U mně na 1. místě Yamaha RD 125
Sparkac>R1 lol
No možná to bereš jako fór, ale u mě je to bohužel Pravda.Půjčil jsem si od kámoše R1 01 a svezl se na ní.Spodek měla super, ale ta obratnost???No hrozně neohrabaná.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Nakonec jsem si půjčil asi na týden R1 06 a opravdu větší ,,MRDKU" jsem neřídil...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Teď se do mě pustí všichni s R1, ale to je jen moje zkušenost a názor...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Plno lidí dokáže udělat i ze špičkové techniky zoufalou trosku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Náš vozový park motocyklů je tomu příkladem.
Tolik zubožených sportovních motorek,které po nehodě majitelé osadí čočkami a "udělájí z nich strýťáky" jsem nikde v Evropě neviděl.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Vono by je tam hlavně na silnici s takovým krámem nikdo nepustil.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Potom Jawa 555, aspoň myslím, že má pařez tohle označení. Opět jsem jek na STK po vlastní ose. 25 km cca 80 minut jízdy.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
novej>Kawa KLR 650 (1990) Jela brutálně ale furt se srala a těch peněz co mne stála
Budiž ti odpuštěno.Určitě si byl mladý a neznalý,takže:1 si měl koupený zanedbaný kousek,nebo 2ses o ni neuměl starat...
pro mě serie KLR srdeční záležitost..
A nechápu proč nadáváte na Jawy.Uvědomte si,kde budou vaše super hyper až budou mít ty roky co Jawy...
Nejhorší motorka je zdevastovaný stroj v rukách nekňuby.Dotyčný musí se vším do servisu a furt se mu to sere.Tak vzniká špatný dojem.
A nebo,jak to tu někdo zmiňoval-žádná motorka...
Anti>novej>Kawa KLR 650 (1990) Jela brutálně ale furt se srala a těch peněz co mne stála
Budiž ti odpuštěno.Určitě si byl mladý a neznalý,takže:1 si měl koupený zanedbaný kousek,nebo 2ses o ni neuměl starat...
pro mě serie KLR srdeční záležitost..
A nechápu proč nadáváte na Jawy.Uvědomte si,kde budou vaše super hyper až budou mít ty roky co Jawy...
Nejhorší motorka je zdevastovaný stroj v rukách nekňuby.Dotyčný musí se vším do servisu a furt se mu to sere.Tak vzniká špatný dojem.
A nebo,jak to tu někdo zmiňoval-žádná motorka...
Přiznávám že byla pomněrně dost jetá (40000km) Ale na novej stroj zase nikdo nenadává
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Mimochodem taková KLR se vyrábí od roku 1983 doteď(od roku cca 2004 jen pro USA).Pokud by to byl vyloženě špatný model,určitě by se ve výrobě tak dlouho neudržel...
Anti>V dnešní době jsou stroje na takové úrovni,že většina "špatných motorek" jde na vrub majiteli a jeho zacházení...
Mimochodem taková KLR se vyrábí od roku 1983 doteď(od roku cca 2004 jen pro USA).Pokud by to byl vyloženě špatný model,určitě by se ve výrobě tak dlouho neudržel...
Ale od tý doby asi tak tisícpětsetdevětset inovací a vylepšení. Jsem z ní sice zklamanej ale stejně po ní pořád pokukuju ( teda po nějakým lepším ročníku)
Takže žádných "si tak tisícpětsetdevětset inovací a vylepšení" se nekonalo.Měl jsem všechny verze a nejvíc mi sedí poslední typ KLR 600,na tu nedám dopustit.Problémy s tímto strojem měl akorát člověk,který si nehlídal hladinu oleje a napnutí řetězu vyvažovacích hřídelů....
Je vidět že o tom něco víš. Těch "asi tak tisícpětsetdevětset inovací a vylepšení" je "(když nebudu počítat lehce modifikovaný tvar napínáku řetězu vyvažovacích hřídelů a jednoho vyvažovacího hřídel)" třeba tohle to. Praskl mi rozvoďák Takže hlava a ventili v hajzlu, horní kolečka a kolečko na klice, řetěz, napínák (29000kč). Podtlaková gumička v karburátoru mi zpuchřela už po dvou letech. Pak ještě odešla volnoběžka startéru pod zapalováním (6500kč) a CDI (12000kč) Narval jsem tam z tengaje a už to nejelo jak mělo (takže asi zase nějakej rozdíl - mělo o kablík víc) a když jsem to dal zase vše dohromady tak to hulilo jako prase (stírací kroužek) Asi ti nemusím říkat kolik stojí těsnění pod hlavu (už druhý). Ale stejně je to krásnej stroj a asi nejostřejší z jednobuchů.
novej>Anti
Je vidět že o tom něco víš. Těch "asi tak tisícpětsetdevětset inovací a vylepšení" je "(když nebudu počítat lehce modifikovaný tvar napínáku řetězu vyvažovacích hřídelů a jednoho vyvažovacího hřídel)" třeba tohle to. Praskl mi rozvoďák Takže hlava a ventili v hajzlu, horní kolečka a kolečko na klice, řetěz, napínák (29000kč). Podtlaková gumička v karburátoru mi zpuchřela už po dvou letech. Pak ještě odešla volnoběžka startéru pod zapalováním (6500kč) a CDI (12000kč) Narval jsem tam z tengaje a už to nejelo jak mělo (takže asi zase nějakej rozdíl - mělo o kablík víc) a když jsem to dal zase vše dohromady tak to hulilo jako prase (stírací kroužek) Asi ti nemusím říkat kolik stojí těsnění pod hlavu (už druhý). Ale stejně je to krásnej stroj a asi nejostřejší z jednobuchů.
Tak to jsi měl těžkou smůlu.Já si rozvoďák hlídal,s karburátorem zatím neměl sebemenší problém,ani s volnoběžkou.CDI mě taky potkalo,ale programovatelná náhrada od Ignitechu dělala lepší práci než originál,a to za cca 3tisíce.
Celkem jsem měl tech KLR asi pět a opravdu motorově nejlepší byla starší verze 650..
Na všech strojích dělám to samé:
Po přivezení domů kontroluji všechny ložiska podvozku,namažu je a seřídím.Vyměním oleje a filtry(vzducháč vyperu) a zkontroluju funkci napínáku na rozvodáku a vyvažovácích.Jedinou zásadní slabinou KLR je žraní oleje(které vede při "nehlídání" hladiny k destrukci přinejmenším hlavy) a zmíněný řetěz vyvažováku a jeho napínák,který občas praskne.
Jinak,můžu říct,že teď mám devítistovku dvouvál,ale stejně mě to táhne zpátky ke KLR.Je to holt srdeční záležitost.Esli toho dvouvála někdo koupí,tak si po stavbě stejně pořídím KLR...
Naposledy editováno 14.05.2008 16:16:42
4 reakcí na tento příspěvek Nejhorší motorka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejhorší motorka
WhiteS>Jawa 350
Dvaapůla mi teda byla sympatičtější...
uz zas zacinas? dalsiho banana na tebe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
z jedne rozhrkane autoskolacke plecky nesud 350 jako takovou.. ta na ktere jsem jezdil v autoskole ja byla taky hrozna plecka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)