Všem díky za plodné příspěvky
nevim jestli je to u všech V2, nicméně co jsem kde viděl, tak je vždycky "šnek" pod motorem nebo je to někudy vedený tak, aby se dosáhlo stejné délky obou výfuků...
každopádně pokud je máš nestejně dlouhý, tak bych každej nastavil o stejnou délku tak, aby ten rozdíl zůstal zachovanej...
2 reakcí na tento příspěvek Výfukové svody na Vtwin - teorie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
1 reakcí na tento příspěvek Výfukové svody na Vtwin - teorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
marin>FiZzeR> Tak třeba na mojí 749 je svod od zadního válce výrazně kratší a má větší průměr
tak to sem rád, že nemelu blbosti, jen ještě najít ten článek
1 reakcí na tento příspěvek Výfukové svody na Vtwin - teorie
Ja mam oba svody dlouhý stejně
1 reakcí na tento příspěvek Výfukové svody na Vtwin - teorie
jinak se základní znalostí alespoň hydrauliky - hydrodynamiky, či lépe aerodynamiky by to bylo každému jasné :)
Naposledy editováno 09.09.2010 11:40:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
molex>evidentně pan Fizzer je odborník na slovo vzatý ;)
jinak se základní znalostí hydrauliky by to bylo každému jasné :)
to s tím průměrem jsem nevěděl, to je pravda
asi jsem měl říct, že OBJEM výfukový soustavy by měl být od hlavy až po konec koncovky stejnej, to by bylo korektní
2 reakcí na tento příspěvek Výfukové svody na Vtwin - teorie
Takže bohatší (větší tryska) válec má kratší svod, ale jestli je tu nějaká spojitost?
1 reakcí na tento příspěvek Výfukové svody na Vtwin - teorie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
...Navíc bral bych v potaz nápor vzduchu, tak bych dal na zadní karburátor (směřuje vpřed) větší trysku a na přední menší, ale je tomu přesně naopak...
Takže bohatší (větší tryska) válec má kratší svod, ale jestli je tu nějaká spojitost?
zadny valec sa horsie chladi, mozno preto ma mensiu trysku (a mensi vykon).
popinjay>zadny valec sa horsie chladi, mozno preto ma mensiu trysku (a mensi vykon).
Řekl bych, že obráceně. zadní válec se opravdu chladí hůř a proto by měl být a bývá bohatší, tudíž větší tryska. Stejně jako většina 4-válů má 2 a 3 válec bohatší.
Výfuk by měl mít stejný průtok a odpor. ladí se většinou délkou. Je to lepší než průměrem svodů, protože kanál má většinou stejný průměr a docházelo by k úplavu a turbulencím při přechodu z jednoho průměru na druhej. Mrkněte na moto GP mašiny. Mají pod podsedlákem smotky úúúplně šílený , ale dosahujít tím stejné délky. nicméně je to určitě hodně velká alchymie a chce to brzdu. Teorie je jedna věc, ale pořád je to o velkým know-how.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
FiZzeR>Bbuben> hmm. taže si myslíš, že se délka dá kompenzovat průměrem, jo? to si musím zapsat
to každopádně. To ti řekne každá ženská
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové svody na Vtwin - teorie
seikos>to každopádně. To ti řekne každá ženská
Objem ničím nenahradíš
Ale abych to tu jen nezasíral Četl jsem,ale týkalo se to asi 4Vců,že se svody dělaj právě s rozdílnou délkou,protože pak dochází k lepšímu odvodu plynů.Týká se to asi jen těch systémů,který se pak sdruží do jedné koncovky,čili sériový svody na RSV 01-03 by mohli mít rozdílnou délku...Co Fizzi?Nevíš?