paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?
 
21.7.2010 v 19:11
Rok a něco mám skutr padesatku Kentoya XOR. Docela s nim jezdim dost, mam najeto skoro 12 000 km. Pri posledni ceste do Polska jsem mel poruchu, odesel variator, tyden jsem cekal na opravu. Nejak se mi zda take posledni dobou liny a duvera v neho je pryc. Uvazuju proto o koupi motorky. Uvazuju o 125, nove - neumim si sam na tom udelat nic - a hlavne spolehlive a vhodne pro dlouhe cesty. Vyhlidl jsem si Suzuki Morauder.Dal jsem si limit 100 000 a take pokukuju po motorkach Kymco nebo Yuki. Otazka zni, zda dobra znacka - Suzuki - znamena skutecne i vyssi spolehlivost, nez znacky Kymco nebo Yuki. Diky..

1 reakcí na tento příspěvek Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:16 | Nahoru | #1
ty vole, za 100 000 penez muzes mit jakoukoli 125ccm

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:17 | Nahoru | #2
Ano znamena, respektive spolehlivost je standardni, kdezto u tech cinskejch sracek vyrobenejch ze zeleza bez zeleza (slova kamarada co delal na zastoupeni Yuki) je spolehlivost dosti podprumerna a treba takovy hity jako po pul roce prasklej ram u ctyrkolky ...

Ja bych tomu zivot nesveril

(reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:19 | Nahoru | #3
VojtasDR> no nevim, pokud uvazuju o nove motorce, zas takovy vyber neni... Alespon myslim...)

1 reakcí na tento příspěvek Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:22 | Nahoru | #4
a proč ne větší objem?
Edit: chybička

Naposledy editováno 21.07.2010 19:25:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:25 | Nahoru | #5
Maresak> no jednak jsem si dal limit ttech sto litru za novy stroj, coz nevim jestli vyssi objem by pokrylo) jednak zvykly jezdit max 60 by mi 125 bohate stacila, jezdim pro pohodu a ne pro zavod).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:26 | Nahoru | #6
Masíčko> so se sekl z nulou ze chtel si rici 10tis ze panacku proto vyber kvalitnich znacek

(reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:27 | Nahoru | #7
z-x-r> no moc nechapu, no)) ale to je fuk

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:37 | Nahoru | #8
Myslim, ze maraudrem nic nezkazis. Mel jsem ho dva roky (250) a naprosto bez zavad.

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:41 | Nahoru | #9
Mě osobně by se z maloobjemových motorek nejvíce líbila Honda VTR250. Tobě bych pro cestování doporučil třebas malý Varadero, ale je krapet dražší.

Varadero
VTR 250

1 reakcí na tento příspěvek Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:44 | Nahoru | #10
OMG, dyť nová Yamaha YBR 125 stojí 60tis.. Jak může někdo uvažovat nad čínou na cestování?! Nic spolehlivějšího než YBR snad ani není..

(reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:46 | Nahoru | #11
c.j.> ) no proto se ptam zkusenejsich ne?

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:54 | Nahoru | #12
Kup si halvně něco kvalitního, ne čínu..

Honda CBF 125 - 60tis


CBR 125 - 70tis


Yamaha YBR 125 - 60tis


Maraudery teda nejsou zrovna můj vkus a na cestování je myslím CBF vhodnější
GZ Marauder 100tis (pěkně předražené)


Marauder 125 85tis (co je na tom tak drahého?!)


Já osobně bych bral CBF 125..

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 19:55 | Nahoru | #13
ale jinak bych se přikláněl taky k většímu objemu, tyhle malorážky se musí mooc hodně točit, což spolehlivosti a výdrži rozhodně nepřidá..

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 20:00 | Nahoru | #14
z 250ccm se s cenou vejdeš v pohodě i u YBR 250 za 90tis


CBF 250 se už u nás jako nové neprodává?! To by se taky vešlo..

VTR 250 je luxusní stroj, cena 100tis

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 20:18 | Nahoru | #15
Blata je teď za 65 000....

1 reakcí na tento příspěvek Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 20:18 | Nahoru | #16
Aaaa, změna názvu tématu..

Tak odpovím, ano jsou

..mám doma skůtra Kentoyu, nemůžu si stěžovat, ale do kvality hondy to má daleko jako škodovka do mercedesu

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 21:39 | Nahoru | #17
kámoš má Yamahu YBR 125(viz.foto nahoře),má ji 4roky a nemůže si ji vynachválit.Jezdí kolem 4litrů na 100,žádná porucha,jen běžná údržba. 100 bodů

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #18
jeslti mas papiry do 25kw urcite ber VTR 250 jak ti tu i vejs radi.Nic lepsiho nez hondi spolehlivost neni natoz tohle bude vubec držák.A kdyz bdues chtit rychlejc jed ...muze

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 22:48 | Nahoru | #19
co jawka?? taky tam tvorej nejaky 125 a 250 .. jinak urco japonce

(reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

21.7.2010 v 23:43 | Nahoru | #20

c.j.>Aaaa, změna názvu tématu..

Tak odpovím, ano jsou

..mám doma skůtra Kentoyu, nemůžu si stěžovat, ale do kvality hondy to má daleko jako škodovka do mercedesu


Mercedes se Škodovkou nesrovnávej. Tím říkáš, že je Kentoya spolehlivější. Mercedes už dávno nejni co býval. Mám jednoho doma a spoustu mých známých taky. Mercedes už nikdy více.

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 07:25 | Nahoru | #21
Do sto táců, jasná volba Yamaha YBR250, nebo Honda VTR 250. To ybr máme v autoškole a to si snad dokážeš představit, co dostává za čočku a ještě na něm nebyla žádná oprava.

(reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 08:54 | Nahoru | #22

Masíčko>jsem zvykly jezdit max 60 by mi 125 bohate stacila, jezdim pro pohodu a ne pro zavod).



Ahoj, jesli jsou údaje v Tvém profilu správné, tak jsme zhruba stejného věku, a co se týče menší nové a spolehlivé motorky, tak pouvažuj o Hondě CBF 125. Mám ji zhruba rok (je to na evropském trhu loňská novinka) a čím dál, tím víc oceňuji její kvality, nenáročnost, úspornost, spolehlivost, konstrukci a zpracování - fakt se povedla. Zkopíruju sem svůj příspěvek z vlákna Cestovatel

___

Spíš šťastnou shodou okolností než cíleným promyšleným výběrem jsem si loni pořídil ke svým větším strojům ještě malou 4T dvácu Hondu CBF 125 - původně pro jízdy kolem komína, na takové to domácí žvýkání :)

Počáteční příjemné překvapení z poměrně nízké pořizovací ceny a přitom z kvalitního dílenského zpracování, snadnosti manipulace na místě a výborné ovladatelnosti při jízdě a taky z toho, že se palivoměr téměř nehýbe, se postupem doby změnilo doslova v nadšení. Musím říct, že nejsem zrovna žádný drobek, do dvou metrů výšky mi zas až tak moc nechybí a oblečený na motorku (těžká kožená kombinéza, motoboty, přilba atd.) vážím přes metrák.

Tu dvácu sice nemám na trhání asfaltu, ale i tak jsem se nedostal se spotřebou přes 2 litry na 100 km - dlouhodobě mám u ní spotřebu pod 1.8 l/100km. Výrobce jako jeden z kladů udává nízku spotřebu a dokládá to informací, že na tuším cca 13 litrovou nádrž lze ujet "až" 600 km. Ukázalo se, že to vůbec není nadsazený údaj, ale že se jím naopak jistí a uvažuje asi jezdce, který za to spíš dost tahá a mašinu nešetří. Já jsem to schválně zkusil ověřit, jezdil jsem tzv. na spotřebu a ujel jsem na těch asi 13 litrů N95 přesně 751 km, kdy jsem to už nevydržel s nervama a preventivně jsem dolil z kanystru, protože jsem nechtěl riskovat, že bych úplně vyprázdnil nádrž a chcíplo by mi to na nějakém nevhodmém místě, třeba ve stoupání v hustém provozu nebo při předjíždění apod.

P.S.
Co mi trochu u té CBF 125 chybí, je otáčkoměr, protože motor je velmi tichý, má decentní zvuk, a při rychlosti nad cca 60-70 km/hod už u mé helmy spíš převažuje aerodynamický hluk nad hlukem motoru - to za bezvětří; za větru už při nižších rychlostech. Časem se ale s tímto nedostakem smiřuji a beru proto v potaz tachometr a zařazený rychlostní stupeň.

Dále bych uvítal palubní hodiny, protože dívat se opakovaně na náramkové hodinky schované na ruce pod bundou a překryté ještě rukavicemi, to je za jízdy prakticky nemožné. Proto uvažuju tom, že toto by se snad dalo vyřešit dokoupením jakýchkoliv hodin(ek) a jejich instalací na palubovku.

Jinak nemám dalších "stížností", naopak je fajn, že pod sedadlem spolujezdce je místo pro moto lékárničku. Rovněž akumulátor se nachází až vzadu daleko od motoru zcela mimo dosah zvýšené teploty, takže akumulátor netrpí a je předpoklad jeho slušné dlouhé životnosti.

Standardně dodávané pneumatiky sice samozřejmě nejsou žádne okruhové gumy s extrémně vysokou přilnavostí, ale pro (mou) klidnou (bezpečnou) jízdu (mi) i s tou svou tvrdší směsí naprosto vyhovují. A co jsem tak sledoval sjíždění vzorku, tak po několika tisících km se to prakticky nehnulo. Jestli tam hlouběji není nějaká progrese ve směsi, tak bych extrapolací odhadnul (při mém způsobu využívání té dvácy) životnost dodávaných pneu klidně na 30 tisíc km, nebo možná i víc.

A motor této Hondy CBF 125 má např. oproti srovnatelné Yamaze YBR 125 posazen krouťák o dost níž a má slušný zátah už docela odspodu. Motor této CBF 125 je na 4T 125 ccm dost pružný a není třeba ho tolik točit - další plus pro životnost motoru a spotřebu.

S klidným svědomím bych tu Hondičku doporučil každému, kdo nepotřebuje jezdit po dálnici a předvádět se před ostatníma, ale preferuje spíš nízké pořizovací a provozní náklady a pověstnou spolehlivost značky.
Případně jako druhou motorku vedle něčeho silnějšího - to bych viděl asi jako ideální.

Možná to vypadá jako reklama, ale mluvím výhradně z vlastní velmi dobré zkušensti a říkám to všechno s plným vědomím. A pro jistotu ještě dodávám, že doporučení (této) dvácy nejsou z mé strany nějaké kyselé hrozny - myšleno jako že bych snad na nic lepšího nebo většího nedosáhnul. Není mi už 16, v ŘP mám mj. i neomezené Áčko a kromě této dvácy proháním ještě cestovní enduro s obsahem 1100 ccm a čtvrttunového cruisera.
___

P.P.S.
Kdyby ses chtěl na něco dalšího ohledně té CBF 125 zeptat, tak pokud budu vědět, rád odpovím.

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 10:51 | Nahoru | #23
Vyšší spolehlivost než Yuki- ANO
Vyšší spolehlivost než KYMCO- NE

1 reakcí na tento příspěvek Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 12:05 | Nahoru | #24
VTR 250 Luxusní stroj ve své třídě za dobrý chcechtáky

(reakce na) Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 12:34 | Nahoru | #25

ulixes>VTR 250 Luxusní stroj ve své třídě za dobrý chcechtáky



To je myslím pravda a taky jsem ji původně dost zvažoval - kromě toho, že vypadá krásně, má oproti 4T dvácám větší rezervu výkonu a taky její optimální cestovní rychlost je o cca 10 až 15 km/hod vyšší. Že je to vodník, to je výhoda i nevýhoda zároveň, ale Honda obecně je opravdu velmi spolehlivá (těsnost, termostat, pumpa) a proto kromě občasné kontroly a výměny chladicí náplně bych to nebral jako žádnou další komplikaci.

Jenže je cca 2x dražší než ta CBF 125 a hlavně je na univerzálně pojatou dvěstěpadesátku bohužel celkově taková nějaká MALÁ, jako šaty zdrclé praním, vhodná spíš jen pro holky nebo lidi menšího vzrůstu. Připadal jsem si na ní strašně velký, a co se na drobnější a subtilnější dváce bere jako nutné zlo (ta obligátní vosa na bonbonu), tak u 2x dražšího a silnějšího dvouválcového stroje z o třídu vyšší kategorie mi přišlo jako asi největší nebo nezásadnější argument proti její koupi. Ona totiž ta VTR 250 je (byla) už dost dlouho v prodeji v Japonsku a zřejmě ji původně výrobce ani nezamýšlel exportovat mimo Japonsko - a lidé jsou tam drobnějšího vzrůstu např. oproti průměrnému Evropanovi.

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 13:17 | Nahoru | #26
K tomuhle tématu mám docela dost co říci.

Kentoya (Yuki, ...) není u některých modelů zas tak špatná.

Kentoya Lens 125 - měli jsme ji 5 let !
Překvapivě výkonná a žádný velký problém s ní nebyl. Přesto bych na ní nejel do dalekého zahraničí, protože by mi chyběl pocit sucha a bezpečí. Vhodná pro kutila - to jednoznačně, neb prakticky vše by se na ní dalo opravit doma svépomocí.

Honda VTR 250 - motorka mojí skoro-snachy.
Krásná, hodně malá (ne však nemožně), má však nemožně úzká a divně zahnutá řídítka. Po výměně řídítek by byla použitelná i pro středně velkého chlapa, nemá však žádné možnosti přidělání kufrů, lze dát jen něco uchyceného "gumycukem".
Nepochybná kvalita značky.
Výkon zejména ve vysokých otáčkách - pro Tebe možná až zbytečný (když koukáš po 125).

Suzuki Marauder 250 - motorka mojí ženy.
Větší než VTR, velmi nízko sedlo, posez "kopytama dopředu".
Strašně jednoduchá motorka s jednoduchým spolehlivým motorem.
Já bych ji nemohl mít kvůli posedu (veškerá váha na zadku), ale to je individuální záležitost. Lze naložit spoustu věcí do kožených brašen (dokoupitelné příslušenství).
Výkon akorát pro někoho, kdo říká, že 125 ccm stačí.

Yamaha YBR 250 - motorka kolegy v kanceláři.
Cestuje na ní ve dvou po Alpách!!!!
Měl jsem ji jeden den půjčenou. Málá, a však mnohem větší než VTR 250. Velikost tedy jako Marauder, ale má mnohem výše sedlo - posez "naked", jen bych také vyměnil řídítka (ne ale nutně - u VTR 250 bych to musel udělat).
Neuvěřitelně dlouhý servisní interval (10 tisíc km, ostatní zde zmiňované většinou jen 6 tisíc km), velmi nízká spotřeba, možnost topcase.
Výkon jako Suzuki, ale je to stříkačka (bezproblémové startování, hladší průběh výkonu, skoro nic si sám neopravíš).

Jiné dvácy
- synova maličká zkušenost s YBR 125 - maličká, bez vibrací,
- Yuki Sport 125 - šílený zážitek

Tak šťastnou ruku při výběru!
Já uvažuji také o nějakém "prdítku", neb se střídáme se synem o Kawu ER-6 a ta je sice skvělá na dovolenou, ale pro kratičké cesty typu "na ryby" se moc nehodí.
U mně by vyhrála YBR 250, ale nechci do ní dávat moc peněz (nová je za cca 90 tisíc a já chci dát jen zhruba 30 tisíc). Koukám tedy po starších dvácách lehce endurovatého charakteru.

Jsou japonské značky spolehlivější než Kymco,Yuki...?

22.7.2010 v 13:38 | Nahoru | #27
Neposlouchej ty názory, že Čína je sračka atp. Sám mám Yukinu a nebyl s ní sebemenší problém
. Kvalita motorek z Číny se mnohonásobně zvýšila a už dávno to nejsou motorky , které se ti rrozsypou pod zadkem. Je to samozřejmě o něco jednodušší motorka, také má možná o něco horší zpracování, ale jinak jsou naprosto srovnatelné. Ale za dvojnásobnou cenu některých japonských motorek, určiitě nedostaneš dvojnásobně vyšší kvalitu a pocit z jízdy.

A navíc u Yuki teď mají slevy :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist