Zjednodušeně: nejsem schopný zároveň brzdit, a házet kvalty dolů s meziplynem
Řešení?
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
2 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
Spravny postup:
1. Gas off.
2. Brakes on.
3. Bike slows and revs come down rapidly.
4. Clutch in. Maintain consistent brake-lever pressure.
5. Blip the gas quickly on and off, usually no more than a quarter-turn. Maintain consistent brake-lever pressure.
6. During the blip, make the gear change positively and quickly. Maintain consistent brake-lever pressure.
7. Clutch out. Maintain or modulate brake-lever pressure until desired turn-entry speed is achieved.
8. Release brakes smoothly.
Viz zde
Naposledy editováno 21.08.2010 12:36:09
2 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování
Mám malou ruku, možná to je i tim. Ale jestli to zvládaj i baby, tak to tím nebude:))
Fakes> Mám malou ruku, možná to je i tim. Ale jestli to zvládaj i baby, tak to tím nebude:))
Hele ja mam rukavici cislo 7 tak se nevymlouvej . Dej si bliz packu. A musis to secvicit naraz. Nejtesi je udrzet ten konstatni stisk packy. Pri brnkani plynem.
Naposledy editováno 21.08.2010 13:12:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Hummer>Fakes> Jedu rychle , Jdu na přední brzdu, máčknu spojku sklepnu o 2-4 kvalty dolu dle poloměru otáčky a pak pozvolna pouštím spojku a tím supluju zadní brzdu, kterou stejně nepoužívám. Když cítím, že kolo už brzdí tak spojku pouštím, tak akorád jdu do náklonu a uvolňuju přední brzdu, (brzdím i na začátku náklonu a pokud trafím rychlost tak od půlky otáčky už zase pomalu přidávám). Vše tak nějak časově slazeno, nic necuká, nemlátí. Nevím, ale mě to tak funguje.
U mě vše stejně , meziplyn používám málo, třeba když jdou nějaké kočky vedle po chodníku . Stejně nepociťuju žádný rozdíl, jestli vrknu, nebo ne, jen zvukový efekt. Záleží samozřejmě na typu motorky, u toho mého "skútru" je to fuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Hummer>Fakes> Jedu rychle , Jdu na přední brzdu, máčknu spojku sklepnu o 2-4 kvalty dolu dle poloměru otáčky a pak pozvolna pouštím spojku a tím supluju zadní brzdu, kterou stejně nepoužívám.
Ano to je samozrejme spatne. Podrazuje se vzdy jen o 1 rychlost. Na 4 valci to tolik nevadi jako na 2V ale i tak to je spatne. Asi nejezdite moc velkou pilu. Kdyz jedete rychle tak nemas cas si hrat s nejakym pozvolnym poustenim spojky a sledovat jak moc tim brzdis kolo. Nehlede na to ze ta spojka se opotrebovava rychleji a je to vic nebezpecne.
Naposledy editováno 21.08.2010 13:19:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Ladis1>U mě vše stejně , meziplyn používám málo, třeba když jdou nějaké kočky vedle po chodníku . Stejně nepociťuju žádný rozdíl, jestli vrknu, nebo ne, jen zvukový efekt. Záleží samozřejmě na typu motorky, u toho mého "skútru" je to fuk
Zkus vrknout víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Hummer>Zkus vrknout víc.
myslíš jako po omezovač jo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správné podřazování
Hummer>Fakes> A proč musíš řadit s meziplynem?
Zkus to na okruhu na dvouvalci bez meziplynu a uvidis proc.