Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu.
No o tvoje zdraví, pokud se podíváš na to porovnání brzdné dráhy, tak třeba ty 2 metry z 50 km/hod jsou sakra rozdíl, který ti to zdraví může zachránit. A to neberu v potaz například cenu motorky a čas, co s třeba strávíš jejím vymazlováním. Když vezmu svůj případ, kdy každá Zetka už víceméně spolykala přes 50 tKč, tak abych šetřil na gumách, to bych musel být blázen.
memphis.unv>jirin.sv> mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
No já vycházím z předpokladu, že se člověk chová racionálně, ale jak je vidět u tebe, tak tam ta racionalita moc není. Jak už jsem zde ale několikrát psal já, jezdi si na čem chceš – aneb každý svého štěstí strůjce.molex>Na Mitaskách jezdí docela hojný procento velkých cestovních endur jako BMW GS 1100, 1150, 1200... a celkem dost si je lidi pochvalují...
U enduro gum patří Mitas ke špičce, to je jasná věc. Ale zde se primárně probírají technologicky pomale 50 let staré gumy jako H-05 či H-06, které nemají ani profil klasické motopneumatiky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!
Tatry jsem měl dvě a věř tomu. že nízkoprofilové radiálky 250 bys na ní jezdit nemohl a určitě ne "bezpečněji", pokud bys teda nenechal z té tatry jen kastli... říká Ti něco Zadní výkyvná polonáprava?? Taj je guma s vysokým profilem důležitej mezikus, jinak bys tohle dělal častěji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
a dřív to klasický bylo ta guma takže se uklidni
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
Deadman>Na tom videu žádný peklo nepředvádí. Nijak extrémě to neklopí, ono doleva do kvůli stojanu ani moc nejde. Jen předvádí divadlo s vysedáním. Tohle si troufnu taky na bezpečných úsecích. Pravda, na gumách úplně jiné ligy, než jsou Mitasky. S pořádnýma gumama, dobrými pouzdry v zadní vidlici, stabilizační podkovou v předním blatníku se to při jízdě v jednom nevlní, pokud nepříjdou hrby na silnici.
Teď mám teda obuty offroad gumy a vymlácený ložisko řízení, tak to klopím jen na stojan.
Ti co tam nacpali zadní kyvku z Trampa, to ale díky zvednutí zadku a taky z toho vyplývajícího napřímení vidlice umožňuje mnohem větší náklon.
Máš pravdu, žádný peklo to není, jestli jsi myslel mě ono je to navíc na trati závodu do vrchu, po rovině bych měl strach a z kopce bych to vůbec nedal. Mám vyzkoušený, že bez vysedávání některý zatáčky neumím projet, hlavně jedna pasáž v horní části, protože ty stromy se pak zdají nějak moc blízko... Kdyb to vyzal do ruky, někdo, kdo to uní a nebál by se to podržet, určitě by tě uspokojit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>jirin.sv> říkám, všichni si nakoupíme pouze 1098 protože má brzdnou dráhu než cokoliv jinýho včetně haryků
a dřív to klasický bylo ta guma takže se uklidni
Já jen říkám, že prostě doba pokročila a proč budu používat něco obstarožního či nekvalitního, pokud mám k dispozici daleko lepší alternativu s lepším poměrem cena / výkon. A to platí jak pro pneumatiky, tak oleje atd.
Ale je to fakt zbytečné řešit, rozumný člověk má jasno hned.
jasné - barum+mitas Na jaře se podívám: zadek ještě vydrží tak tři roky... a mám tři roky po starosti, ne aby se člověk díval, jak se mu sjíždí guma na placku po každé vyjížďce víc a víc na Barum můžeš objet celé Rusko několikrát za sebou a ne že jedeš z Moskvy za tetou do Irkutska a přijedeš s plátnem ...
mitasky nebo jiný? mitasky
m2t nebo jinej olej? používám zásadně m2t
když se mně loni posraly desky s kladivkama, koupil jsem zase desky s kladivkama a ne vape
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
Ale na Ducati bych si je asi nedal...
Naposledy editováno 29.08.2010 21:41:01
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
ale M2T do motoru neleju a jelikož jsem měl možnost dělat motor víckkrát, vím proč.
Žádná nostalgie mě nepřiměje k tomu, abych někam nalil M2T, ani do pionýra ne...
Teď mám rozdělanou 638 bývalou VB a ti jezdili taky na M2T... asi už to mělo vyměněný motor, protože na 50 tisíc km je v moc dobrým stavu.... ale toho karbonu. Ale na tuhle hmotu už jezdit nikdy nebude. Nemá to žádné opodstatnění. Je to humus, i když už ne takovej jak dřív. Smrdí nespálenej, smrdí spálenej.. to opravdu ne
m2T ani zadarmo.... leda na vyhýbky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>laďa prášil> akorátže m2t neni ojeb ale klasika
Dřív lidé „bydleli“ na stromech, taky to byla klasika. Bydlíš ze stejného důvodu na stromě ?laďa prášil>Pokud někde byly usazeniny, třeba v hlavách, tak to byl jen tmavý povlak, který jsen setřel hadříkem, žádný karbon, vše bylo po demontáži s krásným olejvým filmem čistého oleje.
m2T ani zadarmo.... leda na vyhýbky.
Já to beru tak, že preferuju fakt to, že vydrží x let... a stroji je to de facto jedno
Jak příznivec svýho stroje bych do něj nelil něco, co vypadá nové tak jako to, co vypouštím z mondea po 10000km... Snad v nouzi na dojetí...
a to na profilu říkals v oleju se koupala... tak se možná polepšili, holt ale mezi minerálním a polosyntetickým olejem se rozdíl asi jako .... mezi Ś 120 a octavií tdi, jestli je to srozumitelný - špička je sice ještě někde jinde... no ale 120 už je minulost