Kdysi se to tady řešilo bez nějakého jasného výsledku. Zjistil jste někdo jak se věci mají na nějakých odpovědných místech? Máte od nich vyjádření písemně? Případně,že ano - je možno mi to přeposlat? Dík
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
Výkon 103,5 kW
A poměr výkon hmotnost 0,5419, takže z toho plyne že pohotovostní.
Zkus se zeptat medvěda-beřicha, ten v tom měl nějakou levotu, že při vážení přidával závaží, aby to vyšlo.
Tož asi tak
2 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
A od kud víš,že se to má počítat z celkové? Máš to někde na papíru?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
Kubát píše: když má vyšší výkon než 25 kW, ale splňuje poměr, tak může jezdit. Já mám v malém TP: Hmotnost-nejvyšší/přípustná/pohotovostní:380/380/191
Výkon 103,5 kW
A poměr výkon hmotnost 0,5419, takže z toho plyne že pohotovostní.
Zkus se zeptat medvěda-beřicha, ten v tom měl nějakou levotu, že při vážení přidával závaží, aby to vyšlo.
Tož asi tak
On to někde vážil? =o Na úředě? Na policii? To si nějak nedovedu v praxi představit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
Tak to je pěkná kravina.....
Proč by se potom uvádělo omezení 25 KW když by to splňovalo 75% motek ??? :marod:
Edit:
ER5tka by se v tom případě nemusela škrtit vůbec.....
A že se těch škrcenek z venku vyskytuje....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
A od kud víš,že se to má počítat z celkové? Máš to někde na papíru? [/quote]
*yes* třebá já to tak mám spočítaný v OTP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
A od kud víš,že se to má počítat z celkové? Máš to někde na papíru? [/quote]
*yes* třebá já to tak mám spočítaný v OTP [/quote]
Tak to vlastně může syn rajtovat na mém FZS600 210hmotnost+190nosnost :71Kw.....
a proč se vlastně škrtí všechny 5-tistovky?
Myslím,že jsi měl štěstí a narazil jsi na ženskou,která neumí svoji práci.Pochybuji ale,že by to tak bylo u všech.
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
kov píše: [quote=Kubát]když má vyšší výkon než 25 kW, ale splňuje poměr, tak může jezdit. Já mám v malém TP: Hmotnost-nejvyšší/přípustná/pohotovostní:380/380/191
Výkon 103,5 kW
A poměr výkon hmotnost 0,5419, takže z toho plyne že pohotovostní.
Zkus se zeptat medvěda-beřicha, ten v tom měl nějakou levotu, že při vážení přidával závaží, aby to vyšlo.
Tož asi tak
On to někde vážil? =o Na úředě? Na policii? To si nějak nedovedu v praxi představit. [/quote]
nevím, zkus se ho na to zeptat. On to nějak dovezl a při technické se to nějak vážilo. Opravdu přesně nevím, tak nechci mystifikovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
jednou to policajt počítal a prej že mu to pořád nevychází :D tak sem mu řekl ať to neřeší, že to prostě těch 25kw má....no remcal, ale nechal to byt...
a proč to mám takhle v TP..nevíím :|
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
počítám a vychází mi 0,065..... :) kdybys to chtěl dělit 380ti tak by se ani nemusel vyrábět s 25kw.....ptz 44/380=0,1157....to by pak člověk mohl jezdit s 60kw motkou bez postihu...a to je co? blbost :)
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
kov píše: [quote=Kubát]když má vyšší výkon než 25 kW, ale splňuje poměr, tak může jezdit. Já mám v malém TP: Hmotnost-nejvyšší/přípustná/pohotovostní:380/380/191
Výkon 103,5 kW
A poměr výkon hmotnost 0,5419, takže z toho plyne že pohotovostní.
Zkus se zeptat medvěda-beřicha, ten v tom měl nějakou levotu, že při vážení přidával závaží, aby to vyšlo.
Tož asi tak
On to někde vážil? =o Na úředě? Na policii? To si nějak nedovedu v praxi představit. [/quote]
normálně na STK frajer vytáh važební lístky nákladovýho nádraží Žižkov kde maj cejchovanou váhu, napsali jsme hmotnost o 25kg vyšší a ejhle už to bylo :)
Ale ja to měl tažený z D takže se mi psal novej velkej TP, tož asi tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
proto je tam ten poměr ne...
přesně stanovené to nikde asi není ale jsou dva důvody proč počítat s maximální hmotností
1. když počítáš s maximální hmotností tak ti to vyjde :D
2. nejmenší Avie tj. furgon má prázdný pod 3.5t ale musíš mít řidičák na C protože se nepočítá okámžitá, žitková ani žádná jiná. Jen maximální. Pokud u tohodle počítají s maximální hmotností, proč by u motorek nemohli taky:)
počítám a vychází mi 0,065..... :) kdybys to chtěl dělit 380ti tak by se ani nemusel vyrábět s 25kw.....ptz 44/380=0,1157....to by pak člověk mohl jezdit s 60kw motkou bez postihu...a to je co? blbost :) [/quote]
u nás jo, jinde je to pravděpodobně jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
FoxManiak> *yes* :) .....ale ten policajt mi to počítal s hmotností provozní.... :/ .........teda jestli je provozní 190 :D už se v tom motám :D
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
b) 16 let, jedná-li se o řidičské oprávnění podskupiny A1,
c) 17 let, jedná-li se o řidičské oprávnění skupiny T a podskupiny B1,
d) 18 let, jedná-li se o řidičské oprávnění skupin A, B, B+E, C, C+E a podskupin C1 a C1+E,
e) 21 let, jedná-li se o řidičské oprávnění skupin A, D, D+E a podskupin D1, D1+E.
(2) Řidičské oprávnění skupiny A udělené osobě podle odstavce 1 písm. d) opravňuje pouze k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg.
(3) Řidičské oprávnění skupiny A udělené osobě podle odstavce 1 písm. e) opravňuje k řízení motocyklů o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklů s postranním vozíkem a s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg.
(4) Osobě uvedené v odstavci 1 písm. a) až c) lze řidičské oprávnění k řízení motorových vozidel udělit jen s písemným souhlasem jejího zákonného zástupce.
(5) Ministerstvo udělí u řidičského oprávnění skupiny A a podskupiny A1 výjimku z podmínky věku pro osobu, která je držitelem licence motoristického sportovce, na základě její písemné žádosti, popřípadě písemné žádosti jejího zákonného zástupce. Udělená výjimka platí pouze pro jízdu při sportovní soutěži.