1 reakcí na tento příspěvek EGR ventil v aute
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EGR ventil v aute
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EGR ventil v aute
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EGR ventil v aute
zula>nevim jak u tebe,ale jinak byva ovladany podtlakem(vw),takze nezjistis jak funguje
Jde zjistit,pomocí vakuové pumpy-pozor na hodnotu podtlaku,může se poškodit membrána EGR.
To:Georgino EGR je nápájen 0-12V z ŘJ motoru,pro ozkoušení,ale doporučuji provést test akčních členů pomocí diagnostiky.
při zkoušení na stole pozor na polaritu-při přepólování ho můžeš poškodit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EGR ventil v aute
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EGR ventil v aute
Georgino>Subi> Diky - jeste jeden asi blbej dotaz, ale chci vedet, jak to funguje... Ten EGR ventil je vlastne elektromagneticka civka, uvnitr je "jehla" ktera otvira/zavira ventil. A ted me zajima, jestli je ten ventil zaviranej/otviranej podtlakem a ta civka jen snima polohu (a to posila do pocitace) nebo opacne, civka ridi otevirani a zavirani ventilu podle napeti, kolik pocitac do civky posle? Proste napeti na konektoru je vstupni nebo vystupni informace - nebo jak to rict jinak Diky.
napeti je vstup, u dieselu tezko muzes neco ridit podtlakem, protoze tam neni skrtici klapka, podtlak tam umele vytvaris vyvevou... tzn pokud s tim hejbe podtlak, tak ten podtlakotevira elektromagnet...kterej krmi ridici jednotka.
assassin>napeti je vstup, u dieselu tezko muzes neco ridit podtlakem, protoze tam neni skrtici klapka, podtlak tam umele vytvaris vyvevou... tzn pokud s tim hejbe podtlak, tak ten podtlakotevira elektromagnet...kterej krmi ridici jednotka.
No a prave proto, ze napeti je vstup, tak si myslim, ze kdyz to vyndany pripojim na 0-12V, tak by ten ventil mel zacvicit, ne?
1 reakcí na tento příspěvek EGR ventil v aute
1 reakcí na tento příspěvek EGR ventil v aute
merick>Já mám se servisem opel dobré i špatné zkušenosti. Přijel jsem do jednoho pražského s problémem s natáčením světel (nenatáčely se do zatáčky, ale nějak chaoticky do všech stran), to bylo ještě v záruce, tak mi tam vyměnili řídící jednotku ve světle. Nějaký čas to fungovalo, ale pak to samé, mezitím mi vypršela záruka. Po dvoudenním zkoumání zjistili, že mi musí vyměnit celý jeden světlomet (asi 25 tis.!!!), tak že ok, ale přijedu jindy Pak jsem se přestěhoval do Břeclavi, tam jsem to dal na opravu, protože se s tím v noci už nedalo jezdit, připraven zaplatit ranec. Po hodině mi volali, že je to opraveno - uvolněný a zaprasený konektor... 500 kč, hodina práce a funguje to
No tak podobnej problem mam s pravym prednim blinkrem, chvilku blika, pak prestane - evidentne spatnej kontakt. Ale pokazdy to dam do servisu (i do Opla), tak akorat vymeni zarovku a konec... neznas lepsi zpusob vymeny zarovky v blikru nez sundavani celyho narazniku?