak jde o to jak moc jsi ji potrápil. S dolitým olejem to nezachráníš, ale uvidíš jak se bude chovat. Pokud bude OK, tož OK. Jinak rozděláš. Ale pokud jsi trošku zručný tak si ten motor dáš do kopy a drahé to nebude, to se neboj. Máš na to stejně zimu nebudeš mít co robit Součásti se dají sehnat tady v bazaru (mrkni na díly pro GS, je tam kopa krabic s dílama do moto levně, se lidem válejí v garáži.) Ať se zadaří! A příště opatrně

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 11:39 | Nahoru | #4923
dj_hroch> Jasně, musím se s tím nějak poprat. Já teda v tomto směru moc zručnej nejsem, ale s nějakým šikovným kámošem to určitě dohromady dáme. Zatím díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 18:37 | Nahoru | #4924
Já mám spoustu dílů, hlavně do motoru doma.. Koukni se sem:
www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/vse-ruzne-dily-/nahradni-dily-na-suzuki-gs500e-215268.html
Jsou tam i fotky, tak se když tak ozvi.

Jinak bych měl dotaz. Co je toto za zmetka? Je to uprostřed fotky a pod tím je burdel, jelikož mi z toho prosakuje olej..
[img]
Začlo to dělat po té výměně rozvoďáku, takže mám podezření, že to nějak neutáhli či co, jestli to ovšem vůbec museli sundat.. Navíc mi teď střídavě drží volnoběh dobře a střídavě padá padá a když nepřidám plyn tak chcípne. Mám takové tušení, že si to někde přisává vzduch, je možné, že by to sálo tam tudy?
Nehorázně mě štve, že se k tomu nedá dostat, abych případně zkusil utáhnout ty šrouby. Musel bych sundat nádrž a všecek zbytek pod ní, abych se k tomu kurvítku dostal, což se mi opravdu nechce

Naposledy editováno 23.09.2010 18:39:32

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 18:55 | Nahoru | #4925
Uvidím, co to bude, a když budu něco potřebobat, určitě se ozvu. Kolikátej ročník je ten motor? A jinak to je napínák rozvodovýho řetězu. Olej tam prosakuje u více GS....

Naposledy editováno 23.09.2010 18:56:17

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 20:09 | Nahoru | #4926
libca> JJ, je to napínák, jsou tam dvě těsnění, ale aby ses k nim dostal, budeš muset vyhodit ven karby. Taky mi tam prolíná, ale neřeším to zatím.

Ten volnoběh, zkoušel jsi vyměnit svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2010 v 20:32 | Nahoru | #4927
Myslíš, že to bude svíčkama? Nezkoušel, žádné doma nemám, teď si klepu na čelo, že jsem dal náhradní k bývalému GS.. Každopádně jsem je kontroloval a byly fajn.. Svíčky mě opravdu nenapadly. Zajímavé. Nejlepší je, když dobržďuju ke křižovatce, občas nestihnu podřadit, tak dojíždím s vymáčknutou spojkou, zastavím a ono je to chcíplé Zajímavé, že se to opravdu jakoby střídá, chvilku se otáčky zvednou dobře, no za další začnou padat, vrkám plynem ať nechcípne a po chvilce zas nemusím, jelikož zas drží. Je to pekelný stroj, divím se, že ještě nemám šediny
Takže to měli venku.. Tak už je mi to jasné, posrali to oni. Protože před výměnou rozvoďáku nebyla na motoru ani kapka a teď je "pocákaný" od oleje . Kašlu na to.
Kdo ví, ale jestli ten volnoběh nemá něco společného s tím rozebráním. Nějak přestávám mít k servisům důvěru. Jen kdybych si to uměl udělat sám

Naposledy editováno 23.09.2010 20:33:10

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.9.2010 v 17:21 | Nahoru | #4928
Pneu nasazeny... zatim velkej rozdil, kdyz nemam vyjezdenou na zadni pneu placku. Jinak menili mi brzdovku a odvzdusnovali a brzdi to o 100% lepe.

Naposledy editováno 25.09.2010 07:10:32

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.9.2010 v 18:11 | Nahoru | #4929
Rozdíl k lepšímu, nebo k horšímu. Já ještě placku vyježděnou neměl, tak se ptám. Počítám že k lepšímu

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.9.2010 v 18:15 | Nahoru | #4930
Zatim to nemuzu urcit, motorka se chova jinak do zatacek pada sama, ale moc to neklopim dokud ji trochu nezajedu. Ale na rovince sem mel lepsi pocit na stary pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.9.2010 v 18:57 | Nahoru | #4931
libca> jj dneska do servisů snad už ani to blbé auto, když vidíš, co za blbečky tam dělá. Radši se zeptám, necháv si vysvětlit a udělám si to sám doma a pořádně. Příště už aspoň budeš vědět Taky jsem se takhle jednou spálil, ale ještě s jawou. Tu GO už bych si dnes udělal sám doma...

ještě mě napadá, co přítok benzínu, kontroloval jsi jej? Jak na kohoutu, tak i jehlové ventily v plovákovkách? Potom mě ještě napadají hladiny v karbu, ale to podle mě nebude moc pravděpodobné.

Začal bych těma svíčkama a pokračoval dále.

Při plném plynu třeba po dálnici to ale nedělá? Pokud ne, tak přítok potom by měl být v pořádku.

Jinak svíčky ngk jsem vyhodil do koše, nasadil jsem brisky a motor má dle mého názoru mnohem vyrovnanější chod. Ngk mi poslední dobou odcházely jak po másle...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.9.2010 v 18:58 | Nahoru | #4932
Jinak guma Maxxis, co jsem nazul nedávno, je nejlepší guma, kterou jsem doposud jezdil (měl jsem zatím nějaký Avon a Pirelli Sportdemon). Za tu cenu 1400 je zcela bezkonkurenční a drží parádně

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 07:07 | Nahoru | #4933
Me ty GT501 vysly celkem na 4507kc... doufam ze za ty prachy stojej...
Kolik vam vydrzeli brzdovy desticky na predku ?? V servisu mi rikali ze tam mam uz jen 1mm ze je to tak na 1000-1500km tedy celkem na 16000km ?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 09:02 | Nahoru | #4934
Spitfire.> mám 38 tisíc a ještě jsem neměnil, ale příští sezonu už vyměním

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 12:19 | Nahoru | #4935
Libica: ten napinak rozvodovej retaze je svina mne tadial tiez slizil olej a rozobral som to (nedaval som dole nic karburatory vsetko ostalo)Dal som tam nove tesnenie a tieklo to zas tak som sa nasral a zapatlal to zvonku cervenym sylikonom a drzi,,,,,,,,,,
Vcera som dorazil michelinku vzadu inak musim pochvalit ten 1.5mm my vydrzalo 4200km. Na zimu sa mi uz nechce prezuvat tak jazdime veselo dalej

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 19:13 | Nahoru | #4936
Zdravim mam menci technicky problem sam jsem si uz neporadil tak se obratim sem, mam problem se spojkou drive mi zabirala az u konce po case v polovine o to by vubec ani nevadilo jenom ze ja radim pouze 2 prsty a nyni musim spojku uplne zmacknout a zabira uz asi 3-4cm od rukojeti nevim jak mam spojku nastavit v manualu jsem zkousel jak u packy tak u motoru nevim zda dotahovat doprava nebo doleva a nebo se radeji obratit na servis. Diky predem za odpoved

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #4937
Zdravim prosim o radu, pri zarazenem neutrale mi prestala svitit kontrolka tak se chci zeptat kde je nejaky spinac nebo neco podobneho. dik za odpoved

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 20:00 | Nahoru | #4938
Čím víc to lanko "prodlužuješ"tím dřív Ti spojka zabírá.Takže at už u páčky,nebo motoru ten štelovací šroub v podstatě vyšroubováváš.Musíš si ale nechat určitou vůli kdy Ti spojka eště nespíná.Jo a taky je otázka jak moc máš sjeté obložení spojky,to už je trochu složitější.Jo a ještě je možnost nastavení pod víčkem na boku motoru,kde je "raménko"které tu spojku ovládá.Třeba Ti to někdo vysvětlí jednodušej,ale kyž máš manuál,neměl by být problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 20:27 | Nahoru | #4939
JyrkaFM> No vidím to tak, že si buď seženu nějakého známého v servisu ( to půjde těžko), nebo se postupně začnu učit co a jak, abych si většinu volovin mohl udělat sám.
Co se týče přítoku benzínu a čistoty trysek, tak vše by mělo být čisté, jelikož před servisem jsme to se známým rozdělávali a čistili. Co mi ale psal bývalý majitel, po tom co si to tady přečetl, tak říkal, že si to pravděpodobně někde saje vzduch, jelikož ty těsnění tam seděly přesně a bylo třeba si s tím vyhrát, což pochybuji, že to v servisu dělali.. Ale je zajímavé že včera jsem najel 80Km různě po okolí a otáčky drželo bez problémů, takže to dělá jak se jí zachce

sshark> já taky hned špekuloval čím to zadělat, ale nic podobného doma nemám.. Jinak se mi zdá, že to spíš teče někde kolem toho šroubu, než těsněním.

dosinek> asi se ti vypálila žárovečka, stačí vyměnit.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.9.2010 v 21:20 | Nahoru | #4940
ten falešný vzduch se dá poznat velice jednoduše, stříkáš nějakým sprejem (třeba z WC) kolem přírub a kam stříkneš a začnou se zvyšovat otáčky, tam to saje .

Jinak ještě můžeš zkusit odkalit plovákovky, dneska je kvalita benzínu různá (snažil jsem se použít slušné slovo ) a v benzínu může být sajrajt, nebo i nečistota z nádrže. Odkalíš je šroubky po stranách plovákovek, akorát je třeba zapnout kohout do polohy plnění a nechat trochu benzínu z každé plovákovky odtéct. Já osobně pak ten benzín používám na čištění ráfků, takže ho ani není škoda.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 00:00 | Nahoru | #4941
l333v> Uplně jednoduché

Štelování lanek: lanko má stejnou délku, vzdálenost mechanizmů je stejná, hýbeš pouzdrem lanka a to je šroub. Čili vyšroubováváním napínáš lanko - zmenšujež vůle, zašroubováním povoluješ lanko - zvětšuješ vůle.

1) sundáš víko na levé straně
2) stáhneš gumídka u páčky a štelování tam na řidítku necháš tak někde v půlce (nechávám si tak 3 otáčky od konce aby to moc netrčelo - drobné opravy jak se roztahuje a stahuje lanko pak děláš na řidítku, tak ať máš rezervu na obě strany
3) na víku to šroubováním nastavíš přesně - doporučuji nejdřív povolit, tj. zašroubovat trubičku uplně nakonec. Potom čím víc ji vysouváš tak se napíná lanko. Uděláš to tak, až těsně přestane při promačkávání s páčkou tam a zpět s chodem lanka jít i jeho pouzdro a pak lehce necháš malinkou (asi mm) vůli. Vyzkoušíš tak, že palec na víku se pohne s malou vůlí hned od začátku. Pokud nemůžeš už dotahovat na víku tak dotáhneš na řidítku, tak aby to sedělo.
4) dotáhneš převlečnou matku a vše utáhneš, dotáhneš na řidítku pojistný kroužek
5) sundáš víčko z druhé strany palce. Pojistnou matku povolíš oříškem doleva, vyšroubuješ hodně šroubek též doleva.
6) nasadíš víko, celé usadíš a dotáhneš šroubky po obvodu (důkladně akorát, ale neztrhat)
7) Štelovací šroubek prsty nebo šroubovákem (je jedno) dotahuješ až se dotkne spojky - poznáš, že se "zarazí" a dál jde samo šroubovat, ale větší silou, pač už mačkáš spojku. Od bodu doteku šestinu nebo dvě povol. Zajisti matkou a oříškem dotáhni.
8) vyzkoušej vůli spojky, měla by být OK

Pokud po seřízení zabírá výrazně jinak než by měla a nepomůže ani drobounké úpravy na lanku, tak holt musíš rozdělat spojku a podívat se v jakém stavu jsou pružiny a lamely. Dobrá spojka musí jít takto krásně. Jo a: štelováním lanka ovlivňuješ POUZE vůli kterou má PÁČKA Jakmile bys chtěl řešit kde ZABÍRÁ spojka, je něco špatně - štelováním na lanku akorát docílíš, že ji budeš mít pořád "přimáčknutou" nebo ji naopak budeš mačkat míň, ale neodstraníš příčinu. To je špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 00:11 | Nahoru | #4942
dosinek> Jak už jsi slyšel zkus vytáhnout zezadu z budíků kontrolku, zkontroluj žárovku, proměř, podívej se jestli tam někde neruplo lanko. Buď vyměň žárovku nebo zkus jestli má kontakt, pořádně domáčknout a tak. No a jinak pokud nepomůže tak se připrav na hledání čidla tuším až někde v převodovce a kontrolu vedení od něj až po žárovičku

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 11:28 | Nahoru | #4943
dj_hroch> nebude to čidlo někde pod víkem pastorku sekundáru? U jawy tam bylo, tak bych tipoval, že to japonci mohli vymyslet podobně

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 11:31 | Nahoru | #4944
Jinak já jsem to včera ještě došteloval a konečně to běží na 100% tak, jak má. Předtím se mi to v přechodu lehce dusilo, teď už to je ok. Nakonec jsem se dostal na asi 3+1/4 otáčky, nepoužil jsem cobrův návod, ale nastavil jsem to podle sluchu a pak doladil podle jízdy.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 19:37 | Nahoru | #4945

Saphiir>Zdravím... Mám takovej nepříjemnej problém, za kterej si můžu sám a i si za to nadávám do čůrák*. Ale k věci. Byl jsem se projet a nezkontroloval jsem si olej. Samozřejmě jsem ho tam měl málo a po několika kilometrech začala vynechávat. Tak si říkám, ok dochází mi benzín, přepnu na rezervu. Ale ani po přepnutí na rezervu se nechytala, až chcípla. Zkusil jsem jí nastartovat, ale nechytla, tak jsem se podíval na olej a olej skoro žádnej (skoro žádnej, když zašroubuju zátku, tak je pod "L").

No a moje otázka zní. Má GS (r. v. 1997) nějaký čidlo, který značí málo oleje, aby se motorka nepřidřela, ještě hůř nazadřela? Nebo jsem jí přímo přidřel? Nebo co by s ní ještě mohlo být?

Díky za odpovědi...



Já bych to neviděl tak tragicky, jestli to dobře chápu tak jsi hladinu oleje kontroloval hned jak jsi zastavil? to je ještě olej rozstříkanej po motoru, takže hladina kterou měrka ukazuje je úplně jiná než tam ve skutečnosti je.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 19:38 | Nahoru | #4946
Teď jsem se vrátil z londýna, ty angláni jsou magoři nechápu jak můžou jezdit po druhý straně

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.9.2010 v 20:06 | Nahoru | #4947
Tak srázek asi nebude už, po Adasovi se slehla zem žádný informace, žádná organizace... škoda,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.9.2010 v 08:11 | Nahoru | #4948
Hasky> Tož to vem do svých rukou Spíš mě děsí teď to co řádí venku, už to na moc dobrou jízdu není...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.9.2010 v 22:40 | Nahoru | #4949
dj_hroch> To by nedopadlo moc dobře, ale teď soudě podle toho počasí to je stejně už fuk, pomalu se budu chystat na zazimovaní

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.9.2010 v 11:32 | Nahoru | #4950
neměl někdo z vás venku čidlo neutrálu a měl by ho nafocený ?? hoďte sem fotky, abych věděl kde to hledat.. dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Dnes v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist