Naposledy editováno 21.06.2010 17:00:44
1 reakcí na tento příspěvek papiry
1 reakcí na tento příspěvek papiry
Nevydavejte svoje domnenky a pocity za skutecnost.!!
Takze soudruzi na ODHLASENI mate lhutu 10 pracovnich dnu, ale na prihlaseni sere pes.
Jediny co kurva musim mit je povinny a platka TK.
Na strizenej orv se muzes vysrat. Ono ti staci k jezdeni i kupni smlouva.
Osobne jsem zazil auto co si v odhlasce jezdilo 3 roky po praze a no problem. Jo a technickou muzes absolvovat i s autem v odhlasce.
Jo abych nezapomel i masina co se jen vali v garazi musi mit povinny kdyz ho nechcete platit tak papiry do depozitu!!! Jinak CKP posle slozenku na ne malo
Naposledy editováno 21.06.2010 20:00:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry
1 reakcí na tento příspěvek papiry
2 reakcí na tento příspěvek papiry
1. - odhlášení motorky NENÍ limitováno časem - je to jen na dohodě mezi prodávajícím a kupujícím
2. - přihlášení JE limitováno časem - max. 10 dní od provedení odhlášky - to je ten datum vystřiženej na OTP
3. - Povinný ručení je třeba hned od data zrušení předchozího (které měl uzavřené prodávající), v případě odhlášky od data jejího provedení. Nelze jezdit na povinný ručení předchozího majitele - musíš mít uzavřené svoje!
4. - Pro bezproblémový dokončení převodu potřebuješ jako první mít SVOJE povinný ručení, pak s komplet dokladama zajít na evidenční prohlídku a s protokolem z ní, povinným určením a všemi doklady jít na přihlášení. Většinou ještě vyžadují kupní smlouvu.
Jinak k bodu 2 - ještě nikdy se mi nestalo, pokud jsem lhůtu pro přihlášení prošvihnul (někdy i o pár měsíců), že by se nad tím někdo byť jen pozastavil...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry
Majk1>Píšete správně každej trochu
1. - odhlášení motorky NENÍ limitováno časem - je to jen na dohodě mezi prodávajícím a kupujícím
2. - přihlášení JE limitováno časem - max. 10 dní od provedení odhlášky - to je ten datum vystřiženej na OTP
3. - Povinný ručení je třeba hned od data zrušení předchozího (které měl uzavřené prodávající), v případě odhlášky od data jejího provedení. Nelze jezdit na povinný ručení předchozího majitele - musíš mít uzavřené svoje!
4. - Pro bezproblémový dokončení převodu potřebuješ jako první mít SVOJE povinný ručení, pak s komplet dokladama zajít na evidenční prohlídku a s protokolem z ní, povinným určením a všemi doklady jít na přihlášení. Většinou ještě vyžadují kupní smlouvu.
Jinak k bodu 2 - ještě nikdy se mi nestalo, pokud jsem lhůtu pro přihlášení prošvihnul (někdy i o pár měsíců), že by se nad tím někdo byť jen pozastavil...
Bod 4 mi nějak nesedí na evidenčku nepotřebuješ mít pojištění na sebe a kupní smlouvu na úřadě po mě taky nikdy nechteli(nekde možná jo)... já jsem to udělal tekhle:
-koupil motorku
-udělal evidenčku - na svoje jméno(s pojistěním a přihlášení ještě na minulého majitele)
-pojistil
-přihlásil
-a na konec mi na pojišťovně přepsal SPZ do toho cáru papíru protože to předtím pojišťoval na "starou SPZ"
ZdenyRider>Bod 4 mi nějak nesedí na evidenčku nepotřebuješ mít pojištění na sebe a kupní smlouvu na úřadě po mě taky nikdy nechteli(nekde možná jo)... já jsem to udělal tekhle:
-koupil motorku
-udělal evidenčku - na svoje jméno(s pojistěním a přihlášení ještě na minulého majitele)
-pojistil
-přihlásil
-a na konec mi na pojišťovně přepsal SPZ do toho cáru papíru protože to předtím pojišťoval na "starou SPZ"
To se nevylučuje - jak jsi psal, evidenčku jsi dělal ještě s motorkou (autem) přihlášenou na původního majitele. Ale po odhlášení už bys kdekoliv na silnici měl mít svoje nový ručení. S tou kupní smlouvou jsem psal "většinou", protože třeba v Praze ji po mně chtěli v 80ti % případů a dokonce na Bohdalci má známej už i "předtištěný" smlouvy jen k vyplnění pro zapomětlivce
nedovedu si představit, k čemu slouží prodej/koupě pouze dokladů od moto,
těch inzerátů je docela dost, např.
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/154322-gsx-r-1000-doklady.html
Má to nějaký potencionálně legální účel ? Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Naposledy editováno 21.06.2010 21:55:45
-a na konec mi na pojišťovně přepsal SPZ do toho cáru papíru protože to předtím pojišťoval na "starou SPZ"
Neni jednodussi nez neco prihlasovat na "starou spz" to rovnou prihlasit na "VIN" a pak se to nemusi resit? Staci kdyz sedi VIN na malym TP a zeleny a hotovo. Clovek si pak usetri komunikaci s pojistovnou :)
Majk1>Píšete správně každej trochu
1. - odhlášení motorky NENÍ limitováno časem - je to jen na dohodě mezi prodávajícím a kupujícím
2. - přihlášení JE limitováno časem - max. 10 dní od provedení odhlášky - to je ten datum vystřiženej na OTP
3. - Povinný ručení je třeba hned od data zrušení předchozího (které měl uzavřené prodávající), v případě odhlášky od data jejího provedení. Nelze jezdit na povinný ručení předchozího majitele - musíš mít uzavřené svoje!
4. - Pro bezproblémový dokončení převodu potřebuješ jako první mít SVOJE povinný ručení, pak s komplet dokladama zajít na evidenční prohlídku a s protokolem z ní, povinným určením a všemi doklady jít na přihlášení. Většinou ještě vyžadují kupní smlouvu.
Jinak k bodu 2 - ještě nikdy se mi nestalo, pokud jsem lhůtu pro přihlášení prošvihnul (někdy i o pár měsíců), že by se nad tím někdo byť jen pozastavil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry
parezi>Skalik> S povinným ručením máš pravdu , ale bohužel kupní smlouva NENI ORV a ani ho NENAHRAZUJE ! Takže dle sil.zákona máš mít ORV,platnou STK a POV . O kupní smlouvě se nikde NEDOČTEŠ !!
co to je to ORV ??1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry
-pro méně hápající - malý techničák
to je taková plastová kartička co bys měl vozit u dokladů s sebou