Novej origo díl stojí 14 103 kč to byla druhá rána po které jsem se málem zase složil.
TEKŽE se chci zeptat nechat ten hliník svařit nebo ne. Přiznám se že jsem už volal do jedné firmy a tam mi slušně žekli že si to nevemou na triko ad se nezlobím. Druhá možnost prolustrovat internet a neco najít.Na rok 2002 je toho tady hrozně málo .Tak se chci taky zeptat,jestli tam s ohledem na brzdy jde tento díl taky z jiného roku .Teda z 2000 - 2002.Nebo též z GSX-r 750.
Tak mi prosím poradte jedtli vařit nebo něco jiného.A z čeho by to šlo??
Vařil jsem na moto spoustu věcí i tenký (páčky,řadičky).Drží to víc než origo (při pádu to praská mimo svár).
uhlajs > Pokud by jsi o tom uvažoval -varuju před vařením TIGem !
1 reakcí na tento příspěvek Svařování hliníku
Ad. k riditkum, to uz vubec!
coud: proc varujes pred varenim TIG (WIG)? Cim jinym se tady u nas vari hlinik?
Já na Buse měnil poprvé přední gumu.
Přední osku jsem nemohl ani za boha povolit.
Ještě jsem to musel povolovat přes nastrčák a pak přes ořech a asi 2m páku. I manželka mi musela držet motku, bo jsem se bál, že ji obulím.
Ti šulini ve fabrice to fakt dorvali.
Já na Buse mám imbusy, a ty tak nedorvu, to bych ho asi dříve žvejkl. Ale i tak mě nenapadlo, že to může prasknout.
Třmeny jsem taky povoloval 15 minut, ufff
Já bych to koupil někde starší než nechat svařit, ale nemám s tím skušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování hliníku
babynek>Za me taky nevarit, nikdo presne nevi co je to za material.
Ad. k riditkum, to uz vubec!
coud: proc varujes pred varenim TIG (WIG)? Cim jinym se tady u nas vari hlinik?
Neví se jistě jakej je to materiál.Dá se očekávat určitej obsah zinku,proto nevařit TIGem. Při vaření TIGem se zinek vypaluje a svár praská skoro jak polyestyren.
Vařit nejlíp MIG v pulsu.V nouzi elektrodou(s předehřevem na 200°C).Svár pak zbavit strusky, pořádně očistit v teplý vodě a následně vykoupat ve stabilizačním roztoku (cca 15min) v 10%ní HNO3 (kyselina dusičná). Potom oplach vodou a je to.
Mileek>mám zkušenost se zavařeným řidítkem.. taky od profíka, žádně doma na koleně.. práce byla na pohled super, ale po cca 500km řidítko prasklo naštěstí jen při manipulaci s motorkou před garáží.. nevím, jebnout to tak někde v zatáčce..
takže za mě určitě hliník a podobné slitini NEVAŘIT! a když už, tak jen nějaké nenamáhané spoje..
to mi ani neřikej do piče, mám vařená řidítko, sakra!
Ale taky si myslim, že největší síly jsou na něj práve při tom posunování s mašinou...
doufám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování hliníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování hliníku
Sefo> a kde máš to řidítko vařené? Praská to tam, kde je vyvrtaná díra a závit na uchycení spínačky, takže oslabené místo.. pokud to máš někde jinde, tak by to mohlo vydržet no.. ale krk bych za to nedal už bych do toho nešel, proto jsem dokupil 2 náhradní
jinak sorráč za tu hrubku "slitini" v minulém topicu, jsem se asi uklik nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování hliníku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | 6.6.2024 v 14:08 IvanDvoutakťák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |