Naposledy editováno 31.05.2010 12:25:44
1 reakcí na tento příspěvek Offroad po Rusku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
naprcccs>kvůli nějakého čuráka takové škody
jaké škody? ta shrnutá hlína, spálená nafta nebo co myslíš?
1 reakcí na tento příspěvek Offroad po Rusku
1 reakcí na tento příspěvek Offroad po Rusku
jak to vůbec je s těma uzávěrama diferáku? Já se dočet, že NIVA má jen mezi nápravový, Patrol by měl mít uzávěru vzadu. A uzavírání mechanicky/elektronicky? Mechanicky-to je jasné, ale elektronicky myslí co, že si to uzavře elektrika, jak uzná za vhodné, nebo zmáčknu tlačítko a dif se neotevře, dokud ho zas enezmáčknu?
Jinak co je a není offroad - mno staré Patroly stejně jako Landrovery offroady určo byly, ale jak tomají tyhle oplastované mrdky....?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
Naposledy editováno 31.05.2010 18:11:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
Predek zevres tak, ze na nabojich kol mas sestihranou matku na kterou nasadis klic na kola a prepnes do polohy AUTO a nebo OFF.
Ty si myslíš že když zapínáš volnoběžky na předních nábojích kol že ti to zavře diferenciál?Ale no tak..
EDIT: Patroly neměly přední uzávěrku!
Naposledy editováno 01.06.2010 07:47:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
takže se aktivuje automaticky nebo je možná volba automat/manuál aktivace? Protože automatická uzávěra diferáku mi přijde horší, než manuální....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
EDIT: Snad chápeš jaký má princip ta volnoběžka na Patrolu?
Naposledy editováno 01.06.2010 12:06:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad po Rusku
EDIT: Ano je to předně jak jsi psal prostě připojíš poloosy k náboji kola, ale pořád tam máš ten diferenciál...!
Naposledy editováno 01.06.2010 12:59:26