Téma: Offroad po Rusku
 
31.5.2010 v 12:23
člověk by řekl, že s takovým nástrojem jako je Patrol těžko někde zapadnete



Naposledy editováno 31.05.2010 12:25:44
Předchozí
1 2
Následující

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 12:38 | Nahoru | #1
Bych se na toho mamlase s Patrolem vysral...

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 12:41 | Nahoru | #2

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 12:55 | Nahoru | #3
pěkný..takové situace skoro reším denně v práci....makám na zemní fréze a asi před měsícem jsem taky zapadl....tahali jsem ji 2dny

[img]

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 13:05 | Nahoru | #4
nakonec se povedlo

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:05 | Nahoru | #5
Mam patrola a taky se me podarilo zapadnout

1 reakcí na tento příspěvek Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:11 | Nahoru | #6
kvůli nějakého čuráka takové škody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:17 | Nahoru | #7

naprcccs>kvůli nějakého čuráka takové škody



jaké škody? ta shrnutá hlína, spálená nafta nebo co myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:19 | Nahoru | #8
Tak za prvé někteří majitelé aut typu Patrol se milně domnívají že jsou to auta terénní, zapadnout s ním není žádnej problém na kdejaké louce u nás natož v Rusku, za druhé naprosto nechápu proč ten v tom Patrolu hned jak viděl že to hrabe nezařadil redukci a v pohodě nevyjel místo toho aby se zahrabal definitivně a za třetí proč sám sebe zahrabal do půlky kol ten traktor už nechápu vůbec...

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:21 | Nahoru | #9
koukam ze v te velke zemi ma i pohadka o tom jak babka i ded repu tahali sve podani:)

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:23 | Nahoru | #10
Jak tam pak přijel ten buldozer tak jsem se začal chechtat a vzpomněl jsem si na větu táááhli řepu táááhli, bába táhla, dědek táhl ... a čekal jsem co v další minutě se objeví na obzoru za tím travnatým pahorkem

(reakce na) Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:27 | Nahoru | #11

fockewulf>jaké škody? ta shrnutá hlína, spálená nafta nebo co myslíš?



tak celkově to, že se tam zadřel ještě ten traktor atd.. a zničená ta krajina

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 14:28 | Nahoru | #12
jinak jak jsem byl tedka v rumunsku, tak jsem potkali partu čechů s patrolama.. ale těma staršíma. Měli to ale úplně upravené, nějaké australské podvozky či co, brutální zdvihy to mělo.. jak tomu přitnul tak auto nešlo ani vidět a co nám ukazovali za videa co jezdí, respekt

(reakce na) Offroad po Rusku

31.5.2010 v 15:35 | Nahoru | #13
dannythreefifty> no ono neni moc zdravy za jizdy preradit z 4H na 4L...jinejma slovana to nejde preradit za jizdy. Pokud mas zarazeny 2H a chces 4H tak musis skoro zastavit a kdyz chces preradit z 4H na 4L tak musis zastavit. Neplet si redukci s pohonem 4x4. Redukce je to, ze kvalty prepulis. Patrol nema elektronicky rizenou ctyrkolku(ma jen el. uzaverku zadniho difecu a predek se ti zamce jak natocis kola na rovno a nebo si to zevres mechanicky pomoci klice v naboji kola),ale mechanicky a kdyz se pohybujes v terenu typu BAHNO tak te 4x4 nezachrani.Potrebujes pri nejlepsim gumy se spalkama a nebo retezy. Na silnicnich gumach nemas moc sanci a patrol je tereni auto

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 16:12 | Nahoru | #14
ten trakor vypada jako Škoda 180

1 reakcí na tento příspěvek Offroad po Rusku

31.5.2010 v 17:55 | Nahoru | #15
jj viz Džanek - ze 4H na 4L za jízdy řadit nelze, pneu měl na pikaču - silniční,vím co to dělá s kinderoffroadem, když jedu v menším bahně - jede si to kam chce ale stejně by mu nepomohly ani pořádné špalky

jak to vůbec je s těma uzávěrama diferáku? Já se dočet, že NIVA má jen mezi nápravový, Patrol by měl mít uzávěru vzadu. A uzavírání mechanicky/elektronicky? Mechanicky-to je jasné, ale elektronicky myslí co, že si to uzavře elektrika, jak uzná za vhodné, nebo zmáčknu tlačítko a dif se neotevře, dokud ho zas enezmáčknu?

Jinak co je a není offroad - mno staré Patroly stejně jako Landrovery offroady určo byly, ale jak tomají tyhle oplastované mrdky....?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

31.5.2010 v 18:08 | Nahoru | #16
fockewulf> ja mam patrola RV 91,ale ty novy sou v podstate v mnoha vecech stejny(podvozek,ram ....) patrol nema mezinapravovej difec. Ma akorat rozvodovku pridelanou na prevodovce. Zadni difec si zemces v klidecku ze vnitr systemem difflock. Ten se aktivuje v momente protoceni zadnich kol a diferencial uzavre(2H/4H/4L). Predek zevres tak, ze na nabojich kol mas sestihranou matku na kterou nasadis klic na kola a prepnes do polohy AUTO a nebo OFF. Podvozkove je patrol naprosto paradni zalezitost. V srpnu by me mel dojit od IroMena noven podvozek +20cm a vetsi kola mam uz v garazi. Stim autem sem projel takovy mista,ze pesky bych tam nesel

Naposledy editováno 31.05.2010 18:11:50

Offroad po Rusku

31.5.2010 v 18:16 | Nahoru | #17
Hodně brutální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 07:45 | Nahoru | #18
Džanek

Predek zevres tak, ze na nabojich kol mas sestihranou matku na kterou nasadis klic na kola a prepnes do polohy AUTO a nebo OFF.


Ty si myslíš že když zapínáš volnoběžky na předních nábojích kol že ti to zavře diferenciál?Ale no tak..

EDIT: Patroly neměly přední uzávěrku!

Naposledy editováno 01.06.2010 07:47:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 08:42 | Nahoru | #19
Džanek> píšeš " Zadni difec si zemces v klidecku ze vnitr systemem difflock. Ten se aktivuje v momente protoceni zadnich kol a diferencial uzavre(2H/4H/4L). "

takže se aktivuje automaticky nebo je možná volba automat/manuál aktivace? Protože automatická uzávěra diferáku mi přijde horší, než manuální....

Offroad po Rusku

1.6.2010 v 08:49 | Nahoru | #20
Něco podobnýho už jsem letos taky zažil

(reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 09:02 | Nahoru | #21
fockewulf> Y60 měly manuální zamykání difu, samozřejmě že automatické uzavírání diferenciálu je horší, protože když třeba jedeš v zimě do zatáčky tak se diferencál uzamkne a hrne tě to dopředu.

Offroad po Rusku

1.6.2010 v 10:10 | Nahoru | #22
ten traktor měl vzít patrola za předek hned a ne ho páčit přes zadek mimo osu směru auta, že jsem nejel kolem

Offroad po Rusku

1.6.2010 v 10:31 | Nahoru | #23
hezký, sem si vzpomněl jak sem v zimě jednomu pražákovi co spad do příkopa sháněl traktor a narazil na nějakej stroj lesáků - první otázka byla - Je to pražák? Pražákům nepomáhám (nakonec ho teda vytáhnul)

videa z ruskejch silnic moje oblíbená

Offroad po Rusku

1.6.2010 v 11:19 | Nahoru | #24
[img]

Offroad po Rusku

1.6.2010 v 11:38 | Nahoru | #25
Aneb jak roz..dat 20 metrů říčního břehu. Trochu mi to připomíná ty přiblblé klipy na nočním DSF kde se blondýna s autem typu Audi A4 zahrabe v polní louži ze které by vyjel tak možná traktor a pak tam půl hodiny dáví motor

(reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 11:41 | Nahoru | #26
Luducat> no ma uzaveru predniho diffu. Stim autem jezdim 7 let a vim co v nem je,ale nebudu se stebou hadat ... a nechce se mi opisovat servisni navod,kde to mas vse vypsany

Naposledy editováno 01.06.2010 11:47:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 11:49 | Nahoru | #27
fockewulf> v kabine mas tlacitklo difflock OFF/ON. cvaknes to na polohu ON a jak se protoci kola tak se ten zadek zamce a uz se neodblokuje dokud to neprecvaknes na polohu OFF

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 11:55 | Nahoru | #28
Džanek> Ja se taky s tebou nechci hádat, ale to co zapínáš na nábojích kol AUTO/OFF to jsou pouze volnoběžky...uzávěrka s tím nemá nic společného.

EDIT: Snad chápeš jaký má princip ta volnoběžka na Patrolu?

Naposledy editováno 01.06.2010 12:06:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 12:34 | Nahoru | #29
Luducat> no v podstate ti rekni co to udela,kdyz to prepnes... V momente jak natocis kola na rovno, zaberou obe dve,bez ohledu na podklad. TZN manualne blokovane volnobezne naboje jsou zkonstruovany tak, aby bylo mozno zablokovat ci uvolnit hnaci hridele predni napravy na prednich kolech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku

1.6.2010 v 12:49 | Nahoru | #30
Džanek> Volnoběžka slouží jednoduše řečeno k propojení kola a pohonného ústrojí uzamčením zubové spojky schované právě uvnitř v té volnoběžky. Nemusely by na autě být, ale je to z důvodu snížení ztrát a snížení spotřeby. Na pevném podkladu není třeba pohon všech kol, a tedy není třeba aby se zbytečně točily poloosy, diferák i kardan. Do terénu před zařazením 4x4 je třeba je uzamknout. Volnoběžky jsou jen čistě kvůli snížení spotřeby, ale spotřeba se ti sníží o 0,000 nic..Jak jsem psal výše, Patroly neměly nikdy přední uzávěrky, nemáš náhodou dodělávenou automatickou, aníž by jsi o ní věděl? Protože to nasvědčuje tomu že ti obě kola hrabou stejně bez rozdílu podkladu. Volnoběžka na to fakt nemá vliv.

EDIT: Ano je to předně jak jsi psal prostě připojíš poloosy k náboji kola, ale pořád tam máš ten diferenciál...!

Naposledy editováno 01.06.2010 12:59:26
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist