Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
Chtěl jsem se zeptat, ty jsi si dělal GSo sám ne? Nemohl by ses na to přijet podívat, že bychom sundali tu nádrž, ať už vím jak na to a pročistili bychom to? Cestu bych ti samozřejmě vyplatil a taky bys neodjel s prázdnou za výpomoc . V pondělí jedu na to Slovensko, bohužel autem , tak pokud bys měl teď v neděli kolem 4 čas? Nebo pak bychom se domluvili až bych přijel..
Naposledy editováno 10.07.2010 16:15:12
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 11.07.2010 20:02:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
JyrkaFM>Spitfire.> ty já ti nevím, já na tu nádrž najedu i přes 500 km, když jedu normálně (tzn. netočím víc jak 4 tisíce). Rezervu mám 6 litrů, takže s trochou štěstí najedu i 150 km. U mě to sedí, těch 20 se tam vejde a navíc, když tankuješ pomaleji a počkáš, až klesne hladina v nálevovém otvoru nádrže, nacpeš do ní možná i o 2 litry více. Když jedu někam dál, dělám to tak.
do 4 tisíc to není snad není normálně ale podtočený
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A mimchodem na Haskyho radu jsem se nakonec dostal k té Osram Cool Blue W5W na parkovačku, svítí o mnoho lépe než ledka, v parabole je vidět a světlo je příjemnější, je teda modřejší než H4 která je též Cool Blue. Za mě spokojenost kdyby chtěl někdo T10 ledku, jinak mi zbyde na blbosti. Nebo možná dám na neutrál, ten není na prudkém slunci někdy vidět.
Edit: A ještě se pochlubím, na léto s novým štítkem Asi tak 30% ztmavení, ve dne je to příjemnější a i večer s ním je dobře vidět (narozdíl od uplně tmavého) navíc duhový povrch ala mýdlové bubliny pro efekt
Naposledy editováno 12.07.2010 21:23:45
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak jsem se konecne procetla celym 154 strankovym vlaknem. GSo mam od dubna a zatim spokojenost. :)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
zajimalo by me co si myslite otomhle ladaku..
hood
premyslim na timhle nebo nad sharonem..
na hood ctuna netu samou chvalu a je za skvelou cenu...
libi se vam ten zvuk na tom videu??
a jeste dotaz:Po vymene za origo, musim nejak davat seridit motku???(jde mi jen o zvuk, ne o vykon)
vsem diky za odpovedi......
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak spominane foto
[img]
Spataky niesu na foto bol este makky lak
Mal by niekto zaujem o ten kryt retaze??? mohlo by som spravit rovnaky ako mam ja popripade aj iny navrh
zizak>cau
zajimalo by me co si myslite otomhle ladaku..
hood
premyslim na timhle nebo nad sharonem..
na hood ctuna netu samou chvalu a je za skvelou cenu...
libi se vam ten zvuk na tom videu??
a jeste dotaz:Po vymene za origo, musim nejak davat seridit motku???(jde mi jen o zvuk, ne o vykon)
vsem diky za odpovedi......
zkus napsat klukům od Creptusu taky dělají laďáky je to malá česká firmička o třech lidech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak osobne mi tam nesedi ta zelena nalepka monster energy...
Jelikoz GT501 v rozmeru na zadek je pry pro celou evropu vyprodana dal jsem sportdemony od pirelli.
Zadni ContiAvenue tedy vydrzela cca 12500km (vetsina ve dvou, casto jeste s bagazi). Predni Heidenau nevim, kdyz jsem motku koupil byl tak na 40%. Pirelky oproti temhle gumam jsou uz jen pri pohmatu mnohem mekci, doufam ze vydrzi aspon 10 000, snad jo, jezdeni ve dvou uz se nekona.
Po prezuti jsem najel zatim 20km a i presto ze jezdim opatrne kvuli ojeti konzarvace pneu, prijde mi ze jedu na jiny motorce.
Do naklonu jde sama, v naklonu zadne "padani" ani vlneni. Na rovine muzu klidne pustit riditka a skrabat se na nose (predtim se okamzite rozkmitaly, predni guma byla hodne hrbata/oskakana). Pri popojizdeni nizkou rychlosti uz se na motorce neklatim jak po 5 pivech. Oproti predchozimu stavu mi opravdu prijde ze motorka jede jak po kolejich.
Mam pocit (myslim ze jsem to nekde cetl u v testech) ze pneu neni prilis komfortni, nerovnosti silnice moc netlumi.
Snad budu s pirelkama spokojen, proti predchozimu obuti je to urcite krok dopredu, jen se trosku bojim ty vydrze....
A jeste zajimavost, predtim kdyz jsem mel na sestku 6000ot tak jsem mel na tacho presne 120, po prezuti na 6ku a 6000 je tam lehce pres 110.
www.ceknito.sk
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak samozřejmě se rozjetá na chvilku na rovince nebo když nemá zátah nechá vytočit klidně a ochotně až do červeného, ten motor to dává.
EDIT: Jestli jsi nemyslel zavřenou verzi, ta ne že by měla omezovač, ale prostě víc netáhne. Jinak by ale omezovač postrádal smysl i na 34 kW verzi. K nejvyšším otáčkám ji netaháš a proti přetočení by nepomohl. Jinak když se s ní zžiješ tak ho ani nepotřebuješ, řadíš si citem a podkopnout o dva či tři dolů když potřebuješ také poznáš kdy a jak, bez obav
Naposledy editováno 22.07.2010 19:40:45
mám takový problém. Když nastartuju mašinu, nechám ji chvíli na sytič prohřát, potom sytič vypnu, ale jakmile přidám víc plynu, tak se to začne dusit a zdechne. Musím pomalinku rukojetí otáčet, aby to nezdechlo a až se to dostane tak nad 3,5tis otáček, tak se to chová normálně a můžu normálně přidávat. Jelikož nejsem nějak motoristicky zdatný, tak bych se vás chtěl zeptat, čím to je .
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
zbytečně se mi tu ty příruby válý tak mě napadá jestli by nešly prodat, myslíte že by se našel někdo kdo by je koupil? sem tam si nkdo chce přiškrtit motku na reálných 25 kW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |