1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
davesk>jj parne musi byt 2 alebo 4 co je medzi nemoze byt dobre :D
jsem slyšel, že třívál je prej dobrej kompromis mezi 2 a 4 válem... dole netáhne jako 4vál a nahoře chcípne jako dvouvál
FiZzeR>no to jo, ale před 14ti dněma tam byly jiný galusky
Jako jasny ze tlumeni je souhra gum a tlumice. Ale pokud teda vic houpou gumy, jde je prifouknout + pritvrdit tlumic ne ? :) Ja to zitra prolezu a projedu. Nebo v patek v nejhorsim, z homeoffice se to resi nejlip
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
FiZzeR>jsem slyšel, že třívál je prej dobrej kompromis mezi 2 a 4 válem... dole netáhne jako 4vál a nahoře chcípne jako dvouvál
Ja jsem zase slysel, ze ctyrvalce jsou super nahore, dvouvalce dole, a trivalce vsude A zbytek je jen bleda zawist
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
Ozzy_>Ja jsem zase slysel, ze ctyrvalce jsou super nahore, dvouvalce dole, a trivalce vsude A zbytek je jen bleda zawist
to chod usnemu asi zacinas zle pocut :D
1 reakcí na tento příspěvek Pražáci po práci
1 reakcí na tento příspěvek Pražáci po práci
2 reakcí na tento příspěvek Pražáci po práci
1 reakcí na tento příspěvek Pražáci po práci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
Ozzy_>Jdu ladit podvozek ...
Překlad:
Jdu dělat machry a pak budu potichu tajně plakat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
FiZzeR>Překlad:
Jdu dělat machry a pak budu potichu tajně plakat
No a pak mu to dorazí Halbich!!!!
Provedene akce: O klik tvrdsi podvozek, o desetinu prifouklej zadek, a hlavne o cca 1mm vic nasponovanej pravej napinak (to podle me pomohlo nejvic).
Vysledek: Masina je jako vymenena, po houpani ani pamatky, bozske svezeni.
Bonus: Okolo Unhoste byl chcanec jako svine, takze jsem M5ky vyzkousel i na mokru. Fantasticky obuti, dalo se na tom ject jako kdyz jedu o trosku klidnejs na suchu, absolutne super :) Jiny gumy uz nechci. V naklonu jak pribity. Normalne me na mokru serou plechovky ze se na me v zatackach lepej, ted me srali ze me brzdej :) A to dost :)
Naposledy editováno 27.08.2010 13:35:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
verybusy>No a pak mu to dorazí Halbich!!!!
Ty nedrzkuj
1 reakcí na tento příspěvek Pražáci po práci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
CharlitoCZ>Podle čeho jsi to šteloval? Jen jako podle citu, nebo jsi se řídil nějakejma pravidlama? Hejbal jsi i s odskokem?
Na centralu je stavitelna tuhost pri stlaceni a pri roztazeni. Tovarni nastaveni je 11/6 doporucene nastastaveni pro pritvrzeni (a nebo jizdu ve dvou) je 10/5 tak jsem to zkusil. Predek jsem nechal stejnej. Prijde mi i ze si to ted spolu lip rozumi.
Naposledy editováno 27.08.2010 13:44:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
Ozzy_>Na centralu je stavitelna tuhost pri stlaceni a pri roztazeni. Tovarni nastaveni je 11/6 doporucene nastastaveni pro pritvrzeni (a neboi jizdu ve dvou) je 10/5 tak jsem to zkusil.
Jo jo,já jsem taky jako dva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pražáci po práci
verybusy>Jo jo,já jsem taky jako dva.
Tak vis co, s tema supercorsama to nedelalo a nastaveni bylo fabricky. Ale tak vysvetluju si to dvouma vecma.
1. Fakt hodne pomohlo dorovnani kola do osy. To by i vysvetlovalo proc se to houpani nejvic ukazovalo v naklonu
2. Kazda ta guma ma jinej kord a tudiz sama od sebe jinak pruzi, uz s tou supercorsou byl ten zadek mekci, ale nezpusobovalo to rozhoupani zadku, tady holt se presne trefila guma na ten tlumic tak ze to ten zadek rozhoupavalo ... stacil klik a cajk, pocit lepsi nez predtim na supercorsach