Téma: D211 gp racer nebo Michelin powe one?
 
1.2.2010 v 13:20
Tak a babo raď. Mám možnost jet letos na R1 oboje ale nevim pro který se rozhodnout..
Dulopy D209 gp racer už jsem loni jel na 929rr a celkem fungovaly/vydržely..
Letošní novinka má bejt směs starejch 209 a plně závodních 211 a bude i v rozměru 200/55 kterej se loni celkem osvědčil v pčr i mčr..
Micheliny neznám, z článků na netu jsem se dozvěděl prd, spíš že jsou "dobrý" ale znáte to.. o kterejch gumách kdy někdo napsal že jsou špatný
Takže jaký máte zkušenosti, do kterejch byste šli vy?
/Pirelli ani Bridge nechci/


Naposledy editováno 01.02.2010 13:58:24
Anketa: který byste raději obuli ?
Dunlop D211 gp racer
73%
32
Michelin Power One
27%
12

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

9.2.2010 v 15:54 | Nahoru | #31
Souhlas s Corelou.

GP Racer 211 jsou gumy na okruh homologonané pro jízdu na silnici. Na okruhu určitě lepší než Qualifier.

Qualifier přes to jak mají drsnej název jsou "jen" sportovní pneu na silnici. I když věřím tomu že s dobrýma rukama se s něma v Brně dá zajet blablabla....Prostě na silnici lepší než GP Racer.

EDIT: Prostě bych se na tvém místě rozhodl právě podle toho kde s něma budeš víc jezdit.

Naposledy editováno 09.02.2010 15:55:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

29.5.2010 v 11:38 | Nahoru | #32
Kdyz by nekdo chtel zkusit ty Micheliny.
Pro závodníky jsem připravil speciální ceny na vyzkoušení
MICHELIN Power One A, B - ceny na vyžádání.

Specialni akce Michelin Power One v kategirii racing street
Pneumatika vhodná jak pro ostrou jízdu na okruhu, tak i na běžných silnicích ma homologaci, kde jsou kladeny nároky na perfektní přilnavost a výkon při akceleraci i brždění.viz web

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

29.5.2010 v 14:44 | Nahoru | #33

HAMLET>Kdyz by nekdo chtel zkusit ty Micheliny.
Pro závodníky jsem připravil speciální ceny na vyzkoušení
MICHELIN Power One A, B - ceny na vyžádání.

Specialni akce Michelin Power One v kategirii racing street
Pneumatika vhodná jak pro ostrou jízdu na okruhu, tak i na běžných silnicích ma homologaci, kde jsou kladeny nároky na perfektní přilnavost a výkon při akceleraci i brždění.viz web



tyhle gumy (michelin power one B) a můžu jen pochválit.. netrhaji se, jsou dobče čitelný, zkoušel jsem je v mostě i v brně..


Naposledy editováno 29.05.2010 15:06:34

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

29.5.2010 v 15:23 | Nahoru | #34
Za mne !!!211 GP racer zklamání jak na Slovakii a Brně s různymi tlaky se trhaji životnost moc malá a to jsem měl nejtvrdší !!
vyzkouším něco jiýho

Naposledy editováno 29.05.2010 15:38:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

29.5.2010 v 16:41 | Nahoru | #35

gorkin>Za mne !!!211 GP racer zklamání jak na Slovakii a Brně s různymi tlaky se trhaji životnost moc malá a to jsem měl nejtvrdší !!
vyzkouším něco jiýho



Jsi mel vyzkouset nejmekci

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

29.5.2010 v 16:44 | Nahoru | #36
kolik si na nich dal kol?
mě se ty micheliny po cca 60kolech pořád tvářej že by se s nima dal nějakej trénink ještě odjet i když já jsem mrdal takže jsem se do nich tolik neopíral ale i tak spokojenost

Naposledy editováno 29.05.2010 16:47:26

(reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

29.5.2010 v 18:35 | Nahoru | #37
Corela91> cca 50 kol na Slovakii

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 12:54 | Nahoru | #38
já jsem měla D211 poprvé nazutý teď s DA v Brně, těšila jsem se jak se na nich zlepšim, protože je všichni chválí, ale jsem nějaká rozčarovaná, tlak byl přesně jak má bejt, nicméně jsem na nich jezdila jak připosraná, normálně jsem se bála, první kolo mi vždycky přišlo, že celá motorka vibruje (to jsem nikdy nezažila), to se pak vždycky zlepšilo, ale přijdou mi strašně "nečitelný", vůbec jsem necejtila co mi pod prdelí dělá zadní kolo a na to jsem nebyla u BT003 zvyklá čím to je vůbec netuším, jdu zpátky na předražený Bridge je to mazec jak se chová motorka na jinejch gumách úplně jinak

(reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 13:37 | Nahoru | #39

A.F.I.>já jsem měla D211 poprvé nazutý teď s DA v Brně, těšila jsem se jak se na nich zlepšim, protože je všichni chválí, ale jsem nějaká rozčarovaná, tlak byl přesně jak má bejt, nicméně jsem na nich jezdila jak připosraná, normálně jsem se bála, první kolo mi vždycky přišlo, že celá motorka vibruje (to jsem nikdy nezažila), to se pak vždycky zlepšilo, ale přijdou mi strašně "nečitelný", vůbec jsem necejtila co mi pod prdelí dělá zadní kolo a na to jsem nebyla u BT003 zvyklá čím to je vůbec netuším, jdu zpátky na předražený Bridge je to mazec jak se chová motorka na jinejch gumách úplně jinak



Co jsi mela D211 zavodni nebo ty D211 gp racer? Jestli jsou Bt predrazena co tepv ciste zavodni D211 cena okolo 11tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 13:49 | Nahoru | #40

Corela91>tyhle gumy (michelin power one B) a můžu jen pochválit.. netrhaji se, jsou dobče čitelný, zkoušel jsem je v mostě i v brně..



nějak mi uniká pojem : dobče/asi dobře/ čitelný ?? prosím vysvětlit, děkuji !!

Naposledy editováno 30.05.2010 13:50:06

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 13:52 | Nahoru | #41
gorkin> se slováčem nemám zkušenost ale zvhledem k novýmu asfaltu si myslim (třeba se pletu) by to mohlo betj tim.. v brně to bejvalo podobný.. ale uvidíme teď po víkendu až se dojedou na slováči cecky jaká budou odezvy...

Afi> kolik si foukala? ono je foukat a foukat myslim tim vzhledem k rychlostem (jinak bude foukat Fila co jede 2:03 a jinak někdo kdo jede nad 2:20 jestli mi rozumíš kam tim mířim)

HAMLET> to budou gp racery

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 14:02 | Nahoru | #42
asi jsem položil moc těžkou otázku , když se neobjevila žádná odpověď ??!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 14:11 | Nahoru | #43

Dina>nějak mi uniká pojem : dobče/asi dobře/ čitelný ?? prosím vysvětlit, děkuji !!



samo že dobře... překlep

no prostě že se gumy líp čtou.. odezva od podvozku je lepší. přesně víš co si můžeš dovolit, kam až můžeš do zatáčky v náklonu brzdit, kdy začne zadek klouzat.. neni to tak že taháš taháš nebo brzdíš a najednou ti guma začne uskakovat, klouzat, prostě je všechno plynulý - ČITELNÝ. Tohle jsem třeba na pirelkách nezažil.. držely, držely a najednou bez varování klouzly..
Ale já nejsem žádnej super rychlik abych tu o tomhle mudrovat.. jen jsem chtěl ¨říct že při mých výkonech mi opravud vyhovujou. věřim jim

(reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 14:13 | Nahoru | #44

Corela91>samo že dobře... překlep

no prostě že se gumy líp čtou.. odezva od podvozku je lepší. přesně víš co si můžeš dovolit, kam až můžeš do zatáčky v náklonu brzdit, kdy začne zadek klouzat.. neni to tak že taháš taháš nebo brzdíš a najednou ti guma začne uskakovat, klouzat, prostě je všechno plynulý - ČITELNÝ. Tohle jsem třeba na pirelkách nezažil.. držely, držely a najednou bez varování klouzly..
Ale já nejsem žádnej super rychlik abych tu o tomhle mudrovat.. jen jsem chtěl ¨říct že při mých výkonech mi opravud vyhovujou. věřim jim



jsem myslel,že jdou dobře přečíst ty nápisy na boku pneu !!

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 14:16 | Nahoru | #45
hele to nevim, tolik nevysedám abych se na to dokázal podívat a dozadu se přes ten hrb nedokážu otočit

Naposledy editováno 30.05.2010 14:17:10

(reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 14:38 | Nahoru | #46

Murkin>Jsi mel vyzkouset nejmekci



Přesně tak na bikers cupu na ně taky kamarád nadával - měl nejtvrdší směs (endurance) - kosa byla jak sviňa a on se rozčiloval že se trhají. Mě to přijde vcelku logické.

Takže nemá ještě někdo zkušenost s Dunlop 211 GP Racer? Měl jsem je v ruce a přední guma se mi zdála třeba proti BT003 málo "špičatá", ale neobutá, bez tlaku - třeba na motorce vypadá jinak.

Naposledy editováno 30.05.2010 14:44:04

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 15:31 | Nahoru | #47
to se ti nezdalo je to tak.

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 21:23 | Nahoru | #48
Taky jsem zkusil D211 GP racer směs endurace,
a za sebe můžu říct, že mě lehce zklamaly
na Bikers cupu v Brně problémy s vibrováním předku,
zkoušeli jsme různé tlaky z 2,2 až na 1,8!!!!
a nepomohlo nic
Na Slovakii jsem za teplého počasí dal 2,4 potom 2,3
a bez problémů, akorát byla hodně potrhaná
(ale to je prý na Slovači díky asfaltu u přední gumy normální)
zadek bez problémů jak v Brně tak na Slovensku

Celkem 30 kol Brno
40 kol Slovakia
a přední guma v pi..
ale to nejezdím žádnou pilu

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 21:53 | Nahoru | #49
Od Dunlopů fungují (a to výborně) jen ty nejvyšší řady (např. u slicků řada "KR"), které ovšem stojí ranec. Vše ostatní jsou vyhozené peníze (při použití na okruhu).

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

30.5.2010 v 23:32 | Nahoru | #50
já teď jel d211 gp racer v hořicích ale jen pár kol takže jsou pořád jako nový, ale tam se to nedá měřit, hořice gumy nežerou.. uvidim za měsíc v mostě - D211 budu porovnávat se slickama od michelinu

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

31.5.2010 v 19:29 | Nahoru | #51
Myslím, že s oběma člověk neudělá chybu. Ještě jsem toho moc na obou nenajel, ale na Slovakiaringu mi dost kmital předek. Teď řeším čím to bylo, guma, krk řízení, tlumiče nebo zvrásněná trat? Takže co koupit radši zatím neprozradím, ještě musím testovat

(reakce na) D211 gp racer nebo Michelin powe one?

31.5.2010 v 19:48 | Nahoru | #52

radi5>Od Dunlopů fungují (a to výborně) jen ty nejvyšší řady (např. u slicků řada "KR"), které ovšem stojí ranec. Vše ostatní jsou vyhozené peníze (při použití na okruhu).


Já jsem obyčejný mrdal, ale kolega dal loni na seriový R6 Most za 1:45 na Dunlop GP 209. A přitom zadní pneu vydržela 80 kol a přední víc než 2x tolik. Tak nevím, proč by to měly být vyhozený peníze.

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

31.5.2010 v 22:45 | Nahoru | #53
no u mě letos zatím vednou michelini, ale já jsem prd najezdil.. po tom Mostě budu moudřejší..

jinak souhlas ani jedněma člověk chybu neudělá..

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

1.6.2010 v 18:33 | Nahoru | #54
D211 lepší než D209, ale furt se mi oproti BT003 trhá. D211 padá víc do zatáček a drží jak prase, ale je to míň čitelný než BT003. Uvidíme na dalším ježdění.

Naposledy editováno 01.06.2010 18:33:30

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

1.6.2010 v 21:10 | Nahoru | #55
Ahoj, neměl by někdo zájem o sadu pneumatik? V létě mi je v servisu díky nedorozumění mezi mnou a servisem dali na motorku, ale vzhledem k tomu, že jezdim i po silnici, tak jsem si slicky na moto nemohl nechat. Kadopádně už byly zaplacený, tak je mám pořád doma v pokoji a asi je neupotřebim. Není na nich nic najeto. Jedná se o:
Dunlop 190/55 R 17 Sportmax GP Racer Slick M (2909) a Dunlop 120/70 R 17 Sportmax GP Racer Slick S (3009) Prodal bych je za 5900,- (levnější cenu za sadu jsem na netu nenašel, jestli je někdo najde levnější samozeřejmě cenu upravim )

Foto pneumatik

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

25.7.2010 v 21:16 | Nahoru | #56
Čao tak republika v Mostě je za náma a já jsem slíbil že budu mít srovnání D211gp racerů se slickama a power one od Michelinu

Takže naprosto s přehledem řikám že micheliny u mě vyhrály na plný čáře
*D211 vs. Power one - obutý d211 media stejnej setup, stejná teplota vzduchu, stejný časy na kolo (kolem 1:51) resp. o 1s rychlejší proti prvnímu jarnímu ježdění právě na michelinech pw1.. - Motorka se na výjezdech z pomalejch zatáček (šikana, vracák) smekala, podlamovala, v táhlejch sice seděla ale už mi ubírala na jistotě.. na brzdách mi v náklonech "tahala" za řidítka.. Předek vypadal tak nějak normálně ale zadek klasicky vytrhanej foukal jsem za tepla 1,75zadek 2,2předek. pw1 jak už jsem psal dřív byly krásně hladký a neklouzaly.

*Mich. Slick - do 2.kvaldy jsem přezul na mišácký slicky a všechno bylo rázem jinak.. na motorku jsem nesáhl, setup, převod, všechno zůstalo setjný.. i počasí dost podobný..
Motorka držela jak přibitá, na výjezdech jsem jí nedokázal utrhnout, mnohem líp se mi ovládala, při přehazování v rychlejch zatáčkách (např z pravý za vracákem do levý do ďolíku kde jsem na dunlopech vždy motorku přemlouval a silou překlápěl, stačilo jen naznačit a zatočil jsem), celkově líp seděla, měl jsem prostě pocit sucha a bezpečí projevilo se to i na čase kterej jsem nenásilně stlačil o víc jak 2s dolu (na 1,48)
Gumy hladký jak dětská prdelka prostě paráda.. Foukal jsem 1,9z a 2,1p (za tepla)
Takže já mám jasno.. Micheliny u mě letos vyhrály na plný čáře

Naposledy editováno 25.07.2010 21:18:02

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

25.7.2010 v 21:26 | Nahoru | #57
Jezdils směs B? Na netu doporučujou 1,5 na zadek, což se mi zdá docela málo.

Mám v garáži našetřený Ačka na podzim, zatim jsem je neobul.

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

25.7.2010 v 23:11 | Nahoru | #58
pw1 jsem měl obě B (medium) tlaky 1,9z a 2,1p po hodině na nahřejvácích. zadní přední

softy jsem jel teď ty slicky, nebo alespoň předek myslim, a vypadaj uplně stejně

Naposledy editováno 25.07.2010 23:13:49

D211 gp racer nebo Michelin powe one?

28.7.2010 v 10:32 | Nahoru | #59
za me D211 GP racer katastrofa. souhlas s AFI, herry....
zkusil jsem. vibrace predku jako blazen a zadek se brutalne trha uz po par kolech. zkuseli jsme ruzny tlaky, podvozek atd. Brno/Pannonie vsechno spatne.
pak jsem obul zpatky BT003, motorka jede jak po kolejich, vibrace pryc a gumy jsou po 2 dnech na SK Ringu jak detska prdylka...
uz kaslu na experimenty. asi je to indivdulani (i kdyz stejny trable s D211 GP racer nas melo vic) ale ja prozatim zustavam u BT003, type 3

1 reakcí na tento příspěvek D211 gp racer nebo Michelin powe one?

28.7.2010 v 17:42 | Nahoru | #60
tak vypada to ze u dunlopu funguje opravdu jen plne zavodni 211gp, gp racer zda se prohrava na plny care jak uz jsem psal za me letos Michelin Jak Power one, tak slick
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist