Pokud ovšem máte někdo zkušenosti s tímto strojem, nebo je ně co, co by mne mělo zajímat, prosím sem s tím. Taky se nemohu moc dlouho rozhodovat, mám na ni lákavou cenu .. díky , hezký den.
o této konkretně mluvím :
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 RC8
[img]
a jediné co ti k tomu mužu říct já jí chci
podvozek brzdy motor super snad jen jakožto řidič čtyřhrnku ty vibrace to je nezvyk, ale na to už si asi zvyklej ne
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 RC8
v-twin : díkec za reakci nemužu moc dlouho váhat sakra...asi ji vezmu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 RC8
Asi mi nezbyde než se mrknout do Ducati no.
Ale jinak toto moto je napohled super!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 RC8
Foggy996> já měl jen dvouvály, tak jsem na vibrace taky zvyklý, ale tohle je prostě moc.. nebo není to moc, ale je to zrovna do těch řidítek, to mi vadí.. RSV zas třeba vibruje hodně do stupaček, ale bota vibrace pohltí, rukavice na heftu moc ne.. každopádně motorka to je pěkná, celkem jede, brzdí, není to tuctovka, ale za factorku bych ji určitě nevyměnil.. spíš bych v garáži jako druhé moto uvítal, to co máš ty nebo 998
Mileek>Sefo> přijeď v září do Mostu, tam ti ji půjčí bez keců a bez zálohy jen na prohlášení, že pokud to rozmlátíš, tak tu opravu zaplatíš, týpek je fakt ochotný
Foggy996> já měl jen dvouvály, tak jsem na vibrace taky zvyklý, ale tohle je prostě moc.. nebo není to moc, ale je to zrovna do těch řidítek, to mi vadí.. RSV zas třeba vibruje hodně do stupaček, ale bota vibrace pohltí, rukavice na heftu moc ne.. každopádně motorka to je pěkná, celkem jede, brzdí, není to tuctovka, ale za factorku bych ji určitě nevyměnil.. spíš bych v garáži jako druhé moto uvítal, to co máš ty nebo 998
díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 RC8
Víš jak, já si řikám, když bych byl prodejce a někdo by projevil zájem o cenově náročnější motorku, tak si na něj vemu číslo a já se snažím ho ukecat, přemluvit, nabízet. To mě docela zarazilo, věta typu zavolej si v pondělí uvidíme je pakárna. Takhle se exkluzivnější stroje neprodávaj. Ale to je holt asi ČR.
Sefo>Mileek> Ten MOST by šel, dobrej nápad.
Víš jak, já si řikám, když bych byl prodejce a někdo by projevil zájem o cenově náročnější motorku, tak si na něj vemu číslo a já se snažím ho ukecat, přemluvit, nabízet. To mě docela zarazilo, věta typu zavolej si v pondělí uvidíme je pakárna. Takhle se exkluzivnější stroje neprodávaj. Ale to je holt asi ČR.
máš pravdu na 100 procent. taky je fakt, že tohle je v čr. V zahraničí tohle opravdu není,léta nežiju v česku, mohu potvrdit.
Sefo>Mileek> Ten MOST by šel, dobrej nápad.
Víš jak, já si řikám, když bych byl prodejce a někdo by projevil zájem o cenově náročnější motorku, tak si na něj vemu číslo a já se snažím ho ukecat, přemluvit, nabízet. To mě docela zarazilo, věta typu zavolej si v pondělí uvidíme je pakárna. Takhle se exkluzivnější stroje neprodávaj. Ale to je holt asi ČR.
Já mám tedy jiné zkušenosti s prodejcem KTM - tedy tady u nás na severu
...ještě se mi nestalo, že by mi někdo sám od sebe z dealerství (a že vědí o našem závodění a i nějaké ty výsledky byly) nabídnul na rok motorku! Aleš (f.UNIVOK) to tak udělal a jde mu i o dobré jméno značky, co se týká silničních motorek. Určitě je schopen udělat hodně zajímavé nabídky, má možnost sehnání zajímavých "předváděček"..
Mileek:
Tak to tedy oba jsme jeli na jiných RC8R. Na to, že na ní jezdím po GSXR a pak R1, tak mně ty vibrace nijak moc nepřekvapily a nějaké jsem čekal.. Dost jsem najezdil i na RSV (´99) a byl jsem majitelem SP-1 a teď i SP-2. Je fakt, že Honda vibruje míň, ale na RSV to bylo o dost horší, než na KTM.
A jinak 8 let rozdíl mezi SP-1 (nebo RSV) a KTM je určitě znát. Lehkost RC8 je úplně jinde a motor je brutální (zátah od 6 do 11tis.ot.). Ani moje stocková R1 se 193PS tě prostě na dvojku nebo trojku takhle ze zatáčky nevyšťouchne.. Nádherný přizvedávání na výjezdech rovnou z náklonu, je to hodně zábavný ...na silnici určitě!
Převodovka je tuhá, ale přesná s elektrikou a startováním jsem zatím neměl jediný problém.. Podvozek je kvalitnější, než na běžných "japoncích" (mluvím o verzi R) a škála nastavení je velká. I posaz jde hodně přizpůsobit (ikdyž já už tam dal PP-tuning a řidítka CARBONRACE). Jediný, co mi chybí na udržení kontaktu se 4V (po tuningu!!), je pár koníků na špičce výkonu. Mám tam sériových 173PS a na té samé brzdě jsme sériovému BigBangu naměřili "jen" 167PS.
Tu motorku, když bych na ni měl a byl v situaci se rozodnout, bych na silnici bral. Je pohodlná a hodně individuální. V černo-bílý barvě s oranžovým rámem úplně skvostná! Ta zábavnost a lehkost je nějak lepší než na 4V. A brzdy Brembo - no comment ...brutal!
Jediný, co mě taky trápí a budeme muset teď po sezóně vyřešit je olej v airboxu po nějakým čase ježdění z oddechu motoru. KTM snad na to prodává nějaký kit, co tomu má pak zamezit. Nevíš FOGGY, jestli se těm tvým kámošům to nějak podařilo vyřešit?
[URL=
Naposledy editováno 15.10.2010 16:37:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM RC8 Servis v okolí Kolín- Pardu... KTM 1190 RC8 | Kazna_Awakened | 2 | 4.6.2023 v 16:45 Filipvorl |
KTM - dostupnost náhradních dílů [1, 2] KTM 1190 RC8, KTM 1190 RC8R, KTM 1190 Adventure R, K... | Kalanis | 38 | 14.12.2022 v 20:42 tenere |
KTM RC8 - test KTM 1190 RC8 | Jounas | 12 | 5.11.2022 v 13:10 loguran |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Zkušenosti s KTM 1190 rc8 KTM 1190 RC8 | peca954 | 1 | 29.5.2020 v 14:56 Destroyer |