paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

21.5.2007 v 14:19
Zdravím, mám pár info pro ty, kdo pokukují po Endurku Yuki TR 200 *yes*
S kámošem se pořád v práci bavíme o endurkách, jak jinak, máme už něco nalítanýho na XTkách, TTkách, kroskách atd, prostě+ bahňáci :P a nedalo nám, zjistit, co je TR zač.

Takže, byl jsem u Dealera Yukin, a měli zrovna skladem TR 200, předváděčka, sem tam se na tom někdo sveze.

Projel jsem to. Zde moje postřehy - "závady" neboli nedostatky :

1. Přední tlumiče absolutně mrtvý a měkký
2. Zadní centrála taky moc měká
3. Zadní buben mrtvej
4. Nefunkční tachometr při 65km
5. Přední blatník zbytečně dlouhý a za jízdy se moc klepe
6. Největší kámen úrazu, a to jako bez "prdele" extrémně malý úhel řízení - REJT!
7. Sériovej řetez je bláto - nutná výměna za kvalitnější!

Tyto nedostatky jdou jednoduše odstranit, kdo je tochu kutil a vyhraje si s tím, tak pro něj nebude problém dát tvrdší pružiny do předku a jiný olej. Zadní centrála se nechá taky přitvrdit, pokud by to nestačilo, dá se s tím též vyhrát *yes*
Nefunkční tacho - nevím co se stím stalo, ale to je pro mě detail, i to se nechá vylepšit je to pak nesmrtelný...
Zadní buben nic moc - ale vzhledem k počut najetých KM, si ani nemohli stihnout "sednout" pakny, ale i buben se nechá pěkně poladit aby fatk brzdil *yes*

Největší problém je malý rejt!!! Opravdu to je vo držku, taky jsem se málem "vysekal" když jsem to otáčel. Jediný řešení jak vylepši rejt, je posunout nádrž zhruba o 2cm a zmenčit dorazy na krku řízení, pak to bude OK *yes* Ale bude stím práce!!

Teď co se mi hodně líbilo *yes*

1. Má to otáčkoměr
2. Má to LED displej - ukazuje zařazenou rychlost, sice taková blbůstka, ale potěší
3. Má to el. startér - chyta opravdu špičkově, prostě no problem - spokojenost
4. Endurko je velmi lehoučké *yes* Až mě to překvapilo! Nekoukejte na papírových 125kg nebo kolik, ale "pocitově" tak 100kg *yes* Zkrátka tady není co řešit!
5. Teď pozor - zvuk ze sériového výfuku - nádhera, hodně mě to překvapilo!
6. Motor kopie Suzuki 200 DR *yes*
7. Výkon - jak se to veme, je to hodně příjemný, na volnoběh sikrásně přede, na přidání plynu okamžitě vystřelí... za jízdy pěkný průběh.
8. Plasty - prakticky nezničitelné a na první dojem kvalitní!

Když to shrnu. Motorka má celkem dost nedostatků, ale i tak se mi opravdu líbí! Na obyčejný ježděníčko do přírody a blbnutí stačí v pohodě. Motor má potenciál a nechá se ještě vyladit průběh motoru - odstranit EURO 3 na výfuku, a vyladit karbec + sání - hned to pojede líp!
Za 60t.kč to je opravdu solidní stroj *yes*

Berte to vše trochu s rezervou, je to přeci jen čína, však jsem do teď čínou opovrhoval, ale po dnešku musím říct, že mě to opravdu překvapilo :/
Jsem "rozmazlenej" z krosáren, taky Yamaha TT 600 R, Honda XR 600, a chtěl jsem zkusit, co je TR zač.. proto tyto moje postřehy, třeba se to někomu hodí!

Na závěr - kdo je šikovný, plno věcí si vyladí/vylepší doma, jen mě hodně zklamalo řízení, rejt, s tím se bude špatně bojovat.

Můžou bejt námitky, že proč bych si měl doma upravovat to a to na nový motorce, jasně, t oej pravda, ale já to beru vzhledem k ceně, že za ty peníze, je opravdu hodně muziky, ať si tvrdí každý co chce, je to tak *yes* Momentálně mě nenapadá konkurence k Yuki 200 TR. Opravdu nic není, kormě jednoho stroje, BETA ALP 200, má stejný motor, ale taky stojí jednou tolik!
1... 6 7 8 9

2.8.2007 v 13:07 | Nahoru | #241
U Yuki cross 200 je ten převod taky moc krátký, tak jsem dal dozadu o 5 zubů menší rozetu (původně 15/48 - teď 15/43 (u TR je to jinak)). Motor to stíhá uplně v pohodě i ve dvou a pohodová cestovní rychlost je 90 km/h. S tím originál převodem se řadí trojka "ještě v garáži" a jak píše Dady, v 80 km/h jsou už cítit pořádné vibrace. Spotřeba zůstala stejná (2,5 - 3). Ještě jsem na řidítka namontoval pořádné nerezové závažíčka a vibrace jsou skoro pryč :thmubup:

2.8.2007 v 14:50 | Nahoru | #242
Dady> Syn má TR 125 a taky na ty zrcátka nadává. Až koupíš nové, tak poraď kde a jaké. Neuvažuješ o centrálním stojanu a zadním nosiči? Co zvýšení řidítek o 25-35 mm? Kryty na řidítka?

2.8.2007 v 17:45 | Nahoru | #243
Míťa>Jo, ty řidítka by to chtělo i širší.Ale to nebude problém, loni jsem dával na svoji bývalou Hondu SLRku celkem slušný řidítka s hrazdičkou, nový. A stály tisícovku. Centrolní stojan ne,mimo asfaltku by překážel, klepal, oral... Nosič dozádu asi časem nechám vyrobit, mám možnost v práci. Na každý straně jsou dva úchytný body když se sundají ty držáky a změří se to, tak se něco jednoduchýho snad vymyslí....jinak nemám v úmyslu na tom "kutit", uvidíme však, co se ještě objeví.....

1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

9.8.2007 v 08:49 | Nahoru | #244
Dalších 100km (sakra furt prší...) dobrý pocit z jízdy hlavně mimo silnici po polńačkách
a v lese, kde se krátký převod stává výhodou..motor mě stále překvapuje, jak je na 200stovku příjemně pružný,nesrovnatelně větší zátah než u H. XLR 125, s kterou mohu porovnávat...na silnici při rychlostech ke 100km/hod nic moc, vibrace, zbytečně točí...s pérováním nemám problém.... brzdy zatím žádnej zázrak, počítám že se ještě usazují a jejich účinnost se zlepší....uvažuju o širších a vyšších řidítkách, musím to nejdřív poměřit....Jinak motorka se dost líbí, většinou do doby, než "obdivovatelé" zjistí, že se nejedná o Japonce, ale Číňana (jediný nápisy na motorce zůstaly na deklu motoru, ňák se mi tam ty ostatní nelíbily....).Naštěstí na přiblblý poznámky o Číňanech jsem vzhledem k svému věku imuní, nebaví mi dokolečka vysvětlovat že bych taky raději Hondu či kvalitní endurko z Jawy(to jsem ale fantasta, haha..)ale že jsem tu nic ekvivalentního ( v ceně, váze, výkonu, typu) nenašel (125ko XRko ža 75tis. promiň), že mám zatím z tohoto mopeda celkem dobrej pocit, (navíc se zatím stále nic nepovolilo ani neulítlo) a to jsem jezdil co se týká soft endura na všem možným...

9.8.2007 v 12:35 | Nahoru | #245
Dady> tak to jsi mohl déšť poslat k nám na Moravu. Tady je sucho a už se práší i v lese. Na druhou stranu jézéďáci už stihli někde poorat i poválcovat :) Neuvažuješ o pánceřové hadičce na přední kotouč? Ta zadní, moc to nechápu, ale kotouč by mi tam pasoval víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

21.8.2007 v 14:16 | Nahoru | #246
PetrAT>Tedy prší tady fakt furt..i dnes.. motorka stále v pohodě, v lehčím terénu radost si zaskotačit, navíc na 330km stačilo osm litrů benzínu, přední brzda si sedla a OK, zadní však nic moc...prostě zatím k nastaveným požadavkům a s přihlédnutím k ceně tohoto crossmopeda MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST !!

21.8.2007 v 21:48 | Nahoru | #247
Dady> ten déšť Ti závadím. Tady je sucho až nám vyschla studna :( a na ježdění taky teď není čas, ale až to pujde, vyrazím. Hlavně, že Ti bike spokojeně jezdí *yes*

21.8.2007 v 21:58 | Nahoru | #248
smiki1>Čao, na ETI nedělám ale jezdím občas okolo na kole, vidím tam stát většinou XTčko Yamahu. Kolik těch běloušů Příplata už prodal nevím ale teď koncem čerence měl
jednu 125ku a jednu 200stovku,kterou mám já. Tu 125ku prý koupila náka ženská,bydlí na hoteláku u chemičky, kde ji vidím parkovat.....Jinak Přípl. má v Karlovarskym kraji
na Yuki monopol ale na ten servis jsem zvědavej,dělá to někdo v Lomnici a další na Šenvertu...mam jít na první garančku při 5ti stech km a už teď mi z toho bolí břicho....no uvidíme....

22.8.2007 v 21:24 | Nahoru | #249
L+b Auto univerzal s.r.o., ul.Dr. Kocourka 2100.....možná že to bude ten Lang,jinak je další "montér" nějakej Dengler v Lomnici...

2 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

26.8.2007 v 20:31 | Nahoru | #250
Mam par postrehu, tak mi dovolte se o ne podelit :) Takze v Yukinach jsou licencni motory Suzuki DR, Yuky vyrabi pro cinsky trh motocykly pod znackou SUZUKI(nejedna se o kradez znacky) takze bych se ani nedivil kdyby se nekdo prohanel tady v CR na nejake suzuki a ona to byla cina :D, za dalsi nekdo zminil cenu dilu na Yuki, proc asi myslite ze jsou tak drahe ? ze by diky tomu ze yuki spolupracuje ze suzuki a suzuki z toho ma nejake ty penizky za dily, ktere kdyby byly levnejsi nez origo suzuki tak by si suzukacky asi moc lidi nekoupilo ;)
Jeste jedna vec, cena Yuki 200 v cine=750$

26.8.2007 v 20:55 | Nahoru | #251
JohnyQuatro> 750USD je prodejka v Číně a nebo nákup z výroby ?

26.8.2007 v 23:10 | Nahoru | #252
JohnyQuatro>Nějakej zmatek v těch uvahách...Yuki nevyrábí...je to obchodní značka
pro Česko a Slovensko. Takže různý typy dovezený pod touto značkou k nám můžou být
a taky jsou vyrobený v různých fabrikách, záleží jak se dovozce dohodne s výrobci...proto
se prakticky stejný motocykl jako je TRka u nás nabízí v Německu pod značkou Kreidler..
Tato praxe je běžná už léta třeba u elektroniky....i když nakonec na nejedné videokameře, foťáku atd. vyrobené v Číně či na Taiwanu není jen označení pro toho kterého dovozce, ale často už je vidět i orig. značka, např.Sony made in China atd....copak se v Česku nevyrábí například tel. Panasonic a například v Brazilii VW či motocykly Honda...
Já Číňany moc nemusím, nakonec svým kopírováním (moto Blata atd. nadělali dost neférový paseky ), na druhý straně jak jsem už napsal TRka byla za slušný peníze se slušnými ohlasy (test TR 200 v zářijovým Motohousu) a je jak se mi zdá i osobně zatím po 5stech ujetých km technicky i kvalitou provedení celkem na slušný úrovni...Honda 250ka XRka či podobný stroje renomovaných značek jsou určitě zajímavější ale taky víc než několikrát dražší...a co se týká těch udajnych 750ti dolarů...uživatel řeší konečnou nákupní cenu ve srovnání s ostatní nabídkou..nechci ani vědět, kolikrát je třeba menší výrobní cena mladoboleslavskejch embéček než je pak cena prodejní...určitě těch 250tisíc co chtěj za holou Fabii je taky víc než dost...

26.8.2007 v 23:19 | Nahoru | #253
Dady>dobre, tak ne yuki ale "činči" :) jinak pisu jen to co jsem se nahodou dozvedel, jedina uvaha je ta z nahradnima dilama, a jeste rekni ze se to primo nenabizi ;)

27.8.2007 v 01:25 | Nahoru | #254
JohnyQuatro>TAk jo ale díly mě netlačí...budou dávat díly dva roky zadarmo, kdyby z toho něco náhodou padalo...záruka je jasná a zastoupení se zatím chová relativně velice slušně...aspoň podle referencí...snad to nebudu muset potvrzovat ani vyvracet..a po dvou letech uvidíme, co dál..třeba tu už bude endurko lepší i než je XRka vod Hondů , kterou budou vyrábět v Mongolsku.......
Mimochodem nedávno jsem tady četl o té rozpadající se JAWE 650 a nefungujícím garančním servisu...no to by byla zábavička se takhle s tím vztekat...

3 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!

27.8.2007 v 11:34 | Nahoru | #255
Po přečtení všech názorů a reakcí jsem dospěl k názoru ,že jste všichni idioti. *yes* :lol: :lol: :lol:

27.8.2007 v 14:44 | Nahoru | #256
fantomas>Děkujem za návštěvu...zápach jsem už odvětral, inteligenci a slušnost přidat neumím :)

27.8.2007 v 19:59 | Nahoru | #257
Dady>>
:lol: :lol: :lol:

27.8.2007 v 20:13 | Nahoru | #258
fantomas> nelichoť nám :cool:

27.8.2007 v 22:40 | Nahoru | #259
PetrAT>Malem jsem na tebe zapomel, je to cena kterou mel hostalek napsanou ve smlouve s Yuki jako cenu motocyklu, takze tusim cena vyrobni, tezko rict.

27.8.2007 v 22:52 | Nahoru | #260
fantomas>>
To máš sice pravdu, ale je nám takhle moc dobře :D :lol:

27.8.2007 v 23:09 | Nahoru | #261
totr>Jo je...ale tady by to mělo být hlavně o tom zpropadeným ČÍŇÁNKOVI slepeným ze všeho možnýho a vyskytujícího se v zemích českých pod názvem Yuki TR 200....i dneska se projížděl po lesích a loukách s radostí, čuchnul i k motokrosu a nebejt těch starejch kostí svýho vodiče, dokázal by i víc...

27.8.2007 v 23:16 | Nahoru | #262
Dady>no tak dávej bacha at se ti to nerozpadne..opatrně na to!měl sem taky yuki..no a stoprocentě to sloužilo jenom když to stalo v garaži.. ..ale třeba tyhle new modely sou o nečem jiným už..

27.8.2007 v 23:21 | Nahoru | #263
Jen se nebojte,oni ti číňani se to taky naučí ty motorky dělat.Je to jen otázkou času.

27.8.2007 v 23:25 | Nahoru | #264
Bhaal>Dík za radu ale na bacha kašlu...je to na ní ale zatím vypadá dobře...když se složí, holt budou trochu starosti nejen mý ale i garančního technika...ale zatím dobrý a proč si dělat starosti dopředu...

27.8.2007 v 23:44 | Nahoru | #265
Dady>no jestli je to kvalitní,tak jak je kvalitní design, tak už to bude v pohodě :) ...no ale každopádně jak říká fantomas..dejme čínanům pár let, a nikdo už sem yukinám smát nebude! :)

29.8.2007 v 23:32 | Nahoru | #266
A je to tady,byla první garančka...dohodnul jsem se, že mi vymění pouze olej v tlumičích a dají velký razítko do servisky, zbylé drobnosti včetně výměny oleje v motoru že si udělám sám. Kupodivu pan šéf souhlasil a já byl spokojenej, že se mi podaří předejít
případným škodám, které by mohly při zásahu "odborníků" na motocyklu vzniknout (jak já těm lidem nevěřím...myslím teď obecně většině servisů...zažil jsem toho za těch
třicetpět let praxe s nimi opravdu hodně). A hurá, nezklamali ani tentokrát...razítko dali bez řečí a olej vyměnili....AKORÁT že nějaký učedník vorval nevhodným klíčem vrchní šestihrany záklopek tlumičů tak, že jsou skoro nasračku...když jsem to vydejchal, požádal jsem pana vedoucího s co nejmilejším šklebem, že bych ho chtěl poprosit aby objednal šrouby nové ,že si třeba mlaďoch po jejich zaplacení dá příště pozor...slíbil že objedná, nehnul ani brvou ale působil na mě, že se každou chvílí rozletí vztekem...prostě katastrofa, kterou jsem vlastně čekal, přesto jsem z ní nakonec vždy opět neskutečně udivenej...
¨ Jinak moped zatím stále drží a na lesních a polních cestách je s ním pořád víc a víc srandy..dostal i novej olej do motoru a tak už dám těm jeho pár koníkům občas co se do nich vejde...

25.9.2007 v 13:01 | Nahoru | #267
Ujeto 1200km, z toho odhaduju víc než polovina mimo asfalt, zatím se stále nic nepovolilo ani neulítlo.. trochu hází zřejmě rozeta takže se musí dát pozor při napínání řetězu aby měl vůli při všech polohách ....motor už honím na doraz, no třiceti koňová
čtyřstovka to néni, no ....ale v terénu má chuť pospíchat stejně podstatně víc než já......trochu jsem změnil názor na ty převody, delší převod bych vzhledem k způsobu provozování nedával , na rovnej asfalt s tím jedu nerad a ta
šestka mi tam holt bude chybět pořád....snad to bude chtít trochu přitvrdit přední tlumiče,
a přitáhnout pružinu zadního centrálu (je zatím napružená na třetinu závitovýho rozsahu)...
Tolik další informace pro případné mopedisty, kteří se rádi svezou, nemusí mít šestikilo
či nechtějí dát třikrát tolik za novou značkovou dvěpade... Čus ;)