Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...
Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.
Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.
btw: sluší nám to,že?
tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:
BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.
Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.
Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>Myslím že se máme na co těšit. Už jsem to psal v jiným vlákně tak to sem nakopčím
No každopádně já jsem zvědavej na všechny japonce v litrech protože vsadím krk že si KO od BMW líbit nenechaj a věděj že to tak zůstat vážně nemůže aby přišlo BMW do třídy jako nováček, začalo šikanovat spolužáky a dělalo místního führera......tak to určitě každej z japonský čtyřky nenechá (asi teda krom Hondy)......
Myslím že dlouho japonská čtyřka celkem usínala a ty motorky jsou dneska na jednu prdel, kdo se na některých projel tak mi dá za pravdu. Už neplatí to že se každá motorka chová vyjímečně a jinak........
Vsadím se že teď příjde chvíle stejná jako v roce 1998 kdy přišla s parametrama R1 a už se šlapalo u ostatních značek na přesky. Stejně tak je na tom dneska BMW a tak to prostě nenechaj
Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno...
a taky jsem dost zvědavej na new R1 jelikož Yamaha ví že ten big bang nefunguje tak jako předchozí R1 ale zároveň se z logických důvodů nevrátí ke klasice
No jsem na to zvědavej jako na rok kdy božský Karel nedostane slavíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
hluska>Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno..
Souhlasím, taky jsem proti těmhle pomáhačům. Dřív každej koupil sporta s tím že to musí ukočírovat a byl z toho respekt. Dneska na to sedne kdejakej kokot. Zmáčkne čudlík, vyjedou postraní kolečka, navolí mod C atd.
GRASSEL>mateshasic> Na tu RSV4 jsem hodně zvědavej, mě totiž osobně bere víc jak nějaký BMW s1000rr. RSV4 je daleko větší stylovka a ten zvouček je super
přesně jak říkáš, jsem z ní taky pochcanej. dnes jsem to psal kamaradovi. ptal se me, jestli bych menil, rek jsem mu, ze kdyby nebylo RSV4, tak jo. takhle chci RSV4
GRASSEL>Souhlasím, taky jsem proti těmhle pomáhačům. Dřív každej koupil sporta s tím že to musí ukočírovat a byl z toho respekt. Dneska na to sedne kdejakej kokot. Zmáčkne čudlík, vyjedou postraní kolečka, navolí mod C atd.
Hlavne ta motorka tim pride o svoje kouzlo.. Je to videt i na zavodech, dnesni MOTOGP se atraktivitou ani trochu nemuze rovnat 2T 500ccm, to byly opravdovy zavody a pani jezdci Jinak ta RSV4 je fakt libova
Moje K9 bude u mě ještě hooodně dlouho,nedokážu si představit lepší mix výkonu,ovladatelnosti a pohodlí!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
mateshasic>nazlobenej> jejda to je novina! to by mě nenapadlo už tě vidím jak na půjčené motorce měníš kotouče před prodejnou BMW
v závěru jsem psal, že to v čem zklamala by se dalo odstranit, to jsem tím myslel, víš...
1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
4 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
hluska>Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno..
Souhlas - víc kilo a často i míň koní.......
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Murkin>Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.
184 hmmm.. - kolik má Blade 08, když výrobce udává 178?
Naposledy editováno 27.08.2010 16:46:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Hondza>184 hmmm.. - kolik má Blade 08, když výrobce udává 178?
Tak hondicka 08 s akrapem cca 168ps na kole.
hluska>Podle me uz by bylo na case aby s nejakym "granatem" prisli u Suzuki K1 - K6 to byla proste parada ale od K7 dal je to nejaky "hluchy"....
Tak s tímhle nemůžu souhlasit.....Měl jsem K8 a než jsem ji rozštípal tak to byl nejlepší litr od Suzuki...ano-byla těžší....Dal jsem Akrapa a váha se srovnala s K6...Podvozek po pár úpravách a seřízení naprostá špička...Brzdy jsou všechny stejně nahovno od K5 až po L0 ano,K5 měla motor o kapku výbušnější,ale ve vrchu na K8 neměla!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Redbois>Jen reakce na testík Ska, jak píšeš o startu předního kola vzhůru,a následných emocech,si nemůžu pomoc ale takhle mluví kolíci co se jim poprvé postavil nevím ale v 11tis/ot.jde snad vzhůru každý litr i veterán ber to s rezervou jen legrace,kolikrát podržíš RRko na 11tis/ot. v běžném provozu?
RRko 08 když jsem ho měl půjčený od MiloCBR tak nespadnul pod 10tis. ani v zatáčce. Své gsxr držím téměř pořád nad 9tis.ot.
Naposledy editováno 27.08.2010 17:06:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Murkin>Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.
Tomu celkem věřím i jsem koukal na testy ale motor prej jede dost a i kdyby ne tak u tý motorky jde hlavně o ten styl
Ale když to testoval Mates Smrž tak říkal že to jede s kawou 08 nejvíc. (akorát v testu neměl bmw) jinak tam byla Agusta, Honda, Suza, Kawa, yama a aprilie..........tak nevím
Každopádně tý motorce bych odpustil i kdyby jela jak sedumpade
Naposledy editováno 27.08.2010 17:09:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>Tomu celkem věřím i jsem koukal na testy ale motor prej jede dost a i kdyby ne tak u tý motorky jde hlavně o ten styl
Ale když to testoval Mates Smrž tak říkal že to jede s kawou 08 nejvíc. (akorát v testu neměl bmw) jinak tam byla Agusta, Honda, Suza, Kawa, yama a aprilie..........tak nevím
Každopádně tý motorce bych odpustil i kdyby jela jak sedumpade
Moc čteš Motoráj čéče.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
kawapepek>Moc čteš Motoráj čéče.....
to spíš ty když si to pamatuješ já jen občas něco přečtu a neřeším co to je za časák. Stejně to vyjde na stejno a dávám na svůj osobní dojem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>...aby přišlo BMW do třídy jako nováček, začalo šikanovat spolužáky a dělalo místního führera...
je vidět, že jsi tady na fóru už pár básniček napsal... tahle věta nemá chybu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR | ElRoyRoy | 21 | 27.1.2022 v 09:58 Gahan37 |