paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.8.2010 v 21:33 | Nahoru | #4741
JyrkaFM> Folie je z reklamky sehnaná přes rodinu, pak akorát hraní s papírem a nůžkama k vytvoření šablony.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 00:19 | Nahoru | #4742
Mě se to taky zdá jako zvuk rezonujícího želízka, plíšku.. No kašlu na to a začnu se učit to nevnímat, stejně se chystám moto po roce prodat a na příští rok koupit svou vysněnou krasavici, snad konečně.. To samé jsem si loni taky říkal ..
Já mám na tachometru +-50t, no počítám minimálně 2x tolik při těch rocích co má..

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 10:02 | Nahoru | #4743
Rampa89> hehe, shodou náhod má můj brácha taky reklamku, tak ho asi poprosím Díky! Protože tam se ta nádrž fakt odírá, když se ti za deště dostane sajrajt z cesty mezi kolena, ale vyřešit to takhle legantně mě nenapadlo

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 16:46 | Nahoru | #4744
Ja byl liny neco schanet. Objednal sem si ty karbonovy.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 18:28 | Nahoru | #4745
Hoši, chtěl jsem se zeptat, mám docela zajímavý problém a rád bych zjistil, jestli je to problém jen mého stroje, nebo máte podobné zkušenosti i vy.

Na neutrál, od 1500 do 1700 otáček při přidání plynu začne motor jakoby střílet do sání, otáčky skáčou a chod není vůbec plynulý a zdá se, jako by jeden válec občas nezapálil. V jiných otáčkách (nad i pod) je chod naprosto vyrovnaný, u obou válců. Myslíme si, že se jedná buď o problém svíček, nebo chybě či špatném seřízení směsi při přechodovém režimu v karburátoru.

Máte stejné problémy také, nebo mám hledat problém u sebe?

Jinak vše je seřízené, ventily, synchronizace, bohatost vol. směsi 2 a 1/4 otáčky.

A ještě bych se zeptal, podle jakých údajů seřizujete novější karburátory od roku 2001 a výš? Haynes je jenom na starý model a k novějším karbům jsem na netu nenašel zhola nic. Hodila by se dílenská příručka ze suzuki ale kde tu sehnat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 23:09 | Nahoru | #4746
JyrkaFM> Taky mi to strilelo do sani, problem byl v tom, ze to prisavalo falesnej vzduch. To zjistis nejlip tak, ze striknes ke karburatorum startovaci sprej nebo neco podobnyho, kdyz se zvednou otacky, prisava to. U me byl problem v chybejicim malinkatym tesneni pod vickem karbu - tesneni od toho cudlu na mereni podtlaku.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 23:20 | Nahoru | #4747
Suzuveverka> Díky, tu fintu znám, volnoběh to drží v pohodě, ale přesto to zítra zkusím, uvidíme. Problém je hlavně v tom, že nevíme, jak seřídit bohatost vol. směsi, protože Haynes je jen na modely do roku 2000 a na můj model nemohu nic najít. Takže ani nemohu stoprocentně přesně říct, že směs je seřízená správně.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.8.2010 v 23:28 | Nahoru | #4748
Zdar lidi , co udělat nějakej sra ke konci sezony ???
Edit: na zaří hlasej babí leto tak někdy v tom čase...

Naposledy editováno 31.08.2010 23:29:57

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 09:31 | Nahoru | #4749
Hasky> U nás v MSK to na babí léto moc nevypadá, už 2 dny soustavně prší

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 11:25 | Nahoru | #4750
Máme stejné počasí jako JyrkaFM. Každopádně by to byl dobrý nápad, jen to počasí b muselo vyjít.. A taky to udělat někde, kam dojede většina a ne v Praze

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 12:13 | Nahoru | #4751
Taky neříkám že to musí bejt přístí víkend až by bylo počasí

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 12:30 | Nahoru | #4752
Hasky> klidně, já bych jel, minule mi to totiž nevyšlo a pak mě to sralo

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 12:41 | Nahoru | #4753
jo ja bych taky jel na konec sezony takhle neco udělat ale musel by se zase najít někdo kdo by to spachtoval ja totiž nejsem moc organizační typ...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 13:07 | Nahoru | #4754
Aj ja chcem ist aj ja . Dajte to niekde pri hranice alebo aspon do brna. Nech to zas nemam 400km pri prahu

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 18:59 | Nahoru | #4755
Já se klidně organizace chopím ale nevím kolik by vás sem do Jižních čech přijelo.
Provedl bych vás Šumavou (českou i německou) nebo klidně někam jinam, tady je spousta zajímavých možností kam vyrazit.

Klidně bych zařídil i nepoužívaný kemp na přespání (4 chatky po dvou palandách)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 20:53 | Nahoru | #4756
Addas> To zní hodně dobře, já chtěl do VČ vyrazit už v létě, ale nevyšlo mi to. Já bych byl pro

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.9.2010 v 21:58 | Nahoru | #4757
potreboval bych poradit.
jak velkej mate ladak?
Vyrobce pise ze vyrabi dle prani.....
bude hezkej stejnje velkej jako origo??

co sem v rychlosti koukal tak treba hasky ma peknej.......
dik za rady...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 10:23 | Nahoru | #4758
zizak> myslím, že origo má průměr nějak těch 110mm. Jinak když jsem si kupoval, tak se mě na délky nikdo neptal, takže je asi nějaká klasická. Určitě bude laďák hezčí

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 15:54 | Nahoru | #4759
zizak> u laďáku jde hlabně průměr vnitřní roury aby byla přizpusobená tvýmu obsahu motorky tzn 500ccm a jak širokej nebo dlouhej si ho dáš to už zalkeží jen na tobě...

EDIT: Gass žádná klasická míra není každej výrobce má svoje míry...

Naposledy editováno 02.09.2010 15:56:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 15:59 | Nahoru | #4760

JyrkaFM>Addas> To zní hodně dobře, já chtěl do VČ vyrazit už v létě, ale nevyšlo mi to. Já bych byl pro


Tak uvidíme kolik lidí se ještě přihlásí, ale vidím to zle, moc velký ohlas jsem nevzbudil

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 16:08 | Nahoru | #4761
Addas> Tak jako ja bych klidně jel a myslím že i posmen, ale oba chodíme do práce a nevím jak to bude s volnem tak že zatím nemůžu tvrdit že jo nebo že ne prtž nevímě nic přesně, až by tu byl datum a další podrobnosti bylo by to jinačí rozhodování.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 16:22 | Nahoru | #4762
hasky
dik za odpovet, to ja vim, ale ja to myslel z estetickeho hlediska:)
no myslim ze tak 40-45 cm bude dobry, ne?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 16:26 | Nahoru | #4763
zizak> jo to asi jo , ale podle mě z estetického hlediska se na GSo kulatej laďák nehodí... proto jsem si nechal udělat tu elipsu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 17:46 | Nahoru | #4764
no to ja chci taky rozhodne oval

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 19:02 | Nahoru | #4765
Teď v září bych mohl jen za 14dní 18. a pak až v říjnu a tam je mi to celkem jedno kromě teda 30., to máme funus. Záleželo by na domluvě

A viděl bych to asi tak že třebas okolo poledne sraz ve Strakonicích na OMV, pak odjezd do kempu se ubytovat www.mapy.cz/ , pak oběd a vyrazit na vyjížďku. Večer oheň, pivo, klobásy a druhý den odjezd domů.
Cena za přespání počítám tak 100-150kč ale to nevím přesně musel bych kdyžtak zajít za "správcem"

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.9.2010 v 20:32 | Nahoru | #4766
Taky bych jel když bude čas a počasí. víkend 18.9 ani 24.9 nemůžu tak pak snad až říjen.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.9.2010 v 16:49 | Nahoru | #4767
to mame 380km z domu :D pekne len o 20 menej

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.9.2010 v 21:31 | Nahoru | #4768
Suzuveverka>Jestli myslíš ty malinké okroužky pod víčky membrán,tyhle karburátory je nemají.Jsou zaslepené a podlak se měří přímo na hrdlech.Jeden výstup slouží pro ovládání pal.kohoutu,na druhém je čepička.Obojí těsní na sto procent.

Naposledy editováno 03.09.2010 21:33:39

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.9.2010 v 16:16 | Nahoru | #4769
Tak zkusím srazík navrhnout koncem září. Vypadá to že tenhle měsíc to nevyjde

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.9.2010 v 00:45 | Nahoru | #4770
Addas> jo ke konci září by to šlo to tam mám yslím nškde deset dní volno...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist