Dulopy D209 gp racer už jsem loni jel na 929rr a celkem fungovaly/vydržely..
Letošní novinka má bejt směs starejch 209 a plně závodních 211 a bude i v rozměru 200/55 kterej se loni celkem osvědčil v pčr i mčr..
Micheliny neznám, z článků na netu jsem se dozvěděl prd, spíš že jsou "dobrý" ale znáte to.. o kterejch gumách kdy někdo napsal že jsou špatný
Takže jaký máte zkušenosti, do kterejch byste šli vy?
/Pirelli ani Bridge nechci/
Naposledy editováno 01.02.2010 13:58:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
Corela91>tak vypada to ze u dunlopu funguje opravdu jen plne zavodni 211gp, gp racer zda se prohrava na plny care jak uz jsem psal za me letos Michelin Jak Power one, tak slick
Coreláčku, to je pošušňáníčko na slickách, co? Myslím, že budou ještě krapítek lepší (hlavně profilem), než si měl na jaře Power One.
Ty jsi důkaz, že ty gumy fakt fungujou, protože bez jakýhokoliv nastavování a soustředění si zrychlil rázem o 2s a to není jen tak!
Já myslím, že všichni, co jedou D211 GP racer (slick), by měli vyzkoušet MICHELIN. Přeci jen to bude někde jinde a je to TOP závodní pneu na úrovni KR106/108 od DUNLOPU.. Jenže téměř za poloviční cenu a se skvělou životností ..prostě se to netrhá ani hovno
Ve španělským mistráku a i jiných dobrých šampionátech jsou na tom hodně dobře a údajně se na nich dá jet nejrychleji. Samo pro ně hovoří i vítězství ve World Endurance v r.2009.
Pro AFI a jiné - Bridge jsou oproti DUNLOPU nic moc pro opravdu rychlý časy. Nikdo to v mistráku nejede a pokud se nemýlím, tak ty si testovala D211 GP, tedy to nej od Dunlopu. A to tedy chceš říct, že byly špatný!? Je možný, že tyhle pneu potřebují už trošku ostřejší jízdu, aby vynikly jejich vlastnosti, proto se ti zdaj Bridge jednodušší.. Jednou jsem BT003 zkoušel na R1 a k 2:10 bych se v Brně na nich ani nepřiblížil.. Navíc přístup jejich zastoupení je u nás tragickej.. Tak ať si je strčej ....někam....
Takže děkujeme strejdovi HAMLETOVI, že nám zapůjčil MICHELIN a myslím, že Corelák má do budoucna jasno.. Doporučujeme vyzkoušet
Za mne na okruh Michelin, pokud je vic penez na pneu a mene casu na nastaveni podvozku pak i Bridge slicky, ty me osobne nikdy nezklamaly.
čím to může být způsobený?
jen matně si vzpomínám, že něco podobnýho mi dělaly M3 sportec při silným brzdění, ale tam ta frekvence byla mnohem větší, spíš vibrace, tohle se klepe jako oskákaná guma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
Pro ty, co jezděj D211 GP racer - mám tip, jak to zlepšit. Přední pneu není obecně nic moc, proto je možná lepší dávat klasickou dražší D211GP. Má jinej profil a vydrží strašně moooc. Dal jsem na ní dal přes 200kol a furt vypadá krásně. Jen už tomu zkrátka nevěřím, proto měním za novou. Zadek z cenových důvodů asi nechat GP racer.. Vlastík Horna (vítězný borec na akcích DA a CEC) to tak jezdí a pochvaluje si tuhle kombinaci. Uvidíme, co nám poví o MICHELINECH Slick, dostal dárek jednu sadu od našeho "seskupení" Road Racing Liberec
V 16,5" jezdí MICHELIN i průběžně první z Volné nad 600, Marek Káňa. A taky velká spokojenost
1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
Naposledy editováno 29.07.2010 01:19:26
MICHELIN SLICK DOPORUČUJU VYZKOUŠET!
ale i vzorkový power one si stojej velmi dobře.. resp. stejně..
takže i za mě DÍKY STREJDO HAMLETE
JJ tvoje 200kolka, nevěřil jsem tomu, ale ta guma pořád vypadá jak kdyby byla jen lehce jetá
FiZzer> přesně to samý jsem cítil. na brzdách se předek d211gp r. hrozně vlnil, přitom na gumě to vůbec neni znát..
Dawe02> 208 s 209 nebo 211 nejde srovnávat.. to bylo uplně nebe a dudy.. ale třeba zajímavej poznatek má kolega Smolda, kterýmu skvěle funguje R1 06 na racerech d209 tý tvrdý směsi.. (most 46, brno 16 a gumy hladký jak prdelka) Racery d211 media i endurance taky trhá.. Nejspokojenější je zatim se závodkama 211gp. Micheliny ještě nejel, nechce se nechat ukecat
Naposledy editováno 29.07.2010 01:26:52
1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
jinak prosim tě opravuješ ještě nahřejváky? měl jsem ty obyč no name z ebaye a minulý týden na republice se mi zadní propálil. Je to oprvitelný? už mám objdnaný kvalitní, ale je mi líto ty starý vyhodit
Corela91>Čao tak republika v Mostě je za náma a já jsem slíbil že budu mít srovnání D211gp racerů se slickama a power one od Michelinu
Takže naprosto s přehledem řikám že micheliny u mě vyhrály na plný čáře
*D211 vs. Power one - obutý d211 media stejnej setup, stejná teplota vzduchu, stejný časy na kolo (kolem 1:51) resp. o 1s rychlejší proti prvnímu jarnímu ježdění právě na michelinech pw1.. - Motorka se na výjezdech z pomalejch zatáček (šikana, vracák) smekala, podlamovala, v táhlejch sice seděla ale už mi ubírala na jistotě.. na brzdách mi v náklonech "tahala" za řidítka.. Předek vypadal tak nějak normálně ale zadek klasicky vytrhanej foukal jsem za tepla 1,75zadek 2,2předek. pw1 jak už jsem psal dřív byly krásně hladký a neklouzaly.
Přesně stejný pocity mám z těch 211 taky. Teď skusím Pirelli diablo superbike pro.
Naposledy editováno 29.07.2010 13:01:01
1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
2 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
3 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
Aktuálně je tam tak 70-80% masa, takže s nima odjedu min. celej den na závodní škole v Brně + CEC2 na Hungáči. Jinak jetá je s časy Brno +- 2:22, SK +- 2:27, Pannonia +- 2:17, takže si troufám tvrdit, že zas tak pomalu nejezdím...
Taky se mi lehce trhala v Brně a na SK, ale stačilo změnit převod do síly a jezdit výjezdy za 3 a né za 2. Taky je potřeba mít pořád správnej tlak a nahřívat. Jezdím jen E+E a zatím mě nikdy nezradily. Akorát na Pannonce při těch 38st., asfalt musel mít odhadem kolem 60st, mi 2x podjelo zadní kolo, ale měl jsem dost velkej náklon a celkem velkou rychlost, takže se to dalo čekat a bylo to lehce předvídatelné. Jako by se kolo cca 10cm sklouzlo a zase se krásně chytlo. Takovej malej drift, řekl bych...
Naposledy editováno 29.07.2010 16:11:57
1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
No dát 120kol na z.gumě mi přijde až úchylný Možná ten Michelin by to zvládnul, nevím
Jináč sorry, 46 je dobrej čas a já nijak nezpochybňoval, že gumy na to jsou potřeba dobrý. Vlastík na DA jezdí zadky D211 DP Racer a chválí to, jen že je životnost menší, než u D211 GP, který jsou přeci jen o level lepší - neboli kdo zkusí, už nechce jinak
..jen ty prachy za to a proto se tady nabízí ta zajímavá varianta s Michelinem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?
Burdez>Kdyz uz tydle gumy tak jedine asi tu nejmekci smes pro jistotu....
..tohle může bejt dobrá "mejlka", protože ne vždy ty nejměkčí dodávaj větší jistotu, než ty tvrdší. Já bych od Dunlopu ty nejměkčí na KTM ani nedal, většinou jsou horší, než ty podle tebe "dřeváky".. Vím že lidi maj zažitý starý hesla, čím měkčí, tím automaticky rychlejší a bezpečnější. No nikomu to neberu. Je fakt, že u MICHELINU ten soft funguje dobře a doporučujou ho na kratší závody.
Perňa_81>Honziss> Jak ty to děláš?? Čoeče mně to zadní gumy taky netrhá a přesto dám 60kol a je úplně do mrtva sjetá. I tak si říkám, že to je good
No dát 120kol na z.gumě mi přijde až úchylný Možná ten Michelin by to zvládnul, nevím
Ty voe jestli to nebude tím, že jedeš všude o 10s líp? Možná máš taky jinej náhled na "sjetou" gumu než já. Prostě dokud tam vidím kontrolní body, tak beru gumu jako OK. Samozřejmě pokud už nevypadá jako hruška. Na první sadě D211 E+E (měnil jsem ji na tom Slovači) jsem nalítal cca 150 kol, než jsem je sprasil na novým asfaltu SKringu. Jinak bych je tam měl možná ještě dnes. Mimochodem to co si sundával tehdá v Brně na CECu, když jsme se spolu bavili, byla krádná a skoro-nová guma. Ale do jisté míry chápu, že s tvým časem, tam chceš mít 100% gumu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?
Prasouš>Tak já ty 211 racery jedu celou letošní sezonu, mám je od Honzisse - slick endurance, a na všech okruzích šly časy dolů: Most 44, Brno 15... Jsou hodně čitelný, předek drží jako kráva a zadek když už má dost, tak to dá hezky znát, prostě lehce podklouzne... Letos se mi to stalo asi 10x a nikdy jsem z toho neměl pocit, že mě to vystřelí... Ale jen teď na Pannonce v extrémním vedru při časech 2:07-9, se správným tlakem mi prostě v závodě klouzala až moc ... Ale jinak je krásně sjetá, neroztrhaná, čili já jsem spokojen...
Cau chlape a kolik na nich v tomto tempu vlastně najedeš?