globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
6.6.2010 v 02:57
Zdravím chlapi,

vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.

Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.

Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.

E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.

Díky diskutujícím, Radus



Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 07:46 | Nahoru | #1
Co zapalování - větší komprese - menší předstich

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 08:06 | Nahoru | #2
radovan (jmenovec )> Můžu mít i jiný vačky a kola do rozvodů na proměnu časování, taky zvažuju, ale jen ty vačky.

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 08:58 | Nahoru | #3
Raisidlo77,. Ty jezdíš nějaké závody litrových dvouválců? Proč se pouštíš do takové přestavby?

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 09:32 | Nahoru | #4
Ahoj,zvětšíš kompresi a zvedne se ti brzdná účinnost motoru,která působí rušivě v náklonech.Nelíbí se mi to.Je to dobré leda tak pro sprint.Spojkapovolka ti jemnou korekci plynu ve velkých náklonech nic neumaže.Na okruhu je to ještě třeba jiné,při znalosti trati,ale v provozu těžko nasadíš zatáčku na jeden plyn,když nejedeš hluboko pod svůj limit.

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 11:24 | Nahoru | #5
no hlavne komprese z 9.1 na 11.5 uz je sakra rozdil... To ti ten vrsek moc dlouho nevydrzi...

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 12:31 | Nahoru | #6
budounto dost odnášt i ložiska v motoru...

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 14:26 | Nahoru | #7
já mám kompresní poměr u dvouválu 9,8:1 a brzdí motorem jako kráva, zbytek už napsali ostatní

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 14:37 | Nahoru | #8
Raisidlo77> Ja Ti to schvaluju a komprese 11,5:1 neni zase tak moc.

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 14:51 | Nahoru | #9
Hummer> Přestavuju, dělám si to do šroubku podle sebe, a chci to mít taky trošku "jinak" než origo (touha odlišit se, ale nejen esteticky) - utopený peníze neřeším a časově to taky netlačím.

z-x-r> O vršek strach nemám

Dejva> To je právě jedna z mých myšlenek, ale myslím že tak strašný to ještě nebude.

Murkin> Konečně odborník . Copak bys tomu společně s písty dal do vínku dál, popřípadě kde vidíš negativa ? Díky moc

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 15:08 | Nahoru | #10
Mám ve Vtwinu kovaný písty od Wiseca,KP11,5/1 místo 9,4/1 + větší vrtání. Olehla tvrdí, že je to kit pro stávající nastavení motoru. Motor běží, momentálně mam nastaveno trochu moc do bohata, ale jelikož já už mám skoro konec sezony, tak to nechám odladit na brzdě s Dynojetem. Jinak spokojenost, cokoli chceš vědět ptej se;).

Vačky jsou jistě krok v před, ale na druhou stranu na co? Posuneš tim použitelný spektrum jinam a značně ho zůšíš i když získáš větší výkon...

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 15:10 | Nahoru | #11
m8rinek> Výborně, zkušenosti . Hned jak budu moci, napíšu Ti PMko a spojím se s Tebou nějak líp, jestli můžu.. nebo mi rovnou napiš do vzkazů číslo, díky.

E: Oulehlu jsem kontaktoval už dřív, ale Wiseco pro mě písty bohužel nedělá (jen do SPčka). Proto právě JE Pistons.

Naposledy editováno 06.06.2010 16:28:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 15:50 | Nahoru | #12
[quote]Raisidlo77>Hummer> Přestavuju, dělám si to do šroubku podle sebe, a chci to mít taky trošku "jinak" než origo (touha odlišit se, ale nejen esteticky) - utopený peníze neřeším a časově to taky netlačím.
Přád mi uniká podstata proč chceš, aby stará nevýkonná dvouválcová Honda měla o pár koní víc.

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 16:16 | Nahoru | #13
Hummer> Myslim že je to touha po seberealizaci,lidi co upravujou maj většinou touhu mít něco naprosto specifickýho,svuj vlastní speciál.Mě se to líbí když si někdo přestaví motorku a jde touhle radikální cestou.

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 16:26 | Nahoru | #14
Hummer> Duričko to trefil. Taková ta upravovatelská "touha odlišit se".. mám dvě Jawy se sajdou. Nebaví mne řidit motorku s takovejma jízdníma vlastnostma, ale je to krásný a vždycky jsem to chtěl. Jde o ten pocit a říct si "mám ji" a moct si k tomu sednout a kochat se.

Když Ti řeknu že za peníze co jsem do ní narval bych měl "novou" předváděčku, a za peníze co ji dostavím bych si koupil ještě 2 takový starý Hondy, asi to nepochopíš.

Mohl bych si koupit novou motorku, a "stavím si sen" a dělám si ji podle sebe. V podstatě vím co chci, ale ještě se to všecko může změnit... zkrátka díky Duričko za sepsání .

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 17:15 | Nahoru | #15
Dobře do toho jdeš Já budu mít letos jenom poladěnej podvozek a brzdy a hádám že mi to bude stačit Jenom teda seš si jistej tím leštěním kanálků? Já mám pocit že to moc nepomůže, možná naopak. A karbece budeš mít původní?

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 17:17 | Nahoru | #16

HummerPřád mi uniká podstata proč chceš, aby stará nevýkonná dvouválcová Honda měla o pár koní víc.



je to hezky postavená jednoduchá motorka co nemá žádný blbosti navíc, třeba se to někomu líbí

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 18:22 | Nahoru | #17
Stev> Tak můj podvozek už je vyřešenej skoro. Vzadu mám úplně jinej centrál, a jiný přepáčko (prdel cca +25/30mm nahoru). Na předek cpu kuželíkový ložiska na gumový prachovky (ne plechový krytky), brýle nechávám, trubky nechávám, cpu trošku jiný střeva tlumičů (ventil, o tom jsme se bavili), progresivní pružiny a budu laborovat s olejama. Nahoře pak u řízení radiálky, PP páčky, krátkej plyn Accossato, jiný řidítka PP a hlavně tlumič řízení na brýle.

Brzdy ještě řeším - zadek až na pancířku a okousanej kotouč ponechám tak. Na předek mám radiálku Nissin, pancířky, měkčí desky, okousaný kotouče a ted mi nedaj spát šestipískty Tokico z K2ky GSX-R.. který ale prý nejsou tak slavný, jak se zdaj .

Karbece zatím zachovávám, nicméně zase budou mít jiný střeva (firma Dynojet). K leštění kanálků - dost jsem si toho vyzkoušel u dvoutaktů, kde jsme nakonec leštily kanály ssací a výfukové a naopak opískovali přepouštěcí. Je dost možný že to nic nepřinese, ale hlavní že bych nic neměl ztratit .

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 18:34 | Nahoru | #18
karbece mrkni na Factory Pro, prej jsou lepší a jestli se k tomu dostanu nacpu tam ty, tady když se proklikáš tak uvidíš. Já dám dopředu (teda já to dělat nebudu ) pružiny 0,85 a nový kompresní ventily, olej 5w a vzduch mezi 130 a 140, to ještě nevím. Zadek dostane novej centrál. Brzdy mám komplet z 954 rr, chce to jen trochu zbrousit buď třmeny nebo držáky nebo oboje aby to pasovalo, ale myslím že s radiální pumpou 16 to bude dobře brzdit i se starejma třmenama. Až to bude hotový tak uvidím jakej to má smysl, každopádně si dám od úprav zas na chvíli voraz

e: co jsem se dočetl tak vyzkoušenej upgrade jsou třmeny z CBRF4i/VTRSP1/CBR929 ty maj snad pístky 34/32 a pumpu 16 F4i a 19 další dva, nebo CBR954/VTRSP2 tam je to 32/30 a 17,5. VTR origo má 30/27 a 14. Píšu to z hlavy ale myslím že to tak je. Pumpa pak asi bude lepší radiálka, ale i bez toho je to prý znatelné zlepšení.

Naposledy editováno 06.06.2010 18:49:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 18:36 | Nahoru | #19
Raisidlo77> No hele k těm brzdám než nisiny z gsxr bych dal raději 6pístky z Hyabusy,ZX12 atp,prostě Tokica.A nestálo by za zvážení čenžnout vidlice za nějaký USDčka,ty bys mohl pořídit už někde kolem 10tky s radiálníma brzdičema,což by mohlo přinést taky o chloupek lepší ovladatelnost. Když už máš zadek jinej

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 18:41 | Nahoru | #20
Ďuričko> vidle už nejsou taková sranda, většinou je jednodušší sehnat celej předek a ještě takovej kterej by se dal napasovat na krk, ale taky se to dělá

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 20:00 | Nahoru | #21
Já jen v rychlosti, aby řeč nestála (večer sem písnu) - přemýšlel jsem nad předkem z SPčka, ale nevím no... chtěl bych si s tou motorkou zajet i na dovolenku, i když má být vonavka. Jestli budu chtít echt podvozek (a myslím že zbytek za tou vidlí už pokulhával) tak si kupím SPčko.. který stejně po dostavení Storma, chci .

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 20:14 | Nahoru | #22
Raisidlo77> Covece,to bych ty peníze radši rovnou chystal na SPčko,motorka na cestování velkou kompresi nepotřebuje Ale zrazovat tě nechci!

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 21:23 | Nahoru | #23
Ďuričko> Nejde o cestování. Nejde mi o ten cíl - na vodu kašlu... jde mi o tu cestu. Klidně tam pojedu na 3dny s projedu si každej průsmyk .

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 21:54 | Nahoru | #24
OK. Proti gustu. U nás klucí taky tuní auta, ale s tím pak jezdí na různé výstavy chlubí se a předhání. OK, to chápu je to koníček. Ale u motorky? To mi přijde jako když jiní kluci před barákem ladí Škodu 120 dávaj do toho kliky , válce, písty z Favorita, různý výfuky chlubí se, že tam mají 100 koní a za pár let zjistí, že to je k hovnu. Koupí si pěkný auto co má 100 koní rovnou, nebo i víc, má nesrovnatelně lepší podvozek, výbavu atd. atd. Ale jak jsem řekl proti gustu. Mě je to celkem jedno, jen jsem chtěl vědět proč? Nějek jsem to nepochopil. Hodě štěstí a ať Ti dělá radost.

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

6.6.2010 v 22:13 | Nahoru | #25
Hummer> Chápu Tvůj pohled na věc, protože bych taky nikdy netunil škodárnu nebo Favorita (Fankla mám, chci jen trvrdší pružiny a litý kola, ale už ty kola považuju za vyhozený prachy) - protože pokud s tím mám jezdit (a je to auto, to je na ježdění) tak to stejně brzo zrezne a rozpadne se..

Ale k těm motorkám - ber to tak že VTR pro mě není jen obyčejná motorka. VTR přímo je pro mě jako pro skalní příznivce Jawy právě ta Jawa (té zůstanu věrnný i já ). Vím to že si můžu koupit lepší, třeba někdy přikoupím, ale dělám to pro radost. Nejel jsem s ní od prosince, a letos určitě s ní nevyjedu, ale netrápí mne to..

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

7.6.2010 v 14:12 | Nahoru | #26
Raisidlo77> ... ventily/pruziny jsi uz resil? Tam je dalsi moznost tomu trosku nandat. Lesteni sacich kanalu do bezvedomi tak moc nepomaha - na superhladkem povrchu ma beznin (kapalina) tendence spis ulpivat a tece po nem a prudka zmena rezimu (z fleku plnej kotel) ho pak utrhne a nazene do motoru moc bohatou smes. U aut se to resi vyhrivanim sacich kanalu - kde se pak mlati 2 protichudne potreby - co nejstudenejsi smes, ale bez kondenzace na stenach saciho traktu. Spis pomuze dokonale spasovani a zarovani cele cesty sani. Taky se laboruje s tvarem kanalu nad ventilem a tvarem ventilu - ale u toho ventilu je to dost o drzku. U vyfuku srovnani a prelesteni ma vetsi smysl ...

... jinak to podle prispevku bude mit pomerne radikalni vlastnosti a jizda na mokru v zatackach pri neopatrne manipulaci s plynem bude na takovem 2valu rozhodne adrenalin, misty to bude na vymenu trencli (v tom lepsim pripade) - vlastni zkusenosti.

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

7.6.2010 v 22:30 | Nahoru | #27
jen mě tak napadlo utahne to starter potom?

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 00:29 | Nahoru | #28
Dekompresor není a nebude... bude muset .

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 07:11 | Nahoru | #29
Ty kraso oni delaj na maly SVcko pisty s kompresi 13:1! To musi bejt narez!

2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 07:34 | Nahoru | #30
hummer: videtne nejsi typ na stavbu auta/motorky... kdyz si vystacis se seriovkou-tvuj boj

raisidlo: jen do toho... tu upravu hlavy.. chce to flowbench, bez mereni je to zbytecna prace... Lobo ma, treba by ti poradil...

starter by to mohl utocit... u TL jsou problemy az kdyz tam mas 1040ccm, kompresi pres 11 a vyhazeny dkompresory:)

bubak: toho chovani v zatackach bych se nebal... posune storma chovanim k TLku:)

brzdy rozhodne nejaky hondacky nissiny, tokica ze suzuki jsou bidny.. nejlepsi jsou z busy a davaj se jako upgrade na TL diky tomu ze sednou bez uprav, na tvoje vidle uz bys musel delat redukce a to uz je pak lepsi je udelat na naky lepsi trmeny. nebo pak komplet predek USD s radialama... ale jestli uz si narval prachy do revalve....
jo a ty progresivni pruziny mi moc nesedi.. davaj se spis tvrdsi linearni, obcas se da vybojovat i par milimetru chodu na hydraulickem dorazu ... progresivni jsou spis na motorku ktera casto jezdi s ruznou zatezi.. nejakou ultimatni stavbu bych naladil na jezdce, pri jizde ve dvou/dovolena bych se smiril s ne uplne idealnim komfortem/chovanim
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist