Téma: Na silnou motorku až od 24let.....

6.8.2007 v 18:43
Viděli jste to teď na Nově ve zprávách v 17 hod? Od začátku roku 55 mrtvých,budou speciální akce na motorkáře a připravuje se zákon,že se na silné motorky bude moct až od 24let...

Co vy na to?

Já s tím celkem souhlasím i když je otázkou, jestli to pomůže.Pokud tu policie nebude fungovat jako (např.) v Rakousku,tak je to stejně asi na prd...

7.8.2007 v 15:56 | Nahoru | #121
mám za to, že třeba v německu (možná i jinch EU státech) jsou motorky nad 25kw až od 25 let a nemyslím že by proti tomu adolescenti brojili a obechcávali to způsobem jako u nás :puke:
Vůbec české zákonodárství po revoluci mě připadá jak objevování ameriky :/ kdyby to rovnou obšlehli od německa, rakouska atp. a jen mírně upravili pro místní podmínky, udělali líp.

Když mě bylo 17 a měl jsem papíry na moto, myslel jsem si že už mám rozum, v 21 letech jsem si myslel taky že už mám rozum, dokonce jsem zmoudřel :P
...... ve 33 připouštím, že mám rozumu stále ještě málo :lol: když jsem udělal takovou hovadinu a koupil si motorku s výkonem téměř 80PS

7.8.2007 v 16:04 | Nahoru | #122
Bandiťák>Já nechci být hnidopich, ale jestli jezdíš do 120 km/h, k čemu ti je XX? Na to bohatě stačí B6 a i to je možná moc...

7.8.2007 v 16:12 | Nahoru | #123
Ještě bych přopojil ohledně autoškol a některých návhrů na důslednější výcvik. Já například dělal autoškolu s magorem intruktorem, co mi zakazoval prakticky brzdit přední (protože to se nedělá) a do zatáček se pokud možno nenaklánět. na závěr jsem ve městě musel jezdit cca 35kmh a mimo tak 70kmh. Stálo mě to dost hádek s ním, jestli mě připravuje na ježdění v provozu, nebo na zkušebním polygonu pro školy. Nmít v té době hodně naježděno a učit se jezdit jen podle něj, tak v provozu podle mě do týdne zakukám :marod:

7.8.2007 v 16:13 | Nahoru | #124
Bludevil>máš pravdu, XX a všechny motorky mně byly teoreticky k hownu :) , páč fakt víc moc nejezdím-dojde mně, že i při tech "blbých" 120ti km/h si na okresce jeden z rychlejších a plynule se dá předjíždět-no a na dálnici na to fuckuju, jedu si 130km/h a je to-taky dojedu! Ono stejně jsou na dálnici rychlejší auta a nahánět se s něma nemá cenu-takové Audi A8 4.0 TDi, co jsem teďka potkal, na to šlápne a nazdar bazar-je jasné, že bude rychlejší, protože tu vysokou rychlost udrží delší dobu-není to tak namáhavé jak na motorce...A s tím Banditem máš možná pravdu, ale spíš než rychlost hledám u motorky pružnost-víš jak, takové to rychlé předjetí, když potřebuješ-a taky nemám moc rád, když má motorka velké otáčky-takže na XX jedu 120km/h na slabých 4tis. ot. a motor se jenom vrní :thmubup: . Jako příští motorku bych viděl spíš Varadero, páč pro mě je to velké stádo koní fakt zbytečné...ono i Varadero umí jet a díky vyrovnané jezdecké pozici to musí být good i na delší cesty! Tož tak... ;)

7.8.2007 v 16:16 | Nahoru | #125
Bandiťák>Uff, ulevilo se mi, že jsi se mi nesnažil zdůvodnit něco na způsob že B6 má na předjiždění okolo 120kmh malý výkon *yes* Jen se mi zdá zbytečné jezdit na hypercesťáku navrženém pro fakt velké cestovní cestovní takovou kochačku. Ani to nemůže být pohodlné...

7.8.2007 v 16:21 | Nahoru | #126
Bludevil>Bandit určo nemá malý výkon!, jen má prostě vyšší otáčky...no, máš sice pravdu, že je XX navrhnuté asi na jiné rychlosti-ale na motorce přes týden nejezdím a o víkendu si udělám nějaký delší výlet(jezdím tak 400km za den a musím říct, že to zas tak nepohodlné není-je to velká motorka, velké sedlo, takže se tak různě posunuju :) Jo a těch 400km není v kuse!-najedu cca 150km a pak půl dne odpočinek, 50km najezdím s kámoškou a večer 150km zpátky. Ale stejně mě láká to Varadero :P , tak musím šetřit :)

7.8.2007 v 16:46 | Nahoru | #127
Anorex>>
tak když je to takhle tak souhlasím to jo *yes*

7.8.2007 v 17:00 | Nahoru | #128
Dal bych to až od 25 a ještě pouze ženatým a co už mají děti ty už ví jak jezdit,aby po nich nezůstala vdova a sirotci. :P

7.8.2007 v 17:02 | Nahoru | #129
Jsem pro... *yes*

2 reakcí na tento příspěvek Na silnou motorku až od 24let.....

7.8.2007 v 21:26 | Nahoru | #130
Já tu budu asi jeden z mála, kterýmu ještě nebylo 24, a přesto s tím souhlasí. Mě to totiž vůbec neomezí.

Je mi 19 a nějakej ten rok na motorce (jestli se tomu tak dá řikat) už jezdim. Když nepočítám takový babety a prskolety, tak první stroj první stroj trochu podobnej motorce byl simpson. Na tom jsem se v patnácti učil takový základy jak se řadí a tak. Pak sme s tátou vytáhli od dědy ze stodoly starou jawku panelku, dali jí kompletně do pořádku a v od šestnácti to byl další stroj, nak terym sem se učil jezdit. Jezdim na ní do teď. Po letošních prázdninách si plnáju koupit jawku 350/640, která by měla znamenat postup v mý kariéře motorkáře a hlavně poslední stupeň, než přejdu na nějaký pěti nebo šesti kilo. A to dřív než ve 24 letech určitě nebude, protože během studia na nákladnější motorku asi určitě nebude.

Z motorky sem už spadnul, vim jak to bolí, jizvy taky mám, a proto podle toho taky jezdim. Myslim si že až za těch pár let sednu na velkou motorku, tak budu jeden z těch rozumnějších jezdců, kteřá mají větší šance na přežití. Hodně kluků co znám jeli tak na fichlovi, ale už si plánujou jak si koupí litra hned jak budou mít prachy a že jim známej řikal že čtyřtakty sou uplně jednoduchý na zvládnutí a takový kecy. Podle mě to sou přesně ty, který vidíme obtočený kolem stromů a svodidel (samozřejmě netvrdim že se to nemůže stát každýmu, ale takový ty nevyježděný machýrci, co si koupí hnedka supersport pro image, jsou na to vyloženě adepti).

Těmahle dlouhejma a nudnejma kecama sem chtěl prostě říct, že mě nevadí že se to třeba posune až na 24 let, i když mi to třeba oddálí můj životní sen. Motorkář se stejně musí vyjezdit a učit se jezdit na R1 určitě neni to pravý. Je jasný že vy kluci mladý jako já si řikáte jak to máte v hlavě v pořádku, že ste výborní jezdci a tak. Ale myslim že starší chlapi tady vám potvrdí, že oni si to taky mysleli, ale když se teďka ohlédnou, tak by si třeba nafackovali za svojí jízdu mladejch nerozvážnejch kluků.

7.8.2007 v 21:31 | Nahoru | #131
NIGHT RIDAH>trefils to přesně. *yes*

7.8.2007 v 21:32 | Nahoru | #132
kov>policie v rakousku sice moc vidět není, ale všude tam mají bestak kamery... jo a k čemu jsou zákony když ty benga na té cestě stejně nestojí... to je škoda mluvit..

8.8.2007 v 00:08 | Nahoru | #133
Viktor ZZR600>
Dobre. Ridicaky neomezene od narozeni. Na zaklade psychotestu. Akorat je hodne z vas bude muset vratit v kazdem veku. A zase se to nekterym nebude libit a zase nekteri budou jezdit bez papiru a ujizdet.

8.8.2007 v 00:09 | Nahoru | #134
kocour>
Tak a ted by mela nasledovat ta prihoda o tom kterak si Kocour koupil Intruder 1400.

8.8.2007 v 01:05 | Nahoru | #135
PetrRSV>no tak tam se počítalo s tím že pokud by byl řidičák na velkou motorku od 24 let tak se samozřejmě posune hranice výkonová pro 21let z 25kW na 34kW(tuším,) nebo malinko víc,tak měli by tam dát tak 40kW tím pádem by se tam vešla většina 500

8.8.2007 v 01:26 | Nahoru | #136
NIGHT RIDAH>S drobnou výhradou:
i ta Babeta nebo jakejkoliv prskolet je dobrou průpravou pro motorku. Prvda my jsme na tom nejezdili, protože Stadiony byly už moc starý a Babety zase drahý. Nicméně většinou jsme začínali na kolech, cylostezky neexistovaly, takže jsme na těch kolech jezdili v normálním provozu. Bez potřeby myslet na řazení, na spojku a pod. jsme se učili postupně co jaká značka znamená, ukazovat že zatáčíme, dávat přednost, nebo mít přednost. Co by starší jsme se na kolech s přehazovačkou učili, že za jízdy je potřeba dělat i jiný věci, než se jenom křečovitě držet řidítek.
V patnácti, když jsme přesedlávali všichni na fichtly, tak už jsme nebyli v provozu naprosto úplní začátečníci, měli jsme za sebou pády a věděli jsme jak odřeniny bolí a k třistapadinám jsme přistupovali už s respektem. A to přesto, že jejich výkonům se dneska většina mladejch směje a každej z nás kdo řekne: "nauč se nejdří na tomhle a pak začni přemejšlet o něčem silnějším", tak je nepřejícnej vůl. Faktem ale zůstává, že naprosto drtivá většina našich vrstevníků je naživu a nezmrzačená, což se o dnešní začínající generaci rozhodně říct nedá.

Tedy: plný souhlas, nicméně ty prskolety a babety jako průpravu nezatracuj, svoji vděčnou úlohu určitě mají.

8.8.2007 v 01:33 | Nahoru | #137
PetrRSV>no hele zvedat se to bude určitě ale mám právě pocit že jen na 34kW což mi přijde torkšu neštastná volba ale tak krom ER5 se tam snad vejde GS a CB

8.8.2007 v 07:28 | Nahoru | #138
jetam>>
a guzzi breva, a aprilia pegaso a tak a tak... Jsem proti hranici24. Uz ted stat haze dost klacku pod nohy. Viz rozsireni a25kw na ao. Kdyz uz tak prisny autoskoly a testy. Mam a25kw.

1 reakcí na tento příspěvek Na silnou motorku až od 24let.....

8.8.2007 v 07:35 | Nahoru | #139
24 21 nebo 30 když má v hlavě nastláno tak je to jedno a věk s tím nic neudělá. Toť můj názor

8.8.2007 v 07:43 | Nahoru | #140
Ricard>
přesně, já byl bílej jak stěna když jsem jel po prvé na 350ce , a pak když na té cestě před barákem plné šutrů a štěrku při přeřazení z 1 na dva to hrabalo místo toho aby to jelo.
pak jsem sebou párkrát seknul a pochopil "jak že to v té fyzice mysleli"
jsem rád že jsem začínal jak jsem začínal , "malá motorka , malej pád, velká motorka , velkej pád"

8.8.2007 v 07:46 | Nahoru | #141
medved_puzzle_bedrich>
kdybys měl 11ku pozdějis více zkušenostmi , nemusel být "puzzle bedrich" :)

8.8.2007 v 07:56 | Nahoru | #142

David 900SS píše: medved_puzzle_bedrich>
kdybys měl 11ku pozdějis více zkušenostmi , nemusel být "puzzle bedrich" :)

mas pravdu. Zase ale uz vim jak to boli a jak vypada ctvrt roku v hajzlu. To ale spousta me podobnych ani nezajize pac se jim ctvrt roku meni na vecnost.

8.8.2007 v 08:01 | Nahoru | #143
medved_puzzle_bedrich>
a to můžeš bejt rád žes něměl GSXR R1 a podobně, ono je fakt napytel když motorka "líp zrychluje , než brzdí"

mě na zjištění bolesti stačila MZ250 a J350 , ty odřeniny setsakra bolely

tak dej V11ku do kupy a trošku pomaleji při nájezdu do zatačky :)

8.8.2007 v 08:07 | Nahoru | #144

mě na zjištění bolesti stačila MZ250 a J350 , ty odřeniny setsakra bolely

tak dej V11ku do kupy a trošku pomaleji při nájezdu do zatačky :)

jak muzes do jedny vety nacpat r1 gsxr a skvost v11 le mans? Dvakrat otcenas! Hned! :cool:

8.8.2007 v 08:30 | Nahoru | #145
medved_puzzle_bedrich>
to není ani v jednom odstavci , já je odděluju vynecháním řádku , otčenáš jsem už přeříkal a 3x , pro jistotu ale ten pivní: "sude náš jenž jsi naražený, roztoč se a pivo tvé buď vůle tvá ..........." :D

8.8.2007 v 08:38 | Nahoru | #146

David 900SS píše: medved_puzzle_bedrich>

1,2,3,4,5, pivu regent patri svet!

1 reakcí na tento příspěvek Na silnou motorku až od 24let.....

8.8.2007 v 09:29 | Nahoru | #147
ja sem nekde slysel ze by bylo zajimavy ze si nejdriv musite udelat omezeny acko a tri roky co ho mate si teprv muzete udelat neomezny... to by podle me bylo jeste lepsi

8.8.2007 v 12:17 | Nahoru | #148
stepos>Tím se ohání kdekdo. Jaké máš tedy vysvětlení k tomu, že jednou z nejvíce bourajících skupin jsou právě řidiči ve věku 20-25 let?

8.8.2007 v 12:22 | Nahoru | #149
mtn>Na první pohled ideální řešení.Jenomže: když si někdo udělá v patnácti řidičák, podloží si s nim v obejváku solek a neujede na silnici ani metr, tak si pak v osmnácti příjde pro velký papíry. Ovšem bez jakékoliv praxe a těžko mu budeš prokazovat, že za sebou nic nemá. Jinýmu pak ve třiceti řekneš, že mu velký papry nemůžeš dát, protože jezdí jen dva roky, přitom třeba dotyčný jezdí denně.
Prostě ta povinná praxe je neprůkazná, nic se tím neřeší.

8.8.2007 v 12:44 | Nahoru | #150
Ricard> jinak bylo by to jak ted tedy od 18 maly acko... cili nejdriv by si mohl acko mit v 21 ten kdo chce jezdit na motorce tak logicky bude jezdit... tezko si nekdo bude delat na silnejsi motorku kdyz nechce jezdit... mopedy a tyhle jebky sem neplet