Spíše by mne zajímalo jak tento jev co nejvíce minimalizovat,případně odstranit.Z výfuku se lehce zakouří při prudkým přidání plynu do vyšších otáček a spíše za studena.To myslím vylučuje chybu v pístních kr.
Takže za 1.Jaký olej by jste mi doporučili
2.Na kolik vyjde asi výměna gufer na ventilech
Za každou radu děkuju.
2 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
Dolph>no to není můj výmysl kdosi tady psal,že když motorka hulí soustavně(což má ne) tak jsou to nejspíše kroužky,když si zakouří jen něco před omezovače,tak prý gufera.
Desmik>Takže nic lepšího než tam nalít 15W40 není jo?
Na kolik tak předpokládáte teda tu cenu guferek?
Popř. bych byl moc vděčný na nějáký odkaz kde jsou k sehnání.
1 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
Mám ju teda len od března, ale bol to fakt dobrý výber-podľa mňa je to fakt exkluzívna motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TRX-olej
luciak13>Ahoj, ja som menila olej teraz, dala som tam 10W-40
Mám ju teda len od března, ale bol to fakt dobrý výber-podľa mňa je to fakt exkluzívna motorka
To si myslím,že by mi všechnu náplň zhamala na jedno otočení plynuchtělo by to něco hustšího.
Jinak chválím holčina na TRX
1 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
TRX má stejný motor jako moje TDM takže mám pár info. Ano tohle motory jsou náchylnější ke spotřebě oleje, je to 5ti ventil a pokud jsou horší gufera ventilů tak se tomá holt kudy ztrácet :)
Mě osobně brala olej kolem 3dc na 1000km, po výměně oleje na MOTUL 15W40 si zatím během 2000km nevzala nic.
Černé zakouření z výfuku při přidání plynu svědčí spíš o špatně nastavené směsi - máš to příliš bohatý.
nějaký info ZDE
Venca00>Přesně jsem to neměřil,vidím to tak na 400ml/1000km
Dolph>no to není můj výmysl kdosi tady psal,že když motorka hulí soustavně(což má ne) tak jsou to nejspíše kroužky,když si zakouří jen něco před omezovače,tak prý gufera.
Desmik>Takže nic lepšího než tam nalít 15W40 není jo?
Na kolik tak předpokládáte teda tu cenu guferek?
Popř. bych byl moc vděčný na nějáký odkaz kde jsou k sehnání.
když hůlí soustavně-tak je něco totálně v hajzlu,když hulí trošku-tak je něco v hajzlu trošku.toť v kostce zhruba vše..
jinak další způsob jak zjistit gufera na ventilech je delší brždění motorem..-to znamená klesat z nějakého dlouhého kopce,brzdit motorem a zvolit takový kvalt aby byl motor v cca horní polovině otáček.no a pak sledovat co jede z výfuku po otevření plynu..,pokud bíle zakouří,je to další indície,že pouštějí gugera...,ale není to 100%.
osobně bych asi zvážil,jestli to má cenu do toho šťourat-navrhuju jezdit a ty gufera vyměnit až když se do motoru poleze kvůli jiné věci,nebo až je podobných důvodů nasbírá více.úplně nepřestane brát asi nikdy a lezt do toho aby jsi snížil spotřebu o cca polovinu=2dcl/1000km fakt nemá smysl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TRX-olej
BEGY>ahoj
TRX má stejný motor jako moje TDM takže mám pár info. Ano tohle motory jsou náchylnější ke spotřebě oleje, je to 5ti ventil a pokud jsou horší gufera ventilů tak se tomá holt kudy ztrácet :)
Mě osobně brala olej kolem 3dc na 1000km, po výměně oleje na MOTUL 15W40 si zatím během 2000km nevzala nic.
Černé zakouření z výfuku při přidání plynu svědčí spíš o špatně nastavené směsi - máš to příliš bohatý.
nějaký info ZDE
Díky Ti za tip (stránky) ,ovšem kdyby byla bohatší směs,tak si to veme logicky i více benzínu,ale mě teď po 300 km vychází spotřeba cca 6-6,3 l/100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TRX-olej
Venca00>Díky Ti za tip (stránky) ,ovšem kdyby byla bohatší směs,tak si to veme logicky i více benzínu,ale mě teď po 300 km vychází spotřeba cca 6-6,3 l/100km
tak to jezdis lehce pac ona holka si veme klidne 91 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
c.j.>K mému XR 250 jsem dostal zbytek Motorexu 15W50, který tam byl nalitý, motorka kouřila, po každé vyjížďce jsem dolil deci, takže litr oleje byl hned pryč. Už byl stejně pomalu čas na výměnu, tak jsem tam dal klasický Motul 10W40, který jsem měl doma. Nalil jsem ho s tím, že tu bude žrát určitě více.. A ono houby, přestala kouřit a olej dolévám co 4 vyjížďky
Zajímavé..jen jestli trošku nekecáš!
1 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
marwin>lopata75: to je divný, páč mě udělali uplně to samý a ten rozdíl je obrovskej
Pěkny TRX custom)...zadni kdyvka je z YZF750??předni vidle taky??jake byly třeba upravy na tu kyvku??jak to brzdi s těma brembama na předku??jaka mje tam pumpa??maš možnost srovnani s těma origo sumitomo třmeny??
1 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
marwin>Axel: jo kyvka je YZF, já to s ní už koupil, ale kámoš ji tam dával sám a je to uplně bez problémů, myslim že s ní nemusel nic dělat. Mimochoddem ji má na prodej, páč tam zrovna nacpal z RSV . Vidle jsou SZR660. Pumpa je tam origo, ale dávala se i na R1, takže ji tam asi nechám. S původníma brzdama se to moc srovnávat nedá, tohle je někde uplně jinde. Ono hodně udělaj 320mm kotouče a třmeny asi Brembo špatný udělat taky neumí. Jel sem na kámošově s původníma kotoučema a modrejma třmenama.
hmmm,zajimave....RSV kyvku chci napasovat na FZR, předek buď R6(klasiku) nebo USD-čka z novější R1....ještě uvidim... kiaždopadně to TRX vypada voňavě
1 reakcí na tento příspěvek TRX-olej
Dakujem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha trx 850 Yamaha TRX 850 | ajwenfz6 | 1 | 11.12.2019 v 15:50 PajdaXJR |
Pozor při koupi TRX 850 Yamaha TRX 850 | GooDBody44 | 11 | 8.9.2016 v 13:34 GooDBody44 |
Olej Yamaha trx\tdm850 pomoc prosim Yamaha TRX 850 | bean.2 | 5 | 13.3.2016 v 20:18 TDM851 |
prestavba yamahy TRX 850 [1, 2, 3] Yamaha TRX 850 | vanyl | 61 | 2.3.2016 v 22:06 luko850 |
Názor Yamaha TRX 850 | DucatixDave | 13 | 2.2.2015 v 17:25 MedWed |