věděl by někdo kde hledat závadu? oleje a chladící kapaliny v motoru má dostatek..napadá mě čidlo chladící kapaliny nebo že by odešla vodní pumpa,jinak fakt nevim?motorka má najeto něco pře 30 tisíc, dík za odpovědi
Tzn. - zaměřit se na kabeláž od budíků směrem k čidlu tlaku a čidlo tlaku samotné. Pokud budete měřit tlak v mazací soustavě, tak ten má být 275-335 kPa při 4000 ot./min a teplotě oleje 90 st.C.
Jo, ještě mě napadlo, zkuste změřit odpor mezi kontaktem kontrolní žárovky a libovolným místem na kostře. Pokud bude menší než nekonečně veliký anebo bude dokonce nulový, pak je to jasný a je někde nežádoucí kontakt s kostrou. Buď izolace nebo v čidle.
Lovu zdar.
1 reakcí na tento příspěvek kawa er5 svítí mazání a teplota
Pod nádrží je žlutá drát s červenými pruhy na tělese termostatu.
To je kontakt čidla přehřátí, který když by vypadnul a nějak šikovně brknul o kostru - může způsobovat potíže. (na něj bych to ale netipnul, protože při běžícím motoru a jeho ukostření zapíná pouze kontrolku přehřátí a ne obojí, vyzkoušejte si to).
Taky by mohl kouknout na vypadlý drát z olejového čidla (na levé straně motoru, pod trubkou rámu). Kdyby vypadnul, pravděpodobně by se houpal někde pod motorkou a asi by nekostřil...
Asi to z nějakého důvodu nemaže, vyšroubuj olejový filtr úplně, zatoč s motorem (jestli začne vytékat olej). Jestli ne - nemaže.
Důvodů, proč nemaže, může být více.
KAŽDOPÁDNĚ KÁMOŠOVI VYŘIĎ ODE MNE VELKOU POKLONU. A TO ZA TO, ŽE S MOTOREM UŽ NETOČIL, NESNAŽIL SE ZA KAŽDOU CENU NĚKAM DOJET A ZAVOLAL SI ODTAH VOZÍKEM DOMŮ.
TO SE V DNEŠNÍ DOBĚ JEN TAK NEVIDÍ...
Dej vědět jak jsi dopadnul.
Naposledy editováno 14.07.2010 12:41:20
1 reakcí na tento příspěvek kawa er5 svítí mazání a teplota
Já bych nejdřív odpojil kabel olejového čidla a napojil bych na něj OhmMetr (jeden konec na čidlo, druhý na kostru). Mělo by to ukazovat nějakou hodnotu, ne nekonečno
Potom bych stisknul tlačítko startéru a zatočil motorem (i při startování by měla kontrolka mazání zhasnout) a koukal se na měřák. Pokud hodí nekonečno - čidlo je OK, maže to a chyba je v kabeláži.
Pokud by byla pořád nějaká hodnota (ne nekonečno) - sundal bych olejový filtr a zkusil bych zatočit motorem. Pokud bude vytékat ze závitové trubky olej - mělo by to mazat a chyba je v čidle.
Jestli bude špatné čidlo - můžeš ho zkusit vyčroubovat a vyčistit, ikdyž tomu bych asi moc nedával, nebo bude třeba sehnat jiné (ozvi se mi na mejla eab@seznam.cz, mám jich asi 5)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |