1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost supersportů
Nejak tu nikde nevidim Kawu, ta se radi kam sim te? :)
...kdyz uz te tu mame :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost supersportů
1 reakcí na tento příspěvek Životnost supersportů
Honda je dokonalý stoj.A le bohužel tak moc až se stává nudným.
yamaha le to pravý.Ladný hudební nástroj ze kterýho vychází nádherný zvuky když se řítíš krajinou a předjíždíš ostatní.......
Suzuki je pro holky.Moje taky jednu má ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost supersportů
14350 píše: Vy kawisti měli by jste si něco zistit o tý trávě co na ní jezdíte.vynechám bod 1.a2. a vrhnu se na bod 3.Každý kdo kšeftuje s motkama ví,že z kawasaki se dá prodat úplně vše?proč že?
Honda je dokonalý stoj.A le bohužel tak moc až se stává nudným.
yamaha le to pravý.Ladný hudební nástroj ze kterýho vychází nádherný zvuky když se řítíš krajinou a předjíždíš ostatní.......
Suzuki je pro holky.Moje taky jednu má ;)
Omlouvam se, asi sem uplne blbej, ale nejak nechapu to ohledne ty Kawy....Proč tedy? :shy:
1 reakcí na tento příspěvek Životnost supersportů
myslím, že motory nejsou ani zdaleka využívaný na plnej výkon a když, tak jen krátkodobě, používají se vesměs kvalitní materiály, takže asi držet budou. Je sice pravda, že nejsou tak předimenzovaný jako např. starý vzducháče GSXR, ale co sem viděl motor R1 po 50 000km, tak byl naprosto v pohodě. Samozřejmě záleží na stylu jízdy a zacházení...
Tak a teď do mě, co se týče využití výkonu :D
Jen můžu dodat,že většina "super sportovních"motorů co jsem viděl nemocné měli v rukách lajdáci,kteří neměnili nic a když tak hodně pozdě nebo jezdili téměř bez oleje nebo chladícího media. *no* *no*
Je to vše o penězích:"Máš-li moc výkoný stroj a chceš ho mít dlouho minimálně s parametry co udává výrobce,tak dodržuj doporučení výrobce pravidelnou údržbou a dílama co tam patřej."
Chceš-li ze svého motoru vyždímat větší výkon než má od výrobce,tak opět počítej že to bude dost stát,výsledek nemusí být zajištěn a životnost motoru muže jít rapidně dolů,protože většinou porušíš kompromis do kterého motor výrobce nastavil.
Co se týče motorůGSX-R ,tak podle nových reklamních tahů by měl jít po nastartrování do kytek,ale ukázalo se že když se udělá dobrej vzducháč(chlazení vzduch/olej)tak může všechny teorie pro ně negativní dosti vyvrátit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost supersportů
Takový cintalové jsou nej ;) :thmubup: :thmubup: