Problém je v tom, že k motorce a origo koncovce se dostanu až v den odjezdu, tak bych nerad řešil případné problémy s výměnou. Jak jsou řešený spoje jsem samozřejmě předtím nezkoumal. Máte nějaký rady, co by se mohlo zkazit? Předpokládám, že povolím pár šroubů, vyndám laďák, napasuju originál, (možná nějak přetěsním?) a utáhnu šrouby. Může být někde problém, kterej bych s průměrně vybavenou dílnou nevyřešil na místě? Vybavuju si, že je na výfuku nějaká pružina, co s jejím uchycením? Díky všem za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Poznatky k výměně koncovky
Woko_O>hele jde o to jestli se s tim chces srat..
Woko_O>tak se vracis budto hodne chudej,nebo bez motorky..
Nechci (a nemůžu) s tím ztratit hodně času, ale ta situace, že budu platit vysokou pokutu, je pro mě naprosto nepřijatelná. Proto chci měnit, když už mám původní koncovku k dispozici.