Téma: co dal??
 
6.6.2010 v 14:07
cus, potřeboval bych poradit s vyběrem motorky , o prazdkach po brigadě chci koupit něco silnějšího cenově okolo 70 000, mělo by to být zavodni enduro rád bych si taky občas sjel naky ty enduro hobby zavody ve stylo např. krysomanie ale nevim jestli 4t nebo 2t jaky objem je nej atd... tak se tak predběžně ptam na co mam šetřit)) jinak vážim něco malo přes 80 kilo a měřim 194cm
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??

7.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #31

Joraell>O tom jestli 450 nerozhoduje ani vyska ani vaha :) Ta rozhoduji zkusenosti a technika jizdy, jakozto zacatecnik nema ani jedno a na 450 mu to potrvá, na 250 si privykne mnohem rychleji.



..jasně,ale píšu,že se toho nemusí bát,neříkám,že to je nej a ideál......počítám,jako že už někde na něčem jezdil,a kdyby se mu naskytla dobrá nabídka,tak aby neváhal!

..jinak bych mu poradil,že jedině Husaberg 550 a Akrap!

Naposledy editováno 07.06.2010 09:38:58

co dal??

7.6.2010 v 09:49 | Nahoru | #32
Já vám nevim, jak se tu zas pár lidí ohání tim skvostným spodkem a zátahem v nízkejch otáčkách u 4T, podle mě 250 nebo 300 2T sou co se týče spodku daleko gumovější, daleko míň náhlý na zašlápnutí a celkově mi na enduro přijde ten 2T vhodnější, ikdyž je teda fakt že člověk furt brzdí jako debil. Osobně bych doporučil 250 nebo 300 2T po pár úpravách se z toho dá udělat velice hodná motorka a zbydou tam takový rezervy, že si může udělat každej rok novou

Jinak 250 4T možná taky nebude úplně špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??

7.6.2010 v 10:01 | Nahoru | #33

2LEKO>..jasně,ale píšu,že se toho nemusí bát,neříkám,že to je nej a ideál......počítám,jako že už někde na něčem jezdil,a kdyby se mu naskytla dobrá nabídka,tak aby neváhal!

..jinak bych mu poradil,že jedině Husaberg 550 a Akrap!



JEDINE ALE OTEVRENEJ """!!!!

Jezi: Nevim no agilnost 250 a 300 uz taky neni to prave orechove do zacatku. Na zacatek je potreba se ucit jezdit zatacky zvladat brzdeni, cist teren. A pokud jedu na motorce ktera ovlada me tak je to boj o to jestli z toho spadnu uz ted a nebo v dalsi zatacce. Pisu sem svoje zkusenosti mozna ma nekdo jine. Na houserovi kdyz je trat siroka a je dobrej povrch tak se mi jede dobre a nemam s nim nejakej zasadnejsi problem, ten nastane kdyz je mokro a jedese neustale v kolejich atd. Tam je to proste boj, bud jsem dlouhej a nebo zase brzdim brzo, rychle unavenej/utlucenej. Ja taky tvrdim ze na endurove zavodeni je 2t lepsi nacini, je vize univerzalnejsi, ale jsou samozrejme useky a trate , ktere sedi vice 4t. Proto je idealni motorkou asi ta 4t 250. Protoze je dobre ovladatelna a poskytuje dostatecny vykon s dobrou trakci a pritom to neni prekonovanej dynamit (coz je na mokru asi nejvetsi muj problem u 450).

PS: řeči o tom jakej to má spodek jsou úplně mimo mísu :) Už to davno není o "spodku" Tohle platilo v době kdy byla křivka motoru děravá jak řešeto, ale ne dneska.

Naposledy editováno 07.06.2010 10:03:05

1 reakcí na tento příspěvek co dal??

7.6.2010 v 10:11 | Nahoru | #34
Odporúčam 250 4T, mám síce najazdené trochu viac ako ty, ale sadol mi ako doteraz žiadna motorka. Mal som kedysi asi 2 roky Kawasaki KMX 125, potom jednu sezónu Hondu CR 250R, potom 2 sezóny na HSB FE 400 a na tejto Yamahe sa mi jazdí zo všetkých najlepšie. Presne ako píše Joraell, prestal som bojovať s motorkou a užívam si jazdu. Po terajších dažďoch keď je všetko komplet rozmočené som konečne pochopil ako to je, keď motorke aj v takýchto podmienkach ide tam kde ju nasmerujem a nie tam kde chce ísť ona :). HSB so mnou zametal a po pol hodine aj nenáročného vozenia sa som bol úplne hotový. Teraz sa mi zdá, že je tá motorka pomalšia ale hodinky ukazujú niečo úplne iné. Zlepšil som sa oproti minulému roku ozaj podstatne a to som ešte len nedávno začal sezónu. A že by ťa omrzela preto, že jej bude chýbať výkon toho sa neboj, je ho tam akurát a to mám vo výstroji skoro 100 kg.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??

7.6.2010 v 10:16 | Nahoru | #35
Joraell> nevim no - pokud se chce dotyčnejt naučit jezdit tak by měl šáhnout po 125 2T, tu už ale má zasebou, takže si myslim že tu 250 by usedět měl, navíc by to pro něj mohlo bejt v jistejch ohledech vysvobození, přecejenom ta reakce na ten plyn je daleko lepší než 125, pokud potřebuješ honem přizvednout přední kolo před dírou nebo nehezkou kolejí stačí máznouzt spojku a podržet plyn a seš tam.

Spíš bych doporučoval si ty motorky někde vyzkoušet, dost problém je, že jaksi není kde. Já se například chci svést na TM EN 300 a najít někoho kdo by mi to na den pučil je celkem problém.

(reakce na) co dal??

7.6.2010 v 10:22 | Nahoru | #36

Jezi>Joraell> nevim no - pokud se chce dotyčnejt naučit jezdit tak by měl šáhnout po 125 2T, tu už ale má zasebou, takže si myslim že tu 250 by usedět měl, navíc by to pro něj mohlo bejt v jistejch ohledech vysvobození, přecejenom ta reakce na ten plyn je daleko lepší než 125, pokud potřebuješ honem přizvednout přední kolo před dírou nebo nehezkou kolejí stačí máznouzt spojku a podržet plyn a seš tam.

Spíš bych doporučoval si ty motorky někde vyzkoušet, dost problém je, že jaksi není kde. Já se například chci svést na TM EN 300 a najít někoho kdo by mi to na den pučil je celkem problém.



Ale tady pozor on ma sice 125 ale to je 125 na nauceni tak radit, tocit riditkama a zvladat mestskej provoz pripadne jake to je kdyz trochu poprsi, da ti to zaklad jizdy ale ne zaklad do toho zavodeni, pripadne hoblovani ruznych Enduro,CC, MX trati. Ja tu uz na zacatku psal ze 2t 125,144 a 200 by byla taky dobrou volbou. 250 Je moc :) At chces nebo ne je to proste 250 :) a ten zacatecnickej zaklad bude stejne klopytavej jako na te 450.

Jasne nejlepsi je si vse vyzkouset, ale v tomto pripade by to zkouseni melo byt tak hodinu na trati na kazde z tech motorek, ale to si nikde nevyzkousis, takove to projeti na 10 minut po louce a nebo pul hodinka mrdani se po lese ti nic nerekne. Aby jsi tu motorku poznal a porovnal, tak musis jet na trati kterou znas a vis jak se ti na ni jede na motorce jine. Jinak je to srovnani zcela zkreslujici. Muj priklad pujcil jsem si 2t RM 250 07 na MX trati, no jezdil jsme na ni asi hodinu a proste nechtel bych to ani za mák, moc silné, motorka mě po těch tobogánech doslova vláčela, na jiné trati jsem si na te stejne motorce tu jizdu hezky uzival.

Naposledy editováno 07.06.2010 10:53:08

co dal??

7.6.2010 v 10:32 | Nahoru | #37
...musím uznat, že v blátě,kolejích a lesním hornatém promočeném terénu,skutečně ta 45O 4T je dost unavující!!...jasně pro "mistry" určitě je to jinak!

..včerejší foto,skoro před smrtí!!

[img]

(reakce na) co dal??

7.6.2010 v 10:40 | Nahoru | #38
.dave.> Zdarec, mám podobný fyzický proporce jako ty (193/85), a můžu říct že WR 450 mi sedí zatím nejvíc. Jezdil jsem teď po dlouhé době zase na KTM a připadal jsem si na tom jak na minibiku oproti WR. Je fakt že tam mám ještě kostky po řidítkama, ale i tak mi příjde ta KTM menší...
No prostě, abych to zkrátil, vyber si obsah a jestli 2T nebo 4T a zkus si pár motorek objet a vyzkošet si je než začneš shánět něco konkrétního...
O tom jestli je např. 450 na tebe moc těžko říct, já si myslím že se to dá ustát, kamoš začal jezdit na babetě, chrchlu a pak na TE 570 a přežil to taky bez úhony...Ale pokud chceš asi něco jezdit tak by byl lepší nějaký menší obsah a pak ho za rok dva vyměnit případně za větší... Takhle dejme tomu budeš muset tu 250 4T trocha víc drtit, aby jsi jel a na 450 by jsi mohl snadno chytit syndrom "pampaře", kterej objede celou trať na jeden max 2 kvalty a už se toho budeš těžko zbavovat... (vím o čem mluvím )

1 reakcí na tento příspěvek co dal??

7.6.2010 v 10:42 | Nahoru | #39
Konkrétní nabídka!

250 ccm 4T

Provoz: 2007

Najeto: 130 mth
Výkon:

STK: Ano

Původ: ČR
Splátky/Leasing: Ano

Odpočet DPH: Ne
Popis:
motocykl po GO motoru,nová ojniční sada ložiska píst atd.
Motor: 4-T
Barva: oranžová
Výbava: 4-takt
Splátky: možný spotřebitelský úvěr

Cena do diskuse 89.000.-Kč

[img]

1 reakcí na tento příspěvek co dal??

7.6.2010 v 10:54 | Nahoru | #40
Leko> hehe pekne no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??

7.6.2010 v 11:00 | Nahoru | #41

Joraell>Leko> hehe pekne no



..dobré je,jak mnoho lidí řeší motorku,ale málo řeší sebe.....ruce,nohy,záda... a hlavu! ...prostě bez fyzičky to nejde......a rozumu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??

7.6.2010 v 11:17 | Nahoru | #42
Jezi> Právě proto je 4T lepší,že tam nemusíš ani mazat tu spojku!Když vydíš díru nebo něco prostě zavreš plyn potom dáš plný a kolo je nahoře.Ftomto bych viděl sílu 4T... Utoho 2T je to pracnější ikdyž je lehčí...

(reakce na) co dal??

7.6.2010 v 11:36 | Nahoru | #43

2LEKO>..dobré je,jak mnoho lidí řeší motorku,ale málo řeší sebe.....ruce,nohy,záda... a hlavu! ...prostě bez fyzičky to nejde......a rozumu!


Tak tak a hlavne cim silnejsi stroj tim casteji to chce trenovat.

(reakce na) co dal??

7.6.2010 v 12:11 | Nahoru | #44

Sally06>Jezi> Právě proto je 4T lepší,že tam nemusíš ani mazat tu spojku!Když vydíš díru nebo něco prostě zavreš plyn potom dáš plný a kolo je nahoře.Ftomto bych viděl sílu 4T... Utoho 2T je to pracnější ikdyž je lehčí...



Jels někdy na endurovej 250 4T ?

(reakce na) co dal??

7.6.2010 v 13:24 | Nahoru | #45
2LEKO> dik za tip ale na to bych asi neměl dost prašuli ještě uvidim po prazdkach ale tohle je asi na mě moc, co se tyče fyzička tak jezdim zavodně na kole a už 3 roky posiluju tak bych to nak snad snes i když si dokažu představit že to musi byt velka makačka:)

(reakce na) co dal??

7.6.2010 v 13:30 | Nahoru | #46
volodaj> dik za skušenosti libí se mi že tě to rozhejbe i s tvym metrakem časem budu mit asi podobny problem ale ještě do toho ta vyška nechci na tom vypadat trapně jinak zacina se to rysovat asi na tu 250 4t, ve městě mame sette ktm a prej tam pučujou motky tak si zjistim kolik to stoji a asi to tam vyskoušim)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist