Sečtěte tedy počet km strávených za volantem s počtem km strávených v sedle motorky
Pravdu prosím!!!!!
Naposledy editováno 20.07.2010 09:07:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
PetrsVETR>jj, hlavně na D1
nejdelsi parkoviste v Evrope
ale dalnicim se na masine vyhejbam, jak cert krizi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
fockewulf>To si jako každý vede nějaký log, že ví, kolik ujel v autě jo? Na motorce si ujeté km píšu poslední dva roky, takže to vím přesně - 22 127.
Nicméně jen tak btw-co má společné to, jaký řidič člověk je s tím, kolik najel km? Třeba jen malý příklad-člověk, který jezdí do práce autem, najede sice desítky tisíc km, ale jezdí po paměti, pak stačí aby mu i na jeho stálou trasu osadili přechodně jinak značky a je z toho vykolejený až na půdu, o jízdě někde jinde/někam jinam nemluvě...
asi tak - občas ani nevim jak sem vlastně jel, protože člověk jede zpaměti :)
auto mě vůbec nezajímá ale s motorkama se vlezu do těch 150 počítám a kilometry v autě mi jsou k prdu pro ježdění na motorce - tam to všechno funguje úplně jinak - počítám že i po milionu kilometrech by mě dokázala překvapit krizovka, kterou neznám a na kterou nejsem připravenej reagovat, předvídat - takže dobrýho řidiče bych bral spíš podle počtu prožitejch krizovek, než podle najetejch km :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
Němec>asi tak - občas ani nevim jak sem vlastně jel, protože člověk jede zpaměti :)
auto mě vůbec nezajímá ale s motorkama se vlezu do těch 150 počítám a kilometry v autě mi jsou k prdu pro ježdění na motorce - tam to všechno funguje úplně jinak - počítám že i po milionu kilometrech by mě dokázala překvapit krizovka, kterou neznám a na kterou nejsem připravenej reagovat, předvídat - takže dobrýho řidiče bych bral spíš podle počtu prožitejch krizovek, než podle najetejch km :)
já myslím, že víc krizovek zažiješ po ujetí 10 000km, než po 50km i když to není pravidlo, ale z dlouhodobého hlediska se to určitě pravidlem stává....
vždycky tě něco překvapí, nikdy nemáš patent na jízdu, normální člověk o sobě stále pochybuje....
jinak provoz je kolem tebe vždycky stejnej, bez ohledu jestli jedeš v autě nebo na moto...jiná otázka je reakce a způsob řešení situací, to je samozřejmě jiné i rizika jsou zde jiná....nicméně, když potkáš blba na silnici, tak je to vždycky stejnej blb, ať už jedeš na moto nebo v autě...
Naposledy editováno 18.07.2010 14:35:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
ale i tak občas nastanou situace, který sem nikdy nezažil tak je nemůžu předvídat.
a za sebe si troufám tvrdit že když jedu na solo motorce, tak mi lidi dokážou dělat mnohem větší prasárny, než když jedu v autě
edit - aha ty to píšeš naopak - já měl víc krizovek zezačátku, kdy si člověk myslel jak to neumí. po pár krizovkách už víš jaký je to ve městě do auta, jaký je to ustlat si, tak už si člověk dává majzla a nejezdí tak na hraně..většinou :)
Naposledy editováno 18.07.2010 14:46:15
Němec>PetrsVETR> tak jasně - zezačátku člověk neuměl předvídat za ostatní tak to furt troubil, byl nasranej jak ho někdo ohrozil omezil - po těch 12 letech na silnici už sem v klidu - překvapí mě málokdy něco, ohrozí tak jednou dvakrát za rok - klakson používám spíš jen jako zvukovou kulisu že ten člověk dělá něco blbě, ne že by mě to nějak zásadně rozhodilo.
ale i tak občas nastanou situace, který sem nikdy nezažil tak je nemůžu předvídat.
a za sebe si troufám tvrdit že když jedu na solo motorce, tak mi lidi dokážou dělat mnohem větší prasárny, než když jedu v autě
edit - aha ty to píšeš naopak - já měl víc krizovek zezačátku, kdy si člověk myslel jak to neumí. po pár krizovkách už víš jaký je to ve městě do auta, jaký je to ustlat si, tak už si člověk dává majzla a nejezdí tak na hraně..většinou :)
na své řidičské začátky můžu říct jen to, že jsem měl pocit, že lítal jako magor a jezdit brzda/plyn je to správné úmění , po nějakém měsíci jsem pochopil, jak se dá rychle jet, když jedeš plynule...
krizovky máš pořád, jen už je jinak řešíš a mnohdy správným předvídáním ke krizovce ani nedojde...ale to jen díky praxi a kilometrům stráveným na silnicích...
1 reakcí na tento příspěvek Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
bobrvan>Ahoj Petře! Kvůli té otázce mi došlo,že už asi nemládnu. Ale k odpovědi - plechovkama cca 270.000km a moto kolem 25.000km.
Aho, jsme pořád mladí, jen sbíráme víc zkušeností
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
PetrsVETR>Aho, jsme pořád mladí, jen sbíráme víc zkušeností
aha tak tak se tomu říká1 reakcí na tento příspěvek Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
GIII cca 25tis km
OII k dnešnímu dni 200tis km a každej měsíc přidávám 5-7tis km
moto
skůtr cca 8tis km
Z750 1tis km
v autě už mám docela dost, na zedovi když je hustej provoz tak radši jedu s davem v koloně. ale např dneska jsem na zatáčkovitý prázdný silnici pouštěl vola v A6, kterej i přesto, že jsem si myslel že jedu rychle tak měl neustále potřebu mi dejchat na záda, až když jsem zpomalil asi na 40km/h pochopil, že s nim fakt závodit nechci...
Luke288>auta
GIII cca 25tis km
OII k dnešnímu dni 200tis km a každej měsíc přidávám 5-7tis km
moto
skůtr cca 8tis km
Z750 1tis km
v autě už mám docela dost, na zedovi když je hustej provoz tak radši jedu s davem v koloně. ale např dneska jsem na zatáčkovitý prázdný silnici pouštěl vola v A6, kterej i přesto, že jsem si myslel že jedu rychle tak měl neustále potřebu mi dejchat na záda, až když jsem zpomalil asi na 40km/h pochopil, že s nim fakt závodit nechci...
1 reakcí na tento příspěvek Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
43 let řidičák na auta a s počátky od pařezu 45 let
Na čtyřech kolech přes 1,5 milionu km a na motkách? Něco přes 300 tis.
První rok na pařezu (1965 - včetně zimy) zhruba 60 tis. km - kdo mě nezná - neuvěří
skyair>To bláto, po kterým jsem v mládí jezdil je dneska hnědý uhlí
43 let řidičák na auta a s počátky od pařezu 45 let
Na čtyřech kolech přes 1,5 milionu km a na motkách? Něco přes 300 tis.
První rok na pařezu (1965 - včetně zimy) zhruba 60 tis. km - kdo mě nezná - neuvěří
Pavle, znám Tě a věřím Ti všechno (tedy skoro všechno ), ale 60tis za rok na Pincku Ti neuvěřím nikdy
1 reakcí na tento příspěvek Nehody??? Řidičů schází praxe...viz. anketa
autem tipuju 200tis (hrubej odhad)
na motorkach kolem 100tis (jeste hrubejsi odhad :) )
jako malej sem lital na fichtlech a CZtach furt, ale oni ty km po polich a lesich na tehle strojich moc nepribejvaj :)