Při normálním zapojení pro provoz pak jenom drát z baterky nejde na 15 indukčky, ale na 30 spínací skříňky. 15 indukčky se připojí na 15 spínačky.
Pokud nebude házet jiskru, tak zkus jinou svíčku, když to nepůjde zkus jiskru na konci VN kabelu proti kostře. Když ani to nepomůže, tak vyměnit kondík a kladívka. Nakonec zkus vyměnit indukčku. Tyhle součástky se dají testovat, ale problém je, že se testují normálním střídavým proudem 230 V ze zásuvky. Hodnoty co máš naměřit si z hlavy nepamatuju, ale jsou v knize opravy a údržba motocyklů JAWA od Jiřího Dočkala. Jednodušší (a bezpečnější) je podle mě zkusit výměnu za funkční kus třeba z kamarádovy motorky
Jinak jawamania
edit: oprava chybného čísla
Naposledy editováno 20.06.2010 23:45:25
a pak je tam jeste cislo 61 ... to sem vycet ze by to melo byt pripojeni na dobijeni pokud sem vse dobre pochopil..
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 zapalovani
jestli nemá zapalování prošlahlý
Naposledy editováno 20.06.2010 09:56:02
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani
Dominik-Duka>c.j.> jestli ano (baterie 6V), tak jen předstih a vodtrh a musí házet, nebo ukostření?
jestli nemá zapalování prošlahlý
Přesně tak, dyť na jawě je celá elektrika vedená třemi dráty.. Indukčka musí být pod napětím a musí do ní vést drát od kladívka, které musí mít odtrh a nastavený předstih a být napojeno na ukostřený kondík. A už to musí jet..
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 zapalovani
vasha>takze kdyz je kladivko spojene tak pri kontaktu s 1 idukcka s kladivkem vznika jiskra jakmile je kladivko oddtrzeno k jiskre nedochazi
To je nějaký divoký. Zapalování funguje tak, že při sepnutých kladívkách dochází k "nabíjení" cívky. Jiskra na svíčce přeskočí při rozepnutí kladívka