Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
TRX>tak to mi kurfa hlava nebere co to kupujete za sracky nebo co stim delate kdyz tomu nerozumim tak v tom nehrabu jak v hovne jo vetkong neni pro kazdeho hmmmm
Popravde sem fakt necekal ze vyssimu modelu Stompu se po trictvrte hodiny jizdy na pul plynu po skoro rovne ceste vyklepou matky drzici vyfuk a ten odpadne od motoru, ze po trech hodinach se vyklepou i riditka a odpadne olejovej chladic. A po ctyrech hodinach prestane drzet volnobeh a zacne strilet do vyfuku. A to slo prvni dve hodiny o ciste opatrne zajizdeni a dalsi dve hodky jemnou jizdu s obcasnou zatezi. A nikdy bych s motorkou nedelal neco cemu nerozumim (treba rozebiral motor), ja jen vracel na misto co se uvolnilo, cistil karbec, steloval ventily a nastavoval smes tak si nech ty
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
TRX>No vidis ze to jde upresnit reknu jen jedno mam doma tri vetkongy zadne stompy a jine srace a slapou nic se nevyklepava atd
Treba mam jen smulu protoze tlumice sou na tom super, gumy super, vykon super... Ted jeste aby to drzelo pohromade a slapal dobre motor :D
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy>Popravde sem fakt necekal ze vyssimu modelu Stompu se po trictvrte hodiny jizdy na pul plynu po skoro rovne ceste vyklepou matky drzici vyfuk a ten odpadne od motoru, ze po trech hodinach se vyklepou i riditka a odpadne olejovej chladic. A po ctyrech hodinach prestane drzet volnobeh a zacne strilet do vyfuku. A to slo prvni dve hodiny o ciste opatrne zajizdeni a dalsi dve hodky jemnou jizdu s obcasnou zatezi. A nikdy bych s motorkou nedelal neco cemu nerozumim (treba rozebiral motor), ja jen vracel na misto co se uvolnilo, cistil karbec, steloval ventily a nastavoval smes tak si nech ty
Chtěl jsem se zeptat co máš za model Stompa ??? Já si chci taky kupovat Stompa ale to co si napsal mně docela odradilo ale zase sem slyšel že to Stompy maj docela dobrej výkon1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jarda_Klusi>Chtěl jsem se zeptat co máš za model Stompa ??? Já si chci taky kupovat Stompa ale to co si napsal mně docela odradilo ale zase sem slyšel že to Stompy maj docela dobrej výkon
Mam Stompa 160 KZR - a kdyz sem na obchode videl Z140 tak ten se mi vubec nelibil - tlumice nevypadaly moc dobre, ram vypadal takovej chatrnej - vsechno jen tak naveseny na ten paterak jen se vyklepat a upadnout, vzduchovej filtr umistenej ze na nej pujde bahno ze zadniho kola, pneu cinsky blato - tak jsem sel do KZR co ma znackovy tlumice a pneu, trubkovej ram, krytej filtr a vypadal mnohem lepe provedenej, ne co nejvice usetrit jako ty Z140 za 25k, no bohuzel ani to nestacilo a mam s tim hrozny trapeni, mel jsem pockat na Pitmaxx az prijdou, nebo se prastit pres kapsu jeste vice a koupit PitPro nebo PitsterPro... Rikal sem si Stomp bude neco mezi Xmoto a znackovejma - chyba lavky, je to prevlecena cina (vyrabi je Kayo Motorcycles, Stomp jsou jenom nalepky) s par dobrejma dilama (tlumice DNM, pneu Kenda jen vyssi modely) za cenu dobrejch pitu, lepsi vzit fakt levnoucky Xmoto osvedceny s lehce dostupnymi levnymi dily nebo vylozene kvalitni pit, pokud jsem jen nechytil blbej kus, ale vzhledem k poctu vad spis ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>Tom_Riddle> ALe tak tedka mi to ani nevadi, mam jiny karbec, kolik mas trysku ?
Co tam máš za karbec? Hoď foto.
Trysku sem měl origo 94 a teď tam mam 98. Mam klasickej obyč. karbec a šlape dobře, drží pravidelnej volnoběh, přede jak kotě, a žádný díry a cukání po přidání plynu, krmí plynule i ve vrchu a posledních pár měsíců už vůbec nestřílí z vejfuku se zavřenym plynem.
Tom_Riddle>Co tam máš za karbec? Hoď foto.
Trysku sem měl origo 94 a teď tam mam 98. Mam klasickej obyč. karbec a šlape dobře, drží pravidelnej volnoběh, přede jak kotě, a žádný díry a cukání po přidání plynu, krmí plynule i ve vrchu a posledních pár měsíců už vůbec nestřílí z vejfuku se zavřenym plynem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy>Popravde sem fakt necekal ze vyssimu modelu Stompu se po trictvrte hodiny jizdy na pul plynu po skoro rovne ceste vyklepou matky drzici vyfuk a ten odpadne od motoru, ze po trech hodinach se vyklepou i riditka a odpadne olejovej chladic. A po ctyrech hodinach prestane drzet volnobeh a zacne strilet do vyfuku. A to slo prvni dve hodiny o ciste opatrne zajizdeni a dalsi dve hodky jemnou jizdu s obcasnou zatezi. A nikdy bych s motorkou nedelal neco cemu nerozumim (treba rozebiral motor), ja jen vracel na misto co se uvolnilo, cistil karbec, steloval ventily a nastavoval smes tak si nech ty
Tk to bude fakt asi nějakej ultrašrot, tolik problémů za tak krátkou chvíli. Já když sem koupil nový to X-motos, tk sem první půlrok jen jezdil a jezdil. Co reklamace? Kde si to koupil?