Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Edit: a kdybys mi poslal nějaký stránky, kde by se dal třeba sehnat ten motor, tak bych ti byl vděčnej
Naposledy editováno 23.09.2010 00:55:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/vse-ruzne-dily-/nahradni-dily-na-suzuki-gs500e-215268.html
Jsou tam i fotky, tak se když tak ozvi.
Jinak bych měl dotaz. Co je toto za zmetka? Je to uprostřed fotky a pod tím je burdel, jelikož mi z toho prosakuje olej..
[img]
Začlo to dělat po té výměně rozvoďáku, takže mám podezření, že to nějak neutáhli či co, jestli to ovšem vůbec museli sundat.. Navíc mi teď střídavě drží volnoběh dobře a střídavě padá padá a když nepřidám plyn tak chcípne. Mám takové tušení, že si to někde přisává vzduch, je možné, že by to sálo tam tudy?
Nehorázně mě štve, že se k tomu nedá dostat, abych případně zkusil utáhnout ty šrouby. Musel bych sundat nádrž a všecek zbytek pod ní, abych se k tomu kurvítku dostal, což se mi opravdu nechce
Naposledy editováno 23.09.2010 18:39:32
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Takže to měli venku.. Tak už je mi to jasné, posrali to oni. Protože před výměnou rozvoďáku nebyla na motoru ani kapka a teď je "pocákaný" od oleje . Kašlu na to.
Kdo ví, ale jestli ten volnoběh nemá něco společného s tím rozebráním. Nějak přestávám mít k servisům důvěru. Jen kdybych si to uměl udělat sám
Naposledy editováno 23.09.2010 20:33:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
ještě mě napadá, co přítok benzínu, kontroloval jsi jej? Jak na kohoutu, tak i jehlové ventily v plovákovkách? Potom mě ještě napadají hladiny v karbu, ale to podle mě nebude moc pravděpodobné.
Začal bych těma svíčkama a pokračoval dále.
Při plném plynu třeba po dálnici to ale nedělá? Pokud ne, tak přítok potom by měl být v pořádku.
Jinak svíčky ngk jsem vyhodil do koše, nasadil jsem brisky a motor má dle mého názoru mnohem vyrovnanější chod. Ngk mi poslední dobou odcházely jak po másle...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Kolik vam vydrzeli brzdovy desticky na predku ?? V servisu mi rikali ze tam mam uz jen 1mm ze je to tak na 1000-1500km tedy celkem na 16000km ?
Vcera som dorazil michelinku vzadu inak musim pochvalit ten 1.5mm my vydrzalo 4200km. Na zimu sa mi uz nechce prezuvat tak jazdime veselo dalej
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Co se týče přítoku benzínu a čistoty trysek, tak vše by mělo být čisté, jelikož před servisem jsme to se známým rozdělávali a čistili. Co mi ale psal bývalý majitel, po tom co si to tady přečetl, tak říkal, že si to pravděpodobně někde saje vzduch, jelikož ty těsnění tam seděly přesně a bylo třeba si s tím vyhrát, což pochybuji, že to v servisu dělali.. Ale je zajímavé že včera jsem najel 80Km různě po okolí a otáčky drželo bez problémů, takže to dělá jak se jí zachce
sshark> já taky hned špekuloval čím to zadělat, ale nic podobného doma nemám.. Jinak se mi zdá, že to spíš teče někde kolem toho šroubu, než těsněním.
dosinek> asi se ti vypálila žárovečka, stačí vyměnit.
Jinak ještě můžeš zkusit odkalit plovákovky, dneska je kvalita benzínu různá (snažil jsem se použít slušné slovo ) a v benzínu může být sajrajt, nebo i nečistota z nádrže. Odkalíš je šroubky po stranách plovákovek, akorát je třeba zapnout kohout do polohy plnění a nechat trochu benzínu z každé plovákovky odtéct. Já osobně pak ten benzín používám na čištění ráfků, takže ho ani není škoda.
Štelování lanek: lanko má stejnou délku, vzdálenost mechanizmů je stejná, hýbeš pouzdrem lanka a to je šroub. Čili vyšroubováváním napínáš lanko - zmenšujež vůle, zašroubováním povoluješ lanko - zvětšuješ vůle.
1) sundáš víko na levé straně
2) stáhneš gumídka u páčky a štelování tam na řidítku necháš tak někde v půlce (nechávám si tak 3 otáčky od konce aby to moc netrčelo - drobné opravy jak se roztahuje a stahuje lanko pak děláš na řidítku, tak ať máš rezervu na obě strany
3) na víku to šroubováním nastavíš přesně - doporučuji nejdřív povolit, tj. zašroubovat trubičku uplně nakonec. Potom čím víc ji vysouváš tak se napíná lanko. Uděláš to tak, až těsně přestane při promačkávání s páčkou tam a zpět s chodem lanka jít i jeho pouzdro a pak lehce necháš malinkou (asi mm) vůli. Vyzkoušíš tak, že palec na víku se pohne s malou vůlí hned od začátku. Pokud nemůžeš už dotahovat na víku tak dotáhneš na řidítku, tak aby to sedělo.
4) dotáhneš převlečnou matku a vše utáhneš, dotáhneš na řidítku pojistný kroužek
5) sundáš víčko z druhé strany palce. Pojistnou matku povolíš oříškem doleva, vyšroubuješ hodně šroubek též doleva.
6) nasadíš víko, celé usadíš a dotáhneš šroubky po obvodu (důkladně akorát, ale neztrhat)
7) Štelovací šroubek prsty nebo šroubovákem (je jedno) dotahuješ až se dotkne spojky - poznáš, že se "zarazí" a dál jde samo šroubovat, ale větší silou, pač už mačkáš spojku. Od bodu doteku šestinu nebo dvě povol. Zajisti matkou a oříškem dotáhni.
8) vyzkoušej vůli spojky, měla by být OK
Pokud po seřízení zabírá výrazně jinak než by měla a nepomůže ani drobounké úpravy na lanku, tak holt musíš rozdělat spojku a podívat se v jakém stavu jsou pružiny a lamely. Dobrá spojka musí jít takto krásně. Jo a: štelováním lanka ovlivňuješ POUZE vůli kterou má PÁČKA Jakmile bys chtěl řešit kde ZABÍRÁ spojka, je něco špatně - štelováním na lanku akorát docílíš, že ji budeš mít pořád "přimáčknutou" nebo ji naopak budeš mačkat míň, ale neodstraníš příčinu. To je špatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Saphiir>Zdravím... Mám takovej nepříjemnej problém, za kterej si můžu sám a i si za to nadávám do čůrák*. Ale k věci. Byl jsem se projet a nezkontroloval jsem si olej. Samozřejmě jsem ho tam měl málo a po několika kilometrech začala vynechávat. Tak si říkám, ok dochází mi benzín, přepnu na rezervu. Ale ani po přepnutí na rezervu se nechytala, až chcípla. Zkusil jsem jí nastartovat, ale nechytla, tak jsem se podíval na olej a olej skoro žádnej (skoro žádnej, když zašroubuju zátku, tak je pod "L").
No a moje otázka zní. Má GS (r. v. 1997) nějaký čidlo, který značí málo oleje, aby se motorka nepřidřela, ještě hůř nazadřela? Nebo jsem jí přímo přidřel? Nebo co by s ní ještě mohlo být?
Díky za odpovědi...
Já bych to neviděl tak tragicky, jestli to dobře chápu tak jsi hladinu oleje kontroloval hned jak jsi zastavil? to je ještě olej rozstříkanej po motoru, takže hladina kterou měrka ukazuje je úplně jiná než tam ve skutečnosti je.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Dnes v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |