Zjednodušeně: nejsem schopný zároveň brzdit, a házet kvalty dolů s meziplynem
Řešení?
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
DuckerCZ>Ať si každej řadí jak chce
Tenhle báječnej všeobjímající názor nekonečné tolerance na všechno je dobrý na náběžné hrany ozubených kol a zkroucené lamely.Jakou měrou víte hovno,takovou jste sebevědomí.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Naposledy editováno 22.08.2010 08:09:16
SVSkritek>nazlobenej> Neres. Taky mam spis pocit ze takle radej spis pro to ze ten zpusob s meziplynem neumej nebo ani nezkusili. Nez aby zkusili oba zpusoby a porovnali. Jen uz hned vedi ze spadnou otacky, ze musej brzdit o 100m drive atd. Ja si jen pisu do notysku :az budu kupovat motorku zeptat se ridice jak radi
No myslím, že když pojedu s tebou, tak nebudu muset řadit vůbec. Bude mi stačit universální (a moje oblíbená rychlost) 3 . Pouze v prudkých vracákách se to bude sbírat pomaleji a maximálka 240 mi tady na naše cesty taky stačí. Takže neřadit. To je nejlepší.
Zkoušel jsem si zavrkat s vyplym motorem, mel jsem to na stojanku. A tak jak jsem tu brzdu mel predtim (trosku moc povolenou-daleko, a jeste ten centak dva dole) tak mi pri "vrkani" uz proste sjizdely prsty z brzdy --> a to je duvod proc jsem tady psal, ze mi to nejde.
Jestli vrkat nebo nevrkat tedy vubec resit nepotrebuju. Nevrkam kdyz se kochám ve městě, ale kdyz si chci trosku uzit zatacky, tak tam bych se bez vrkani ja osobne rozstrelil hodne rychle:)
Jestli vrkat nebo nevrkat tedy vubec resit nepotrebuju. Nevrkam kdyz se kochám ve městě, ale kdyz si chci trosku uzit zatacky, tak tam bych se bez vrkani ja osobne rozstrelil hodne rychle:)
To by mě zajímalo, proč by ses hned rozstřelil. Že by ti to brzdilo tak moc motorem, aby se ti to rozházelo se mi u FZ6 nezdá(pokud teda nehodíš do zatáčky zajedna)
Já teda vrkám, i když nevim, jestli tomu mikropohybu na plynu se tak dá říct. Možná to už nevnímám.
Naposledy editováno 22.08.2010 22:32:39
Naposledy editováno 22.08.2010 22:49:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Fakes>Kopyto? proč bych měl být kopyto? jezdím na motorce druhou sezónu, pokroky jsou znát hodně
...tak zdravé sebevědomí je základ, jezdit se doučíš časem
...třeba pátým nebo osmadvacátým rokem...
P.S. asi ho tam přece jen dávám
Naposledy editováno 23.08.2010 00:58:58
nikomu tady necpu, že jsem bůhvíjaký rider, jen si prostě nemyslím, že bych byl kopyto, a že se učím docela rychle.
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
erpětka>Odhadem 50% mých zatáček jezdím se zmáčknutou spojkou. To je špatně? Jde mi to totiž mnohem líp a zatím jsem neměla problém, že by mi hrozil pád nebo tak něco.
To si delas prdel ze jo? to tak jezdis i autem?
Kurnik tady jsou ale piloti.
Na silnici ale nikdy takovou pilu nepojedu, abych při brždění do zatáček, do kterých stejně prd vidím, ukrajoval tisíciny vteřiny. Na trati, když pojedu na čas, tak proč ne.
Je ale fakt, že by člověk měl umět co nejvíc, aby potom jezdil jistěji a klidněji
babajezi>Nejrozumější způsob jak se to naučit je sednout si za někoho kdo to skutečně perfektně umí a vidět to v praxi. Podotýkám, že to ten dotyčnej skutečně musí umět a ukazat Ti jak se brzdí na hraně adheze s odřazováním "do plynu" aby se zadní kolo nemohlo bloknout !
Jo tohle zní moc dobře , hrana se nejlíp jezdí ve dvou...
Líp to prej padá do zatáček...
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
Ale když jedu pouze svižně,brzdím motorem (4vál to zvládne),tak jen pomaleji pouštět spojku.