Asi nejednodušší to budeš mít dát do Hondy. Mají tam všechny podložky skladem, takže ti to udělají do druhýho dne. Takže se zárukou, s jistotou a platil jsem něco kolem 2kKč, takže žádná drasťárna.
Ale záleží, jestli popřípadě kolik podložek bude potřeba, od toho se odvíjí cena.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
Jen si okurvíš frézku a pokud to znova "zacementuješ",
tak to stejně vydrží cca. 20 tis. km a potom se to
obrousí a budeš odjebávat vačku.
Navíc jsem měl podložky cejchované dle rozměru
a znova už je určitě neocejchuješ.
Osobně vyzkoušeno na Yamaha XJ650 a radím si je na takovýhle
stroj rozhodně dokoupit !
Stejně dokoupíš maximálně tak 3, nebo 4 a zbytek proházíš
mezi sebou. 800 už tě nezabije a za tu práci s broušením
a zpětný cementováním to teda nestojí.
Aleš.
KallaDiesel>Díky chlapi za názory a rady. Neznáte náhodou někoho v okolí Frýdku Místku, nebo Ostravy, Karviná atd. kdo by to uměl udělat ? Honda ve FM je plná a čekací doba je 1 měsíc. Dík. Kalla
No já si myslím, že za ten měsíc se to určitě nepos..e. Máš fuk, jestli tam budeš mít přesně 24000 nebo 27000.
Aaronek>Podložky nezbrušovat , jsou cementované.
Jen si okurvíš frézku a pokud to znova "zacementuješ",
tak to stejně vydrží cca. 20 tis. km a potom se to
obrousí a budeš odjebávat vačku.
Navíc jsem měl podložky cejchované dle rozměru
a znova už je určitě neocejchuješ.
Osobně vyzkoušeno na Yamaha XJ650 a radím si je na takovýhle
stroj rozhodně dokoupit !
Stejně dokoupíš maximálně tak 3, nebo 4 a zbytek proházíš
mezi sebou. 800 už tě nezabije a za tu práci s broušením
a zpětný cementováním to teda nestojí.
Aleš.
Slabe podlozky jsou prokalene skrz, silnejsi jsou cementovane do hloubky v radu nekolika desetin mm, takze zadne opetovne cementovani vubec neni treba resit Navic motoru kde vacka jezdi primo po podlozce uz dnes moc nebude. Kazdopadne to nema smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
Já právě probrušoval už přes cement. vrstvu, takže jsem musel opět cementovat.
Máš pravdu, že dneska je mezi vačkou a podložkou vložena mistička, aby
vačka neběhala přímo na podložce.
Moje XJ650 z roku 1981 měla tenkrát ale vačku přímo na podložce.
Obhledně "bastlu" broušení "domo-robo" jsem teda za takže
Ahoj Aleš.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
a hrníčky kde musíš zaaretovat systém vtec. Potom všechno složíš, měrkama skontroluješ vůle, zase všechno rozděláš-vymontuješ přípravky, které aretovaly VTEC, když je potřeba vyměníš podložky, namontuješ vačk. hídele a nastavýš rozvody. Z popisu je jasné, že mezi kontrolou a seřízením, co se týče pracnosti, není rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
Neriesim, vymenim. Pytam sa, ze preco, nejazdim ako blbec. Hold tazko povedat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR800 Vtec - ventily štelovat či ne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |