Uzavřeno 02.10.2010 v 19:47 uživatelem mirďa-1
Chladiče na boku - problém možná když jí položíš, pak jde často k pánu, ale jinak plní svou funkci dobře. Samozřejmě třeba při popojíždění nebo stání v kolonách ve vedrech se rychle zahřívá, ale ukaž mi motku, která ne. Jinak se během normální jízdy chladí dobře.
Ohledně spotřeby - na nádrž najedu přes 270 km, cože je při 18ti litrové nádrži něco kolem 6,7 L/100km. A možná by se dalo jet i za míň, ale já to nikdy nevydržím jet celou nádrž klidným tempem
Jinak na dlouhé cesty to není to pravé náčiní, když jedu dlouho, tak mě pak často bolí pod pravou lopatkou. Jinak asi není problém najet těch 300-400 km denně.
1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu
Buczovy děkuji za vyčerpávající odpověď teď jen natrefit na kus kterej by nebyl vylítanej z okruhu a nebyl po kreši to nebude tak snadný mě se líbí třeba tato ale jde o to co je to zač : tato
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu
Závady celkem žádné, ve 49.000km prasklý napínák rozvoďáku -> potkané výfukové ventily takže napínáky preventivně vyměnit.. dále klasika -> regulátor dobíjení (jako každá druhá honda), ale já už koupil s vyměněným od ignitechu a pohoda..
Spotřeba +-8 litrů, měl jsem na tom i laďáky LeoVince, bez dynojetu a motorka jela dole o dost líp a dokonce si brala o půl litru méně
Když tam dáš padáky (měl jsem od Rutana), tak se chladičům na boku nic nestane - odzkoušeno Chladí dobře, neměl jsem problém.. když se přehřejou, spustí se větráky..
Na okruhu ty motorky moc nejezdí, tak neměj strach.. prostě na to, jak se říká, "nemaj koule" ale vylítanou hujdu můžeš koupit i z cest, že?
Jinak trochu vibrací ve střední poli otáček, sem tam vytřepaný šroubek, nějaký ten spotřebák a pak už jen jezdit
1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu
Mileek>jj, jel jsem i na TL-S, je o něco silnější, ale podvozkově mi přišlo horší, i brzdy! To samé SV1000, to bylo snad ještě horší než TL-S, prostě nebrat a jít do VTR.. tak dobře pořiď
děkuji budu se snažit
Spolehlivost je dobrá. Osobně bych volil starší ročník, klidně 1997, ale v originál stavu.
1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu
doubravka>konecne poradna znacka... tak kup neco peknyho...
sedlala to kočena z MTT, tož to bude ale asi holčičí motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu
Kubajzz>sedlala to kočena z MTT, tož to bude ale asi holčičí motorka
ale mirda je moje holka...2 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu
mirďa-1>tak ju mám krásná 2002ka VTR 1000 F ve žluté barvě ,jako nová majitel byl pečlivka a staral se o ní opravdu s láskou KN filtr,iridiovky svíce,origo výfuky,přede jako kočička ale je to tygr,no paráda,ten litrovej dvouhrnek je bomba DÍKY MOC VŠEM ZA NÁZORY A RADY i to mě pomohlo k rozhodnutí tak jaště jednou díky
gratulace
1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu
Mirďa> možná zkus svíčky Denso Iridium, je to sice můj pocit ale zdálo se mi že to s nima běhá líp, použitelný otáčky klesly asi o 500 a celkově se mi zdálo že to má lepší chod, a starý NGK co tam byly nevypadaly špatně. Každopádně ty svíčky a rozetu 43 doporučuju. Mám teda ještě proti origo stavu motoru omotávky na svodech ale tam opravdu nejsem schopen říct jestli se něco změnilo, možná ano možná ne, minimálně to tak netopí pod zadek a horší to není
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 21 | Včera v 20:02 Forgys69 |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |