globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 21:07 | Nahoru | #4501
desmo69> Co s tím máš přesně za problém a co myslíš chcípáním? Jaké máš volnoběžné otáčky? Šroubem si nastavuješ výhradně volnoběžné otáčky ohřátého motoru, měly by být kolem 1300 ne více, pak jsou problémy s řazením, a ne výrazně méně, to nesvědčí motoru. Čili pokud ji ohřeješ a máš nízké otáčky, pohni se šroubem. Pokud máš otáčky dobré, ale při přidávání/ubírání chcípe, máš problém se směsí. Pak nezbude než nechat seřídit, případně podle svíček a chování zjistit, jestli máš spíš chudou nebo spíš bohatou směs a pak zvažovat dál. To začlo zlobit nějak náhle?

libca> To zdechla jen tak nebo delší dobu stála? Měřil jsi ji? Jinak "6V na moto" je kardinální nesmysl!!! GS má samozřejmě 12V, jaks to nabíjel? Co to je za nabíječku, máš nějaké označení nebo manuál? Ať víme co je to zač... Jestli jsi ji měl na 6V tak tos nenabil. Každopádně hluboké vybití baterce nesvědčí, dej ji nabít nějakou rozumnou nabíječkou.

Nové se tu řešili kolem února snad, asi 700, 800 stovek z kamenného obchodu, pohodka.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 21:17 | Nahoru | #4502

desmo69>No předpokládám tedy, že tohle to není :)



Je

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 21:44 | Nahoru | #4503
To je ono.. Spletl jsem si to.. promiň, když jsem to šteloval, tak jsem jednoduše šahal dolů do díry mezi motorek a rámem, tak jsem si to teď špatně vybavil, kam že jsem to vůbec šahal

dj hroch: Delší dobu stála a zapomněl jsem vytáhnout pojistku, ať mi nežere alarm energii
Aha, tak to já netušil, raději jsem dal na prodavače a víc jsem neřešil.. ok, tak jak to zas dotlačím ze servisu do garáže , tak to hodím na těch 12V. Už teď se potím a to jen na to tlačení myslím

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 21:51 | Nahoru | #4504
libca> Aha, tak to jsi ji vymlátil, příště na to pozor. Snad ji tim moc neposereš, hoď nabít zrovna zkontroluj elektrolyt a mělo by být zase dobře jestli dobíjí vpořádku.

BTW alarm patří na kotouč nebo mimo baterku, kor v tomto saunovém netlačícím počasí

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 21:58 | Nahoru | #4505
Většinou na to nezapomenu, jenže tenkrát jsem si říkal, že se určitě pojedu ještě během týdne projet, no nakonec jsem nechtěl udělat víc nepořádku s těma ventilama, tak jsem ji raději nechal stát a už jsem se tam nedostal, tak jsem aspoň zkusil, jaké to je jít vedle moto, vždy jsem si říkal, že to tak strašné nebude, když jsem ji tlačil do garáže, tak mi to přišlo jako nic, no po dnešku už jsem změnil názor ..
Nechce se mi čekat až do konce týdne a pak ještě den na nabití, tak skočím do toho servisu ať to tam nabijou, snad za to bude chtít jen pár kaček..
Jen jsem byl překvapený těma zvukama, které šly z pravé strany zespodu bočního plastu.. Je to opravdu tím, že byla ta baterka slabá, takové syčení, nebo mírné a strašně rychlé praskání, když jsem držel startér..

Naposledy editováno 28.06.2010 22:01:18

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 21:59 | Nahoru | #4506
Nemůžu smazat svůj příspěvek? Divné.. jen jsem se překlikl..

Naposledy editováno 28.06.2010 22:01:08

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2010 v 23:41 | Nahoru | #4507
I s vybitou baterkou se dá jezdit, akorát se pořádně při každym startu zapotíš než to rozběhneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 09:38 | Nahoru | #4508
libca> Ty zvuky zpod plastu vydává spínací relé startéru - u slabé baterky je normální, že tak divně cvaká - snaží se sepnout, ale není dostatek energie na roztočení starteru. Koukám jinak máš ve svém okolí "zkušené prodavače". Na 6V jsou dneska už snad jen staré jawy, tvrdit, že 6V mají všechny motorky - to je fakt profík. Nech baterku každopádně odborně dobít- v servisu určitě mají na to dobré možnosti. Pokud nestála vybitá moc dlouhou, nemělo by jí to na životnosti nic ubrat.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 11:59 | Nahoru | #4509
posmen> Já to zkoušel a vzdal jsem to po druhém pokusu . Lilo ze mě jak z vola.

Didik> Já si to myslel, ale nejsem tak zdatný, tak jsem se ptal toho známého..
No co už.. V Opavě tu máme všude samé pajtaše.. Takže příště už budu vědět, že mám
nabíjet s pojistkou přepnutou na 12V. Úplně vybitá nebyla, všecko svítilo, blikalo a
dokonce i houkal alarm, jen nenastartovala, tak jim tam dneska zajdu říct, ať mi to i
nabijou.. Ta její životnost už je na úrovni elektrické brusky z Lidlu, ale dokud nebudu muset kupovat novou, tak ji tam nechám.

Jinak díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 12:21 | Nahoru | #4510
dj_hroch> no ono to začlo blbnout po zimě:) A jestli to teda je ten šroub, tak právě s ním jsem otočil kdo ví kolikrát. Otáčky na volnoběh po zahřátí jsou ani nevím jaký, páč bez sytiče to okamžitě chcípne. I když jsme ten šrub povoloval až jsem se bál, že mě z tama vypadne. No a se sytičem musím jezdit i normálně. Pokud ho vypnu nebo jen uberu pod nějakou tu hranici, tak při ubrání plynu nebo vymáčknutí spojky to chcípne. No a pokud mám sytič moc naplno, tak to po vymáčknutí spojky zase řve jak to hovado a i se zavřeným plynem to drží otáčky vysoko. Tzn. za jízdy musím pořád štelovat sytič podle situace:) Když jedu pomalu za nějakou kolonou musím sytič přidat aby to nezdechlo atd atd...no nahovno situace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 15:01 | Nahoru | #4511
desmo69> Tož ten šroubek zase zašroubuj, nevím, na něm poznám půl otáčku. Každopádně jestli to dělá takovéto psí kusy, zajeď s tím kamkoliv ať po zimě pročistí karburátory, seřídí bohatost a všechno nastaví jak má být. Na sytič bys normálně vůbec neměl jet, tzn. že máš příliš chudou směs, to bys ještě mohl pomoct těma malýma šroubkama které ovlivňují bohatost, ale tu ovlivňují pouze ve spodku, dál už ne. V otáčkách se drží i bez sytiče? Pokud se podaří nějak jakž takž nastavit sytič tak jede dobře a drží jak v otáčkách tak volnoběh?

Ty otáčky jsou nějak oboje stejně nebo jeden válec někdy brzdí druhý? Lítají trochu otáčky zaráz nahoru a dolů (jakoby špatné membrány) nebo vyloženě lítají tam a zpět a slyšíš jak občas jakoby jeden kopne? Pak by mohla být i rozjetá synchronizace. Každopádně v servisu někde rozumě to musí seřídit relativně v pohodě, sám by ses s tím pokus omyl asi drbal déle.

Co který šroubek je a trysky najdeš v servisním manuálu, popis jak na karburátory tu o nějakou stránku zpět, je tu návod jak od deadmana, tak od někoho postup jak rozebrat a seřídit kdo odškrcoval, pomoct můžou oba.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 15:39 | Nahoru | #4512
Čau všeci,když jedu na gs tak 140km/h tak mi motka vždy zpomalí nebo vynechá nevím co to může být vypadá to jak kdyby došel benzín,ale uberu plyn a už to zase jede Dík za radu zdar Hurvajs03

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 16:37 | Nahoru | #4513
A když ho držíš tak co? Vzpamatuje se a za nějakou chvilku, když se zvýší otáčky jede líp? To může být ten výkonnostní prodat kolem 6.500 Ot.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 16:50 | Nahoru | #4514
dj_hroch> No tož otáčky to bez sytiče nedrží, musí být zapnutý imrvere pořád...cca nějak uprostřed. Protože jak jsem říkal, pokud je to míň tak to po vymáčknutí spojky atd. chcípne, no a pokud víc tak otáčky prostě neklesnou na nějakou přijatelnou úroveň a vesměs to jede samo i bez plynu. A otáčky, když je mám nějak kolem těch 1500 tak sem tam vyskočí o malej kousek, ale myslím že nic závažnýho (něco jak v autě, taky to nedrží pořád stejně..) Jinak nechápu jakto že je to nějak tak rozštelovaný, když během zimy se s tím vůbec nic nedělo. Šroubky se sami o sobě asi jen tak neotočí...Nemůže být třeba nějak znečištěnej, nebo něco v tom smyslu, benzín atd?. Jakože vypustit karburátory (jestli to jde nějakým rozumným praktickým způsobem), vypustit nádrž, nalit novej benzín a zkusit..dřív než to házet do servisu atak?...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 16:55 | Nahoru | #4515
libca> To asi propad nebude vypadá jak kdyby vynechal válec nebo se přidřel fakt nevím zkusím káble nebo indučku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 17:15 | Nahoru | #4516
hurvajs03> a zkoušel jsi vyndat benzínovou hadičku jak rachle ti teče benzín, je možný že tam je nějakej bordel a nestíhá ti to plnit benzínem.
Co to dělá když zkusíš roztočit jinou rychlost, třeba čtyřku a držet jí třeba minutu nebo dvě kolem 8000 otáček.
libca: 140km/h je 7000 ot. na šestku tam už by propad bejt neměl.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 17:41 | Nahoru | #4517
desmo69> A co tankuješ za benzín? Tohle dělá když jezdíš na special 91 :D už sem to viděl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 17:48 | Nahoru | #4518
desmo69> Může s tím být, odpustit se dá, jsou na to šroubky. Každopádně za tu dobu už by se vyjel. Navíc zkažený benzín, nevím, je to len cez zimu, myslím si že když máš mašinu OK tak musí chytat na cokoliv. Pokud to dělá takovéto problémy tak stejně nech seřídit. Stála mi od listopadu do března, dal jsem na pri, vytlačil z garáže s půl nádrže starým benzínem a chytla na první škrtnutí se sytičem, vůbec jsem neřešil. Nicméně pročištění pomoct samozřejmě může, můžeš tam mít usazeny nějaký bordel. Kdo se vyzná má za chvili vytažené ven, prostříkane, vyčištěné trysky a profoukané kompresorem.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 18:00 | Nahoru | #4519
dj hroch: tak to je maso, me prave zacal jinak "znit" motor, proto sem to kontroloval, kdyz prilozim merku ukazuje mi olej nula. Kdyz sem ji zasrouboval tak akorat Low. Dolil jsem zbytek oleje (80ml)co sem mel doma tzn ted mam pri prilozeni sem mezi L a F, pri zasroubovani na na 3/4 k F To je docela vostry. Zitra dokoupim a doleju.

edit: ted sem to premeril, takze uprava hodnot...

Naposledy editováno 29.06.2010 18:21:23

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 18:20 | Nahoru | #4520
Spitfire.> a kdy se to správně měří při přiložený nebo zašroubovaný měrce?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 18:22 | Nahoru | #4521
to by mela mit kazda motorka jinak, taky si nejsem jist k eFku nemam manual... Treba se to u novejsich rocniku ma sroubovat..

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 18:24 | Nahoru | #4522
to by mela mit kazda motorka jinak, taky si nejsem jist k eFku nemam manual... Treba se to u novejsich rocniku ma sroubovat..

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 19:31 | Nahoru | #4523
dj_hroch> Ok uvidím. Kdyžtak bych se spolehl na servis jestli k němu dojedu:) Jen mě zaráží, že ikdyž jsem tím volnoběžným šroubem otočil kdoví kolikrát, razantního rozdílu se nedostavilo. Hold budu to muset zkusit ještě raz

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 19:51 | Nahoru | #4524
Měrka se nešroubuje, pouze přikládá, pochybuji, že by to bylo u novějších modelů jinak, když ty motory jsou stejné. To mi se včara stal jiný kiks, měřil jsem hladinu, zapomněl zašroubovat víčko a dneska ráno jsem se divil, proč je půlka motorky od oleje...dal bych si pár facek

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2010 v 20:32 | Nahoru | #4525

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.6.2010 v 21:16 | Nahoru | #4526
Tak dnes som vymenil plech na vyfuku a nastriekal zvody vyzera to super. Este spravim ten kryt retaze a drziak SPZ a hodim foto

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.6.2010 v 21:33 | Nahoru | #4527
sshark> já jsem se chystal přes zimu nastříkat svody a nějak jsem se k tomu nedostal, lenost je svině

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.6.2010 v 21:39 | Nahoru | #4528
Ja je pred sezonou myl a uz sou zase cely oranzovy.... srat na to ...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.7.2010 v 09:28 | Nahoru | #4529
desmo69> čusek,když to tak pročítám tak můj názor na problém s volnoběhem je jednoduchý sundat karbce.To je práce na dvacet minut a pročistit je. Já jsem to musel udělat taky bo mi haprovaly.Směs by měla podle manualu být asi dvě a čtvrt otášky na těch šroubech zespod.A rozebrání karbců i s kompletací a štelungem-akce na dvě hoďky. Jo a výhoda je,že se rovnou podíváš na ten volnoběžný šroub,protože i půl otáčky je na volnoběhu poznat.Ono pokud máš dole karburátoty tak je to lepší,protže na to lépe vidíš.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.7.2010 v 09:32 | Nahoru | #4530
posmen> Ďelá mi to taky,že když ji nechám jet delší dobu víc jak 120 tak mi přestane tahat benál,ale průtok kohoutem mám ok,jenomže si myslím,že mám zajebaný sítko v nádrži.Zatím mám dost benálu tak jak se dostanu na rezervu vypustím ho a sundám sítko apak se uvidí.Doufám,že je to vono
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist