S kámošem se pořád v práci bavíme o endurkách, jak jinak, máme už něco nalítanýho na XTkách, TTkách, kroskách atd, prostě+ bahňáci :P a nedalo nám, zjistit, co je TR zač.
Takže, byl jsem u Dealera Yukin, a měli zrovna skladem TR 200, předváděčka, sem tam se na tom někdo sveze.
Projel jsem to. Zde moje postřehy - "závady" neboli nedostatky :
1. Přední tlumiče absolutně mrtvý a měkký
2. Zadní centrála taky moc měká
3. Zadní buben mrtvej
4. Nefunkční tachometr při 65km
5. Přední blatník zbytečně dlouhý a za jízdy se moc klepe
6. Největší kámen úrazu, a to jako bez "prdele" extrémně malý úhel řízení - REJT!
7. Sériovej řetez je bláto - nutná výměna za kvalitnější!
Tyto nedostatky jdou jednoduše odstranit, kdo je tochu kutil a vyhraje si s tím, tak pro něj nebude problém dát tvrdší pružiny do předku a jiný olej. Zadní centrála se nechá taky přitvrdit, pokud by to nestačilo, dá se s tím též vyhrát *yes*
Nefunkční tacho - nevím co se stím stalo, ale to je pro mě detail, i to se nechá vylepšit je to pak nesmrtelný...
Zadní buben nic moc - ale vzhledem k počut najetých KM, si ani nemohli stihnout "sednout" pakny, ale i buben se nechá pěkně poladit aby fatk brzdil *yes*
Největší problém je malý rejt!!! Opravdu to je vo držku, taky jsem se málem "vysekal" když jsem to otáčel. Jediný řešení jak vylepši rejt, je posunout nádrž zhruba o 2cm a zmenčit dorazy na krku řízení, pak to bude OK *yes* Ale bude stím práce!!
Teď co se mi hodně líbilo *yes*
1. Má to otáčkoměr
2. Má to LED displej - ukazuje zařazenou rychlost, sice taková blbůstka, ale potěší
3. Má to el. startér - chyta opravdu špičkově, prostě no problem - spokojenost
4. Endurko je velmi lehoučké *yes* Až mě to překvapilo! Nekoukejte na papírových 125kg nebo kolik, ale "pocitově" tak 100kg *yes* Zkrátka tady není co řešit!
5. Teď pozor - zvuk ze sériového výfuku - nádhera, hodně mě to překvapilo!
6. Motor kopie Suzuki 200 DR *yes*
7. Výkon - jak se to veme, je to hodně příjemný, na volnoběh sikrásně přede, na přidání plynu okamžitě vystřelí... za jízdy pěkný průběh.
8. Plasty - prakticky nezničitelné a na první dojem kvalitní!
Když to shrnu. Motorka má celkem dost nedostatků, ale i tak se mi opravdu líbí! Na obyčejný ježděníčko do přírody a blbnutí stačí v pohodě. Motor má potenciál a nechá se ještě vyladit průběh motoru - odstranit EURO 3 na výfuku, a vyladit karbec + sání - hned to pojede líp!
Za 60t.kč to je opravdu solidní stroj *yes*
Berte to vše trochu s rezervou, je to přeci jen čína, však jsem do teď čínou opovrhoval, ale po dnešku musím říct, že mě to opravdu překvapilo :/
Jsem "rozmazlenej" z krosáren, taky Yamaha TT 600 R, Honda XR 600, a chtěl jsem zkusit, co je TR zač.. proto tyto moje postřehy, třeba se to někomu hodí!
Na závěr - kdo je šikovný, plno věcí si vyladí/vylepší doma, jen mě hodně zklamalo řízení, rejt, s tím se bude špatně bojovat.
Můžou bejt námitky, že proč bych si měl doma upravovat to a to na nový motorce, jasně, t oej pravda, ale já to beru vzhledem k ceně, že za ty peníze, je opravdu hodně muziky, ať si tvrdí každý co chce, je to tak *yes* Momentálně mě nenapadá konkurence k Yuki 200 TR. Opravdu nic není, kormě jednoho stroje, BETA ALP 200, má stejný motor, ale taky stojí jednou tolik!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
a v lese, kde se krátký převod stává výhodou..motor mě stále překvapuje, jak je na 200stovku příjemně pružný,nesrovnatelně větší zátah než u H. XLR 125, s kterou mohu porovnávat...na silnici při rychlostech ke 100km/hod nic moc, vibrace, zbytečně točí...s pérováním nemám problém.... brzdy zatím žádnej zázrak, počítám že se ještě usazují a jejich účinnost se zlepší....uvažuju o širších a vyšších řidítkách, musím to nejdřív poměřit....Jinak motorka se dost líbí, většinou do doby, než "obdivovatelé" zjistí, že se nejedná o Japonce, ale Číňana (jediný nápisy na motorce zůstaly na deklu motoru, ňák se mi tam ty ostatní nelíbily....).Naštěstí na přiblblý poznámky o Číňanech jsem vzhledem k svému věku imuní, nebaví mi dokolečka vysvětlovat že bych taky raději Hondu či kvalitní endurko z Jawy(to jsem ale fantasta, haha..)ale že jsem tu nic ekvivalentního ( v ceně, váze, výkonu, typu) nenašel (125ko XRko ža 75tis. promiň), že mám zatím z tohoto mopeda celkem dobrej pocit, (navíc se zatím stále nic nepovolilo ani neulítlo) a to jsem jezdil co se týká soft endura na všem možným...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
jednu 125ku a jednu 200stovku,kterou mám já. Tu 125ku prý koupila náka ženská,bydlí na hoteláku u chemičky, kde ji vidím parkovat.....Jinak Přípl. má v Karlovarskym kraji
na Yuki monopol ale na ten servis jsem zvědavej,dělá to někdo v Lomnici a další na Šenvertu...mam jít na první garančku při 5ti stech km a už teď mi z toho bolí břicho....no uvidíme....
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Jeste jedna vec, cena Yuki 200 v cine=750$
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
pro Česko a Slovensko. Takže různý typy dovezený pod touto značkou k nám můžou být
a taky jsou vyrobený v různých fabrikách, záleží jak se dovozce dohodne s výrobci...proto
se prakticky stejný motocykl jako je TRka u nás nabízí v Německu pod značkou Kreidler..
Tato praxe je běžná už léta třeba u elektroniky....i když nakonec na nejedné videokameře, foťáku atd. vyrobené v Číně či na Taiwanu není jen označení pro toho kterého dovozce, ale často už je vidět i orig. značka, např.Sony made in China atd....copak se v Česku nevyrábí například tel. Panasonic a například v Brazilii VW či motocykly Honda...
Já Číňany moc nemusím, nakonec svým kopírováním (moto Blata atd. nadělali dost neférový paseky ), na druhý straně jak jsem už napsal TRka byla za slušný peníze se slušnými ohlasy (test TR 200 v zářijovým Motohousu) a je jak se mi zdá i osobně zatím po 5stech ujetých km technicky i kvalitou provedení celkem na slušný úrovni...Honda 250ka XRka či podobný stroje renomovaných značek jsou určitě zajímavější ale taky víc než několikrát dražší...a co se týká těch udajnych 750ti dolarů...uživatel řeší konečnou nákupní cenu ve srovnání s ostatní nabídkou..nechci ani vědět, kolikrát je třeba menší výrobní cena mladoboleslavskejch embéček než je pak cena prodejní...určitě těch 250tisíc co chtěj za holou Fabii je taky víc než dost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Mimochodem nedávno jsem tady četl o té rozpadající se JAWE 650 a nefungujícím garančním servisu...no to by byla zábavička se takhle s tím vztekat...
3 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
To máš sice pravdu, ale je nám takhle moc dobře :D :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
případným škodám, které by mohly při zásahu "odborníků" na motocyklu vzniknout (jak já těm lidem nevěřím...myslím teď obecně většině servisů...zažil jsem toho za těch
třicetpět let praxe s nimi opravdu hodně). A hurá, nezklamali ani tentokrát...razítko dali bez řečí a olej vyměnili....AKORÁT že nějaký učedník vorval nevhodným klíčem vrchní šestihrany záklopek tlumičů tak, že jsou skoro nasračku...když jsem to vydejchal, požádal jsem pana vedoucího s co nejmilejším šklebem, že bych ho chtěl poprosit aby objednal šrouby nové ,že si třeba mlaďoch po jejich zaplacení dá příště pozor...slíbil že objedná, nehnul ani brvou ale působil na mě, že se každou chvílí rozletí vztekem...prostě katastrofa, kterou jsem vlastně čekal, přesto jsem z ní nakonec vždy opět neskutečně udivenej...
¨ Jinak moped zatím stále drží a na lesních a polních cestách je s ním pořád víc a víc srandy..dostal i novej olej do motoru a tak už dám těm jeho pár koníkům občas co se do nich vejde...
čtyřstovka to néni, no ....ale v terénu má chuť pospíchat stejně podstatně víc než já......trochu jsem změnil názor na ty převody, delší převod bych vzhledem k způsobu provozování nedával , na rovnej asfalt s tím jedu nerad a ta
šestka mi tam holt bude chybět pořád....snad to bude chtít trochu přitvrdit přední tlumiče,
a přitáhnout pružinu zadního centrálu (je zatím napružená na třetinu závitovýho rozsahu)...
Tolik další informace pro případné mopedisty, kteří se rádi svezou, nemusí mít šestikilo
či nechtějí dát třikrát tolik za novou značkovou dvěpade... Čus ;)