1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??
Joraell>O tom jestli 450 nerozhoduje ani vyska ani vaha :) Ta rozhoduji zkusenosti a technika jizdy, jakozto zacatecnik nema ani jedno a na 450 mu to potrvá, na 250 si privykne mnohem rychleji.
..jasně,ale píšu,že se toho nemusí bát,neříkám,že to je nej a ideál......počítám,jako že už někde na něčem jezdil,a kdyby se mu naskytla dobrá nabídka,tak aby neváhal!
..jinak bych mu poradil,že jedině Husaberg 550 a Akrap!
Naposledy editováno 07.06.2010 09:38:58
Jinak 250 4T možná taky nebude úplně špatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??
2LEKO>..jasně,ale píšu,že se toho nemusí bát,neříkám,že to je nej a ideál......počítám,jako že už někde na něčem jezdil,a kdyby se mu naskytla dobrá nabídka,tak aby neváhal!
..jinak bych mu poradil,že jedině Husaberg 550 a Akrap!
JEDINE ALE OTEVRENEJ """!!!!
Jezi: Nevim no agilnost 250 a 300 uz taky neni to prave orechove do zacatku. Na zacatek je potreba se ucit jezdit zatacky zvladat brzdeni, cist teren. A pokud jedu na motorce ktera ovlada me tak je to boj o to jestli z toho spadnu uz ted a nebo v dalsi zatacce. Pisu sem svoje zkusenosti mozna ma nekdo jine. Na houserovi kdyz je trat siroka a je dobrej povrch tak se mi jede dobre a nemam s nim nejakej zasadnejsi problem, ten nastane kdyz je mokro a jedese neustale v kolejich atd. Tam je to proste boj, bud jsem dlouhej a nebo zase brzdim brzo, rychle unavenej/utlucenej. Ja taky tvrdim ze na endurove zavodeni je 2t lepsi nacini, je vize univerzalnejsi, ale jsou samozrejme useky a trate , ktere sedi vice 4t. Proto je idealni motorkou asi ta 4t 250. Protoze je dobre ovladatelna a poskytuje dostatecny vykon s dobrou trakci a pritom to neni prekonovanej dynamit (coz je na mokru asi nejvetsi muj problem u 450).
PS: řeči o tom jakej to má spodek jsou úplně mimo mísu :) Už to davno není o "spodku" Tohle platilo v době kdy byla křivka motoru děravá jak řešeto, ale ne dneska.
Naposledy editováno 07.06.2010 10:03:05
1 reakcí na tento příspěvek co dal??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??
Spíš bych doporučoval si ty motorky někde vyzkoušet, dost problém je, že jaksi není kde. Já se například chci svést na TM EN 300 a najít někoho kdo by mi to na den pučil je celkem problém.
Jezi>Joraell> nevim no - pokud se chce dotyčnejt naučit jezdit tak by měl šáhnout po 125 2T, tu už ale má zasebou, takže si myslim že tu 250 by usedět měl, navíc by to pro něj mohlo bejt v jistejch ohledech vysvobození, přecejenom ta reakce na ten plyn je daleko lepší než 125, pokud potřebuješ honem přizvednout přední kolo před dírou nebo nehezkou kolejí stačí máznouzt spojku a podržet plyn a seš tam.
Spíš bych doporučoval si ty motorky někde vyzkoušet, dost problém je, že jaksi není kde. Já se například chci svést na TM EN 300 a najít někoho kdo by mi to na den pučil je celkem problém.
Ale tady pozor on ma sice 125 ale to je 125 na nauceni tak radit, tocit riditkama a zvladat mestskej provoz pripadne jake to je kdyz trochu poprsi, da ti to zaklad jizdy ale ne zaklad do toho zavodeni, pripadne hoblovani ruznych Enduro,CC, MX trati. Ja tu uz na zacatku psal ze 2t 125,144 a 200 by byla taky dobrou volbou. 250 Je moc :) At chces nebo ne je to proste 250 :) a ten zacatecnickej zaklad bude stejne klopytavej jako na te 450.
Jasne nejlepsi je si vse vyzkouset, ale v tomto pripade by to zkouseni melo byt tak hodinu na trati na kazde z tech motorek, ale to si nikde nevyzkousis, takove to projeti na 10 minut po louce a nebo pul hodinka mrdani se po lese ti nic nerekne. Aby jsi tu motorku poznal a porovnal, tak musis jet na trati kterou znas a vis jak se ti na ni jede na motorce jine. Jinak je to srovnani zcela zkreslujici. Muj priklad pujcil jsem si 2t RM 250 07 na MX trati, no jezdil jsme na ni asi hodinu a proste nechtel bych to ani za mák, moc silné, motorka mě po těch tobogánech doslova vláčela, na jiné trati jsem si na te stejne motorce tu jizdu hezky uzival.
Naposledy editováno 07.06.2010 10:53:08
No prostě, abych to zkrátil, vyber si obsah a jestli 2T nebo 4T a zkus si pár motorek objet a vyzkošet si je než začneš shánět něco konkrétního...
O tom jestli je např. 450 na tebe moc těžko říct, já si myslím že se to dá ustát, kamoš začal jezdit na babetě, chrchlu a pak na TE 570 a přežil to taky bez úhony...Ale pokud chceš asi něco jezdit tak by byl lepší nějaký menší obsah a pak ho za rok dva vyměnit případně za větší... Takhle dejme tomu budeš muset tu 250 4T trocha víc drtit, aby jsi jel a na 450 by jsi mohl snadno chytit syndrom "pampaře", kterej objede celou trať na jeden max 2 kvalty a už se toho budeš těžko zbavovat... (vím o čem mluvím )
1 reakcí na tento příspěvek co dal??
250 ccm 4T
Provoz: 2007
Najeto: 130 mth
Výkon:
STK: Ano
Původ: ČR
Splátky/Leasing: Ano
Odpočet DPH: Ne
Popis:
motocykl po GO motoru,nová ojniční sada ložiska píst atd.
Motor: 4-T
Barva: oranžová
Výbava: 4-takt
Splátky: možný spotřebitelský úvěr
Cena do diskuse 89.000.-Kč
[img]
1 reakcí na tento příspěvek co dal??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??
Joraell>Leko> hehe pekne no
..dobré je,jak mnoho lidí řeší motorku,ale málo řeší sebe.....ruce,nohy,záda... a hlavu! ...prostě bez fyzičky to nejde......a rozumu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co dal??
Sally06>Jezi> Právě proto je 4T lepší,že tam nemusíš ani mazat tu spojku!Když vydíš díru nebo něco prostě zavreš plyn potom dáš plný a kolo je nahoře.Ftomto bych viděl sílu 4T... Utoho 2T je to pracnější ikdyž je lehčí...
Jels někdy na endurovej 250 4T ?