Díky.
Do prevodovky patri jiny olej nez do motoru pokud budes davat original olej HD (ev ScreamingEagle). Pokud budes davat nejakou jinou znacku (motul atd) tak tam je vetsinou motorovy stejny jako prevodovy. Nicmeně tam kde to budes kupovat budou vedet.
malá nápověda.... jinak i když je psanej do primáru a motoru jinej olej, běžně dávají podle buellxb.com všichni do obou olej stejný , přesně tak jak píše NATYSMOTO. Taky tam mám stejnej a dneska jsem dával stejnou 20-50 i do kámošovo XB9SX. Není to nic složitýho, zvládneš to za chvilku Jinak převodovka měrku nemá, má revizní otvor, kde po odšroubování tří šroubků vidíš hladinu při rovně postavený motorce, jinak - to asi víš - motorovej olej se měří při motorce na stojánku .
Kdyz budes kupovat origo olej, tak kup do motoru a do prevodovky zvlast to co tam patri, tim origo olejem si nejsem jisty jestli ma ty primesi co musi mit pro pouziti s mokrou spojkou.
Tim okynkem se zaroven kontroluje napnuti primarniho retezu, dole je pod motorku vedle vypousteciho sroubu taky sroub na napinani toho retezu.Je to jakoby steft co couha z leveho vika a je zajisteny matici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buell
Jára Buell pičo>Co to tady kecáte Do motoru 20W50 a doporučuju castrol GP a do převodovky 80W také castrol . Nazdar
No nazdar.
Kdo keca? Poradne si to prostuduj,co je tady napsano.
Podle HD-motorovy jiny nez prevodovy
ale kupr. Motul-motorovy podle nich muzes dat i do prevodovky-a funguje bez problemu,vyzkouseno, Castrol to treba muze mit v osazovacich tabulkach jinak.
Mimochodem, co je na Castrolu tak vynikajiciho ze ho doporucujes?
natysmoto>No nazdar.
Kdo keca? Poradne si to prostuduj,co je tady napsano.
Podle HD-motorovy jiny nez prevodovy
ale kupr. Motul-motorovy podle nich muzes dat i do prevodovky-a funguje bez problemu,vyzkouseno, Castrol to treba muze mit v osazovacich tabulkach jinak.
Mimochodem, co je na Castrolu tak vynikajiciho ze ho doporucujes?
to by mě taky zajímalo liju tam olej od H-D a spokojenost
nevíte někdo, jestli se da olej z vidlic nejak jednoduše vypustit? Nebo se musí vylejt ? Doneslo se ke mně, že se daj vypustit tim otvorem, kde je ten šroub na štelování tlumení, ale že se musí opatrně aby se to při tom něco dole nezkurvilo. Nemate někdo nejakej jednoduchej trik, jak na to?
Dík
Ps: jinak kdybys to ale rozhodil - koukni na dotaz "Járy Buell pičo" , určitě by byl rád kdybys mu napsal ty rozměry
http://www.motorkar.../?ft=87481&fid=7
Naposledy editováno 10.06.2010 20:47:17
díky za tvou ji odpověď. Chtěl jsem se právě vyhnout vyndavání z brejlí , ale jak píšeš, asi to bude lepší rozhodit. A s tím guferem maš taky pravdu. Mam pocit, že jsem viděl už náznak něčeho na jednom kluzáku. A nemohl by jsi sem napsat něco o těch guferech? Typ, číslo, rozměr, podle čeho je lze sehnat? Případně nevíte někdo číslo originálního dílu?
Díkes
PS. Pokud to rozhodim, tak to urcite poměřim a a Jarovi napišu, ale nevim jak rychle se k tomu dostanu.
mám dotaz ohledně dobíjení baterie. Odešla mi nečekaně (předpokládám však, že s ohledem na stáří 6 let) baterie u Bulíka. Staral jsem se o ni pečlivě, možná až příliš. Dal jsem na zkoušku baterii z druhýho a bez problémů hned chytal. Proměřil jsem dobíjení a na jednom Bulíkovi při vyšších točkách dobíjí motorka 14V (i něco přes) a na druhým Bulíkovi jen něco přes 13V. Na druhým Bulíkovi je baterka taky původní. Otázka tedy zní, jestli do baterky nerve motorka více než má a nezkracuje životnost baterie. Kolik má motorka správně dobíjet? Díky za radu.
Naposledy editováno 14.06.2010 18:26:48
tedy mozna hloupa otazka - ale pro jistotu - oleje do motoru patri 3 litry, do prevodovky necely jeden litr (0,95l)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buell
Když to přeplníš (studenej olej k horní rysce) tak to pak zadělá odvětráním vzduchovej filtr.
S tím naplněním filtru se to tak doporučuje, ale na druhou stranu by se vůbec nic nestalo, kdyby se tam našrouboval prázdnej, já občas nechám motor při výměněně oleje běžet tak 10-15 vteřin BEZ filtru, a co sraček z motoru ještě vyteče
Motor totiž i bez oleje ujede poměrně dost km než se zadře (prej tak 30-40 ale nezkoušel jsem to ), protože ten olejovej film chvíli vydrží a maže nějakou dobu.
Takže ta chvilka než se nacucne prázdnej filtr nic nemůže udělat, pumpa se tím nezničí a vzduch vybublá do nádrže. Akorát že o pár vteřin pozdějc zhasne kontrolka tlaku oleje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |
Kontrolka motoru Buell XB12S Lightning | Švícárek | 7 | 4.3.2021 v 18:59 sery. |
Buell-padáky Buell XB12S Lightning | U2 | 3 | 17.8.2020 v 14:15 moila |