Téma: Kočky v akci

29.4.2009 v 22:34
*****************************************************************************************************************************
[Vítr ve vlasech... hory......serpentinky.... prostě vlákno pro kočky co jsou blázni do motorek....
Jaro je tadýýýýýý
Správný koník přes den lítá a večer nasává....

Tak tohle byl poutač na naší první akci.

Počasíčko

PIM = prudce inteligentní motorkářka

a jeden užitečný odkaz:vlaky[img][img]

Řízkov: www.rizekprespultalire.cz/fotogalerie.html

Naposledy editováno 29.03.2016 20:05:39

Blokovaní uživatelé: motobaba

9.7.2010 v 22:09 | Nahoru | #4081
Franciska> ty jsi (teda nejen ty) podobná krevní skupina, miluješ život a další radosti - ovšem mám dojem že to platí pro všechny motorkářky

Motobaba> prosím dej mi vědět do pondělka večer zda to mám poslat či nikoliv!

Krásný víkend všem přeju

11.7.2010 v 22:25 | Nahoru | #4082
Lady.Shadow> "Motobaba> prosím dej mi vědět do pondělka večer zda to mám poslat či nikoliv!"
Jitko, ještě jednou moc díky za nabídku jezdila jsem o víkendu v mé loňské textilní bundě a myslím, že to půjde ... tak nemusíš posílat
kde jsi jezdila ty?
dobrou

11.7.2010 v 22:31 | Nahoru | #4083

Tak ty jsi jezdila? To tě obdivuju, my tady dnes měli 34 ve stínu

dobrou noc všem

Naposledy editováno 11.07.2010 22:32:54

11.7.2010 v 23:03 | Nahoru | #4084

Lady.Shadow>motobaba> dobře, kdyby sis to rozmyslela, dej mi vědět, ju? Já nikde nebyla, v tom vedru se mi nechtělo, a i kdyby chtělo, ten pán co s ním bydlím doma teprve dnes překontroloval Bublinu a hlavně hladinku oleje v motoru, přece jenom při tom lehnutí něco vyteklo... jo je to dobrý, něco malinko vyteklo přes filtr (teda doufám že si to pamatuju správně). Jinak je motka úplně v pořádku

Tak ty jsi jezdila? To tě obdivuju, my tady dnes měli 34 ve stínu

dobrou noc všem

jsem ráda, že tvoje Bublinka je o.k. - moje Suzi je u mě vždycky na prvním místě
jezdila jsem, nejradši bych jen tak, ale na to se mám příliš ráda potkávala jsem odvážlivce v šortkách a triku, ale ...
vyjela jsem v poledne a vrátila jsem se kolem půl čtvrté, udušená ve vlastní šťávě ale bylo to
nechápu, jak jsem mohla existovat bez Suzi

Kočky v akci

12.7.2010 v 07:33 | Nahoru | #4085
Dobré ránko dámy Tak jsem zase po týdnu v pracovním procesu a v tom hicu se mě vůůůůůůbec nic nechce

12.7.2010 v 07:40 | Nahoru | #4086
Ahojky holky, přeji krásné ranko.
My byli v sobotu na kole-70 km, já teda chcípala,u bělče jsme objevili liduprázdný písák s křištálovou vodou a včera jsem byla s dcerou u vody..musím říct,že na tom kole jsem se opálila jak za týden u moře..

12.7.2010 v 08:55 | Nahoru | #4087
dobré ráno všem holčičkám
jsem na odpis v tomhle počasí by snad mělo být zakázané chodit do práce
alexxa> jako zdravotnice bys měla vědět, jak je to nezdravé, v takovém hicu!!! ten písák je lepší alternativa
Funny>tak nic nedělej když to šlo týden bez tebe, těch pár dní to taky už počká

Kočky v akci

12.7.2010 v 09:17 | Nahoru | #4088
Dobré dopolední všem prima kočkám

Lady Shadow - život a hlavně radosti, to já moc ráda starosti nerada, poslední léta převažovala druhá varianta ale makám na tom už mě žádná falešná trojnoha neukecá Prima, že máš moto v pořádku a sama jsi taky v pohodě.

Motobaba- máš pravdu, když to šlo předtím bez ní, tak proč ne teď, to se mi líbí, zkoušela jsem to také tak po dovče, ale snad se všichni domluvili a práce jak na kostele a hlava to nebrala

Alexxa - na kolo v tomhle počasí toť sebevražda, leda temným lesem a hospůdka na mýtince to jistí parťák naštěstí svého horáka půjčil synovi, tak jsem měla klid Dali jsme v sobotu procházku údolím řeky Doubravy a to bylo móóc prima, chládek...pohodička.

Včera jsem byla vyvětrat brambůrku v 8 ráno,návrat v 11. než začal pařák, no vracela jsem se už bylo 29 stupínků, všechny větráky otevřené i tak to byla fuška. Zbytek dne na terase v úkrytu a ledová sprcha to jistila

Naposledy editováno 12.07.2010 09:22:06

12.7.2010 v 10:46 | Nahoru | #4089
Holky já teda nevím,ale jak jsem vždycky knourala,že na kolo ne,tak musím říct,že me to nějak chytlo, hlavně vidím jak ty kila jdou dolů a zpevnuje se tělo ..a jeli jsme tak ze 3/4 lesem-cyklostezkama..takže jak foukal vítr tak to celkem šlo a v 14.15 už jsme seděli v hospůdce....

v práci mám zapnutou klímu,jinak bych tady chcípla a padla smradem páč ne všichni pacienti se ,když jdou k lékaři umyjí a použijí deodorant ,tak když sedí v klimatizované čekárně tak se tolik nepotí

3 reakcí na tento příspěvek Kočky v akci

12.7.2010 v 12:32 | Nahoru | #4090
Koukám že jste měly také veselo - Lady Shadow, Franciska..no a Alexxa asi emigruje k pohonu vlastním tělem..

Holky, nemáte někdo zprávy o Klekipetře?

změna Y

Naposledy editováno 12.07.2010 12:33:24

12.7.2010 v 15:44 | Nahoru | #4091
čimsa> ahoj a vítej z5 jak je v Praze při tomhle hnusu a kdy vyjedem?

12.7.2010 v 16:00 | Nahoru | #4092
VerunkaK> Ahojky , pracuju, teda snažím se, spíš tupě zírám a přemýšlím o tom, že chci ještě dovolenou . Máme teda klimu, ale pořád to někdo vypíná že mu je zima, že to není zdravý a tak.. grrrrrrrrrrrrr

Za chvilku jedu dom, beru si ještě práci , mám toho další tři dny moc. Ale když by ti to vyšlo a nebyla bouřenice (jak vyhrožujou), mohly bysme na to skočit! Povyprávím jak bylo

12.7.2010 v 16:05 | Nahoru | #4093

čimsa>Ahoj všem , hlásím šťastný návrat z dovolené a nešťastný návrat do reality všedních dnů !

Holky, nemáte někdo zprávy o Klekipetře?

změna Y

to určitě nehrozí ..ale na fyzičku je to dobrý , vždyt já jen dřepím v ordinaci,když teda nepočítám pohyb při úklidu 250m2 baráku a sekání 2500m2 zahrady..ale jak tady někdo řekl, prvních pár km je to fakt o tom,že prdel se veze a nohy jdou pešky..

Naposledy editováno 12.07.2010 16:06:33

12.7.2010 v 16:11 | Nahoru | #4094
alexxa> já když už na to kolo vlezu tak mi nevadí, ale nějak na něj zapomínám! Fyzičku buduju jinak, po tom týdnu kdy sem si teda dopřávala už musím zase vlítnout do fitka!

12.7.2010 v 16:13 | Nahoru | #4095
čimsa> no já do fitka chodím v zimě..ted v létě mne to nějak nebaví ,to si raději 5x přeplavu po chvilkách náš písák a dám to kolo a taky nechci čmuchat ty zpocený těla..

12.7.2010 v 16:16 | Nahoru | #4096
alexxa> No jo, písák nebo řeka je super! já tam chodím ráno a to tam naštěstí moc lidí nebývá.. jo, padám dom.. budu pokračovat večer
Tak zatím pa pa

Naposledy editováno 12.07.2010 16:16:40

12.7.2010 v 16:32 | Nahoru | #4097
Praha - Vystrkov hlásí teplotu na dvou teploměrech: digi 33,8 ve stínu, druhý u domu položený obyčejný na stěně zavěšený 35 ve stínu

čimsa> já bych šla sportovat hned, ale my máme posilku ve staré sokolovně a to je nevětraná místnost a teď je tam vedro a k udušení. Sice nic moc, ale sjem tam věčně sama a nikdo mě neruší a nepřekáží

Naposledy editováno 12.07.2010 16:35:01

12.7.2010 v 16:38 | Nahoru | #4098
motobaba> registruju, neposílám

teda holky, kdo jezdíte v tom horku, to jste u mě jedničky. Já mám hroznou chuť se projet, ale asi o tom začnu uvažovat tak po půl deváté večer, kdy nebude prát sluníčko. Hezký kolektivně upečený den všem

12.7.2010 v 16:56 | Nahoru | #4099
Já nejezdím,v té kůži bych umřela.Vytáhnu svoji druhou Husqvarnu a půjdu posekat zahradu

12.7.2010 v 18:18 | Nahoru | #4100
čimsa> Vítej z dovolené, doufám, že byla špičková zařazení do procesu je vždy dost těžká záležitost až se aklimatizuješ dej echo co kde pěkného

12.7.2010 v 18:22 | Nahoru | #4101

12.7.2010 v 18:22 | Nahoru | #4102
v4o> Přijeď, u nás je taky trávy dost

Naposledy editováno 12.07.2010 18:23:05

12.7.2010 v 18:29 | Nahoru | #4103
alexxa> Z tohohle důvodu nesnáším jízdu busem či vlakem vždycky to byl nášup raději přidat penízky a autíčkem a ještě to čuchat celý den to ti nezávidím.

12.7.2010 v 20:23 | Nahoru | #4104
čimsa> tak se nějak dohodnem a pojezdíme a popovídáme ale ted to tak 2 dny nevidím páč sme včera byli s dětma v aqvaparku v Hořovicích,přes všechnu snahu se chránit vypadám jak rudá záře nad Kladnem a to snad i ona je žebař proti mě takže skučím a trpím

12.7.2010 v 22:14 | Nahoru | #4105

Franciska>Lady.Shadow> U nás 37, odpoledne jsem se pokoušela studovat AJ, máme skvělou lektorku, všichni jsme už blekotali vedrem, ale ona se nedala, tak jsem zase pokročila ve studiu A moto nechám raději na chladnější dny, nevím jak u vás, ale tady jezdí všichni jako trdla, nevím co mám hlídat dříve leda někam do hor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kočky v akci

13.7.2010 v 08:56 | Nahoru | #4106

motobaba>ahoj, pěkný tropický večer já byla dnes v Krkonoších, Horní Malá Úpa - liduprostá, 33 st. ale parádní sveženíčko utekla jsem z práce

ďáble

alexxa> taky uvažuju o kolíčku na nos, čuchat se to nedá

Franciska> to jsi dobrá že zvládáš angličtinu, já jsem večer chladila balíkem mražené zeleniny zabalené do ručníku, protože to bylo to jediné nač jsem měla myslenky

zbytek koček> ahoj ahoj ahoj

pro potěšení po ránu:

13.7.2010 v 09:56 | Nahoru | #4107
Ahojka kočky

Lady Shadow - šikovná ženská

Motobaba - koukám, že vymetáme stejné kouty dá se vyjet i na Špindlerovku, moto za 100Kč, skvělá káva a výhledy, jen za tu kleč se člověk moc před sluníčkem neschová

Jo a taky vám musím říci, co jsem vyvedla svému bývalému šéfovi, on chodil v kvádru a kravatě, košili tak 3 dny no "voněl", okno jsem otevírala jen já, tak jsem už nemohouc vydržet zakoupila antiperspirant k svátku a darovala, byl nadšen, doma mu to bába vysvětlila, tak pak koukal jako puk

Naposledy editováno 13.07.2010 09:57:56

13.7.2010 v 10:19 | Nahoru | #4108
Lady.Shadow> "Pan Novák se utopil při potápění na Ibize. Po dvou letech dostala paní Nováková telegram: Pobřežní hlídka našla mrtvolu vašeho muže. Vyplavené tělo je obrostlé mořskými mušlemi a v nich jsou perly v hodnotě 15 milionů korun. Paní Nováková odepisuje: Perly prodat, peníze zaslat a návnadu hodit zpátky do moře!!"
ten je božííííííííííííííííííííííí ta baba se mohla klidně jmenovat "motobaba"

13.7.2010 v 10:27 | Nahoru | #4109
motobaba> Co nosič, zdařilo se opravit? Na Velehradě to znáš? Já tam ještě nebyla a možná dorazíme, otestuji zase spaní ve stanu. Naposledy jsem byla s se synátorama přel XXL lety, tak to bude švanda

Naposledy editováno 13.07.2010 10:30:28

13.7.2010 v 10:30 | Nahoru | #4110
Franciska> já měla ondyno problém, jak říct šéfovi, že má rozepnuté kalhoty - přišel z WC a běžel do zasedačky, kde čekala návštěva z banky, kolem spousta lidí... nemohla jsem ho tak nechat a teď, babo raď! to jsou kolikrát situace k po ... pukání
Špindlerovka je taky dobrý tip