Téma: Ideální enduro
 
12.8.2010 v 23:25
Kdyby jste nebyli limitování penězi, po jakym enduru (nebo klidně i cross) by jste šáhli a proč?? (myslim závodní enduro, nevešlo se všechno, tak to můžete dopsat do příspěvků )

PS: další téma o ničem, ale proč ne

Naposledy editováno 13.08.2010 11:37:25
Anketa: např....
KTM 250 exc
9%
12
KTM 250 exc-f
1%
1
KTM 200 exc
1%
2
KTM 300 exc
12%
16
Husaberg fe 450
7%
9
Husaberg fe 550/570
3%
4
Husqvarna TE 450
3%
4
Husqvarna TE 250 (new 4T)
1%
2
Husqvarna TE 300
1%
1
Yamaha WR 450
18%
24
Yamaha WR 250
3%
4
Honda CRF 450x
1%
2
Honda CRF 250x
1%
1
HM Honda CRE F250r
0%
0
HM Honda CRE F450r
1%
2
Sherco SE 3.0 i-F
1%
1
Gas Gas EC 300 Replica Nambotin
14%
19
TM EN 300
3%
4
KTM 450/ 530 exc
12%
16
...jiná
7%
10
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

12.8.2010 v 23:28 | Nahoru | #1
Dal jsem fe 450 protoze tu TE 250 nemáš :). Ale i EXC 200 a nebo gas nambotin jsou lakave motorky.

Ideální enduro

12.8.2010 v 23:29 | Nahoru | #2
Ťažký výber, momentálne mám WR 250f, som s ňou viac než spokojný, len niekedy by som rád, keby bola ešte trochu ľahšia. Takže som si vybral KTM 200 EXC. Ešte som sa na nej nevozil, ale veľmi rád by som to skúsil. Všade o nej čítam len chvály. Silnejšiu moto mi netreba. Predtým som mal HSB FE 400 a na 250 si to užívam oveľa viac.

(reakce na) Ideální enduro

12.8.2010 v 23:33 | Nahoru | #3
Joraell> já byl s KTM 200 exc nadmíru spokojenej a časem bych se k ní chtěl zase vrátit . Toho Husárka ve 2T jsem tam měl kua dát (už se nevešel)

Ideální enduro

13.8.2010 v 00:01 | Nahoru | #4
To je jasný jako facka, hmotnost asi jako horské kolo, motor z GSXR 1000, životnost jako V3S

Ideální enduro

13.8.2010 v 00:02 | Nahoru | #5
Blata 125
jinak asi: wr 250f nebo TE 250

Ideální enduro

13.8.2010 v 00:14 | Nahoru | #6
ural 750 ranger!
akorát bych hodil do prdele tu blbost co má na boku

Ideální enduro

13.8.2010 v 00:36 | Nahoru | #7
Ahoj,já bych zkusil třeba RMZ 250,dal tlumivku,progresivní pružiny na předek udělal zbroušením z originálů a sadu na zvětšení objemu 290.O zub větší na sekundaru na menším oz.kole.Chtěl bych prostě zachovat lehkost dvěpade,snadné starty bez starteru,a objem co se do toho ještě vejde.Kdybych měl větší kupní sílu,ještě bych se nejdřív podíval co se dělá, nemám o nových moc přehled.

5 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 02:47 | Nahoru | #8
Nedal si tam nic od BMW a pritom delaj nejlepsi a nejspolehlivejsi masiny na svete

[img]

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 06:08 | Nahoru | #9
[quote]MartasUS>Nedal si tam nic od BMW a pritom delaj nejlepsi a nejspolehlivejsi masiny na svete

[img] namysli zavodni enduro a sem spada jedine BMW X450 a to asi spolehlivosti moc neopliva. Jinak jako zastupce bmw tu mas novou husqvarnu TE 450

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 07:07 | Nahoru | #10
MartasUS> jojo měl jsem tam dát BMW (něco je tam zbytečně navíc), jde dát max. 20 variant, tak napiš jakýho baworáka do příspěvku a proč a máš to

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 07:10 | Nahoru | #11
[quote]MartasUS>Nedal si tam nic od BMW a pritom delaj nejlepsi a nejspolehlivejsi masiny na svete

[img]

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 07:16 | Nahoru | #12
[quote]MartasUS>Nedal si tam nic od BMW a pritom delaj nejlepsi a nejspolehlivejsi masiny na svete

CHA . CHA . CHA

Ideální enduro

13.8.2010 v 07:23 | Nahoru | #13
Na normální amatérské enduro ych šel do CRF490X.
(dělá se jen na zakázku) jinak mě CRF450X vyhovuje nejvíc ze všech endur,na kterých jsem kdy jel.
Na druhém místě WR450 a na třetím bych dal EXC450.
Na závodění nevím,závody nejezdím.
Na cross je to prakticky jedno,tam bych se řídil kvalitou podvozku v základu,což hovoří jasně pro Hondu. Pokud bych ale nebyl limitovaný prachama,jak píšeš,nechal bych si něco postavit,pak by bylo jedno,jakou značku.

Ideální enduro

13.8.2010 v 07:44 | Nahoru | #14
Kentoya Trigger superenduro limited edition Six days!

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 07:45 | Nahoru | #15

MartasUS>Nedal si tam nic od BMW a pritom delaj nejlepsi a nejspolehlivejsi masiny na svete


Přesně tak

Naposledy editováno 13.08.2010 07:47:27

Ideální enduro

13.8.2010 v 08:58 | Nahoru | #16
Ideální je mít tak 5 motorek :)

Ale muset si vybrat jen jednu tak bych dal šanci Husabergu 390 nebo 250 EXC-F

Ideální enduro

13.8.2010 v 09:02 | Nahoru | #17
Já bych se rozhodoval dost podle váhy a váhal bych mezi KTM 200 exc nebo KTM 250 exc-f (nejlíp s kytem 280) nevím o jak moc se zlepšil podvozek u 2010, ale ještě bych vyměnil asi přední vidle, popř. ještě Husqvarna TE 250.

Ideální enduro

13.8.2010 v 09:11 | Nahoru | #18
Gas Gas EC 300 Replica Nambotin se startérem Pokaď by nešel připlatit startér(jakože by měl jít) tak 300 EXC-E
Gas Gas protože má nejlepší podvozek ze všech mašin, co jste tady psali a 2T proto... no stačí se podívat, co jezdí Troj11 a co nás baví... já bych tohle na 4T nedával (btw: nedávno se nám stalo, že nahoře na výjezdu stály samý dvoutakty a čtyřtakty se tam marně snažily dostat )

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 09:14 | Nahoru | #19
Jedině Shineray XY-250 MX

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 09:16 | Nahoru | #20

maras>Jedině Shineray XY-250 MX


a jedině od přímejch profíků

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 09:17 | Nahoru | #21

Vespa>a jedině od přímejch profíků



S polepy Bygšokpyčo

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 10:27 | Nahoru | #22
MuZ 650 Baghira.Na vyblbnutí stačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 10:41 | Nahoru | #23

Haesty>MuZ 650 Baghira.Na vyblbnutí stačí


No nevim jak bys s ní jel Erzberg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 10:47 | Nahoru | #24
Carlos.> Je to sice jednobuch,ale za čárou už jsem s ní párkrát byl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 10:55 | Nahoru | #25

Haesty>Carlos.> Je to sice jednobuch,ale za čárou už jsem s ní párkrát byl



WTF?

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 11:02 | Nahoru | #26
exc400, nebo hb390...jako mrdala lesního mě to za celý den tak neutahá jako 450

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 11:07 | Nahoru | #27
mariano> ta 17tá platí?

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 11:15 | Nahoru | #28
Joraell> Mám na mysli tuhle fešandu [URL= se ti nepozdává?Že je to jednovál?To víš eMZeta

Naposledy editováno 13.08.2010 11:16:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 11:19 | Nahoru | #29

Joraell>WTF?


Já už se nezmoh ani na reakci

Haesty: My ti jí přejem, ale tady se rozebírá kapánek jiná kategorie strojů :) Sice s výkonem tvojí MZ, ale váhou okolo 100 kg a 2x tak většíma zdvihama

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 11:24 | Nahoru | #30
Carlos.> Vždycky rychleji píšu,než čtu.Soráč
Nechtělo se mi projíždět ten seznam,páč jsem tušil,že jí tam stejně nenajdu.Je jich tu jako šafránu

Naposledy editováno 13.08.2010 11:28:47
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist