, ale problém stále přetrvává. Rozdělal jsem karburátor, jestli není
nějak poničená membrána, ale vše v pořádku. Ještě mě napadlo, zda nemůže být zaplý el. sytič, ale taky není...
Pokud se tady někdo najde, na co se mám ještě podívat nebo jakoukoliv radu, tak budu moc rád!
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
c.j.>Mám Kentoyu 50 4T za pár korun, najeto 10tis km bez jediné závady.. Jediny krát, kdy přestala jet, bylo po nabrání benzínu u Shellu, ve kterém byla z velké části voda.. Jinak nic.. Při ceně 16tis za nový to je fajn svezení.. A hlavně zatím vždy přijdu, brnknu do startéru a jedu.. Motory jsou většinou mechanicky OK, třeba nevydrží tolik co japonci, ale oproti zbytku motorky jsou motory to nejlepší.. aspoň to se jim podařilo okopírovat dobře
Tak to já ji měl taky a po 1000km začaly odpadávat plasty , po 3000km se odpálila cívka , po 3500km znova , 4200 se zadřela , 4500 odešel regulátor dobijení . A to nebudu mluvit o tom smešným výkonu co ma ten motor a o tech brzdách , daleko učinější bylo brzdit nohama
Monty jack>Tak to já ji měl taky a po 1000km začaly odpadávat plasty , po 3000km se odpálila cívka , po 3500km znova , 4200 se zadřela , 4500 odešel regulátor dobijení . A to nebudu mluvit o tom smešným výkonu co ma ten motor a o tech brzdách , daleko učinější bylo brzdit nohama
To bych to prodejci omlátil o hlavu
Jediné co mě překvapilo, že při kontrole v 6ti tis km (kontroly jsou co 2tis km) měnili variátor, nebo tedy řemen variátoru, sice pár korun (celá prohlídka s výměnou oleje a seřízením ventilů i s tím řemenem 800Kč), ale překvapilo mě, že má tak krátkou životnost.. Ala na druhou stranu si nedokážu představit, že by s tím někdo najel nějaké šílené kilometry za rok, takže pořád OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
roberto.cz>zadírá se, stejně jako Japonský motor po 20letech, jenze u toho "cina" motoru se to dele kapet drive
nestraš že mám už jen 1 rok