paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém KTM
2.8.2010 v 18:47
Čau,
dnes jsem čistil nádrž a výfuk, myslel jsem ti že to pomůže, ale moc jsem se spletl.
Po vyčistení a vraceni zpet nastal problém motorka po nastartování běží a šíleně kouří ale opravdu silene mnohem víc jak fichtl. Použivam olej motorex 1:40.
Další problém je že motorka běží jen když držim sytič. Když sytič pustim tak po minute chcípne, vypadá to jako kdybych vypnul benzín.
děkuji za vaše konstruktivni odpovedi
Předchozí
1 2
Následující

Problém KTM

2.8.2010 v 18:53 | Nahoru | #1
bere ti olej z převodovky, asi gufera na klice

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #2
a jak jsi ten výfuk a nádrž čistil? a proč? co to dělalo předtím? Takto to spíš vypadá že:
a) se změnil poměr odporu sání výfuk (zkontroluj filtr)
b) jsi si naopak svinstvem z nádrže ucpal karb
c)ti ve fucku ještě hoří uvolněný karbon

no a samo že to může být jak píše SSSR

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 19:08 | Nahoru | #3
To mi přijde dost divný že by se to stalo hned zničeho nic a takhle intenzivně

(reakce na) Problém KTM

2.8.2010 v 19:10 | Nahoru | #4
Mega-CZ> Nádrž a výfuk jsem čistil protože to ve vysokých otáčkách netáhlo.

Taky jsi myslim že jsem ucpal karbec nějakym bordelem zřejmě volnoběžná jehla
Ale pořád mi nejde do hlavy proč to tak kouří. Možná to bude tou azbestovou vatov ve vyfuku, byla celá od oleje

(reakce na) Problém KTM

2.8.2010 v 19:11 | Nahoru | #5

Thebobo>To mi přijde dost divný že by se to stalo hned zničeho nic a takhle intenzivně

Jak z ničeho nic... jestli jsi do výfuku něco lil nebo jsi v něm to nahromaděné svinstvo uvolnil tak to není z ničeho nic...

nenapsal jsi co a jak?

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 19:12 | Nahoru | #6
čistil jsi výfuk nebo jen koncovku? Kuaa napiš souvisle co a jak jsi dělal.. formuluj přesne

Problém KTM

2.8.2010 v 19:14 | Nahoru | #7
jo doprdele.Jsem napnutej jak péro v hodinách.

(reakce na) Problém KTM

2.8.2010 v 19:15 | Nahoru | #8
Mega-CZ> čistil jsem výfuk i koncovku, zkoušel jsem vyndat tu vatu a startovat to bez ní a efekt byl uplně stejnej, šíleně kouře a chcípání po minutě běhu motoru.
Promin za vyjadřování ta reakce z ničeho nic byla na to zničený gufero.

Problém KTM

2.8.2010 v 19:25 | Nahoru | #9
a jak jsi to čistil? očekávám že souvisle napíšeš..postup..

správně nějak takto: sundal jse výfuk nalil tam litr benzínu a zapálil, pak jsem do toho foukal kompresorem vzduch dokud to nevyhořelo, zbytek již suchého bordelu jsem vyklepal ven..

ale myslím že tvůj postup byl odlišný a ted ti tam ten bordel hoří a čudí

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 19:27 | Nahoru | #10
Postup vypálení kolena, sundal jsem ho, nalil do něj benzín a zapálil, chvilku to hořelo a pak jsem to jen vyklepal mirnym tukanim na koleno.
Koncovku vyfuku jsem vytočil a jen vyklepal.

Problém KTM

2.8.2010 v 19:36 | Nahoru | #11
lepší postup při čištění kolena je,nalít benzín,nasypat určitý počet matek nejlépe velikosti osm,zazátkovat a protřepat.Po vysypání přepočítat počet matek.

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 19:54 | Nahoru | #12
Ještě mám další dotaz: vyměním si ložiska u zadního kola sám doma se standartním vybavením dílny? nebo jsou k tomu třeba nějaky zvláštní stahováky?

(reakce na) Problém KTM

2.8.2010 v 19:57 | Nahoru | #13
Thebobo> sám,jen nezapomeň sundat kolo.

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 19:58 | Nahoru | #14
1. stare loziska opatrne vytukej
2.odmasti dosedaci plochy
3.nahrej dostatecne horkovzdusnou pistoli
4.pokud tam samo nezapadne,naklepej to pres silonovy pripravek (dulezita vec aby sila kterou budes lozisko natloukat nesla v zadnem pripade pres vnitrni krouzek,jedine vnejsi krouzek - ten pripravek muze byt i hlinikovy

Problém KTM

2.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #15
tak já bych použil akorát tak bod 2.Bod 1.Proč se budu chovat slušně k něčemu,co už je v háji?Bod tři nepotřebuju protože se řídím podle bodu jedna.Bod 4:nejideálnější přípravek na naťuknutí ložiska je ořech z goly o stejném průměru vnějšího kroužku ložiska.Bod pět vše řádně namazat a nespěchat.

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

2.8.2010 v 22:35 | Nahoru | #16
kámošovi tohle dělalo taky a nakonec se zjistilo,že má prasklou hlavu i válec(ktm sxs 250) z důvodu,že tam měl málo vody...cena oprav byla kolem 40-ti

(reakce na) Problém KTM

3.8.2010 v 13:27 | Nahoru | #17
Jindramx> voda v chladiči je a vůbec neubejvá

(reakce na) Problém KTM

3.8.2010 v 13:44 | Nahoru | #18

Thebobo>1. stare loziska opatrne vytukej
2.odmasti dosedaci plochy
3.nahrej dostatecne horkovzdusnou pistoli
4.pokud tam samo nezapadne,naklepej to pres silonovy pripravek (dulezita vec aby sila kterou budes lozisko natloukat nesla v zadnem pripade pres vnitrni krouzek,jedine vnejsi krouzek - ten pripravek muze byt i hlinikovy


Tak já souhlasím i s tim O5ECHEM z goly taky to tak dělám.
dále pak ja jsem měl u CRF zajištěno gufero segrovkoou
a nakonec pokud do něčeho něco lisuji (pouzda nebo lágry)souklasím s nahříváním horkovzduchem, (samotné kartery a malé věci dávám do trouby) aLE HLAVNĚ TY PROTIKUSY dávám den před montáží v microtenu do mrazáku aby rozdíl ve velikosti byl co možná největší. (vytahuji samo sebou v momentě kdy mam vše nachystané a protukusy nahřáté) mam zkušenost že tam většinou samo zapadne...

nic neodmašˇtuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém KTM

3.8.2010 v 13:48 | Nahoru | #19

Thebobo>Postup vypálení kolena, sundal jsem ho, nalil do něj benzín a zapálil, chvilku to hořelo a pak jsem to jen vyklepal mirnym tukanim na koleno.
Koncovku vyfuku jsem vytočil a jen vyklepal.


benzín čistý bez oleje? Jaké byly ty saze? suché nebo mastné?

(reakce na) Problém KTM

3.8.2010 v 16:15 | Nahoru | #20
Mega-CZ> saze z kolena si nevybavuju, ale saze v koncovce byly šíleně mastný

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

4.8.2010 v 19:00 | Nahoru | #21
Jeste mám dotaz, kde nakupujete nádradní díly? kvalita-cena
já nakupuju na http://www.moto-online.cz/

(reakce na) Problém KTM

4.8.2010 v 19:55 | Nahoru | #22
Thebobo> hele různě,když chci nějakej atyp,tak jedině partsdepot a když hci nějaký doplňky nebo spotřebáky (píst,ojky,ložiska,řetězovky a cokoliv jinýho na objednání) tak přes kámoše na freestyle-shop a občas něco vemu od brumly

Problém KTM

9.8.2010 v 15:13 | Nahoru | #23
Taky to mohla být jedna z těch lepších (levnějších) metod.
Nenalil jsi po vyčištění nádrže nejdřive olej, a pak až benzin?
To by byl důvod nadměrného kouření. Stačilo, aby jsi měl otevřený kohoutek, nebo před nastartováním jsi neprotřepal.

Problém KTM

9.8.2010 v 22:35 | Nahoru | #24
Olej nalévám vždy až do benzínu a míchám to v kanistru

Problém KTM

10.8.2010 v 08:16 | Nahoru | #25
Tak to ti tam bude muset téct z převodovky

Problém KTM

10.8.2010 v 13:12 | Nahoru | #26
Dneska jsem zkoušel startovat motor bez výfuku a kouří to uplně stejně takže to jsou určitě špatná gufera, zítra odvezu ktmku k doktorovi

Problém KTM

10.8.2010 v 16:43 | Nahoru | #27
budou to ty gufera a vyměň si i vatu v koncovce,bude totálně nasáklá..

Problém KTM

25.8.2010 v 21:17 | Nahoru | #28
Takže pánové, problém byl v tom že se neotevírala přívěra, tím pádem se nemohla dostat směs z motoru a moc to kouřilo.
Jinak je třeba udělat i nikasil a píst z důvodů opotřebování.
Ložiska na klice a gufera jsou OK.

Problém KTM

25.8.2010 v 22:15 | Nahoru | #29
ktm sucks!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM

25.8.2010 v 23:49 | Nahoru | #30
tak gas jezdí na plyn
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX Anti 16 26.5.2024 v 08:14 Anti
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel


TOPlist